Jump to content

Golf 6 - Motorizare 1.4 MPI - 80CP


holo
 Share

Postare recomandată

la mine se auzea dimineata cand era motorul rece,la relanti un fel de scartait-suierat.problema asta mi s-a intamplat si iarna trecuta dar anul asta s-a accentuat.cand am fost la revizie le-am sesizat acest lucru si au facut o investigatie.era de la distributie.desi mai aveam 5 zile de garantie mi-au deschis actiune de garantie,mi-au inlocuit piesa(ori o rola ori toata distributia nu stiu exact) si acum merge cum trebuie.verdict?defect de fabricatie,mi-au spus asta printr-un telefon dupa vreo 4-5 de la lucrare.va sfatuiesc sa mergeti si voi acolo si important este sa fie masina in aceleasi conditii inc are va face voua acel sunet ca sa vada si ei ca altfel nu va cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se aude acum exact acelasi zgomot descris de Cristi E (seamana cu sunetul pompei de spritz parbriz).Mentionez ca se manifesta si stand in parcare dureaza 1-2 secunde apoi dispare ,apare din nou de cateva ori cand motorul e rece.Nu cred sa fie de la distributie mai degraba cred ca e vorba de ceva electric (am auzit de o rezistenta contra formarii condensului pe timp de iarna).Vara in schimb imediat la pornire se aude (cu conditia sa fie radioul si clima inchise si liniste in jur)pentru scurt timp un zgomot fin care seamana cu sunetul unui scurt circuit si care pare sa vina din zona radioului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astăzi am ascultat cu mai multă atenţie şi aşa cum ziceau colegii mai sus, se poate spune că e asemănător cu sunetul produs de pompa lichid parbriz. Pare a fi un sunet

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Claudiu Pacearca

De ce nu mergeti la service daca aveti masinile in garantie? Si eu aud acel zgomot. Cateodata apare si cand sunt in trafic, cu motorul incalzit. Nu m-am gandit sa merg la service pentru ca am pus toate zgomotele acestea scurte(se aud mai multe, din mai multe parti ale masinii) pe seama antifonarii. Am gasit pe un site material izolator de pus sub capota. Asa aveam pe vechea masina. Era diesel si, culmea, nu percepeam atat de multe zgomote.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

desi va urmaresc cu interes de cand prospectam piata auto, mai 2010, abia acum m-am gandit ca are rost sa postez :)

Am primit telefon de la PBV1 sa ma prezint la actiunea "24T6 criteriu 01" pentru actualizare soft cu masina "proaspat" cumparata in 06.2010 (fabricata in aprilie 2010, 1.4 MPI 80CP Trendline + cotiera, proiectoare, RCD310, climatronic) si actualmente se aproprie de 9000km.

Martie 2011 - Consum urban 8.3% la pompa (BC raporta 8.2) 38L - 455km in Buc. mers weekend si zilnic dupa ora 21 - 70% din km pe ruta Berceni-Baneasa.

Ianuarie 2011 - Consum extraurban Bucuresti-Ranca si retur la pompa 28L - 272km X 2 - mers regulamentar.

Ambele constatari cu anvelope de iarna Michelin Alpin A3 si incarcare fix. 3 parsoane.

Este optional acest update?

Este posibil sa imi afecteze consumul efectuarea acestui update?

Multumesc anticipat!

Off-topic (cred): Se poate monta tempomat pe acesta masina (are CB fara +) si volan cu comenzi audio + senzori de parcare cu afisaj pe RCD310?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut nera,

Eu am facut aceasta actiune si nu am fost multumit la vremea respectiva. Acum nu-mi pot da seama cum merge masina pt ca m-am obisnuit cu ea asa. Eu sunt de parere ca masina e mai puturoasa, lenesa.

Vad ca esti din Bucuresti, nu vrei sa ne intalnim sa facem o comparatie intre cum merge masina cu si fara acest update??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate sunt programat sambata la 945, am putea sa ne vedem inainte, in parcare la PBV1, dar nu cred ca ai cum sa iti dai seama daca a mea, fara update, trage ma bine, tinand cont ca am anvelope de iarna si o simt cum pleaca mai greu la 15-18C, si nici nu vreau sa le fortez pe vremea asta sa le las pe asfalt :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are rost in cazul asta sa ne intalnim.

Referitor de PBV1 nu pot sa zic ca sunt super """"buni"""" baietii (intelegi tu ghilimelele) Daca mai dai si de Adrian Sin, te-ai scos, mare meserias baiatu`.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la update si schimbat anvelope iarna vara.

Prima impresie in 15km pe a1:

Trage la fel doar ca lipseste zvacnirea. Merge mai rotund,cand schimb vitezele la 4000+ rotatii merge continuu fara alte reactii.

Offtopic: mi-a zis d-l Elekes ca trebuie schimbat volanul pentru tempomat la g6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

eu mi-am pus tempomat la 3-4 luni dupa ce am ridicat masina si nu m-a costat decat noua maneta (maneta veche mi-au lasat-o in cutie si o am si acum) si manopera, a trebuit demontat volanul dar nu inlocuit; toata operatiunea s-a efectuat la PBN.

In alta ordine de idei, marti am programare pentru serviceul de 15.000 de km si sunt curios daca imi vor face si mie un update la ECU si care vor fi urmarile :) nu am primit nici o scrisoare de la Vw ca ar exista un update.

Sa auzim de bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la PBN pentru revizia de 15000 km si mi-au facut si "actiunea 26T6 crt 01"; vad ca colegului de mai sus i-au facut actiunea 24T6.. oare au mai imbunatatit setarile in doar cateva zile.. ciudat, cert este ca imediat ce m-am urcat in masina am simtit ca directia este mult mai usoara (innainte de update directia mi se parea destul de greoaie pe loc) in rest nici o diferenta masina merge exact ca innainte.

Pe de alta parte vineri am sa merg iar la PBN deoarece de cand am plecat de la revizie se aude un zornait metalic sub masina (initial am crezut ca vine de la filtrul de aer fiind nou)iar azi venind de la servici si trecand peste un limitator de viteza s-a auzit un zgomot ceva mai pronuntat tot metalic care m-a umplut de draci, presupun ca nu au prins bine scutul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

24T6 crt 01, asta o fii vreo noutate ceva?!? I-a sa sun eu la Porsche poate am si eu actiunea asta ca nu sunt prea multumit de felul cum merge masina acum.

26T6 crt 01 scuze ***

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am observat un sticker cu numele actiunii, la mine 24T6, in portbagaj sub mocheta in partea dreapta jos, pana in locasul rotii de rezerva, e si la tine acest sticker si scrie 26T6 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am verificat astazi si am stickerul in portbagaj sub mocheta - 26t6 crt 01.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Update-ul 26t6 crt 01 se face automat deoarece in service-urile VW VCDS-urile sunt legate direct la serverul VW din Germania.Nu stiu la ce ajuta acest update cert e ca la mine nu e bun.Concret la pornirea la rece dupa acest update electromotorul invarte cu 30% mai mult.Ce ma deranjaza mai tare este faptul ca daca am clima pornita la schimbarea treptelor de viteza de la mic la mare indiferent de turatie se simte o zmucitura gen frana de motor .Repet de la mic la mare si doar cu clima pornita.Doresc sa revin la vechiul soft dar inca nu stiu cum voi proceda ,eventual daca vreun coleg a facut acest undo as dori sa-mi dea amanunte.

Modificat de opinius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai cum sa revii la vechiul soft sub nici o forma. Imi pare rau. Mai poti cere si alte pareri sa te convingi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Acum cateva sapt am fost lovit in spate. Nicio problema, masina a fost reparata si arata ca noua. In urma reparatie mi-a fost schimbat si stopul de pe spate.

Acum apare problema pt ca, de cateva zile imi da eroare de bec ars (la stopul schimbat) cu toate ca becul nu e ars. Pornesc masina si...bec ars spate. Opresc, pornesc masina nu imi mai da eroarea.

A mai patit cineva asa ceva??

Ce propuneti??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, am avut eu aceleasi simptome la masina. Am dus-o la garantie, prima diagnoza:

- bec schimbat in stopul de ceata stanga spate.

- motiv: becul era prea subtire si sarea din soclu la inchiderea hayonului.

Am plecat cu masina fara martor pe bord, m-am intors dupa 2 zile cu acelas martor aprins si am bagat-o iar in service.

In cursul diagnozei mi-au desfacut butonul rotativ de pornit faruri si l-au montat cu mai putina atentie, diferenta de nivel intre buton si bord era evidenta.

Rezultat la a doua diagnoza, dupa verificarea instalatiei electrice:

- schimbare soclu bec ceata

- motiv: soclul era prea larg si sarea becul la inchiderea hayonului

Parere mea .... au dezactivat din soft afisarea martorului de bec ars pe bord

sper sa fie utile informatiile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil sa-ti scape un bec mic,cel de la nr de inmatriculare spre exemplu(asta daca nu ti se intampla ce a spus colegul neramai sus).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact eroare bec ceata ars imi da. O sa scot stopul, desfiletez si infiletez becul iar si vad ce se intampla.

Imi e greu de crezut ca la reprezentanta au bec mai subtire, ar trebui sa aibe piese de origine si nu piese care se potrivesc.

Vorba aia celebra: "Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca nu are filet , e cu infigere si sta acolo prin presiunea a doua "arcuri" care fac click si tija din plastic a soclului pe care risti sa o rupi la reintroducearea in soclu. spor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Aseara cum am ajuns acasa m-am dus la masina si am demontat stopul. Dupa o mestereala de cateva minute am reusit sa scot in siguranta becul.

Aici apare surpriza, becul e foarte bine prins si nu joaca de niciun fel si nici vorba de a fii mai subtire. M-am uitat si la celelalte becuri sa vad ce marca sunt. Toate aceeasi marca, "Toshiba", totusi nu inteleg de ce imi da eroare de bec ars. Am sa ma duc sa-mi fac un test Vagcom si sa sterg vreo potetiala eroare daca exista. Daca si asa imi da eroare in continuare am sa schimb becul cu toate ca el e bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare, vin si eu cu o intrebare:

Si-a facut cineva tuning la motor, de la 80 cp la 88 sau 90 cat o fi ???

De ceva vreme ma bate gandul asta si nu stiu ce sa fac

Ce parere aveti, credeti ca merita ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!