Jump to content

 Funcționarea acestui site este susținută de cele 3-4 firme ce afișează bannere între posturi. Ar fi o plăcere pentru noi dacă ar fi adăugat site-ul nostru în lista de excepții ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult susținerea acestei comunități. Promitem și veți vedea că nu avem reclame intruzive și nici deranjante. Mulțumim! :) 

rimniceanum

Probleme pornire 1.6 tdi (CAYC)

73 postări în acest subiect de discuţie

rimniceanum

SALUT

Am un VW Jetta 1.6 tdi din 2010 (CAYC) care a fost implicata intrun accident destul de grav frontal. Masina a fost reparata la un service insa nu porneste. cand pui contactul palpaie semnul cu rezistenta din bord, iar cand dai la automat, invarte dar nu porneste. testerul nu imi da decat erori la senzorul de volan g85 si inca un modul j500, iar cand incerc sa accesez motorul din tester (vas 5052) nu ma lasa sa intru si imi da o eroare cu java virtual machine.

aveti idee ce probleme poate avea?

multumesc

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
z e n i t h

verifica distributia sa nu fie sarita de la punct

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
F l o r i n

in primul rand, incearca cu o alta interfata.... altfel, nu ai cum sa vezi de la ce este.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
rimniceanum

distributia nu este sarita. o sa fac rost de un vag com si o sa incerc si cu aia. cineva mi-a spus ca la un impact mai serios trebuie rescrisa cheia masini sau ceva de genu.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Al Bundy

Nici pe departe. Vezi ce module se pot accesa pe masina, revino cu un autoscan.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
rimniceanum

am revenit dupa ce am scanat cu vag com-ul si imi da urmatoarele erori:

la motor

3 Faults Found:

7295 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31): Signal too High

P0238 00 [165] - Cannot Be Tested at this Time

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Mileage: 2188 km

Date: 2014.14.12

Time: 23:24:14

7300 - Throttle Position Sensor (G69): Signal too High

P0123 00 [165] - No Signal/Communication

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Mileage: 2188 km

Date: 2014.14.12

Time: 23:24:14

7356 - Exhaust Gas Temperature Sensor 4 Bank 1: Electrical Malfunction

P246E 00 [165] - Electrical Fault in Circuit

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Mileage: 2188 km

Date: 2014.14.12

Time: 23:24:14

si la servo directie

2 Faults Found:

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

004 - No Signal/Communication

Freeze Frame:

Fault Status: 01100100

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Reset counter: 54

Mileage: 2188 km

Time Indication: 0

Date: 2014.14.12

Time: 23:24:25

Freeze Frame:

Count: 3

Count: 2

Count: 12800

Count: 166

Count: 41472

Count: 0

Count: 0

Count: 0

01309 - Power Steering Control Module (J500)

008 - Implausible Signal

Freeze Frame:

Fault Status: 01101000

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 1

Reset counter: 54

Mileage: 2188 km

Time Indication: 0

Date: 2014.14.12

Time: 23:24:25

Freeze Frame:

Count: 3

Count: 2

Count: 12800

Count: 8212

Count: 41472

Count: 0

Count: 0

Count: 0

imi poate spune cineva unde sunt pozitionati acesti senzori? sau cum sa ii gasesc?

si care dintre ei nu permite motorului sa porneasca?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Al Bundy

Pune te rog, un autoscan, sunt cam ciudate erorile 3 si 4.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
rimniceanum

auto-scan am dat, astea sunt singurele erori care mi-au aparut.

01-Engine -- Status: Malfunction 0010

03-ABS Brakes -- Status: Malfunction 0010

04-Steering Angle -- Status: Cannot be reached 1100

08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010

09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010

15-Airbags -- Status: OK 0000

16-Steering wheel -- Status: OK 0000

17-Instruments -- Status: Malfunction 0010

19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010

25-Immobilizer -- Status: OK 0000

42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000

44-Steering Assist -- Status: Malfunction 0010

46-Central Conv. -- Status: OK 0000

52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000

56-Radio -- Status: OK 0000

62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000

72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine (J623-CAYC) Labels: 03L-906-023-CAY.clb

Part No SW: 03L 906 023 AN HW: 03L 906 023 A

Component: 1,6l R4 CR td H23 4881

Revision: -------- Serial number: 00000000000000

Coding: 00114016030400080000

Shop #: WSC 00066 000 00080

ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023AN 001003

ROD: EV_ECM16TDI02103L906023AN.rod

VCID: 72EFDEFB166F

3 Faults Found:

7295 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31): Signal too High

P0238 00 [165] - Cannot Be Tested at this Time

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Mileage: 2188 km

Date: 2014.14.12

Time: 23:24:14

7300 - Throttle Position Sensor (G69): Signal too High

P0123 00 [165] - No Signal/Communication

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Mileage: 2188 km

Date: 2014.14.12

Time: 23:24:14

7356 - Exhaust Gas Temperature Sensor 4 Bank 1: Electrical Malfunction

P246E 00 [165] - Electrical Fault in Circuit

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Mileage: 2188 km

Date: 2014.14.12

Time: 23:24:14

Readiness: 1010 0000

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes (-----) Labels: 1K0-907-379-60EC1F.clb

Part No SW: 1K0 907 379 AD HW: 1K0 907 379 AD

Component: ESP MK60EC1 H35 0106

Revision: 00H35001

Coding: 113B200D092500FE881104E8902200413000

Shop #: WSC 00066 000 00000

VCID: 74E3D8E36C7B

2 Faults Found:

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

004 - No Signal/Communication

Freeze Frame:

Fault Status: 01100100

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Reset counter: 54

Mileage: 2188 km

Time Indication: 0

Date: 2014.14.12

Time: 23:24:25

Freeze Frame:

Count: 3

Count: 2

Count: 12800

Count: 166

Count: 41472

Count: 0

Count: 0

Count: 0

01309 - Power Steering Control Module (J500)

008 - Implausible Signal

Freeze Frame:

Fault Status: 01101000

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 1

Reset counter: 54

Mileage: 2188 km

Time Indication: 0

Date: 2014.14.12

Time: 23:24:25

Freeze Frame:

Count: 3

Count: 2

Count: 12800

Count: 8212

Count: 41472

Count: 0

Count: 0

Count: 0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
rimniceanum

nimeni nu stie unde pot gasi acesti senzori? am cautat peste tot insa nu am gasit pentru acest tip de motor.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Al Bundy

Nu mai e in garantie masina ?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
terrabyt

rimniceanum nici unul din senzorii aia nu iti afecteaza pornirea motorului, verifica alimentarea cu motorina, si eventual verifica in vag-com presiune care o ai in rampa in timp ce dai la automat.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
rimniceanum

astazi o sa verific presiunea din rampa. masina nu are garantie.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
ALeXXBody

Buna seara,

 

Sa va povestesc patania mea:

 

In drum spre munca, dupa o plecare de la semafor, masina s-a oprit brusc si nu a mai vrut sa porneasca, marot motor aprins.

Ajuns la Avia Motors (pe plaftorma evident), mecanicii au inceput sa intuiasca problema incercand sa imi zica faptul ca am alimentat cu bezina. Dupa o jumatate de ora de contraziceri, au pus interfata de diagnoza si au gasit eroare la senzorul de acceleratie motor.

Au desfacut capacul de la distributiesi carenajul rotii din partea stanga si m-am crucit: cureaua de accesorii despicata pe latime, jumatate pe traseul ei si cealalta jumatate stransa pe fulia de la cureaua de distributie, pe undeva pe jos, pe unde este baia de ulei (poza atasata).

Cureaua de distributie sarita de la punct cu "2 dinti" dupa spusele mecanicilor. A necesitat aranjarea curelei de distributie, schimbarea curelei de accesorii, intinzator si fuliei de la alternator, masina a pornit, motorul merge "rotund", trage bine, consum parca putin mai mic. Cauza exacta nu stiu de unde e dar cand au dat scutul jos au cazut 2-3 "bolovani" de gheta.

 

Toate bune si frumoase dar am constatat o alta problema: dese ori se intampla ca motorul sa porneasca greu, sa invarta de 6-7 ori si cu greu sa pornesca, sa trebuiasca a 2-a incercare de pornire, dar sunt unele momenta cand porneste norma.

Start-Stop-ul functioneaza la fel ca inainte.

Initial am crezut ca din cauza frigului dar s-a mai incalzit afara si la fel face.

 

Mai pateste cineva cu motorul asta sa ii porneasca greu?

Aveti idee de la ce ar putea fi?

Mentionez ca i-am facut update de soft cu o saptamana inainte de incident!

 

post-132727-0-46187400-1426356920_thumb.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
skodita100

Am si eu aceleasi porniri greoaie uneori . In general porneste bine nu chiar sfert de cheie dar invarte odata si porneste . Alteori invarte de 6-7 ori dau la pedala de acceleratie ca la dacia 1300. Pornirea grea e mai ales cu motorul cald . La rece ff rar nu porneste la prima cheie . Am pornit si cu redresorul pus ... la fel . Am observat in ultimul timp ca daca pun contactul de cateva ori si apoi pornesc o ia din prima . Acum sunt la faza cu aditivi si motorina super plus .

Soft 9970 .

Distributie schimbata la 110k .probleme cu pompa apa si daca am schimbat pompa am pus si kit .

Acum am 160k .

Modificat de skodita100

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
qwk

Se mai intampla si la mine sa nu porneasca din prima. Din ce am observat, asta se intampla cand opresc motorul in timpul curatirii DPF. Daca l-am oprit in timp ce-si facea curatirea, sansele sunt ca urmatoarea pornire sa fie ratata, in prima faza. In rest n-am patit sa nu porneasca sau sa porneasca lung, in cei 140 000km

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
ALeXXBody

Este normal ca in unele momente un diesel sa porneasca mai greu (piede compresie motor, dezamorsare pompa motorina, etc) dar nu de 4-5 ori pe saptamana.

 

Inainte de "incident" asa pateam si eu, dar acu e prea des. Am observat ca daca pun contactul de 2 ori porneste mai bine.

Modificat de ALeXXBody

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
skodita100

Exact asa alexxbody . De 3-4 zile de cand am pus motorina max aditivata si o solutie de aditivare, curatare instalatie alimentare... etc, o singura data a pornit mai greu in rest in stilul ei din prima dar nu la sfert (parca invarte o data si apoi porneste) .

Vedem, inca suntem in teste am max 100 km facuti inca rezervorul e la 90% . Ce am observat e ca parca consuma mai putin ?!? Si in prima zi la plecarea de pe loc la debraiere parca rontaiau 1 sec injectoarele . Acum vad ca nu mai face .Oricum nu cred ca este de la motorina . Suspectez o dezamorsare ori la pompa ori la un injector . Am parcat si cu botu in jos si invers cand a pornit a pornit cand nu, nu . La fel cu contactul pus de cateva ori (4-5) de cele mai multe ori a pornit din prima (95%) dar parca de 2-3 ori a luat-o greu .

Nu exista sa nu porneasca la a 2-a cheie . 

Modificat de skodita100

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
ALeXXBody

Ce motorina si ce solutie? Ma gandesc as anu distrug motorul cu prostii!

Ieri am fost la TCM pentru remapare si baiatul de acolo mi-a spus ca s-ar auzi ceva pe la injectoare.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
skodita100

motorina de peco .. dar nu cea standard . Am pus din cea mai scumpa la 6 ron.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
edi10000

"Start-Stop-ul functioneaza la fel ca inainte." Ai start-stop pe masina? Eu stiu ca in 2011 G6 nu avea dotarea asta.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
skodita100

Nu folosesc start stop niciodata . trebuie sa ai centura cuplata ca sa fie activ . Eu o agat de frana de mana .

Oricum imbunatatire substantiala . In 2 sapt de pornit zilnic de cateva ori si un drum la buc  a mai pornit greu o singura data parca sau max de doua ori  . Am citit azi valorile la injectoare si surpriza sunt egalizate . 0.0 - 0,2 - 0.1 - 0.3  . La ultima citire aveam un injector la val 0.9 - 1.2 .

O sa mai fac un ful cu motorina premium si mai bag un aditiv . Se pare ca era de la un injector ?!? care s-a curatat ?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
ALeXXBody

Se pare ca masina e "suparata" pe mine.

 

Am facut aproape un full cu motorina aditivata de la Gasprom, toate bune si frumoase: pronit ok, tragea, consum ok etc.

Zilele trecute, din graba am alimentat de la Omv, motorina normala (asta am gasit la pompa), dar problemele au reaparat, pornire grea, parca nu mai trage ca pana acu, consum mare.

Sa inteleg ca trebuie s-o "tratez regeste" si sa o servez doar cu motorina premium. Orice pentru "printul lui tata" :lol: .

 

 

 

"Start-Stop-ul functioneaza la fel ca inainte." Ai start-stop pe masina? Eu stiu ca in 2011 G6 nu avea dotarea asta.

 

Are, din cate stiu a fost o perioada prin 2009-2010 cand nu s-a mai pus din cauza unor probleme, dar apoi s-au rezolvat.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
rayn

Citi km aveai cind a cedat cureaua?! si de fapt care a cedat prima accesorii sau distributie.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
gmihai24
Salutare, azi am schimbat filtrul de motorina la golf 1,6 tdi 105cp an fab 2010
dupa ce l-am schimbat am pornit masina si dupa nici 10 secunde sa zic asa, sa oprit si nu am mai putut pornii masina
precizez ca am mai schimbat filtrul de cateva ori dar mereu a pornit
acum insa nu mai vrea sa porneasca
mentionez ca borcanul filtrului e plin cu motorina
iam umplut furtunul pompei cu o seringa si apoi l-am bagat int-o sticla cu motorina, a pornit si functionat bine pana am oprit motorul, am bagat furtunul inapoi la locul lui in filtru si a pornit doar pt 5 secunde si iar nu a mai vrut sa porneasca.
mentionez ca e acelasi filtru mann ce il schimbam mereu
eroare ce apare dupa ce o sterg si incerc sa pornesc masina
8839-ROD-necunoscut
-00 (165)

spuneti-mi va rog ce as putea sai fac ca ma disperat
aer fals nu trage pe nicaeri

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
dvidby0

salut, am avut si eu o problema asemanatoare. pune contactul de 10-15 ori, dar cand il pui sa lasi sa bage motorina pompa. dupa incearca sa pornesti dar sa ti mai mult putin la automat. succes!

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.

×