Jump to content

Probleme motor TDI


johnyx
 Share

Postare recomandată

  • Replies 356
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • flopem

    39

  • pronet

    13

  • dado77

    11

  • jony77

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

tzapu_skoda_nr1

volant poti sa pui si de pe passat

Eu am pus pe masina a6 1.9 tdi 115 cp volant de passat 1.9 tdi 110cp

A mea facea doar cu motorul pornit cand stateam pe loc

volant poti sa pui si de pe passat

Eu am pus pe masina a6 1.9 tdi 115 cp volant de passat 1.9 tdi 110cp

A mea facea doar cu motorul pornit cand stateam pe loc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tzapule, daca se mai  accelereaza in valuri verifica MAF ul, curata EGR ul, verifica contactul de pe pedala de ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tzapu_skoda_nr1

Contactul de pe pedala de ambreiaj a ramas necontrolat

Dupa craciun ma ocup de problema

Mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si a mea face cand sta pe loc si e pornita...si in plus face cand dau drumu la ambreiaj dupa ce schimb un pocnit ciudat...in rest nu am probleme....si cand e la relanti pare ca mai scad un pic turatiile si cresc la loc....ai rezolvat problema dupa ce ai schimbat volant?mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tzapu_skoda_nr1

Da cu volant am rezolvat asa

Cu pocnitul o ai cand schimbi din treapta 1 in treapta 2?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai il am cam in toate dar mai tare din a treie in a 4-tra!iar din a 4-tra in a 5-cia nu se aude....si nu se aude mereu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,,,,am si eu o problema asemanatoare la un a6 2007,,,2.0 tdi,,are o intrerupere de vreo 2-3 secunde cand o pornesti  rece sau cald,,,ca si cum ar merge in 3 ,,,apoi isi revine si merge normal,,,trage bine ,se tureaza bine,,,,,.vreau sa precizez ca am un chip tuning montat ,AFECTEAZA CU CEVA MERSUL??????,,,,pe senzorul de pe furtunul de la filtru de motorina,,,am schimbat recent volant dual mass,,am o cutie automata 7 trepte ,,,si  daca sta la relanti cateva minute ,,are mici intreruperi din cand in cand la un anumit interval,,,am auzit ca i normal,,,ciudat.,,.un prieten mi a facut un test si a zis ca ,clapeta de acceleratie in relanti sta deschisa prea mult ,si ar trebui sa stea in 0,,,in rest nici un cod de defect ,,doar mers neregulat,..,.,azi i am schimbat cablajul de la injectoare si e la fel parca un pik mai accentuata intreruperea  dar mai bine in accelerare,.,..,imi puteti da un sfat???merci mult.,.,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am A6 4F 2,7TDI DPF transmisie manuala si sunt foarte incantat de ea; confort, tinuta de drum impecabile, consum de carburant destul de economic. Una peste alta vehiculul este superb.

 

Salutare, numa' bine! :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
tzapu_skoda_nr1

ai multumesc colegului Rune

switch pedala ambreiaj era de vina de mi se tura motorul in mrs

multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze ca postez aceasta intrebare aici dar sunt nou si nu pot crea un topic.

Detin un audi A6 2.5 tdi 150 cp din 2001 si cand apas tasta TELEMATIC de langa frana de mana imi apare o eroare in bord care zice "NO INFORMATION SERVICE AVAILABLE".Specific ca atunci cand apas sa butonul de la joystick-ul de stergatoare imi sunt posibile informatiile in legatura cu consumul,cat km mai pot face cu motorina din rezervor si orele parcuse.pilotul automat de asemena functioneaza.ma poate ajuta cineva va rog?

Modificat de mrgeo90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Inteleg de la voi ca 2.0 TDI 140 CP este PD (Pompe-Duze).

Dar 2.0 TDI 170 CP este CR (Common Rail) ? ... chiar nu stiu asta.

Colegul flopem, sper ca ti-ai rezolvat problema de atunci. Cum a fost in final, cum ai rezolvat ?

Merci.

Alexandru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina din semnatura cu cutie tiptronic se intampla urmatorul fenomen:

Atunci cand motorul este cald, la mers normal in D cand accelerez tremura toata masina si se simt vibratii in pedala de acceleratie.

Ce defectiuni poate avea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am avut si eu problema cu trepidatul ,dar la relanti, am scapat de el dupa schimbarea tamponului dreapta de la motor.( era scurs tot)  In acelasi timp am schimbat si kitul complet de la pompa de ulei .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Andrei Modol

Salutare am un audi A6 din 2010 170 cp dimineața la rece tremura un pic vreo 40 secunde pana la 2 minute după care nu mai face nimic merge perfec. Mar putea ajuta cineva???.si daca are distribuită pe lanț sau cureaua multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curea. In rest nu te pot ajuta ca nu stiu.

 

 

Completeaza-ti profilul cu orasul. Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Confirm am avut si eu aceeasi problema si icepusem sa-mi fac griji , am mers la un mecanic si am aflat ca era tamponul antibalans , l-am cumparat cu 93 lei si am mai dat la mecanic 50 si am rezolvat problema ieftin si bine.

http://www.inspectieauto.ro/detalii-produs/AUDI-A4-8EC-B7-BKE/Suport-motor-FORTUNE-LINE/3797114

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

flopem

autoanhel

ati rezolvat problema pana la urma?

am si eu exact aceiasi problema

simt vibratii mai ales cand sunt in viteza a 5-a sau a 6-a iar turatiile sunt intre 1500 si 2000, dupa ce trece de 2000 nu se mai manifesta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut , sper sa postez unde trebuie. 

 

De cateva zile cand pornesc masina din semnatura (motorul rece) se aude urmatorul sunet/ scartait ciudat la decelerare pe loc. 

 

Aveti idee ce sa verific prima oara? erori in vag com nu imi apar, voi face o diagnoza in mers in seara asta sa vad daca valorile turbinei / injectoarelor / maf-ului sunt in parametrii normali. 

 

Sa fie oare vre-un furtun fisurat?? 

 

VIDEO CU FENOMENUL AFERENT:

 

http://www.youtube.com/watch?v=3JuIGo6AicE&feature=youtu.be

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Refuz sa cred ca s-a calat un piston, azi dimineata a pornit la sfert... nu stiu ce sa mai cred, cel putin, de joi imi toaca nervii la foc mic.

Hai sa explic simptomele:

Joi, dimineata, la pornire - i-am dat destul la automat, vreo 4 serii a 6-7 sec. cu dezamorsarea masii; a pornit dar balbaia motorul si a aparut un sunet care nu "era acolo" miercuri cand am mers ultima data.

Pana astazi tot cu bataia aia care se aude de undeva de sus - chiulasa sau capac culbutori.

Cu cine am vorbit pana acum au venit cu doua ipoteze:

1. piston calat cu simptomele: scoate fum alb pe la joja, continuu si pe la busonul de ulei scoate fum alb ciclic plus ca se aude o bataie la motor

2. culbutori sariti + supapa rupta, cica are aceleasi simptome.

 

Mai este si o alta varianta... pompa de injectie & injectoare...

 

Nu am niciun martor aprins in bord si nici o eroare, uleiul este la nivel; antigel idem.

 

A, una singura a aparut, fata de cele stiute: nu am vacuum la egr - sa fie de aici???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pregateste-te de reconditionarea axelor cu came.

100% o sa gasesti citiva culbutori sariti.

Vezi cine iti face lucrarea ca nu este de joaca si risti probleme ulterioare.

post-64586-0-38732300-1424160353_thumb.j

post-64586-0-29074400-1424160363_thumb.j

post-64586-0-06308600-1424160364_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cert este ca trebuie desfacut motorul pana nu il desfaci nu o sa sti exact de unde provine bataia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta, clar ca tre sa-l desfac, oricum ce-i in motorul ala... o struto-camila. Am vorbit aseara cu primul proprietar din Ro al masinii si am aflat urmatoarele:

schimbat motor (bloc & chiulase) mai nou, din 2004 (nu stie daca cu un alt AKE sau un BAU, el insista ca e cel cu axe de titan si role in loc de came, atunci, logic ar fi BAU - vedem la desfacere)

schimbat injector cu fir, restul de 5 sunt ale masinii, nefiind curatate sau schimbate pana in 2010 cand a vandut masina

schimbat pompa injectie doar mecanica cu calculatorul vechii pompe (cica trebuia "cubat" dar nu a mai facut asta)

cipuit motor la 225cp si 460nm, el asa a vandut mai departe, crede ca cel care a cumparat-o a resoftat inapoi in 180cp si a inlocuit turbina

schimbat cutie de viteze tiptronic - nu mai are mult nici asta

la el a aparut problema dezamorsarii pompei si a facut "o manea" cu alt tip de filtru si o pompita de amorsare (cum are dCi-ul de la Reno) a aflat in anul care a dat-o ca ar trebui inlocuite furtunele de la rezervor ca sa scape de belea, nu a mai facut asta si a vandut asa.

 

Oricum, una peste alta nu mai vrea sa auda de Audi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!