Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

@R.A.V.E.N nu stiu ce anume poate sa ti faca la reconditionare. Chair ar fi interesant sa aflu ce anume presupune acest proces de reconditionare.  La aceste injectoarele cade des elementul Piezo care nu se reconditioneaza. 

De curiozitate ce defect avea injectorul 3? Cumva "partea electrica" ?

Eu am cumparat 4 inj noi 03L130277 S, undeva la 1300 euro cu tot cu montaj. Ce-i drept nu m-am lamurit inca daca sunt sau nu originale, fabricate in China sau Germania etc. Am garantie 2 ani si o sa ma lamuresc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian de unde ai cumparat injectoarele? Sa nu se considere reclama, e important pt toti sa stim...

Poti verifica seria pe site-ul VDO

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumparat de pe comenzipieseauto.,ro dar am gasit si la "dei auto hause parts piese auto noi" . Sper sa nu se considere reclama.

Am verificat seria pe site si nu mi-a dat ca ar fi autentice desi toate celelalte masuri de securitate erau prezente. Inca nu am primit raspuns de la ei.

In orice caz masina merge  bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa se monteze toate 4 dar 2 sa fie cu S iar celelalte 2 sa fie echivalentul de la VDO?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Hai sa povestesc si aventura mea cu injectoarele la acest minunat motor1.6.tdi.

Dupa ce am avut probleme in drum spre mare cu un injector si am venit inapoi la Bucuresti in 3 pistoane, am rasfoit netul si am ajuns la concluzia sa cumpar injector nou original pe cod cu terminatia S.

Dupa aceea am cautat unde sa merg sa montez si sa verific starea celorlalte 3 injectoare, am vorbit prima data la firma din otopeni care repara/reconditioneaa injectoare, si cand i.am spus  ca vreau sa montez un injector nou ,m-a luat ca nu v-a merge masina bine ,ca o sa rapane motorul si imi recomanda sa dau jos cele 3 injectoare vechi, sa le reconditioneze, dupa care sa le monteze, cand mi-a spus ca ma duce la 2000 lei toata treaba am zis, ca il sun eu...

Adica omul vroia 500 lei de reconditionat un injector, injector care din ce am citit si eu aici nu se reconditioneaza sau repara.

Am ajuns la alta firma  pe Sos. Alexandriei, Expres Diesel, unde le-am explicat ce doresc, adica sa montez injectorul nou si sa verific starea celor 3 injectoare care raman pe masina.

Cei de la aceasta firma se ocupa de reparatii tot ce tine de injectie,dar doar BOSCH, dar pe bancurile lor de teste aveau in meniu si acest tip de injector (03L130277B), zic excelent, astfel vad si eu in ce stare se afla cele 3 injectoare.

Ajung cu masina la ei ( usurel asa,tot in 3 pistoane) face diagnoza, constata ceea ce stiam ca injectorul nr.1 este defect (piezo in scurt), si le explic ca am injectorul nou pt.inlocuire.

Atunci cel de acolo,cand i.am spus ca doresc sa le demontez si pe cele3 sa le verific, mi-a spus ca trebuie sa comandam ceva piese de inlocuit, adica saiba foc, oring injector si oring retur + surub strangere, astea fiind pentru cele vechi , iar surubul de strangere se recomanda nou la fiecare montaj de injectoare.

Am lasat masina la ei, urmand sa fiu contactat cu rapoartele celor 3 injectoare de pe bancul de probe,.

Dupa ce am primit aceste rapoarte la fiecare injector in parte,( testul facindu.se pe stand BOSCH  EPS 118) , am avut surpriza sa aflu ca nici unul din cele 3 injectoare nu a trecut testtul ( in acel raport sunt 4 teste + cel de capacitate la piezo,) si din cele 4 teste la fiecare erau 2 teste esuate, si domnsoara cu care am vorbit de la receptie imi recomanda inlocuirea lor.

Am revenit a doua zi dimineata la ei, si am incercat sa ii explic domnisoarei de la receptie ca nu am momentan finantele necesate pt.inlocuirea celor 3 injectoare, si le.am spus sa le montam pe masina inapoi si vedem cum merge masina.

Au curatat baietii tecile injectoarelor, au suflat cu aer, au uns oringurile, si au montat injectoarele pe masina.

Am pornit masina si motorul merge frumos, ii facem scrierea noului injector , verificam celelalte injectoare dupa codul din calculator, ( bine unul a fost inversat,dar am modificat si in calculator), dupa care am plecat sa fac o tura sa incalzesc motorul.

Am facut o verificare a corectiilor si se pare ca doar injectorul 4 este mai bolnav avand corectie cu +3 aproape.

Am incercat sa postez poze ,dar nu pot fiind de dimensiune mare fisierul, asa ca trec aici valorile corectiilor injectoarelor

cu motor rece.

Abatere debit injectie cilindru 1       - 3,66 mg

Abatere debit injectie cilindru 2       - 0,55 mg

Abatere debit injectie cilindru 3          0,80 mg

Abatere debit injectie cilindru 4          2,97 mg

 

cu motorul cald si AC.ul pornit

Abatere debit injectie cilindru 1      - 2,81 mg

Abatere debit injectie cilindru 2       -1,74 mg

Abatere debit injectie cilindru 3        1,75 mg

Abatere debit injectie cilindru 4         2,79 mg

Modificat de R.A.V.E.N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu știu cât este de la injectoare sau cât a luat-o ECU-ul razna. E nebunie mare treaba asta cu scos injectoarele, schimbat locul, scrisul lor. Fie faci mai multe sute de kilometri și ai noroc să se normalizeze corecțiile, fie apelezi la cineva priceput să le scrie cum trebuie, cu ce trebuie. Un coleg de aici de pe forum a bătut drumul pana la Eexcalade la Bacău cu injectoarele pentru schimbat. El a fost singurul care i-a spus că nu este nici unul de schimbat, ce ia gâdilat, ce voodoo i-a făcut și merge bine mersi cu injectoarele vechi de vreo niște zeci de mii de kilometri și mașina e bine mersi cu corecții rezonabile. Nu cred că ai mers unde trebuie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trofin Liviu  , cred si eu ca a luat.o putin razna ECU.ul , dupa 250km mersi in 3 cilindrii si cu un injector in scurt.

Corectiile acelea erau imediat dupa montajul injectoarelor ( cel nou si cele vechi), Ideea este ca masina merge bine.

Poate ca este cum ai spus tu, si nu am ajuns unde trebuie sa fac aceasta reparatie, dar daca rasfoiesti toate paginile acestui subiect, nu cred ca este cineva de aici care a mers din prima la un service si a plecat de acolo cu injectoarele mointate si sa functioneze in parametrii normali. Nu zic ca ale mele functioneaza la parametrii normali, dar este singurul service care nu a incercat sa ma prosteasca ,sa imi reconditioneze vechile injectoare sa mai platesc si o gramada de bani, si sa plec si de acolo cu masina in trepidatii.

Au sus ca acele injectoare nu se desfac, nu se reconditioneaza, au spus ca daca desfaci elementul piezo, ( cum a fost si cazul injectorului meu care a murit de tot) nu mai are multa viata acel injector.

Urmaresc motorul sa vad cum merge, am inteles ca trebuie sa merg cel putin 100km ca sa adapteze calculatorul injectoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei care sustin ca injectoarele common-rail Siemens-VDO-Continental nu se repara, nu exista kit de reparatie, nu exista banc de test etc..

(spoiler alert: se repara, unde nu exista kit de piese de schimb noi se pot folosi de la alte injectoare avand alt defect, iar softul VDO merge pe banc produs de Hartridge)

VDO Injector-Test-And-Repair-Ver-1.21-1.pdf

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Razvan N  cred ca e posibil sa induci in eroare o mare parte din membrii forumului si ma simt nevoit sa intervin...

Manualul prezentat NU! se refera la tipul de injector din acest topic!   SIMOS PCR 2.1 1.6TDI

"VW CR Still under development"

PS:  -daca vrei sa scapati cat mai ieftin din acesta poveste nu incercati sa contactati firme care se ocupa cu reconditionarea, riscati sa pierdeti bani si timp

Singura solutie este inlocuirea injectorului defect cu unul nou in "conditii de reprezetanta sau la reprezentata"

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce citesc eu, partea cu vw under development se refera la impedanta injectorului...in tabelul de la inceput se specifica si un model de injector vw cr 1.6 tdi...A2C59513554

Pentru mine, documentul reprezinta prima dovada ca exista posibilitatea repararii injectoarelor VDO CR, inclusiv a celor pentru 1.6 TDI ...

Ca la noi majoritatea celor care reconditioneaza injectoare nu au piesele si uneltele necesare si rezultatele au fost pana in prezent dezastruoase ... e altceva

Modificat de dionescux
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reciteste cele 65 de pagini mai cu atentie....si baga un ochi atent in tabele.

Aceste injectoare nu se reconditioneaza(punct)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A2C59513554 nu se reconditioneaza? Adica documentul prezentat de colegul este un fals?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiind injectoare relativ vechi, nu cred că sunt interesați de piese de schimb și banc de probă. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, bob7 said:

@Razvan N  cred ca e posibil sa induci in eroare o mare parte din membrii forumului si ma simt nevoit sa intervin...

Manualul prezentat NU! se refera la tipul de injector din acest topic!   SIMOS PCR 2.1 1.6TDI

daca ai fi fost putin atent [...]  ai fi remarcat ce scrie in manual

"VW CR Still under development"

 

1 hour ago, vlahdacoroman said:

Reciteste cele 65 de pagini mai cu atentie....si baga un ochi atent in tabele.

Aceste injectoare nu se reconditioneaza(punct)

"VW CR still under development" se refera strict la valoarea capacitatii elementului piezo, care la acel moment nu avea o valoare nominala oficiala. Dar oricum elementul piezo se verifica cel mai bine cu ohmmetrul, iar valoarea rezistentei acestuia este data cu o pagina mai inainte de capacitate.

Documentul se refera si la injectorul A2C59513554, adica codul VDO pentru injectorul 03L130277B (conform codului Volkswagen). Care, gol sau cu paine, se repara/reconditioneaza conform documentului de mai sus si conform fostilor mei colegi de la MEFIN Sinaia, care au facut exact asta cu injectorul meu acum vreo luna: au luat un element piezo de la alt injector si l-au pus la injectorul meu, pe care l-au reglat pana ce a scos motorina conform valorilor nominale pe un banc de proba STARDEX ce avea 03L130277B selectabil in soft (softul propriu, nu VDO). Aveau si un banc Hartridge acolo, dar nu stiu daca suporta softul VDO sau nu.

Ce nu au putut sa faca a fost sa genereze cod pentru ECU, toate valorile masurate au fost amperi, bari si mililitri pe minut (sper ca nu am uitat nimic). Intre timp am facut vreo 2000 km cu masina, care merge brici iar zgomotul putin diferit al injectorului a inceput sa se estompeze (azi nici nu l-am mai sesizat) pe masura ce ECU se adapteaza la el.

Tocmai azi am comandat un injector SH identic de la un coleg de aici de pe forum, pe care am sa-l duc tot la ei ca sa mi-l verifice/regleze daca este nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merită să îi dăm crezare la ceea ce spune. Elementul piezo la luat de la alt injector, deci nu a spus că este piesă de schimb, iar reglarea a făcut-o pe banc. După cum spune codul hexa nu mai contează, ECU adaptându-se în mers. Este deci posibil, cu toate că elementul piezo este cel mai frecvent defect al acestui tip de injector.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde au elementul Piezo necesar pentru înlocuire? Se poate comanda separat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După cum spunea, de la un injector cu partea mecanică defectă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi, un injector OE, ultimul cod, 03L130277S este ~ 2.400Lei atat la dealer cat si la magazinele online.

Varianta VDO, ultimul cod, A2C9626040080, este ~ 1.250Lei la magazinele online.

 

Daca costul unui injector nou OE este prohibitiv va puteti indrepta catre varianta VDO si SIGUR va fi mai bun decat orice injector reconditionat pe oriunde prin lume.

Reconditionarea este pur si simplu prea scumpa pentru a merita in cazul acestui injector, marginea de castig este prea mica si problemele asociate cu aceasta operatie prea multe.

Economic nu merita.

 

Altul este cazul injectoarelor de PD unde unul nou costa ~3.600Lei, acolo este si marja de cost suficienta si exista si oarece expertiza.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În acest caz, OE = VDO/Siemens/Continental. Volkswagen NU produce sisteme de injecție.

De fapt, niciun producător de mașini nu cred că își mai produce propriile sisteme de injecție, necesită o specializare prea complexă și a fost lăsată pe seama specialiștilor (VDO/Siemens/Continental, Bosch, Lucas/CAV, Denso, Delphi etc..) În timp, producătorii auto au devenit niște integratori de componente third-party... plasticăraie Valeo etc. pe VW montate din fabrică...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU!

VDO este echivalent OEM, nu OE.

OE intotdeauna sunt piese superioare OEM.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OE poate costă mai mult, uneori poate costul e justificat printr-un control de calitate mai riguros, poate la standarde mai înalte, dar injectoarele OE sunt produse în acest caz tot de către VDO, that's my point.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce se intampla daca pui doua injectoare cu S in  coada si 2 VDO?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Razvan_N, Am inteles de prima data, insa precizarile trebuie facute pentru a nu crede cineva ca o piesa OEM este la aceeasi calitate cu cea OE.

Uneori diferenta de calitate este imensa, de ex. in cazul ambreiajele OE si cele OEM, a turbinelor... si exemplele pot continua dar nu este subiectul topicului.

@giamgiu, teoretic trebuie sa functioneze, cel mai probabil si tehnic.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de acord ca un injector nou este net mai bun decat unul reparat (evit termenul reconditionat), dar depinde cate injetcoare ai de schimbat si cat mai intentionezi sa tii masina.

Testul facut la unul dintre service-urile VW din Timisoara mi-a aratat ca toate cele patru injectoare aveau parametrii de functionare in afara tolerantelor normale (pot atasa raportul primit), dar si cu VCDS-ul am vazut ca unele valori de corectie erau destul de mari. De asemenea, motorul avea oscilatii ale turatiei la relanti si chiar se intampla sa se opreasca din senin si sa nu mai vrea sa porneasca.

Dupa ce mi s-au intors injectoarele de la firma din Germania (aveam codurile notate si am vazut ca mi s-au intors tot injectoarele mele), toate aceste probleme au disparut, iar corectiile erau sub +/- 0.3 . Pentru mine, diferenta de bani a fost de vreo 3000 RON (380 EUR reparatul vs 1100 EUR - noi sau chiar mai mult acum 1an jumate)

A trecut de atunci un an si jumatate si am parcurs vreo 25.000-30.000 km. Am vandut masina de cateva luni, dar  inca nu am primit reclamatii de la noul proprietar (il cunosc si i-am spus ca injectoarele au fost reparate in Germania). Daca o sa aud de la el ca are probleme cu vreunul dintre injectoare, o sa postez pe forum, pentru ca altii sa nu pateasca la fel sau macar sa stie ce riscuri isi asuma necumparand injectoare noi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!