Jump to content

Golf 6 - Motorizare 1.4 MPI - 80CP


holo
 Share

Postare recomandată

Patrick07 am citit posturile tale legate de problema cutiei tale, sunetul nu este acelasi, nu apare in aceleasi conditii. La mine pe treapta 2 la subturatie (la rulare foarte foarte inceata) nu se aude nimic suspect.

Ieri masina a fost deja "ascultata la plamani" de catre un mecanic cu experienta in VAG si mi-a dovedit cu argumente clare ca nu e de vina nici cutia de viteze si nici motorul.

Acel "zornait usor" apare mai nou doar pe treapta a 4 a, in momentul acelerarii de la 60km/h, in plaja 1900rpm - 2500-2600.

Se pare ca este un sunet normal, de functionare, care apare mai ales daca scapi putin mai mult piciorul pe acceleratie, adica atunci cand introduce benzina, acceleratia fiind comandata eletronic. Oricum am fost felicitat (sa zicem) de catre prietenul meu ca am reusit sa aud un sunet pe care el l-a remarcat abia dupa vreo 5km de mers.

Oricum mi-a aratat si el ca la motorul acesta mpi a fost scoasa o izolatie fonica dintre motor si panoul dinspre bord acolo fiind doar o tabla si e foarte posibil ca anumite sunete de functionare sa patrunda prin acea zona in habitaclu.

Ca un offtopic: sunt foarte multumit de cum trage acest motor, cand ajung ocazional in zona 3000-4000rpm, mi se pare mai mult decat ideal pentru mine si nevoile mele acest motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • Replies 271
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • manuta

    21

  • Georgel.M

    20

  • Bismark

    13

  • manatee

    12

Va salut,

Postez in sectiunea de aici, pentru ca nu am inca dreptul de a deschide un topic (rog admin-ul sa mute postul).

Problema mea este legata de airbag-ul de la genunchi - un sistem menit sa ofere siguranta, dar care aparent poate cauza probleme.

Sotia mea a avut un accident pe 7 Septembrie (conducand masina din semnatura, Golf VI 1,4 MPI). Intr-o localitate, un TIR a vrut sa evite o masina ce vira stanga, a intrat pe contrasens si a acrosat Golf-ul sotiei. Urmarile accidentului (vezi pozele atasate) - masina nu este puternic avariata, blocul motor este intact, habitaclul este intact (nota bene!). In schimb, sotia are o tripla fractura la piciorul stang si a necesitat o operatie chirurgicala.

Nu vreau sa deviez de la subiect, asadar

1. impactul nu a fost frontal

2. sotia avea centura pusa

3. bordul, interiorul de sub volan, pragul lateral este intact

4. airbagul de pe partea dreapta s-a declansat (fara pasager)

5. airbagul cortina NU s-a declansat

6. si cel mai grav - in conditiile in care soferul a fost "tinut" de centura si de airbag-ul frontal, declansarea airbag-ului de la genunghi e posbil sa-i fi rupt piciorul (fractura este deasupra gleznei). In plus, sotia are rani (julituri) pe tibie - deci oricum airbag-ul nu a protejat-o 100%

Cauza care a provocat fractura este oarecum sustinuta si de medicii care au vazut leziunea, si de alte persoane (agenti constatatori) carora le-am prezentat faptele.

In concluzie : ati avut vreun accident similar in care problematicul airbag de la genunchi sa va fi protejat? Ce ma sfatuiti sa fac, care ar fi etapele urmatoare (sesizare la VW, expertiza tehnica)?

Multumesc,

PS - din cate stiu, airbag-ul de la genunchi este un sistem recent introdus pe masini...poate nu a fost testat suficient?

post-69067-1284801701_thumb.jpg

post-69067-1284801780_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Ford Mondeo in momentul in care se declanseaza acel airbag exista o portiune din bord care este impinsa de airbag direct in picioarele soferului. Rezultatul: rani la nivelul piciorului. Totusi nu vad cum i-ar rupe un os. Si la Golf probabil e la fel.

Accidentul e in Lunca Calnicului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca nu te indrepti impotriva constructorului daca as fi in locul tau as cere o expertiza a masinii pt a afla exact de ce airbag-ul cortina nu s-a declansat si de ce airbag-ul pt genunchi a lezat mai mult sau mai putin soferul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cristian L

interesant ce spui tu, expertiza tehnica va lamuri multe aspecte, cu siguranta.

Poate ar fi bine ca un Moderator sa mute ultimile discutii intr-un topic separat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In acest caz airbag-ul cortina nu avea de ce se declanseze. El "sare" doar la impact lateral puternic, impact cu stalp/pom sau la rasturnare.

In acest caz impactul a fost in lateral stanga fata si o parte din usa soferului, deci in cele mai "slabe" pcte ale masinii, si cu toate acestea s-a tinut destul de bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Andrei-Eu cred ca ar fi trebuit sa se declanseze si cortina pt ca masina e lovita si in stalp destul de tare..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut accident cu un G6 1.4MPI iarna trecuta.Masina nu s-a mai putut repara.Lovit pe diagonala capotei .Am intrat in derapaj si impactul s-a produs intr-un unghi de 45 de grade fata de masina care venea din fata.

Nu a sarit nici un airbag in conditiile in care toti pasagerii (trei la numar) aveau centurile puse.Deci .................

Nu pot sa ma plang , nimeni nu a avut nici o zgarietura.Socul a fost absorbit foarte bine , din acest motiv nici nu mi-a mai pasat.Habitaclu intact.

Senzorul de airbag lateral stiu ca este in usa + stalp.Nu in montant.

Modificat de manatee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SUntem usor offtopic, dar vreau sa precizez ca nu e suficienta "lovirea" senzorului ca sa-se declanseze airbag-ul, trebuie sa se indeplineasca si o anumita caracteristica a deceleratiei...adica o anumita valoare a g-ului si pe o anumita directie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

o sa fiu si eu posesor de un g6 1.4 80cp in aprox. 3 sapt. lasand la o parte aceste neplaceri pe cale nu le dorim la nimeni,care este parerea unanima despre masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 7000 km in 6 luni , tata e multumit de masina . S-a mers cu ea atat in Bucuresti , cat si in afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ce tip de becuri pt faruri sunt pt G6 Trendline? halogen H7 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

g6pharedescr.jpg

...........................

g6phareardescr.jpg

Modificat de dangrig
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine stie exact cat se mai vand modelele golf 6 1.4 80 ? si daca au implementata tehnologia CVVT ? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate, pentru doritorii de benzina aspirat asta este singura varianta. Pacat .... :(

Tinand cont ca este Euro 5 , se va mai vinde ceva timp.

Oricum moda este sa le turbeze pe toate.

Din ce am citit eu , VVT au doar motoarele noi ( nou concepute, din 2009 sau ceva de genu).

Asta fiind de cand lumea , nu cred ca are asa ceva .

Modificat de dangrig
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!

Nu sunt inca un posesor de G6, ci de Polo, dar am citit tot topicul pt 1.4 mpi, pt ca sunt chiar interesat de aceasta motorizare. As vrea sa trec pe G6, pt mai mult spatiu, confort, etc, iar din cazua bugetului, cred ca este singura motorizare pe care mi-o pot permite. De aceea am urmarit cu interes discutiile voastre.

Constat ca multi spun ca motorasul este slabut si ca abia "dupa 3500 rpm" incepe "sa se simta". Dar este si normal fratilor; sa nu uitam ca este un benzinar, iar cuplul lui este la 3800 rpm. Pai la Polo meu am cele mai bune prestatii in intervalul 2000-2800 rpm, dar este diesel. Prin comparatie, sub 1800 rpm parca nici nu am motor.

As vrea sa intreb posesorii de 1.4 80cp, daca este cineva care-l utilizeaza pe distante scurte, gen acasa-serviciu si invers seara; maxim 4-5 km - cam care este consumul la sfarsitul unei astfel de "calatorii" :)?

Si inca o inrebare (nu doar pt 1.4): incape un carucior normal de copii in portbagaj ? Mi-ati fi foarte folositori daca ati avea un raspuns.

Toate bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Constat ca multi spun ca motorasul este slabut si ca abia "dupa 3500 rpm" incepe "sa se simta". Dar este si normal fratilor; sa nu uitam ca este un benzinar, iar cuplul lui este la 3800 rpm. Pai la Polo meu am cele mai bune prestatii in intervalul 2000-2800 rpm, dar este diesel. Prin comparatie, sub 1800 rpm parca nici nu am motor.

Este un motor normal si se misca bine .

Pacat ca astia de la VW nu ofera decat 1.4 ca benzina aspirat. Asta este ... :(

As vrea sa intreb posesorii de 1.4 80cp, daca este cineva care-l utilizeaza pe distante scurte, gen acasa-serviciu si invers seara; maxim 4-5 km - cam care este consumul la sfarsitul unei astfel de "calatorii" :)?

Tata numai asa a mers cu el . In Bucuresti ia cam 10 - 11 % la 7 dimineata . Cand este un trafic normal mai scade.

Uite aici pozele de pe CB :

Si inca o inrebare (nu doar pt 1.4): incape un carucior normal de copii in portbagaj ?

Ar trebuii sa incapa. Stiu sigur ca la Golf Plus incape , iar ala nu are un portbagaj cu mult mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie dimineata la 7.30 pana la serviciu (4,5 km) imi consuma intre 7 si 9, in functie de trafic. Uneori chiar sub 7. Dar traseul desi e in oras, e totusi destul de lejer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea sa intreb posesorii de 1.4 80cp, daca este cineva care-l utilizeaza pe distante scurte, gen acasa-serviciu si invers seara; maxim 4-5 km - cam care este consumul la sfarsitul unei astfel de "calatorii" :)?

Uite ca azi am fost s-o iau pe mama si am pozat pe CB .

Primele sunt cand am ajuns acolo si ultimele cand am ajuns acasa.

24 km/h - 6 km - 9.00 l%

24 km/h - 14 km - 8.4 l%

image0093u.th.jpg

image0095m.th.jpg

image0097g.th.jpg

image0103r.th.jpg

image0104.th.jpg

image0105.th.jpg

image0101k.th.jpg

image0102mk.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie in oras (tg.mures) imi ia cam 8,2 l/100km. referitor la carucior pot sa-ti spun ca incape. eu cu sotia si copilul nostru, anul trecut, am fost in concediu cu: carucior, cadita, scutece, mancare si haine pt. 3 sapt. (imi era plin si scaunul din fata si in spate imi era acoperita luneta, dar au intrat toate!). consumul mediu la mine este 6,5 l/100 km, dar respect limitele legale de viteza, mai ales cand sunt cu copilul in masina. masina o am de 1,5 ani, am 15500 km cu ea si sunt foarte multumit. o recomand tuturor, intrucat din punctul meu de vedere este suficient motorul pt.un om care vrea sa circule civilizat, mai ales daca are si copii mici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rog un posesor de G6 1.4 sa imi spuna ce turatie are motorul in treapta a 5-a la 100 km/h si 120km/h. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!