Jump to content

Bujii incandescente-probleme


livium1966
 Share

Postare recomandată

Sa mai verific din nou oare circuitul ? Unde sa ma uit mai atent ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sub pompa tandem sau sub cea de vacuum daca nu ai tandem, inspre filtrul de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari.

am si eu o problema : dupa pornire, la 10 sec mi se aprinde intermitent spira pe culoarea galbena si nu se mai stinge cat timp merge motorul.

ce sa fie ? ce sa fac ?

rog ajutor, mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai stopuri pe frana ! Si eu am patit asa ! E problema la switch-ul de la pedala de frana ! Uite daca vrei verifica ca nu ai stopuri deloc pe spate :) ! Si eu de o luna fix aceleasi simptome ca a tale le-am avut...doar ca la mine era o siguranta care nu era pusa bine...si in cele mai multe cazuri swtich-ul cauzeaza aceasta problema !

Daca ramanea incontinuu aprins inseamna ca aveai bujiile arse sau problema la filtru de carburant sau vreun injector problema...dar daca e intermitent...e ceea ce am zis mai sus... ;)

Modificat de C_R_I_S_T_I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact asta e !!! nu se aprinde nici un bec pe frana. mersi. o sa verific becurile. sa fie dus si switch-ul de la pedala de frana ??? revin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da ! Si nu e mare filozofie vreo 50 lei maxim switch-ul poate chiar mai ieftin ! Si schimbatul e extrem de usor ! Si mai degraba siwtch-ul dus decat toate becurile arse !

Modificat de C_R_I_S_T_I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

azi am intrat hotarat in golf si am desfacut bordu, am desfacut swichul de pa pedala de frana si l-am curatat intens cu MD-40 si cu ceva smirghel pe unul din contacte care era tare ruginit.

din pacate am rupt cele 2 urechiuse care tineau placuta cu contactele, dar am vazut ca sta la introducerea mufei mama in ea.

apoi am trecut in spate la becuri - un bec de pozitie ars.

am dat jos amandoi suportii spate L si R integral si am constatat chestii tari : cu greu am scos mufele din soclu - MD-40 la greu si - multa rugina pe contacte, nici nu stiu cum de faceau ceva contact.

ok - am smirghelit la contacte vreo 3 ore apoi montat si ....

se aprind stopurile de frana spate L si R si sus FB, iar martorul din bord - spira aia galbena nu se mai aprinde. URAAA !!!!

mersi mult pentru sfaturi, forumul acesta este extraordinar de folositor.

de maine trec la altele.

o zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare

La Seatul meu Toledo TDI 1Z cati ohmi ar trebui sa am pentru fiecare bujie incandescenta? Le-am verificat deja cu metoda clasica (creion electric de 12-24v) si sunt ok. Dar dupa ce am mai citit pe aici, nu este chiar o solutie concludenta. Oare la 1Z bujiile functioneaza pre-glow sau after-glow?

TDI 1Z are si el bujii pentru incalzirea lichidului de racire? Tot trei? Cum le pot verifica daca functioneaza si cam pe unde ar putea fi...

Multumesc, astept instruiri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, e normal ca bujiile sa primesca curent dupa pornirea motorului (la rece timp de 183 secunde) la cald tot dupa pornire in jur de 30 de secunde

Inainte de pornire vine curent doaar cand e rece motorul si temperatura scazuta afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,am un golf 4 1.9tdi de 90cp,ALH,cu pompa de injectie,dimineata imi porneste greu masina,am schimbat senzorul de temperatura,si nici o schimbare,cand pun contactul,martorul de la buji se stinge foarte repede,dupa schimbarea senzorului am verificat sa vad daca functioneaza si am vazut ca imi aprinde bujiile dupa ce pornesc motorul,(bujiile mele se aprind doar cand ii dau cheie sa porneasca).si o persoana mi-a spus ca la masina mea asa e normal,ceea ce eu nu prea cred.Si mai are probleme cu pornirea si atunci cand este cald motorul

multumesc

Modificat de suo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai masurat daca le vine comanda cand pui contactul si ai constatat ca nu le vine, de zici ca nu se pune decat cand dai la cheie ?

ai schimbat senzorul de temeperatura apa sau motorina ?

Incearca sa scoti mufa la G62 si vezi atunci cum porneste.

La noi sunt -2 grade - spirala nu sta mult aprinsa, la temperatura asta......asta nu inseamna ca bujiile s-au oprit.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am. verificat cu lampa de control si se aprind doar dupa ce porneste motorul,cand pun contactul nu se aprind,am schimbat senzorul de temperatura la apa.si martorul de la bujii,abia daca sta o secunda aprins.Daca g62 e senzorul de la apa,da ,am scos mufa si porneste imediat,doar ca atunci nu decupleaza bujiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand ai scos G62-ul iti tine cuplate foarte mult bujiile, ca ECU substituie valoarea acestuia cu una generata -50 grade.

deci, cu G62-ul scos, merge ? daca da, in functie de ce marca ai cumparat...ori iti trebuie altul - cumpara OEM si nu vei regreta, ori mareste durata de actionare a bujiilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate modifica aprinderea bujiilor din soft,adica sa se aprinda cand pun contactul,daca scot mufa se mai sting bujiile sau nu , eu le-am tinut vreo 3-4 min cu mufa scoasa ,am vazut ca nu se sting si am oprit de frica sa nu se arda.

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate modifica timpul cat stau puse. Eu banuiesc ca G62-ul tau nu e bun si de aia ECU nu lucreaza cum trebuie.

Uite procedura ca sa iti maresti timpul de actionare http://forums.tdiclu...ad.php?t=123304

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi poate spune cineva cat timp tre sa vina curent la bujii in functie de temperatura(inante de pornire si dupa pornire)? mie imi vine curent dupa pornirea motorului si cu motorul cald bine, este ok asa?

am legat un led care se alimenteaza din releul de bujii sa vad cum lucreaza, (mie nu mise aprinde deloc spirala inca nam reusit sa gasesc din ce cauza)

Modificat de gabitzuB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat sa schimbi releul ?

Te-ai uitat cu VCDS-ul, ce temperatura iti arata G62, pe Engine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat bujiile incandescente alimentadu-le separat pe baterie si se roseste doar jumate electrodul, trebuie schimbate, masina imi porneste cam greu dimineata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este si in functie de tip, la unele se inroseste cam jumatate.

Uite un filmulet sa vezi ce si cum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

servus am si eu o intrebare, daca in loc de 11v am cumparat bujie de 12v are ceva?mai mult decat atat mi s-a aprins si spirala in bord!ms pentru raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci pentru raspuns,acum stau si ma gandesc daca bateria este de 12v si bujia daca ar fi fost de 11v s-ar fi incins mai repede decat daca ar fi fost de 12v sau ma insel?ms anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine am verificat cu lampa de control: la o temperatura de - 4 grade afara am pus contactul si s-a aprins lampa timp de 6 secunde apoi s-a stins. Am pornit iar dupa pornire s-a aprins din nou lampa. Porneste parca mai greu intre -1 si -6 grade decat la -10 grade. Sta destul pe bujie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate mari timpul de actionare cu VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!