Jump to content

Golf 6 - Motorizare 1.4 MPI - 80CP


holo
 Share

Postare recomandată

O sa ajung sa vad un Golf VI ,1.4/80 cp ,si daca imi place cum merge il iau.Din ce am citit pana acum , nu prea sunt probleme cu acest model.Totusi...la ce ar trebui sa fiu atent la test drive?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din data de 27 inuie sunt posesorul unui Golf VI,1.4/80 cp .

Nu va bat capul cu impresiile mele dar primul drum cu masina din Carei pana la Bucuresti,ulterior Buzau ,751km am reusit sa ai parcurg cu 36 de litri de benzina.

95 % din drum clima a fost activa in modul dual ,jantele sunt pe 15 cu anvelope all season Dunlop, iar pe la valea Oltului ne-am (am fost 2 persoane care am condus) dat la masina bine de tot,120/130 mai tot drumul 140 in depasiri.

Daca e mult sau putin fiecare are parerea lui.

Eu sunt foarte multumit de consum si de cum trage masina.Daca sunt bani se pote luau ceva mai puternic dar e corect asa cum a fost gandia.

Din data de 27 inuie sunt posesorul unui Golf VI,1.4/80 cp .

Nu va bat capul cu impresiile mele dar primul drum cu masina din Carei pana la Bucuresti,ulterior Buzau ,751km am reusit sa ai parcurg cu 36 de litri de benzina.

95 % din drum clima a fost activa in modul dual ,jantele sunt pe 15 cu anvelope all season Dunlop, iar pe la valea Oltului ne-am (am 2persone care am condus) dat la masina bine de tot,120/130 mai tot drumul 140 in depasiri.

Daca e mult sau putin fiecare are parerea lui.

Eu sunt foarte multumit de consum si de cum trage masina.Daca sunt bani se pote luau ceva mai puternic dar e corect asa cum a fost gandia.

Modificat de ulisica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasati-ne oameni buni cu impresiile astea…aveati 2 rezervoare sau cum ? Se regenera singura benzina? Fabrica da 5.1 extraurban in conditii ideale, singur in masina, fara clima, si voi ziceti ca a-ti consumat 4.79% si cu mers alert…ne-am cam saturat de dastia care isi lauda masinile sa vada lumea ce alegere buna au facut ei, data viitoare veniti cu poze la pompa si la bord ; singurul mod in care un golf 6 lesinat 1.4 80 cp aspirat poate scoate consumul ala este la mers constant cu AC OFF cu 80-90 km/h in treapta 5 ; la 130 are instantul la 7.5-8% cu clima pornita ; cum poti fi multumit de cum trage o motorizare anemica ? Daca mai pornesti si AC faci o depasire cu vant din spate…numai le bagati prostii in cap si altora, pastrati pt voi ;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma bat in pareri cu nimeni, dar am facut un drum in weekend de 150 km pana spre Dealul Negru(Cotmeana), am bagat benzina de 99 la Petrom inainte de autostrada(de 100 RON), eram 3 persoane in masina, vreo 50 kg in portbagaj(saci cu mancare pentru caini), am circulat cu AC pornit(DUAL) la 24 grade, 100 km/h,treapta 5 iar consumul la intoarcere imi arata 5,4l/100km iar consum instant mi-a aratat si 4 l. N-am forjat masina mai mult de 110(doar depasiri). Ar fi trebuit sa fac plinul la plecare, iar la intrarea in Bucuresti la revenire sa fac iar plinul sa vad exact cat a consumat. Cred ca asa stiam sigur cat am consumat in conditiile de mai sus. Singurul lucru pe care nu l-am observat a fost ca nu e asa puturos cum spun unii. Depinde ce isi doreste fiecare de la masina lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, pana la urma este vorba de ce asteptari are fiecare, personal mi se pare putin lenta chiar si varianta diesel de 140 de cai (in afara orasului, ca in oras este irelevant). e fix de ce are fiecare nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar totusi este putin ridicol sa sustii ca o masina mai lenta decat loganul de 1.4 nu este puturoasa, si ca este o masina care trage bine.Am dubii in ce priveste consumul, am condus 1.4 FSI(de 90cp)  pe golf 5 si nu prea este realist consumul pt vitezele alea.

Daca nu vii lansat cu o astfel de motorizare trece anul pana depasesti, nu degeaba sustine ca a mers constat cu viteze mari.

Este o masina care este ok pentru frecus prin oras si pe autostrada dar pe dn-uri da cam cu minus daca te intalnesti cu tiruri.

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gresit ca nu am facut foto la momentul alimentarii si la momentul cand am ajuns acasa si am facut plinul sa vad ce si cum.Oricum am scapat telefonul si i-am stricat touch-ul.Masina a fost condusa de cumnatul meu pe valea oltului si e adevarat ca trebuie sa ai ceva distanta cand te inscrii in depasiri.Clima a fost aproape tot timpul pornita in modul dual.Acum eu nu va spun cum am a fost in cazul meu,nu trebuie sa conving pe nimeni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca spuneai ca ai mers legal, cu 90-100 le DN, trafic lejer si 50-70 localitatile, cu accelerari progresive si trafic anticipat erai credibil ; eu pun la bataie masina daca tu scoti ~ 5% cu 120-130-140 si clima on cu un 1.4 banal ; socotind ca la dus ai mers economic si ai scos un 4.5% ( desi pare greu de crezut ) apoi la intors un 5-5.5% la mers " sportiv " ca sa faci o medie de 4.8% ;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu parcurg destul de des drumul Tecuci-Bucuresti, si cel mai mic consum pe care l-am scos a fost fara AC, singur in masina, intr-o zi de vara racoroasa, innorat, mers maxim 110km/h, cu accelerari progresive si a fost de 4.7l/100km. Am avut rabdarea asta doar la dus. De obicei, cu AC, 2-3 persoane cu bagaje, mers dupa cum zice WAZE-ul, si viteze de maxim 130km/h scot undeva intre 5.8 - 6.5l/100km(depinde cum bate vantul si cum e traficul - drumul dureaza 3 ore cu plecare din Dristor). Saptamana trecuta am fost pana la Hunedoara, 1050km dus-intors si am scos 6.3l/100km, AC permanent , 4 persoane, bagaje light, aproape 300km autostrada, oituz, ploaie torentiala jumatate din drum. La intoarcere, pe consumul 1, dupa aproximativ 150km de autostrada (din Hunedoara pe portiunea Sebes-Sibiu, pana pe DN1), mers cu 140km/h pe bord, 127km/h pe GPS, computerul arata 7.0l/100km, dar este o zona destul de reliefata, cu pante si rampe. Nu ma consider un sofer experimentat, am 21 de ani si aproximativ 40.000km parcursi. Poate ca cineva cu mai multa experienta se descurca mai bine la capitolul consum.

Modificat de Georgel.M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

O chestie cu privire la motoarele acestea care pornesc greu. Si eu sunt posesorul tot unui golf 6 cu 1.4, 80de cp si am probleme la pornire. Problema mea este ca nu porneste cand este cald afara (si nu sunt singurul). Cand este foarte cald afara masina proneste de abia la a 2,3 a cheie. Sunt curios daca ceilalti au observat ca masina nu porneste cand este foarte cald afara. Ideea principala din cate am citit eu si aici si pe site-uri straine etc. este o electrovalva N80 care ea functioneaza gresit si lasa gazele din rezervor sa intre in admisie. Ea in mod normal cand e inchis motorul sa se inchida si ea si am citit ca aceasta ar fi problema principala (nu se inchide). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am masina de la 0km, 74000km in 6 ani si jumatate si nu a pornit niciodata greu la cald. Saptamana trecuta au fost 36 de grade aici si a pornit cum porneste de obicei, cu acumulatorul cu care a venit masina, varta de 41ah. Singura diferenta pe care o observ este la pornirile la rece cand uneori porneste la 900rpm, alteori la 1000, 1100rpm, dar revine in jurul a 700rpm cand se incalzeste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna

 

As vrea sa achizitionez un Golf Plus din Belgia.

Motorul este 1.4TSI varinta 90kw. Prima inregistrare 03.2010

Masina are 177k km.

 

Imi poate spune cineva daca este recomandat si daca este EURO 5?

Cutie manuala, comfortline.

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate modele de golf 6 sunt euro 5. Motorul este unul bun, insa va trebui sa-i pui doar benzina 98+ ca sa functioneze cum trebuie, si chiar si-asa benzina e destul de proasta la noi si o "sa-ti mai dea in nas" cand nu ii place ce ii dai. Ai putea sa-l rogi pe @voinea sa-ti dea cateva sfaturi, a fost posesor de golf 6 plus 1.4 tsi de 122cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Un update la revizia mea golf 6 1.4 80cp, la 5 ani - 40000km,

-Lichid frana

-schimb ulei

-Buji

Estimat 756ron la 12 vedem ce mai apare

Filtru aer și polen le am rezolvat eu.

Modificat de nera
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) update, ca am întrebat mai sus și acum am povestit rezultatul

Nu a mai apărut nimic. Totul ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare!

De curand am luat o masina cu acest motor, CGGA, fab 2010 pt mama, 95% oras.

Masina are 110.000 km, in 17.02.2017 la 107.000 km a primit bujii noi si revizie in Germania, masina a fost radiata pe 04.05.2017

Am testat-o cateva zile si in afara consumul mi se pare foarte bun , 5.2% cu AC, in oras intre 8-10%, e destul de liber zilele acestea..

Intrebarea este la cati km se recomanda schimbarea distributiei la acest motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe undeva prin manual, din amintiri, stiu ca trebuie schimbata la 5 ani sau 90 mii km. Mai jos iti atasez link-ul si parola de unde poti lua manualul in limba romana fix de la masina mea, 1.4 CGGA, ceea ce ai si tu.

Citeste manualul cel mai bine 

http://vwforum.promotor.ro/uploads/Golf6-1.pdf

parola: vwforum

Succes,

Modificat de manuta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiind în concediu la Băile Felix,  când să plec dimineața cu mașina,  nu a pornit decât după a 3 incercare. Asta chiar îmi lipsea!  Mi-a mai făcut acum două săptămâni o glumă de genul ăsta,  dar pe unde am întrebat.. cică se mai întâmplă.. ba că ar fi bateria,  ba că electromotorul (carbunii din interiorul lui) ..

Este cineva din Oradea cu o interfață să văd ce și cum? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Nu s-a mai discutat de mult aici. A gasit cineva rezolvare pentru pornitul greoi? La a doua sau a treia cheie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba supapa de suprapresiune rezervor, daca se manifesta doar cand e cald afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se întâmplă dimineața, la prima cheie. Apoi pornește toată ziua fără probleme. Am doar de o săptămână mașina și în fiecare zi, aceeași poveste.

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și încă o chestie. Are cineva o poză cu amplasamentul valvei n80 (supapa suprapresiune rezervor), cred că e același lucru? Pe net găsesc doar pentru 2.0tsi unde e și cum se schimbă,  doar că la mine nu o găsesc în același loc. Mă gândesc că ar trebui să fie pe lângă antigel, dar nu o văd 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I Mi Atașez și o poză cu locul în care mă așteptam să văd valva, dar nu e. După mine, valva trebuia să se lege la firul negru subțire și în partea cealaltă unde e chestia aia albă. 

DSC_1027.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Supapa e in spatele carcasei filtrului de aer, spre compartimentul interior. Ti-am atasat o poza cu zona.

Daca masina sta la umbra si nu porneste doar dimineata e posibil sa ai alte probleme.

20180607_112044.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!