Jump to content

Bujii incandescente-probleme


livium1966
 Share

Postare recomandată

salutare

as dori sa stiu daca se poate modifica si intrarea in functiune a celor 3 bujii de pe circuitul de racire (care ajuta la incalzirea mai rapida a motorului rece). ca tot bujii incandescente sunt si alea...dar la frig se incalzeste greu 1.9TDI, si nu e problema de termostat.

NU.

si eu am probleme cu pornirea la rece chiar azi de dimi nu a pornit deloc am consumat bateria si degeaba am pornit-o impinsa bujii sunt bune verificate azi dar cu o problema 2 sunt curate si 2 afumate ce parere aveti de la c sa fie?

exact in ordinea asta le-am scos si verificat pe baterie care e de 92 amperi matorul alh. ms mult

Ultimele 2 erau stranse bine in locasul lor? intreb, ca ele trebuie sa etanseze la proma tesitura, unde se termina electrodul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mortuip, eu ma gandesc ca 2 din ele sunt mai noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cum arata, cam asa pare.... daca nu e asa, e posibil sa fie probleme cu injectia pe cei doi cilindrii - injectoare. electrozii par sa fie la fel de afumati, la toate bujiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bujiile au fost stranse bine ba chiar alea afumate au iesit mai greu toate sunt la fel le-am schimbat anu trecut in martie toate noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci, probleme pe cilindrii respectivi - trebuie verificata injectia, etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar masina trage bine si motorul merge frumos .oricum o sa investighez

ce ziceti o solutie deaia de curatat injectoare ar fi buna? ms

Modificat de morturip2010
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

avet idee cum pot sa verific cu o lampa de control sau cu un aparat de masura daca imi vine curent in fisele de bujii? de exemplu am verificat bujiile punand la borna + de la baterie un fir si varful de la lampa pe capul bateriei si s-a aprins lampa .pentru a verifica daca vine curent in capul la fisa procedez la fel si pun contactu sau pun firul pe minus la borna de la masina si varful lampei in fisa? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pui un instrument de masura sau un bec intre capul fisei si caroserie, scoti mufa de la senzorul de temperatura (altfel s-ar putea sa nu sesizezi ca se aprinde becul sau ca arata instrumentul ceva) si pui contactul. Becul ar trebui sa stea aprins vreo 16 secunde, nu mai stiu exact cat, dar orcum peste 10

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau se masoara continuitatea bujiei cu un aparat de masura micut... (multimetru)

nu trebuie sa demontezi nimic decat sa ai acces la bujie, ca apoi sa scoti mufa bujiei:

- se pune plusul aparatului pe capatul bujiei, iar minusul undeva pe blocul motor...

- cu multimetrul setat pe 200k ohmi...

- daca arata 0 este buna, adica are continuitate...

- daca apare 1 atunci nu este continuitate si deci e defecta...

asta e cea mai simpla metoda, fara sa punem becuri, sa punem contactul sau alte metode :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merge asa. Daca electrodul e strapus sau da la masa....iti arata bine.

Ori ai un ampermetru bun - si il setezi pe 50A - si masori intre plotul bujiei si borna plus baterie. Daca bujia e buna, consumul o sa fie undeva in jurul valorii de 30A si va scadea catre 10A, intr-un interval de un minut si jumatate.

Ori, scoasa bujia si pusa direct pe baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie metoda de mai sus nu mi-a dat niciodata gres.. si la vechiul T4, si la actualul T5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu-i vb de gres---dar daca are electrodul strapuns (si am gasit asa) se duce imediat...dar tu ai verificat-o si crezi ca e buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faza e ca am verificat toate 4 bujii cu o lampa de control de aia tip surubelnitza si la un capat avea un fir cu un cleste. am pus clestele pe plusul de la baterie si varful de la lampa de control pe fiecare bujie. din 4 bujii la una singura nu s-a aprins becul lampii de unde rezulta ca am o bujie arsa. am fost am cumparat 4 bujii beru le-am montat. a doua zi dimineatza a pornit la 10 cheie deabea si inainte cu bujiile vechi pornea la 3-4 cheie cei drept cu o zi inainte fusese -15 grade iar a doua zi -19 grade. ma gandeam poate nu vine curent la fise si sa le verific cu lampa dar nu stiu procedura. ma gandesc sa nu fie si de la altceva pompa tandem care curge pe la ea intr-o veselie sau injectoarele deoarece am un miros foarte intepator cand iese din iesapament de vomiti.cand stationez cu motorul pornit trebuie sa stau numai cu recilculare aerului altfel te intoxici si la fel miroase si uleiul din motor specific fumului de la esapament fff intepator toti imi spun ca ceva nu este in regula miros urat tare gazele mele.ms

Modificat de andvav86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Procedura de verificare este cea pe care ti-am zis-o mai sus.

Iar pentru verificarea bujiei propriuzise cel mai bine se face cu instrumentul de masura setat pe 200 ohmi sau alta scala care masoara ohmi nu kiloohmi. Apoi se face scurt intre fise si se masoara rezistenta acestora. Aceasta valoare se scade din masurarea bujiei si rezultatul final trebuie sa fie 0,4 ohmi (intr-adevar daca are electrodul strapuns te poate induce in eroare).

Oricum trebuie sa-ti rezolvi mai intai problema de alimentare cu combustibil. Chiar si cu bujiile arse toate, daca restul motorului este bun nu are voie sa nu porneasca maxim la a doua cheie chiar daca sunt afara minus 20 grade.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Mda... Nu toti avem instrumente de masura.

Asa cum am zis avem un bec H7 legat la doua fire.

Am pus unul din fire pe plus si celalat pe capul fiecarei bujii. Se aprinde becul la firecare. E OK.

Acum cum verific fisa fiecarei bujii?

Am citit pe "Google" ca se pune un fir pe minusul bateriei si celalat fir pe gaura fisei ce intra pe bujia incandescenta, obligatoru cu contactul pus... Nu se aprinde nici un bec, in nici o gaura de la fise :(

Acum sunt la masina si as proceda la fel cu unul din fire pus pe + la baterie, dar mi-e ca prajesc becul si altul numai am :)

Astept un raspuns urgent... Va rog fara alte instrumente de masura ! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e cald afara nu se incalzesc bujiile. metoda cu becul pus in gaura fiselor nu cred ca o sa mearga decat daca scoti mufa de la G62

bujiile cu cheie de cat se desfac? 10 sau 12?

Modificat de Muale
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de 10 lunga, grija mare la desfacere sa nu le rupeti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare, am si o intrebare pt cunoscatori, de doua zile imi apare in bord martorul de la bujia incandescenta, clipeste intermitent, masina porneste normal fara nici o problema. care ar fi cauza si ce as putea sai fac..??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca totul e ok la lampile de frana, fa o scanare sa vedem ce eroare a stocat.

Spirala are si rol de martor OBD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
cristicostache83

Salut,

As vrea sa modific si eu timpul de actionare al bujilor incandescente la seatul meu cu motor tdi asv deoarece la temperaturi scazute porneste greu, iar indicatorul din bord se stinge dupa o secunda indiferente de temperatura de afara. Am o interfata VAG COM dar nu stiu unde sa intru si ce sa modific.

Pentru a porni motorul fara probleme si repede cand e frig afara acum pun de mai multe ori contactul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Engine- Login - acolo pui codul 12233 apoi te duci la adaptation pe canalul 12 acolo ai posibilitatea sa schimbi valoarea timpului cat actioneaza bujiile asta in functie de cat de rece este afara. stock ai valoarea 32768 , daca pui 32700 e de ajuns, mai jos este deja cam prea mult. eu am pus 32700 si a marit timpul de bujii aprinse cam dublu.bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut. iti recomand sa verifici bujiile incandescente , pentru ca si la mine la golf am avut problema asta si toate bujiile erau arse. puneam contacul statea cca 1 secunda becul la bujii aprins dupa care se stingea si cand dadeam la automat pornea mai greu la remp scazute.fara a demonta bujiile de pe botor, desfaci fisele de la bujii si cu un aparat de masura pui un capat undeva pe motor pe unde ai masa si celalalt capat de la aparatul de masura il pui in capul bujiei si ar trebui sa-ti arate cca 50 ohmi. daca nu iti apare nimic in afara de cifra 1 inseamna ca bujia e arsa. repeti opreatiunea pentru fiecare bujie in parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O bujie incandescenta buna are aproximativ 0,50 Ohmi si nicidecum 50 de Ohmi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

important e sa nu-ti apara 1, k atunci nu sunt bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!