Jump to content

Polo 6N/6N2 - Probleme pornire la cald/rece


slip
 Share

Postare recomandată

Este poziţionat cam unde este bulina roşie, are 4 pini.

Dacă ai un multimetru, ar fi bine să-l verifici înainte de schimbare, nu este recomandat să remediezi o problemă prin încercări pt. că s-ar putea să te coste ceva bani.

Oricum dacă-l schimbi pune original sau Hella.

Nu se schimbă greu dar se pierde ceva antigel, deci să ai pregătit şi aşa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este poziţionat cam unde este bulina roşie, are 4 pini.

Dacă ai un multimetru, ar fi bine să-l verifici înainte de schimbare, nu este recomandat să remediezi o problemă prin încercări pt. că s-ar putea să te coste ceva bani.

Oricum dacă-l schimbi pune original sau Hella.

Nu se schimbă greu dar se pierde ceva antigel, deci să ai pregătit şi aşa ceva.

 

salutare, n am mai postat ca n am avut timp..

am reusit sa curat clapeta de acceleratie si a incetat sa mai oscileze turometrul..

momentan ma interesez cum/ce sa fac sa rezolv cu un catalizator. pe unul original nu dau banii ptr ca este scump, ma gandeam la unul la mana a 2 a sau unul universal

a mai incercat ceva pe cel universal ? are "viata" lunga ?

 

ma gandeam la unul din cele doua.

http://olx.ro/oferta/vand-toba-catalitica-catalizator-vw-polo-6n2-cu-sonda-lambda-ID2h5Gl.html#08288b60e8

sau

http://olx.ro/oferta/catalizator-racord-flexibil-toba-intermediara-pentru-vw-polo-6n2-ID2gpVp.html#08288b60e8

Modificat de bogdan32
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bogdan, schimba senzorul ala ca e vreo 100 de lei, nu arunca banii aiurea. Sau pune unul de imprumut de la cineva cu polo, fabia, ibiza sau golf sa vezi daca e de acolo. Ar fi nasol sa dai bani pe catalizatoare, sonde si altele cand de fapt sa fie de la senzorul de temperatura.

 

Ceva probleme am si eu cu polonicul meu in sensul ca daca sta mai mult de 6 ore porneste nasol, merge in 2 sau 3 pistoane, da rateuri ca naiba si se scutura urat. Daca o tin turata pt. 1 minut la 1500 rpm nu mai face asa, isi revine. In mers daca apas foarte putin acceleratia (5mm) merge in suturi, smunceste dar numai in sarcina, nu si cand stau pe loc. Sa fie tot de la rahatul ala de senzor sau e altceva ? Imi da de fiecare data missfire pe cil.2 si cateodata si pe 1 si nici o alta eroare. Curatat clapeta, readaptat atat ea cat si egr, schimbat toata aprinderea (bujii, fise, bobina). Presiune benzina am 3 bari. Ce naiba are ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bogdan, schimba senzorul ala ca e vreo 100 de lei, nu arunca banii aiurea. Sau pune unul de imprumut de la cineva cu polo, fabia, ibiza sau golf sa vezi daca e de acolo. Ar fi nasol sa dai bani pe catalizatoare, sonde si altele cand de fapt sa fie de la senzorul de temperatura.

 

Ceva probleme am si eu cu polonicul meu in sensul ca daca sta mai mult de 6 ore porneste nasol, merge in 2 sau 3 pistoane, da rateuri ca naiba si se scutura urat. Daca o tin turata pt. 1 minut la 1500 rpm nu mai face asa, isi revine. In mers daca apas foarte putin acceleratia (5mm) merge in suturi, smunceste dar numai in sarcina, nu si cand stau pe loc. Sa fie tot de la rahatul ala de senzor sau e altceva ? Imi da de fiecare data missfire pe cil.2 si cateodata si pe 1 si nici o alta eroare. Curatat clapeta, readaptat atat ea cat si egr, schimbat toata aprinderea (bujii, fise, bobina). Presiune benzina am 3 bari. Ce naiba are ?

am inteles, o sa ma interesez de el.

 

am constatat ca daca las masina la soare f mult si se incalzeste capota nu mai porneste, doar ce am venit de la munca si cand am plecat a trebuit sa incerc de 5 ori sa imi porneasca si imi scoatea mult fum in timp ce ii dadeam cheie..

 daca o lasam la umbra pornea la sfert.

 

ce "indica" chestia asta? ce problema ar avea?

Modificat de bogdan32
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa de benzina e obosita, nu amorseaza bine circuitul de benzina pe care se formeaza vapori de la caldura, e drept ca stiu de problema asta de la alta marca dar nu cred ca are importanta

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa de benzina e obosita, nu amorseaza bine circuitul de benzina pe care se formeaza vapori de la caldura, e drept ca stiu de problema asta de la alta marca dar nu cred ca are importanta

asta sa fie? m am saturat sa schimb piese fara niciun rezultat.

maine imi vine senzorul de temperatura.. din ce am citit peste TOT asta ar fi buba, poti lasa un link ?

 

mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scanare - postate erorile si dupa aia datul cu parerea ca altfel nu are nimeni cum sa stie de ce se comporta asa.

Pai la tine in semnatura vad ca ai diesel, deci la ce carbelitor s-a uitat nenea ala ? Daca si la benzinare se uita dupa pompa de injectie spune-i sa se impuste.

Cum sa ii spuna sa se impuste omule, e taica-su,asa sfaturi..

 

On topic, @ellah,trebuie diagnoza la cineva priceput.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze, nu am vazut ca e vorba de tac-su, am crezut ca e un dorel oarecare. Scuze inca o data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am si eu o problema la un vw polo 1.4 benzina ceva imi descarca bateria pornesc motoru si daca iau bornele jos  moare motoru de la ce ar pute fi?scuzati ca nu dau mai multe detali nu sunt prea priceput

Modificat de nechita bogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stan.mirceaadrian

Am si eu o problema cu pornirea la un polo din 2000 motor 1.4 benzina. O pornesc dimineata(la cheie) si cand dau sa plec mi-se oprește motorul. IMi face asta de 2,3 ori pana se încălzește motorul, dupa care merge, exemplar. S-a mai lovit cineva de problema asta.

Cu respect !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diagnoza ai facut?

Senzorul de temperatura este verificat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stan.mirceaadrian

Nu am apucat sa merg cu ea la service pentru ca nu prea am avut timp. Dar imi face talentele astea de cand s-a lăsat frigul, iarna trecută nu am avut nicio problema cu ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut am si eu o problema cu polonicu meu 6N 96 1.4 motor AEX ieri dimineata am pornit masina am stat cu ea 10 minute cat am curatat ghiata dupa care am dat sa plec si dintr-o data sa oprit motoru si asa a ramas nu mai vrea sa porneasca benzina ii vine ,bujii schimbate , senzor hall schimbat, bobina inductie schimbata daca bag VAG-u pe ea poate sa imi arate ce probleme are ? Precizez ca nu vrea sa porneasca motoru il invarte da nu il da peste cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Fiindca tot e vorba de pornire...Iernile reci solicita mult bateria auto...De care aveti? Ce ma intereseaza este daca aveti specificatiile din documentatia originala pentru Polo 6n2 1.4 TDI....(curent pornire, Ah.....). Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stau cu mașina de 3 zile pe dreapta din cauza bobinei de inducție... mi-am comandat una de la Hella pe care sper s-o montez maine... ca să mai elimin din problemele de pornire (mai ales pe ploaie) am luat și capacul distribuitor+lulea, fişe NGK și bujii NGK iridium.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. Sunt posesorul unui Polo 1.4 AUD 2001. Acum 5 zile am plecat de acasa cu masina a pornit la sfert. Am oprit sa cumpar ceva de la magazinul de la colt. Cand m-am intors a pornit foarte greu. Doar la a 8-9 cheie. A pornit pana la urma si am facut 250 km cu masina fara probleme la pornire. Acum 3 zile am pornit-o si cand am pus piciorul pe acceleratie a murit motorul. Nu porneste sub nici o forma. Am observat ca nu se mai aude sunetul incarcarii pompei de benzina. Se poate defecta asa dintr-o apasare de pedala? sau sigurante arse? a mai avut cineva aceasta problema?


Imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie.


Va rog un sfat daca se poate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are legatura apasarea pedalei cu defectarea pompei. Prima data fa-i o scanare sa vezi daca nu are si alte bube in afara de pompa.

Trebuie sa verifici prima data daca ajunge curent la pompa si dupa aia daca pompa este ok sau nu, aplicandu-i tensiune directa.

Daca nu ajunge curent la pompa va trebui sa verifici prima data releul si dupa aia siguranta (daca are asa ceva).

Daca astea sunt ok dat tot nu ajunge curent va trebui sa verifici cablajul sa nu fie intrerupt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara. am verificat bobina ok. bujii ok. fise ok. baterie ok. benzina in rezervor aprox 15 litri. benzina ajunge pana in capatul pistoanelor, dar nu imi ajunge gram de curent la bujii.mi-a dat erorare la senzorul de temperatura. l-am schimbat. bujiile s-au udat intradevar dar le-am sters putin. problema este ca nu imi ajunge curent de loc la bobina. am o intrerupede de curent intre calculator si bobina, masina nu porneste sub nici o forma. ma poate ajuta cineva cu un sfat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de comb nu se poate strica dintr-o simpla apasare de pedala. Oprirea motorului la accelerare este datorata lipsei alimentarii cu combustibil. Verifica daca ai tensiune pe mufa pompei in primele secunde de la punerea contactului. Daca ii vine tensiune atunci trebuie inlocuita pompa sau motorasul pompei (daca il poti gasi separat).Defectarea pompei de combustibil este destul de frecventa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pai tocmai a zis omul ca pompa merge dar nu are scanteie plus eroare la senzorul de temperatura. Rezulta ca e vechea si mult-intalnita problema a acestuie senzor care si-a dat duhul. Pune OEM sau Hella ( in jur de 100 lei). Daca pui alte smelturi nu te duc mai mult de 4-5 luni, testat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare lume.Am un drac de polonic din '96,1595 cm cubi,75 de....ponei(sigur mult mai putini,dar nah.....ne laudam);cod motor 1F.No,nici nu stiu cum sa incep, ca tare fitzoasa mai e.Acum ceva timp a inceput sa faca figuri la pornire atunci cand motorul era fierbinte.Dupa ce mi se incalzea uleiul,daca aveam in baie sub jumatate pe joja,pornea si se oprea singura imediat.Pur si simplu ii dadea ceva stop la motor....In bord clipea vesel la mine martorul de la ulei,iar cel de la baterie pur si simplu statea aprins si el.Daca ii puneam putin ulei in motor,pornea la sfert de cheie.Mai acum cateva zile am fost la cumparaturi.Problema a aparut iar.Deci,ii bag putin ulei si ii dau cheie.Nu vrea sa tina motorul pornit.O injur,amenint,o alint,dezmierd;nimic frate.Parca au intrat dracii in ea(cu aghiazma mai ramasese sa dau pe ea).Si atunci m-am enervat si i-am umplut baia cu ulei.Si...surpriza,a plecat la sfert.Cand e motorul rece,nu am treaba cu ea.Fashaie.Cum mi se incalzeste,ma rog de ea.M-am gandit ca e un senzor din acela gen presiune ulei defect(numai ca are 2:unul de 0.3 bari si unul de 1.4-2 bari).Am vrut sa-i schimb pe amandoi dar nu stiu unde sunt.Singurii care par a fi senzori pe ulei sunt cei de pe filtrul de ulei.Dar care cum e?!Astept parerile voastre.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are nicio legatura ce ii faci tu cu uleiul.

mai intai,i-ai facut diganoza sau preferi incantatiile pe linga ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am bagat-o pe tester de 3 ori.Aceeasi pb. de fiecare data( cu motorul oprit): senzor axul cu came defect.Atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand cred ca confunzi marfa cu ambalajul(camshaft cu crankshaft),la motorul tau nu cred ca ai senzor de ax came ci decat senzor de vilbrochen sau senzor hall situat sub capacul delcoului iar daca acest senzor functioneaza defectous nu mai porneste masina nici cu aghiazma...verifica semnalul senzorului cu o lampa de control pe pini 2 si 3 cand ii dai la automat si nu vrea sa porneasca  becul de la lampa trebuie sa se stinga si sa se aprinda(flashing) si alimentarea pe pinul 1 si 3 trebuie sa ai voltajul bateriei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Vizitator changed the title to Polo 6N/6N2 - Probleme pornire la cald/rece

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!