Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

17 hours ago, dionescux said:

Din ce citesc eu, partea cu vw under development se refera la impedanta injectorului...in tabelul de la inceput se specifica si un model de injector vw cr 1.6 tdi...A2C59513554

Pentru mine, documentul reprezinta prima dovada ca exista posibilitatea repararii injectoarelor VDO CR, inclusiv a celor pentru 1.6 TDI ...

Ca la noi majoritatea celor care reconditioneaza injectoare nu au piesele si uneltele necesare si rezultatele au fost pana in prezent dezastruoase ... e altceva

Documentul reprezinta dovada clara ca nu se reconditioneaza scrie clar ca nu exista kit de reparatie  .

Injector A2C59513554

Rep. Kit Not available

-faceti ce vreti pe banii vostri da sa nu va plangeti ca nu merge .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai devreme documentul era o inducere in eroare, se referea la alte injectoare si acum, ce sa vezi, e o dovada clara. Plus ca e din 2014, te pomenesti ca or fi aflat intre timp si capacitatea in microfarazi a elementului piezo si or fi scos si kit de reparatie dar cine mai are curaj sa posteze cu atata intoleranta la gluten.

Cum am zis si in postarea cu documentul, unde nu exista kit de reparatie se pot lua componente de la injectoare defecte, se vede clar din document ca injectorul e demontabil, e facut sa poata fi reparat si ulterior reglat.

La banii mei nu-mi permit sa fiu purist. 2400 lei "S" >> 1250 lei "B" >> 350 lei inlocuire piezo+reglaj, dus la mare, intors, facut 2000 km pana acum fara batai de cap, consumul e acelasi, coafura a rezistat, nu m-am plans ca nu merge. Cum ziceam, am pe curier chiar acum un injector SH pe care il voi verifica/regla tot la Sinaia si pe care il voi tine in masina.

Mai bine mi-ar confirma cineva ce marime trebuie sa aiba bitul pentru demontarea surubului care tine injectoarele, ca sa stiu ce sa cumpar (n-am apucat sa-l intreb pe mecanic).

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atat timp cat nu exista kit oficial pentru reparatie ...banc oficial si procedura nu avem ce discuta.

-postari legate de tot felul de experimente cu schimbat element pieze nu sunt oficial suportate si nu raspunde nimeni de calitatatea acestor servicii

-nu intereseaza pe nimeni daca cineva isi permite sau nu reparatia la un model de masina..nu iti permiti o vinzi iti iei ce iti permiti.etc

Este inadmisibil sa promovam solutii care seamana mai mult a improvizatii de genul "lasa ca merge si asa" ..  asa sa ajuns sa fie scos DPF de pe multe masini , poate intr-o zi o sa ni se recomande si cum se repara caseta de directie cu piese facute la strung...etc. ..nu pot fi tolerant la astfel de opinii ..imi pare rau

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A, pai nu ti-am cerut toleranta la opiniile mele, eu doar am informat pe cei care vor sa citeasca si sa inteleaga, atat.

Este foarte admisibil sa promovam solutii care sunt posibile tehnic, sunt MULT mai ieftine (350 fata de 2500 lei), nu influenteaza cu nimic siguranta in functionare a masinii, sunt urmate obligatoriu de test pe banc, garantie si sunt toate facute de specialisti, nu de parerologi de pe forumuri. Fostii mei colegi, inginerii de la MEFIN care au intemeiat si care lucreaza la Electromecanica OP Sinaia stiu cu ce se mananca injectia Diesel inca dinainte sa se fi nascut majoritatea forumistilor, si obiectul lor principal de activitate este CONSTRUCTIA BANCURILOR DE TESTARE a pompelor de injectie. M-am gandit ca or fi stiind sa inlocuiasca un piezo, ca doar nu e asa de complicat ca la o bricheta.

Cat despre interesul privitor la permiterea sau nu a reparatiei la un model de masina, nu toata lumea isi permite sa-si vanda masina atunci cand s-a umplut scrumiera, cam asta era ideea, desi probabil nici procedura de golire a scrumierei originale n-o fi oficial suportata si nici nu raspunde nimeni de calitatea acestui serviciu.

Over and out.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt nici eu de acord cu solutii "ne-ortodoxe" si nu promovez improvizatiile, de aceea am apelat la o firma renumita pentru sisteme de injectie Diesel din Germania. Am avut un contract cu aceasta firma si am primit factura si garantie 1 an de zile fara limita de km (a fost facuta pe adresa unui prieten din Germania, care m-a ajutat cu intermedierea, o gasiti atasata mai jos). 

Cei de la VW mi-au cerut aproape 12.000 RON si mi s-a parut frustrant, sa platesc jumate din valoarea masinii pe o reparatie, pentru ca VW (VDO) a dat-o in bara cu acest model de injector. Mentionez ca masina avea probleme cu injectoarele deja la 140.000 Km. Mi-am dat seama la o luna- doua dupa ce am cumparat-o direct din Germania, masina avand 3 ani vechime.

Am postat pe acest forum, vis-a-vis de aceasta reparatie, din dorinta de impartasi experienta mea cu alti colegi forumisti care fie nu vor nici ei sa cheltuie atatia bani pe o reparatie sau chiar nu ii au acum. Este clar ca dupa anul de garantie se poate intampla orice cu injectoarele, dar nici cele originale nu au tinut mai mult de 3 ani. Fiecare procedeaza cum crede de cuvinta.

"instandsetzung = reparație"

Factura_injectoare.thumb.jpg.5e610cfa5b93f071f41fb8a8b9d29fad.jpg

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adică firma din Germania prezintă garanție (neexistând un banc de probă și piese de schimb noi) iar cea din Sinaia nu, chiar dacă injectorul lucrează fiind recondiționat cu piese sh. Care este diferența?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nicusan : nu cunosc firma din Sinaia, dar nu vad de ce nu ar putea face treaba la fel de buna ca si cea din Germania. Pot confirma doar cei care au fost la ei.

Din cate scria Razvan_N, ar fi priceputi si cei care lucreaza la aceasta firma. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea este că omenirea nu stă în loc, se vindecă diverse cancere și nu se poate găsi leac la un injector? ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma fiecare se descurca cum poate. Important e sa nu incerci sa faci din propria experienta o regula generala de urmat pentru toata lumea, ci sa prezinti lucrurile cat mai obiectiv cu putinta si sa oferi cat mai multe detalii. 

Nu vreau sa amplific polemica deja creata, dar pentru mine relatarile celor doi colegi au informatii lipsa:

- in cazul lui TTibi, vorbim de un set de injectoare totusi functionale (desi nu in parametri), trimis la firma din Bieberach. Faptul ca pe factura scrie ca au fost reparate nu imi spune exact ce problema au avut. O detaliere a reparatiei propriu zise, daca a fost primita, ar fi binevenita.

- la Razvan_N injectorul era in scurt, deci piezo inlocuit. Nu neaga nimeni cunostintele celor de la Electromecanica, mai ales ca vin dintr-o intreprindere care se ocupa cu asa ceva, dar:

  - elementul piezo inlocuit este de pe un injector de acelasi tip?

  - daca vreau sa fac ce ai facut si tu, trebuie sa iau un injector sh numai pt. piezo, sau ma ajuta cei de acolo cu un piezo bun de la alte injectoare pe care le detin si au alte defecte? Poate a contat faptul ca sunt si fostii colegi...

Am avut si eu un injector defect. Am cerut sfaturi, am citit topicul, am analizat si am luat decizia cea mai buna din punctul meu de vedere. Pentru ca, pana la urma totul se invarte intre timp - bani - calitate; si ce-ti doresti tu de la astea. Restul e cancan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate pana nu va exista elementul piezo oferit nou de producator plus procedura oficiala executata pe banc VDO nu putem vorbi de reconditionare

-in acest moment tot ce se poate face este o improvizatie din componente vechi luate de pe alte injectoare..  ce rezulta de aici?

Ps: faci improvizatii rezista sau nu...e o ghicitoare. cine plateste? clientul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am recondiționat injectoarele de pe altă mașină de a mea (nu are importanță modelul) ce beneficia de piese de schimb și banc de reglare, la o firmă din Buzău, cu rezultate foarte bune. În timp ce asteptam să le termine, un lucrător de acolo șlefuia o șaibă mică pe o piatră specială cu mâna, monta șaiba (după o curățare chirurgicală), strângea cu cheia dinamometrică, masura cu micrometrul, apoi iarăși desfacea și.... până regla cum trebuie. Prin asta vreau să spun că reglarea injectorului se face uneori prin ajustarea extrem de fină a anumitor componente originale, nu doar înlocuirea lor directă. Bineânțeles trebuie să ai toate detaliile despre injector. Mă gândesc că este posibil să existe piese comune la injectoare relativ diferite, și, cu multă îndemânare să realizezi un lucru foarte bun. Nu sunt adeptul improvizațiilor făcute oricum, dar trebuie să recunoaștem că pot fi făcute inovații uneori cu rezultate peste așteptări.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei din Buzau au anunt si aici pe forum, au o lista foarte lunga de injectoare pe care le reconditioneaza, singurele de care precizeaza ca nu se ocupa sunt cele 1.6TDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Știu, și cred că oficial nu se poate, dar cum a fost posibil să se realizeze în Germania și Sinaia. Poate că firmei din Germania îi sunt livrate piesele și bancul de test de către VDO.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As putea face o analogie cu reconditionarea turbinelor Garrett, aceasta nu se face NICAIERI cu piese originale de la Garrett, peste tot sunt piese achizitionate din China sau Polonia de la producatori care au reusit sa faca rost de plansele pieselor si au inceput sa le produca neoficial.

Original Reman by Garrett sunt doar turbine reconditionate in fabricile lor, pentru care Garrett raspunde si ofera garantie.

 

Asemanator si la injectoarele care fac subiectul topicului.

Probabil in Shenzen la un colt de strada au inceput sa se produca elemente piezo pentru injectoarele acestea (oricum injectoarele le copiaza de mult) si asa au aparut si acestea in EU ca piese de schimb.

Dar asta nu inseamna ca acest element corespunde cerintelor constructorului masinii, ca rezista la tot atatea cicluri de injectie, ca rezista stresului termic, etc.

 

Si inca ceva, defectul injectoarelor acestea este la elementul piezo, nu la partea hardware, ceea ce inseamna ca atunci cand reconditionati un injector stricat cu un element piezo de la altul veti obtine aceeasi durata de viata redusa ca pentru elementul piezo initial.

Spun asta pentru ca injectoarele noi, cu S, n-au mai picat, deci nu se gasesc elemente piezo de la acestea pentru a putea fi puse pe injectoare vechi, mai mult, asa cum VDO documenteaza, s-a schimbat si dimensiunea tecii de la teava de injectie odata cu noua revizie, deci lucrurile sunt putin mai complicate fata de schimbarea doar a elementului piezo. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ana citit mai sus că îți dai seama în ce an este produs un injector. Cum? Al meu este acesta:

 

Cum dau like la o postare? Este vorba despre ultima a lui Dolfin.

IMG_20181008_124545.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și al meu ce an are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@RaduMB  Nu am primit alte detalii referitoare la operatia de reparare a injectoarelor.

Cei de la Bieberach sustin pe site-ul lor ca inlocuiesc partile foarte uzate sau defecte cu alte componente noi, originale. Cine e curios, poate traduce cu "Google Translate"-ul, descrierea operatiei de reparatie.

https://www.diesel-technik-biberach.de/produkte/injektoren/instandsetzung/

Poate ca au piesele din China, asa cum spune Dolfin. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2013 luna februarie. Numeri pe degete a câta litera din alfabet e m (anul) si a câta litera din alfabet este b(luna). Ale mele de exemplu sunt jc33(2010, luna3). Toate patru. Mașina are peste 300.000 km și merge foarte bine. Ce ghinioane au băieții ăștia pe aici nu pot să-mi explic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lucianNT : cat mai multi kilometrii fara probleme  ?! Exact asa ma compatimea un coleg de servici cu un Passat (2013, 1.6 TDI, CAYC). Spunea: "Tibi draga, tu ai nimerit injectoarele salbatice ? !!!) , dar acum doua saptamani i-am dat unul dintre injectoarele care mi-au ramas de la fostul CAYC. Din pacate injectoarele astea cedeaza uneori fara sa dea nici un semn in prealabil, probabil ai observat in paginile acestui topic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce spun este doar părerea mea. Injectoarele acestea sunt foarte sensibile la calitatea motorinei și mai ales a aditivilor folosiți în ea. Am ajuns la concluzia că ei sunt prea agresivi cu injectoarele mai ales în cantități mari precum motorinele extra. Am remarcat nu doar la mașina mea apariția ronțăitului când alimentam cu motorină superioară. Da, trăgea mai bine, mașina devenea mai fâșneață dar auzeam acele păcănituri care spuneau că nu este în regulă. Dacă puneam diagnoza la relanti, corecțiile erau ok dar am fost la mecanicii mei și mi-au demonstrat că nu este așa. Am discutat cu un coleg de pe forum compoziția unui aditiv des folosit în motorină la noi în țară și mi-a spus: nu ai vrea să bagi așa ceva în mașina ta.! Eu, nu, că să vezi... Am vorbit cu un specialist și mi-a confirmat că o cantitate mai mare este foarte agresivă. Apoi am aflat că într-o motorină superioară se bagă de 3 ori cantitatea recomandată de producătorul formulei de aditivi. Și am aflat și motivul : motorina cu biodiesel face mașina mai bleagă, trebuie un booster care să contracareze efectul. Și uite că se mai distruge un mit, acela că motorina nu este aditivată suficient. Din contră.

Nu mai vorbim de biodieselul din motorină. Are și el partea lui de vină. 

Și iar ajung la vorba colegului de forum care a spus că nu se poate face nimic pentru prelungirea vieții injectoarelor. Sunt agresate tot timpul și este o chestiune de timp până crapă. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar multe injectoare au avut elementul piezo defect. Se poate defecta partea mecanică a injectorului atât de mult încât să se blocheze, ducând probabil la defectarea părții electrice? Personal consider mersul subturat principalul vinovat de afectarea injectoarelor. Eu am mers toată vara fără capac la motor. Nu strică o temperatură mai redusă la elementul piezo, chiar dacă teoretic rezistă la temperaturi mult mai mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!