Jump to content

Polo 6N/6N2 - Probleme pornire la cald/rece


slip
 Share

Postare recomandată

Inlocuieste senzorul defect sau schimba cu cineva sa vezi daca merge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ala din distribuitor (impropriu spus delcou) e senzorul arborelui cu came.

daca e crapat face figuri la caldura.

in primul rand cred ca confunzi marfa cu ambalajul(camshaft cu crankshaft),la motorul tau nu cred ca ai senzor de ax came ci decat senzor de vilbrochen sau senzor hall situat sub capacul delcoului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oare...una este arbore cu came si alta este arbore cotit...asa ca cel din distribuitor se numeste senzor arbore cotit,senzor hall,senzor vilbrochen,sensor crankshaft,oricum vrei sa ii zici dar in nici un caz senzor ax came

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate tie iti place in englezisme, pe romaneste ii spune asa cum i-am zis eu. nu vad ce e cu insistenta asta par englais a ta.

 ia si te mai documenteaza in privinta teminologiei.

 

https://www.google.ro/search?q=senzor+ax+cu+came&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=s4PsVM32CM-XaraUgJgH

Modificat de stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin asupra topicului.Pe tester zicea:"camshaft sensor fault".Lucru care am inteles intr-un topic mai vechi k e normal sa il arate cu mototrul oprit.Cred k am descoperit senzorii de presiune ulei.Sunt cei doi senzori de pe suportul in care se infileteaza filtrul de ulei.Cred....In primul din ei,can i-am scos mufa am gasit ulei.Presupun ca atunci cand se incalzeste motorul,uleiul trece cumva prin senzor si imi ajunge la mufa.Si de acolo pleaca problema.Intrebare:care senzor este cel defect?Este cel de 0.3 bari sau cel de 1.4-2 bari?Ca sa stiu sa-l inlocuiesc.Presupun k are o garnitura pe acolo care s-a rupt(daca o mai fi si aia.....) si din cauza asta face figuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

camshaft=ax cu came

nu, nu trebuie sa arate fault daca e oprit motorul (si nu e defect,bineinteles). e o informatie eronata.

cel de 0,3 bar e cel pentru beculetul din bord. cum se numeste tipul tau de motor? ma mir sa aiba sensorii linga filtrul de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok,nu vreau sa intru in polemica cu tine stealth...fiecare il numim cum vrem eu ti-am zis din documentatie nu de pe google subiect incheiat

 

 

post-99404-0-04011400-1424806928_thumb.j

Elsa Polo 1.6 1F.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

camshaft=ax cu came

nu, nu trebuie sa arate fault daca e oprit motorul (si nu e defect,bineinteles). e o informatie eronata.

cel de 0,3 bar e cel pentru beculetul din bord. cum se numeste tipul tau de motor? ma mir sa aiba sensorii linga filtrul de ulei.

BA da, la motoarele de pe G3 benzina, cu senzorul in delcou da eroare daca nu e pornit motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am crezut ca e motorul AEE, care nu da eroare cumotorul oprit. De acee l-am intrebat pe autor mai sus despre ce tip de motor vorbim.AEE are distribuitorul in chiulasa pe axul cu came.

Modificat de stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,sant intr o mare dilema,am un polo din 1995 6n,motor 1296 ADX ,benzina.Nu mai vrea sa porneasca.Benzina ii vine ,am scos furtunul care intra in carburator si cind pun contactul vine benzina intr o veselie.Dar nu am curent dupa bobina de inductie.Am pus alta bobina de pe alt polo care merge....nu vine curent nici din bobina asta.Am spalat carburatorul,am schimbat 3 bobine,am incercat cu cheia de rezerva,am toate sigurantele bune din blocul de sigurante,am schimbat toate releele.NIMIK!!Stie cineva unde as putea sa mai caut ...ce sa mai verific?

  Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui să verifici dacă se alimentează bobina şi dacă primeşte impulsuri de la ECU.

Fă rost de un multimetru şi un led şi fă verificările din ataşamente. Am pus si o schemă electrică simplificată să vezi cam cum vin treburile. Dacă nu ai tensiune sau impulsuri verifică în primul rând cablajul cu multimetrul.

vf bobina.pdf

vf aplificator.pdf

schema adx.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prietene!Esti cel mai tare!Ai de la mine o damigeana de palinca!Cand vi la Sibiu cauta ma adrian.mindrean@gmail.com.iN SFARSIT CINEVA CARE IMI DA SCHEMA SI IMI SPUNE CUM SEVERIFICA BOBINA SI IMPULSURILE!Pe toti care i am intrebat habar nu aveau,ziceau ca doar prin inlocuire se poate verifica!Maine imi cumpar multimetru si imi fac o lampa de control cu LED.

  M U L T U M E S C !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masurat bobina de inductie este in valorile indicate.Problema este la verificarea cu LED!La mufa de intrare in bobina am flash-uri (pe pin 3 si pin 2),dar pe bobina de inductie intre 15 si 1 am un flash cind pun contactul ,dar cand dau la cheie sa pornesc si invarte motorul nu am niciun flash. Ai numarul meu de telefon 0765665116-Adrian.Te rog da mi un bip si te sun eu,sa imi spui ce are,ce trebuie sa verific sau sa schimb.

  MUUUULTE MULTUMIRI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Părerea mea este că firul de la pinu 1 al mufei cu 3 contacte care duce la masă este întrerupt pe undeva.

Practic la tine flash-urile dintre 2 şi 3 arată că impulsurile ajung la amplificator (bobina de inducţie este formată dintr-un amplificator - N157- şi bobina propriuzisă - N152) şi că acesta se alimentează cu 12V. 1 şi 15 reprezintă puntea dintre amplificator şi bobină, iar faptul că la ieşirea amplificatorului nu ai impulsuri nu poate avea decât două cauze: ori amplificator bulit (asta cred că se exclude dacă ai incercat cu bobină care ştii sigur că este bună), ori lipsă alimentare a acestuia. Cum prin testul precedent s-a stabilit că +12V are, atunci nu a rămas decât masa. Ca să testezi scoţi mufa din bobină şi verifici dacă între caroserie şi pinul 1 ai continuitate (treci instrumentul pe Ohmi scala cea mai mică, probabil că 200ohmi şi vezi dacă ai ceva de genul 0,1-0,5 ohmi între caroserie şi pinul 1). Dacă nu ai continuitate verifică traseul acestui fir. El trece prin pinul 8 al unei mufe cu 28 contacte (nu ştiu să-ţi spun unde este, dar dai tu de ea prin compartimentul motor) şi ajunge la masă prins undeva cu un şurub pe blocul motor. Este foarte importantă legătura asta pentru că tot acolo se leagă la masă senzorul Hall, ECU şi corpul clapetă. Identifică-l, desfă-l şi curăţă-l bine cu spray de contacte.

post-40889-0-11370100-1425413323_thumb.j

post-40889-0-11370100-1425413323_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,revin cu actualizari-am verificat inca odata bobina,am pusb o pe alt polo si a pornit masina la sfert de cheie.Deci bobina e buna.Am verifcat rezistenta pe Pin 1 la mufa bobina.Am scos mufa si am masurat rezistenta 0,2 ohmi.Totusi am desfacut mufa cu 28 de pini,se desface prin rasucire este pe filet de plastic ,e rotunda si am dat cu spray de contacte desi era in perfecta stare .Am mai desfacut doua mufe de pe un suport de pe motor una era in perfecta stare ceaalalta era oxidata foarte tare am curatato cu smirghel si am dato cu spray de contacte.Am montat totul la loc si am incercat sa pornesc.Nimic tot asa.Ce ar mai putea fi??!!Am inteles ca ar putea fi imobilizatorul,dar nu stiu care este .Precizez ca am cip in cheie-un magnet mic dreptunghiular.Am incercat si cu cheia de rezerva nimic .Sant fiert....:(.precizez ca mi am cumparat lampa de control la 12V,mi am facut o lampa cu LED la 12V,,mi am cumparat aparat de masura,un multimetru,deci logistic ma simt pregatit:).Te rog mai da mi un sfat...Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ASTA E 

Modificat de AdrianSB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Să nu umbli pe acolo cu lampa de control, numai cu cea cu led înseriat cu o rezistenţă de vreo 500ohmi-1kohm (neştiind ce consum suportă fiecare pin de la ECU, rişti să-l strici, lampa cu led şi rezistenţă are consum foarte mic)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok,am LED la 12 V,deci fara rezistenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i o scanare ca sa vezi exact ce erori ai ca altfel o sa umbli orbeste mult si bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,am incercat sa iti trimit e-mail dar imi da tot eroare.Trimite mi un e-mail direct de pe e-mail-ul tau nu de pe forum:adrian.mindrean@gmail.com.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gheorghe Florin

Salutare tuturor vreau sa incep prin a imi cere scuze daca sa mai discutat pe aceasta teme.

Am un vw polo cod motor AUD treaba sta in felul urmator am descoperit ca pe la simeringul de la axul cu came curge ulei asa ca am dat jos CV apoi volant am cumparat simeringul (suportul cu tot cu simering ) pana la acest punct toate bune am pus suportul cu totul pe bloc l-am prins in suruburi apoi a urmat o coroana metalica care din cate am observat la demontare era pusa intre simering si volant am pus acea coroana am pus volant apoi CV la loc chestia este ca acum cand dau la automat invarte motorul relativ usor pana la un punct in care se aude ca este ingreunat si da rateu apoi iarasi invarte si tot asa fara sa porneasca.

A mai intalnit cineva aceasta problema sa nu fii pus bine simeringul sau acea coroana ? Ma poate ajuta cineva cu un sfat va rog frumos? Multumesc

edit: evita deschiderea unui topic nou daca exista deja unul in care se discuta pe aceeasi tema. Citeste regulamentul !

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor

 

Al meu Polo nu mai porneste. Pun contact-ul, am tot ce inseamna electric (lumini interioare, ceasuri, faruri, radio, etc) insa cand ii dau cheie, motorul nu porneste si se stinge tot bordul 

 

Pe VCDS am urmatoare eroare :

 

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer 
            P1570 - 35-00 - 
 
Am incercat cu ambele chei, nu merge..
 
Aveti idee cum as putea rezolva?
Modificat de catalin229
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gheorghe Florin - verifica daca nu ai modificat ceva la aprindere cum ar fi ordinea de aprindere, adica ordinea fiselor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat,era bateria dusa. am pusa una nou si pleaca la sfert

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Vizitator changed the title to Polo 6N/6N2 - Probleme pornire la cald/rece

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!