Jump to content

Golf 6 - Motorizare 1.4 MPI - 80CP


holo
 Share

Postare recomandată

Salut,

azi am observat ca motorul 1.4 80 cai, trepideaza putin la relanti, ca si cum ar fi un motor diesel

masina are 6000 km, exploatata in regim normal, am alimentat in proportie de 90% cu rompetrol efix

de asemenea, se observa putina mizerie pe la 2 injectoare, de tipul unui amestec de vapori cu praf

va rog sa-mi spuneti daca si voi aveti aceeasi trepidatie la relanti

mersi.

Cu toate ca nu am Golf 1.4 80cp am Octavia 1.4 80cp si motorizarea e identica.

Am si eu o intrebare referitoare la ce a scris un coleg de-al nostru chiar pe acest topic (care are G6):

Ati observat ceva trepidatii care se simt pana in scaun la interior cand masina sta la relanti?

Eu le observ zilnic si chiar nu imi plac.

Exista ceva solutii, un anume tip de benzina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai schimbat filtrul de benzina si pe cel de aer?

Modificat de GL-17-SEP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ACUM O ZI LE-AM SCHIMBAT CU MANN PE AMBELE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu simt niste trepidatii fine cand sta motorul la relanti si dau drumul la AC, insa doar pentru 2-3 secunde dupa care nu se mai simt nici daca functioneaza AC nici daca il opresc.Apoi iar apar daca pornesc AC si dispar in 2-3 secunde dar astea se datoreaza, zic eu, puterii mici a motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maine ma duc la revizia de un an si probabil dupa schimbul de ulei motorul va fi mai silentios

mai ales ca acum e destul de negru uleiul dupa 13.600 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

am avut si eu trepidatii la relantii destul de usoare si am mers la reprezentata si mi-au luat compresia unde s-a constatat o diferenta de cilindrul 4 de aproape 4 bari, si a trebuit sa dau chiulasa jos.

nu mai sunt motoarele cum erau odata asta-i clar....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Vineri am programare la brady trade pentru scimbare filtru ulei si ulei - 380ron la golf 1.4/80cp.

Filtru aer l am schimbat eu in parcare cu unul k&n, iar filtru polen am pus man cu carbon activ, ambele luate de la onauto. Cost filtre 290ron. 40 a fost mann ul.

La 4 ani mai trebuie schimbat ceva? Filtru benzina l am schimbat anul trecut.

In plus cand pun frana pe la 60km/ h se aude o bataie stanga spate. Cand ridic piciorul de pe frana nu se mai aude, ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutari,

Momentan sunt posesor de Skoda Fabia 1 ( 1.2htp - 64cp) si pt ca ador masinile hatchback as vrea sa fac un upgrade la Golf6.

Ma intereseaza sa aud parerile celor care detin asfel de masina cu nivelul de dotari TrendLine si motorul de 1.4- 80cp.

Deoarece bugetul nu permite, vreau sa specific din timp ca nu pot trece peste cei 12800 de euro pt vers Attractive, asa ca nu ma sfatuiti la motoare puternice, deoarece acestea nu reprezinta o prioritate pt. mine. (pot sa-mi iau logan 1.6 16v 105cp)

Multumind anticipat celor care vor scrie impresiile lor, astept cu nerabdare sa vad daca merita sau nu banii.

Ca o alternativa as avea Skoda Octavia 2 facelift flash bonus 12000 euro(aceeasi motorizare 1.4/80cp).

 

 

 

Pina la urma dupaupdate soft ii scade puterea? e ""oficial"" ?

Dupa ce ca si-asa e lesinata,ma intreb cum o fi dupa updateul asta? Ma bate gandul sa iau unul sh pentru sotie.

cum se poate afla daca s-a facut update la ea?

Si inca ceva, am remarcat ca initiatorul acestui topic nu a mai zis nici pis dupa vreo cateva postari la inceput, si-a luat oare 1.4/80 cp? :winter:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Este normal sa porneasca greu un motor pe benzina? Nu mai stiu daca pornea asa greu de nou insa mi se pare ca invarte uneori chiar spre 2 secunde pana sa porneasca. Are 78.000 km si am schimbat bujiile la 60k. Atasez un film. Il compar cu un peugeot tot benzina care o ia la "sfert de cheie". Rog pareri ale unor ptoprietari de g6 cu 1.4 mpi 80 cp. Multumesc

 

 

Modificat de Aurash
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Aurash

Ca si proprietar de Golf 6 de 6 ani si 1 luna iti pot spune ca mie unul mi se pare ca porneste normal. Din filmuletul tau observ ca dai la automat din prima.

Eu unul pun contactul, astept sa mi se stinga beculetele pe acolo si apoi dau la automat ( cam 5 - 10  secunde astept)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca si remarca, mai observ ca ai o oarecare trepidatie pe care eu nu o am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Idem pornește și la mine, același motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine m-am mai linistit. Eu totusi am vazut motoare pe benzina care pornesc la sfert. Asta e 1.4 deci sa-l iau ca atare. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Programul de pornire (inclusiv pornirea la sfert vs. invirte doua ture) depinde de temperatura si posibil de alti parametrii. Deja pe masina anterioara (fabia luata in 2001) aveam asta, am si intrebat pe vremea aia la service si cam asta a fost raspunsul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare,

De 2-3 saptamani ma lupt cu o problema aparuta parca din senis si anume:

Dupa o stationare mai indelungata a masinii de 4-5 zile, aceasta refuza sa porneasca. Dau la automat de 5-6 ori pana reusesc sa pornesc.

Masina se comporta ca si cum nu ar avea benzina, invarte dar nimic. Abia la a 5-6 cheie se simte ca ar veni benzina si da sa porneasca.

Intr-o zi, a pornit la a 2-3 cheie si dupa un drum de 30 min prin Bucuresti am oprit pentru 15 minute. Revenit la masina nu a vrut sa porneasca decat dupa 10 minute de chin.

Daca merg zilnic cu masina, aceasta functioneaza perfect.

Toate problemele astea au aparut dupa ce am lasat masina la Brady sa-mi schimbe un geam. Ei zic ca nu au umblat la motor si nu isi explica de ce face asa masina. Posibil sa fie doar o coincidenta nefericita.

 

Ati mai intampinat astfel de probleme ?

 

Poate fi si de la benzina (am alimentat din afara tarii) ?

Modificat de manuta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil pompa de benzina ; cand pui contactul se aude bazaitul acela specific? Ai facut o scanare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La pompa ma gandesc si eu dar ce motiv ar avea sa se dezamorseze ?

Cand pun contactul se aude bazaitul sigur dar nu am fost atent sa vad daca se aude si cand deschid usa.

Scanare nu am facut ca nu am cu ce. Poate ma ajuta vreun coleg de pe forum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristigolf5

Problema asemanatoare am avut si eu dupa o stationare de 3 zile. Invartea dar nu pornea. La 2 testere nu a iesit nimic. Mecanicul care a rezolvat-o a spus ca a schimbat o bobina de inductie si a curat clapeta de acceleratie. Merita sa le verifici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa vedem ce o sa iasa pe tester si daca nu, am sa merg pe sfatul tau.

Dar distributia poate influenta in vreun fel chestia asta ?

Mentionez ca am schimbat distributia in ianuarie dar de atunci am facut 5 mii de km si nu am avut vreo problema, masina merge perfect.

Modificat de manuta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigur colegului de mai sus i-a fost schimabata bobina degeaba..pt ca este parte electronica si dadea missfire la scanare ; eu cred ca problema ta e legata ori de arpindere ( bujii / fise / bobine ) ori de alimentarea cu combustibil. Sa postezi si rezolvarea. Cu distributia daca era sa fie o problema se manifesta de prima data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu bujiile, sa stii ca de cand le-am schimbat la PBN acum 1 an masina uneori mai are o mica trepidatie la relanti. Le-am zis astora de la Porsche dar au zis ca e de la benzina. Bujiile Bosch stiu ca sunt, exact ca cele care erau si inainte pe masina (inca le mai am pe cele vechi acasa)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La acest tip de Golf ce ulei de motor este recomandat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ai vrut sa zici la acest tip de motor :)

5w40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze si multumesc. Am vazut ca se recomanda si 10W40 si ceea ce ai recomandat tu si eram confuz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu problema de pornire.

 

Am fost in service si bineinteles ca masina nu are nimic, nu stiu la ce sa se uite daca merge bine si pe tester nu da eroare.

Am facut inainte o scanare la un coleg de pe forum si dupa la Brady ca sa am cu ce compara. In afara de niste erori (daca le pot numi erori) pe Address 9 si 15 nu are nimic.

Momentan am schimbat filtrul de benzina pentru ca era de 2-3 ani neschimbat si am facut un plin cu benzina de 100.

Ca si remarca, problema persista dar nu asa ca inainte. Acum cand porneste la prima cheie, porneste ca si cum ar fi inecata daca nu, la a 2-a cheie porneste bine.

Ramane de vazut cum porneste sambata dupa 7 zile de stationare.

 

Referitor la discutia de mai sus, eu am pus numai ulei 5w30 Castrol. Asa au bagat cei de la Porsche inca de la inceput. 

 

 

Am sa atasez si o parte din scanare sa-mi ziceti daca as avea vreo problema

 

O zi placuta,

manuta_15.05.2015.txt

Modificat de manuta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!