Jump to content

Golf 6 - Motorizare 1.4 MPI - 80CP


holo
 Share

Postare recomandată

eu recunosc - nu am nevoie de mai mult (atunci cand am luat g6 am facut trecerea de la g4 tot de 1,4 dar cu 75 cp deci am facut alegerea in cunostinta de cauza)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am saturat de discutia asta !Chiar nu are nimeni in cap decat puteri si demaraje.Nu a inteles nimeni ca nu numai asta este ideea topicului.

Ce fel de tiruri depasiti frate!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????

Cine vine din contrasens cu 160?????????????Unde depasiti voi ?Poti sa fii si cu un Porsche daca iti vine un Logan cu 160 fara ABS din fata.

AAAAA dar daca ai un demaraj cu 2 secunde mai bun faci minuni ?

O persoana care stie ca are un motor de 1.4 este mai rezervata si precauta in depasiri .Unul cu 1.6 care crede ca atunci cand apasa pedala intra in hyperspace diferenta este cam de 2 sec.

O masina pe care vrei sa pui baza in depasiri trebuie sa aiba minim 80-120km/h sub 12 sec.

Hai sa ca parca mai sunt si alte subiecte pe tema acestui motor.Fiabilitate , consum , intretinere .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am mers cu un taxi 1.4/80CP pe Octavia 2. Daca nu mi-ar fi spus taximetristul nici nu imi dadeam seama ca e 1.4 si nu 1.6.

De pe bancheta din spate, in oras nu faci nici o diferenta. In plus este foarte silentios comparativ cu PD-ul meu de 1.9.

Concluzia mea e ca 1.4 16v nu e mult in spatele lui 1.6 mpi 8v la nici un capitol.

Am ramas impresionat de motoras. Avand in vedere ca pe Fabia dezvolta 86 CP, ma intreb daca nu se poate umbla pe la soft pentru un plus de putere fara modificari importante.

Cine vrea reprize bune ar trebui sa uite de 4 cil benzina aspirat ci sa se gandeasca la ceva turbo (benzina sau diesel).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bleunightdanger

la consum din ce am vorbit cu cativa proprietari acest motor ar consuma la fel ca 1.6MPI si la fel ca 1.4TSI......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consumul este decent

5.2 - 5.4 mers regulamentar in afara

8 - 10 in oras (depinde cum ai noroc de trafic)

intretinerea nu tocmai ieftina , am dat in jur de 850 ron prima revizie , i-ar ca fiabilitate nu ma pot pronunta, e inca noua, cu toate ca am avut ceva probleme cu computerul masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

350 daca schimbi doar uleiul si filtru de ulei. Daca mai schimbi filtru benzina, polen si aer ajungi la 850. Am inteles ca nu e obligatoriu la prima revizie sa schimbi filtru de benzina, polen si aer dar nu vreau sa ma zgarcesc odata pe an. Si la ce benzina avem noi .... sa nu mai zic de aerul curat din Bucuresti. Acum fiecare cum vrea.

Avertisment

QUOTE / REPLAY (citatul) ajută c

Modificat de WVWZZZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe mine m-a costat 323ron ulei+filtru de ulei.celelate nu mi-au recomandat ei sa le schimb,mi-au spus ca arunc banii pe geam aiurea si oricum am folosit numai alto 101(in cartea de service zice ca filtru de aer,polen etc. se schimba la 2 ani)

nu am avut probleme tehnice cu ea,doar o actiune de recall cu geamul din fata dreapta,ca am schimbat telescoapele de la hayon pe garantie,si un bec ars pe faza lunga care a costat 56 de ron.in rest totul merge perfect.

ca am mai ciupit eu barele fata-spate si ca sunt revopsite amandoua e vina mea,nu a masinii :(

Modificat de GL-17-SEP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor tocmai ce mi-am dat fundul jos dintr-un Touran 2.0 TDI 140 cai si mi l-am urcat in G6 80CP...

E adevarat... nu se compara dar:

01. la motoarele mari se simte cuplu la plecarea de pe loc si la turatii joase

02. in regim de drum lung daca sti sa o turezi depaseste ok chiar incarcata (o familie decenta... mama, tata, doi copii din care singurul peste 100kg sunt eu :rolleyes: ) si nu am sarit de 3500 ture in depasiri pana acum.

03. regret consumul de la TDI (cel putin in oras)

04. si-a dat drumu dupa 2500 km... pana acolo am zis ca am 40cp... normal de altfel

05. i-am dat maxim (pe o pista speciala :D ) 180km/h... e adevarat ca pana la viteza aia am ascultat tot buletinul de stiri de la Europa FM :)

06. pana acum la cei 3500km facuti intr-o luna si jumatate nu a picat nimic... nu are greieri... dea Domnu sa o tina asa!

07. materiale excelente... superioare MK5 (in care pot incadra si Touran-ul pe care l-am avut)

08. cand o vad in parcare nu-mi spune mai nimic spre deosebire de frumusetea de G4 pe care l-am avut inainte de touran... dar mie imi place ca e a mea si e vw:)

09. la 13700 euro cat a costat in decembrie e ok (am ridicat-o pe 31 dec 2009 de la Scorpion Focsani)

10. era sa fac greseala sa iau un bmw second... mi-as fi plans in pumni cu tractiunea spate

11. culoare grey united... ma felicit... sta nespalata de o juma de luna si parca nici nu e murdara :(

12. functia de lumini statice in viraj e ok... nu realizezi pana nu o ai dar... daca lipsea nu cred ca o cerea cineva :)

13. ma supara corceala de lumini: bord alb cu rosu... rcd 310 cu albastru si rosu... pacat de albastru rosu de pe modelele anterioare... mie-mi placea rau de tot

14. nu o mai plangeti ca are doar 80CP... vw nu obliga pe nimeni sa o cumpere... pentru cei care nu o plac exista si alte motorizari :)

Modificat de cristian2cu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am avut probleme tehnice cu ea,doar o actiune de recall cu geamul din fata dreapta,

poti sa ne spui si nous de ce a fost recall pentru geam? ma intereseaza si pe mine daca sunt probleme la varianta pe care o am

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai...mi-a venit acasa o scrisoare in care scria ca boltul de la geamul din fata dreapta nu a fost bine strans.

am mers la ei si in 15-20 de minute a fost gata.nimic grav

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost si eu rechemat in service pt geamuri. Mi-a zis ca motorasul de la geam are un grad ridicat de a se bloca si a lua foc. Era doar o anumita serie de motorase cu defectul asta. Mie unul mi-a gasit seria respectiva la 2 geamuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

buna ziua!

am si eu un golf VI TL 1.4 80 cp din decembrie 2008 are 42000 km,de aproximativ 15 000 km am GPL pe el si nici o problema pana acum,decat macaralele fata schimbate.

o masina foarte buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si noi tot Golf 6 1.4 am luat.

Initial am plecat cu gandul la Polo , dar am mers pe Golf pentru ca are ceva mai mult spatiu , iar diferenta de pret nu era mare.

LE :

Aveti cumva un manual de utilizare pentru Golf 6? (tip .pdf , ca sa imi fac si eu o idee inainte sa vina masina )

Modificat de dangrig
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ptr motorul asta 1..4 cu 80 de cai si suspensie normala cu ce dimensiune de roti o poti incalta maxim?se poate chiar si 17inch adica 225.45.17?ma intereseaza dimensiunea maxima inscrisa in cartea tehnica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,se poate 225/45/R17 e max

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

vei castiga max 5% plus la stabilitate si spre 1 litru la 100km in plus la consum.

Strict personal, nu as sfatui...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor participantilor la forum !

Ma intereseaza daca cineva poate posta curba (graficul) de cuplu al motorului 1.4/80CP sau eventual un link catre aceasta informatie.

De asemenea as dori sa aflu care sunt reprizele 60-100 km/h si 80-120 km/h in treptele a IV-a si a V-a.

Toate cele bune.

Modificat de opinius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Motorul ăsta 1.4 / 80 cp E5 funcţionează normal şi cu benzină de 95?? Sau vrea numai de la 99

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am G6 1.4 80 CP si ii bag doar 95 si merge excelent, fara variatii la relanti sau alte surprize. De 7 luni de cand am masina nu stiu daca a vazut o data sau de doua ori 99+. Daca nu ma insel in cartea lui tehnica scrie ca cifra octanica minima este 91.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia la cat se schimba la 1.4 / 80cp? Cum scrie in cartea tehnica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 90.000 km se verifica si daca nu e nevoie nu se schimba.

Apoi se verifica din 30.000 in 30.000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se pomeneste nimic in cartea tehnica de un eventual interval de schimb in nr. de ani ? de exemplu la Solenza este 60.000km sau 4ani, pentru ca orice tip de distributie pe curea este supusa uzurii in timp si nu doar din cauza uzurii mecanice.

Suna putin ciudat nichitoiu ca se verifica la 90.000km si apoi din 30 in 30.000 de km. In principiu pentru ca uzura distributiei pe curea presupune existenta unor microfisuri si din cate cunosc aceste nu se pot verifica si se schimba la un nr de km exacti. Iar daca sa zicem ca ar fi ok la 90.000km presupun ca se va verifica la fiecare revizie urmatoare deci la 15.000km si nu la fiecare a doua revizie.

Iertati scepticismul dar sunt sigur ca trebuie sa existe si un interval de timp maxim 4-5-6 ani dupa care trebuie schimbata distributia indiferent de numarul de kilometri parcursi.

Poate verifica cineva ?

Modificat de Florinutzu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Linea , tot 1.4 , distributia se verifica la 60.000km sau 2 ani si se schimba la 120.000 km sau 4 ani.

Probabil cam asa ar trebuii sa fie si la Golf .

Ozzy buna ! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dat fiind ca vad ca sunt ceva posesori de 1.4mpi pe Golf 6 va rog daca puteti cauta aceasta informatie in cartea tehnica, ca sa stim exact care sunt conditiile in care se schimba distributia la acest motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!