Jump to content

DIY Curatare injectoare mecanice


vlady42
 Share

Postare recomandată

Heloo !

 

       Incep acest topic din dorinta de a fi (sper) util.Desi In momentul de fata lucrez la un swap de motor (vr6 in loc de 1.8 16v) , imi plac lucrurile mecanice si imi doresc sa stiu cum functioneaza.Asadar in dorinta de a curata injectoarele de pe vr6 am ajuns la un forum din U.S.A unde se descria procedeul folosit pentru a curata injectoare mecanice.Bineinteles ca nu am putut rezista tentatiei de a face acelasi lucru.Inainte de a descrie procedeul tin sa mentionez ca sunt doctor si nu mecanic.

 

Pasul 1 :Dat jos injectoarele

Pasul 2: Scos O-ring

Pasul 3: Introdus in solutie decapanta(unde le-am lasat aproximativ o zi)

Pasul 4: Suflat cu compresor

Pasul 5: Curatat cu ultrasunete - 4 "sedinte" la 60 de grade C

 

Din cate am inteles procesul de curatare ar trebui sa dureze cat mai mult posibil dar prietenul meu stomatolog se grabea acasa.

Maine le voi testa pe masina si voi revenii cu o concluzie

 

 

post-132368-0-22216400-1426183470_thumb.

post-132368-0-13019300-1426183478_thumb.

post-132368-0-99017400-1426183486_thumb.

post-132368-0-92835700-1426183497_thumb.

post-132368-0-53721200-1426183511_thumb.

post-132368-0-07001700-1426183526_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bafta cu proiectul si poate ne vedem pe la stadion simbata,e drift !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,am incercat eu sa fac aceeasi treaba cu solutie decapanta si apoi ultrasunete la un bmw diesel da am pus si rampa...

 

decapantul a distrus si injectoarele si rampa,ai grija sa nu fie prea tare,pe mine m-a dus 20 mil paguba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

        Din cunostiintele mele (relativ limitate) curatarea cu aceasta metoda se preteaza doar la njectoarele mecanice.La cele electronice am aplicat (tot cu succes ) urmatoarea metoda