Jump to content

Golf 6 - Motorizare 1.4 MPI - 80CP


holo
 Share

Postare recomandată

Claudiu Pacearca

A facut cineva, recent, prima revizie(1 an sau 15.000km)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 270
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • manuta

    21

  • Georgel.M

    20

  • Bismark

    13

  • manatee

    12

Depinde ce fel de revizie vrei sa faci.Daca vrei o revizie completa la reprezentanta o sa te coste in jur de 650-700lei(cazul meu:ulei,filtru ulei,carburant,polen,aer).

La prima revizie(la recomandarea celor de la reprezentanta) am schimbat doar uleiul si filtrul de ulei si am platit 322ron.Totusi iti recomand sa schimbi filtrul de polen si cel de aer(ai putea-o face singur acasa,e foarte usor,daca vrei sa iesi mai ieftin).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Claudiu Pacearca

Salut!

Merci pt sfat. Asa auzisem si eu, de 350 lei la prima revizie, insa la programare mi-au zis de 400-500: ulei+filtru si update...

Am vreo 13.000 km cu masina parcursi pe o distanta scurta in Bucuresti si o iesire in Grecia. Cred ca schimb filtrul de aer si cel de polen la 15.000 insa nu cred ca e ok sa o fac acasa. Nu se pierde garantia? Chiar, la reviziile din perioada de garantie pot fi aduse piese si consumabile cumparate de mine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cand ai sa te duci la revizia de 30.000 cine va sti ca ai schimbat tu acasa filtrul de polen la 15.000? spui ca sunt filtrele cu care a venit masina si atunci le schimbi pt prima oara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca le schimbi acasa ai pierdut garantia si nu cred ca te lasa sa vii cu produsele tale, mai ales daca faci revizia la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu te lasa, schimbi reprezentanta. Vezi ca sunt multe altele care accepta sa duci tu consumabilele. Pe mine m-au lasat sa aduc eu toate consumabilele, dar pentru ca nu m-au lasat sa stau langa masina, le-am zis PA! Pana la urma masina e a mea, banii sunt ai mei, iar alegerea o fac eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am observat si eu urmatorul fenomen:

de cand s-a racit afara dupa ce bag cheia in contact si se face "stagingul" (se aprind si se sting beculetele etc.), pornesc motorul si imediat se aprind martorii de la ESP, ABS si frana de mana, martorii stau aprinsi 1 secunda si dispar; martorul de la frana de mana se aprinde chiar daca e trasa frana chiar daca nu, daca am totusi frana de mana trasa martorul din bord se stinge odata cu ESPul si ABSul si se reaprinde indicand corect.

Si iarna trecuta a facut exact la fel, odata cu frigul a aparut si acest "fenomen" ce a durat pe tot parcursul iernii.

Probabil ca nu este nimic important si masina isi face un double-check la aceste sisteme dar m-am gandit sa intreb: aveti idee ce ar putea fi ?

Numai bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martorul de frina de mina are si functia de a anunta o avarie (de obicei da si un semnal sonor)

esp si abs sint functii ale computerului de abs

Fa o scanare cu vagcom si vezi ce erori apar in log. Acumulatorul ti-e ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Claudiu Pacearca

Buna seara!

La scurt timp dupa revizie am revenit la service pentru cu o mica problema de tinichigerie. Am primit masina saptamana trecuta si cum am plecat din service am dus-o acasa unde a stat nemiscata pana ieri. Am descoperit o pata de apa pe bancheta din spate, in partea dreapta. Am pipait si am vazut ca bancheta era imbibata pe partea aceea. M-am uitat si in portbagaj iar acolo era mai rau. Mocheta aceea care acopera roata de rezerva era imbibata tot pe partea dreapta. Roata de rezerva era uda la imbinarea cauciucului cu geanta. Cred ca apa s-a scurs din portbagaj si a ajuns in bancheta. Problema e ca nu realizez cum s-a ajuns aici... exista o garnitura acolo in dreapta pe care daca apas curge apa... e posibil sa acopere un lacas ceva si acolo sa se fi strans apa, deci sa nu fie neaparat sursa... am pus si o poza, poate ma ajuta cineva cu informatii despre acea garnitura...

post-78781-0-69946300-1323473862_thumb.j

Am bagat masina in garaj si stau cu toate portierele deschise... luni o sa sun la service, dar imi vine greu sa cred ca voi primi vreo informatie. Cel mult vreo invitatie si un raspuns de genul... "nu ne putem da seama... sigur nu ati varsat dvs ceva?" Ma gandesc ca au spalat ei masina dupa ce au vopsit si montat piesa pe care am schimbat-o si nu or fi inchis bine portbagajul... apa nu pare sa aiba vreun miros(m-am gandit ca s-a rupt furtunul duzei de la luneta). a mai patit cineva asa ceva?

In alta ordine de idei... cat am inspectat portbagajul am observat kitul de pana. am vazut ca sunt vreo trei lacase goale in suportul de scule... si la voi sunt la fel? ma gandesc ca or fi ceva scule specifice fiecarui nivel de echipare al masinii. eu am trendline. ce parere aveti? am atasat o poza

post-78781-0-49922000-1323473889_thumb.j

Modificat de Claudiu Pacearca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Claudiu Pacearca

trebuia sa fie, la trendline, ceva acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Claudiu Pacearca

@The_Ego

negativ! jantele de tabla din dotarea standard

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut o problema asemanatoare cu furtunasul duzei de la luneta care s-a fisurat.Nu aveam presiune ca lumea cand incercam sa dau cu lichid si dupa ce am dat mai mult lichid si am umblat in portbagaj,ridicand hayonul a curs tot lichidul care nu a ajuns pe luneta.Dupa rezolvarea problemei cu furtunasul nu am mai avut probleme.

Incearca sa scoti cauciucul din dreapta(acolo este furtunasul) si daca dupa ce dai cu lichid furtunasul este ud e posibil sa fie din aceasta cauza(are un fel de captuseala textila).

Modificat de GL-17-SEP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

De când s-a făcut frig am sesizat şi eu un zgomot, un fel de "cârâit": pornesc maşina, stau câteva secunde în parcare, nu se aude nimic. Imediat cum plec apare acel cârâit tip de 1-2 sec la intervale neregulate, aleatorii, cca 5 sec. Se aude şi în timpul mersului dar numai dacă eşti f atent şi ştii despre ce e vorba. După cca 5 min de mers, când motorul se încălzeşte, dispare complet. Îl aud doar când sunt în habitaclu şi mi se pare că vine de undeva din faţă sau din partea stângă. Am ridicat capota şi am ascultat motorul, dar nu am auzut nimic, probabil că e acoperit de zgomotul produs de funcţionarea motorului. Însă nici nu mi-am bagat capul pe sub bord să văd poate măcar identific din ce zonă vine. Sper s-o fac zilele următoare.

Nu-mi dau seama, dar s-ar putea să fie vorba de acelaşi lucru ca la tine!

Idem si le mine; daca afla cineva despre ce este vorba va rog sa ne lamuriti si pe noi. Numai bine !

Odata cu venirea frigului, a reaparut zgomotul despre care discutam iarna trecuta.

Are cineva noutati? A intrebat cineva la service?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum ii pana la urma cu "Actiunea de update soft" pentru ca am fost chemat si eu la reprezentanta? care sunt imbunatirile?

cine a mai facut acest update?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce fel de update ? Stii cumva ce cod are actiunea de update ?Daca e vorba de actiunea 24T6 atunci sa NU o faci !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă eşti mulţumit de cum funcţionează maşina mai bine refuzi update-ul. Eu l-am făcut în mai 2011 şi impresia mea e că maşina a devenit mai leneşă.

Stie cineva daca reprezentantele mai cheama masinile pt update-uri dupa iesirea din garantie?

Din cate am vazut pe pagina anterioara, nu se poate reveni la vechiul soft.

Modificat de Halloween
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au dreptate colegii, daca e vb de update 24T6 mai bine lasi masina asa cum e ea ca e mai naravasa.

Dupa updata masina e mai lenesa si are un timp de raspuns mai intarziat la accelerare brusca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi au spus ca e pentru pornire, si consum mai mic! eu nu am avut probleme decat o data asta vara am lasat-o in soare poate 32 de grade si nu a pornit decat pe la a 4 cheie. (ma gandesc ca poate pt aceasta ii acest update de soft la motor) - daca spuneti ca nu e bun acest update de crdeti ca il pun ? (sunteti siguri ca nu mai trage masina?),

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il pun pentru ca rezolva niste probleme suficient de serioase ca sa faca o actiune. Daca rezolva ceva pe partea de pornire inseamna ca au fost destui care au avut probleme ca sa se ajunga pina aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca totul e OK nu fa update-ul deoarece o sa regreti .Cauta un coleg care sta in apropiere si care a avut ghinionul sa faca update-ul 24T6 si roaga-l sa-ti arate rezultatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clau30, totusi intreaba despre ce update e vorba. Poate o fi altul decat cel facut anul trecut, desi e putin probabil.

Eu l-am facut in mai 2011 cu ocazia reviziei de 1 an, pe moment nu am sesizat vreo schimbare, dar cand au venit caldurile de vara si am folosit AC am constatat ca la schimbarea treptelor de viteza parca imi apasa un pitic pe pedala de frana. Acest lucru nu imi amintesc sa il fi perceput in vara 2010 (am masina din mai 2010).

am acceptat sa fac update-ul desi citisem pe aici nemultumirile, dar avand probleme la inceput cu pornirea la rece (de multe ori abia a pornit la a 4-a cheie, vara) am zis hai sa-l fac, ca poate o fi bun la ceva. Cand am intrebat la reprezentanta ce e cu acest update mi s-a spus ca "ajuta la o mai buna functionare a motorului".

Cat despre pornirea la rece, aceasta s-a imbunatatit, rar se intampla sa nu o ia la prima cheie, dar nu stiu daca asta are legatura cu update-ul facut. Intre timp am incercat toate felurile de benzina si am constatat ca cu rompetrol motorul porneste mai repede.

cum s-a zis mai sus, daca esti multumit de masina, sfatul meu e mai bine nu-l faci! Esti programat pt vreo revizie, ceva, sau te-au sunat asa pur si simplu?

Modificat de Halloween
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-au sunat cei de la tess sibiu...

nu gasesc in planul service si in cartea masinii la cat trebuie schmibat filtrul de benzina si de aer, la cati km le ati schimbat voi si ce marca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

filtrul de benzina din 2 in 2 ani sau o revizie da una nu

restul filtrelor le schimb la fiecare revizie

filtre mann in cazul meu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!