Jump to content

Bujii incandescente-probleme


livium1966
 Share

Postare recomandată

Se scoate capacul de motor, iar apoi fisa comuna a celor 4 bujii, dupa care se verifica si respectiv inlocuiesc cele defecte.

Pentru mai multe detalii foloseste functia search si vei gasi foarte multe scrise pe tema asta. Procedura de inlocuire este aceeasi la majoritatea motoarelor VW.

Sunt sigur ca nu te referi cu raspunsul si la modelul meu de motor.Bujiile sunt SUB admisia care acopera bujiile si deci trebuie sa desfaci cel putin 8-10 suruburi si vreo 4-5 tubulaturi etc....Sau exista o cheie speciala care o poti introduce prin deschiszaturile admisiei si sa desfaci in pozitii extrem de incomode..

Deci raspunsul tau este pentru motoare tdi eventual de la vw, nu?

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil exista o cheie(tubulara de obicei) cu care sa desfaci bujiiile,doar sant consumabile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt sigur ca nu te referi cu raspunsul si la modelul meu de motor.Bujiile sunt SUB admisia care acopera bujiile si deci trebuie sa desfaci cel putin 8-10 suruburi si vreo 4-5 tubulaturi etc....Sau exista o cheie speciala care o poti introduce prin deschiszaturile admisiei si sa desfaci in pozitii extrem de incomode..

Deci raspunsul tau este pentru motoare tdi eventual de la vw, nu?

Se pare ca vorbim limbi diferite... Acest topic este deschis pe tema BUJII INCANDESCENTE si face strict referire la motorizarile diesel. Din cate vad eu tu ai un motor pe benzina 1.8, deci nu ai treaba cu bujiile incandescente. Daca esti "profan" in ale mecanicii, mai bine te mai informezi inainte sa scrii un post... nu de alta, dar chiar te faci de ras...

Probabil exista o cheie(tubulara de obicei) cu care sa desfaci bujiiile,doar sant consumabile.

Probabil ca exista si o cheie speciala in arsenalul de SDV-uri VAG, insa eu unul m-am folosit de o cheie tubulara M10 mai lunga, dintr-o trusa de scule universala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca vorbim limbi diferite... Acest topic este deschis pe tema BUJII INCANDESCENTE si face strict referire la motorizarile diesel. Din cate vad eu tu ai un motor pe benzina 1.8, deci nu ai treaba cu bujiile incandescente. Daca esti "profan" in ale mecanicii, mai bine te mai informezi inainte sa scrii un post... nu de alta, dar chiar te faci de ras...

Probabil ca exista si o cheie speciala in arsenalul de SDV-uri VAG, insa eu unul m-am folosit de o cheie tubulara M10 mai lunga, dintr-o trusa de scule universala.

Nu ma fac de ras pentru ca stiu exact ce este o bujie incandescenta insa se presupune ca atunci cand dai un raspuns citesti si ce cere acel om(am un motor 1,6, deci, e bine daca corectezi sa citesti, tu macar, exact si sa fii impecabil pentru ca eu am specificat clar ca e benzinar ,dupa cum vezi).

Deci daca raspunzi doar citind titlul este minunat insa nu stiu pe cine ajuti.

Daca consideri ca este necesar un nou topic pentru bujiile benzinarelor atunci DA esti un meserias.

Eu ma opresc aici cu observatiile. orice vei spune in continuare si sa iti prezint niste poze prost facute(mea culpa dar nu posed aparat).

Oricum. multumesc pentru ajutor.

P.S. deschiderea in admisie in locul unde exista bujia(si nu bujia incandescenta) este exact in mijlocul tubulaturii de plastic si am incercat si cu cheie tubulara cu articulatie dar nu pot folosi nici macar asta cu succes.Daca stie cineva si are o poza cu o astfel de scula va rog o poza.

post-48099-1267954774_thumb.jpg

post-48099-1267954874_thumb.jpg

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum serios daca am vazut la Golf IV&Bora un titlu despre buji si va intreb CUM se scot trebuie sa primesc observatii?Exista in linkul propus de tine vreo referire la cum se demonteaza bujiile pentru ca am citit 3 pagini pana acum din linkul tau si doar teorii legate de bujii si nu despre demontarea lor.Nu am nevoie de teorie ci un raspuns exact daca exista alta metoda decat demontarea admisiei.

Am pus intrebarea la golf IV ,la cel mai vizibil post despre bujii, poate stie cineva motorul asta.Cred ca e locul cel mai potrivit de intrebat din punct de vedere al organizarii forumului.

Este asa de greu sa ajutati sau doriti sa aveti dreptate?Nu prea va inteleg.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar nici in acest topic nu ai gasit referiri la bujiile de pe motorul tau. Mai mult in titlul acelui topic postat de mine, este precizat "TOTUL despre bujii cu scanteie". Nu ti-am spus din rautate sau din dorinta de a mi se mai adauga un post, ci pentru ca ai spus ca nu ai gasit un topic special in care sa discuti problema ta. Scuze de off-topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum serios daca am vazut la Golf IV&Bora un titlu despre buji si va intreb CUM se scot trebuie sa primesc observatii?Exista in linkul propus de tine vreo referire la cum se demonteaza bujiile pentru ca am citit 3 pagini pana acum din linkul tau si doar teorii legate de bujii si nu despre demontarea lor.Nu am nevoie de teorie ci un raspuns exact daca exista alta metoda decat demontarea admisiei.

Am pus intrebarea la golf IV ,la cel mai vizibil post despre bujii, poate stie cineva motorul asta.Cred ca e locul cel mai potrivit de intrebat din punct de vedere al organizarii forumului.

Este asa de greu sa ajutati sau doriti sa aveti dreptate?Nu prea va inteleg.

Daca ai lasa aroganta la o parte, posibil ca ai primi si raspunsul la intrebarea ta. Invata sa-i respecti pe cei cu mai multa experienta decat tine si nu vei avea decat de castigat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am gasit pe un site de piese auto vreo 9 tipuri de bujii incandescente pentru masina mea unde cea mai scumpa bujie incandescenta este de la champion undeva la 70Ron iar penultima ca pret este de la Beru undeva la 46Ron.Acuma vine si intrebarea mea : pe care mi-o recomandati sa o cumpar? tinand cont ca mai este si cea de la NGK D-Power pe care am vazut-o intr-un site luat de pe un link din acest topic ca fiind o bujie compatibila si recomandata de NGK cu motorul de tip AJM 85 kW fiind la pretul de 43Ron.

Modificat de skorpyon_83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe echiparea originala din fabrica , bujiile incandescente sunt Beru. Daca inlocuiesti doar 1-2, ti-as recomanda sa pui acelasi tip, adica Beru (sunt made in Germany). Daca le schimbi pe toate, poti incerca si NGK (daca sunt originale japoneze). Champion nu te-as sfatui sa pui deoarece se fabrica in multe tari (ca si Bosch dealtfel) si nu prea mai gasesti originale. Si diferenta de pret mi se pare cam mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o intrebare, cate bujii incandescente sunt pe golf IV tdi? Din cate am auzit sunt 4 la numar apoi am auzit de la altcineva cum ca ar fi 6 bujii incandescente(aici nu inteleg de ce 6?).Nu sunt specialist deci va rog nu aruncati cu pietre in mine :scratch:S-ar pute sa fie o intrebare penibila dar nah... ce sa fac am facut-o si pe asta.Mersi mult

Modificat de skorpyon_83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 7 , 4 plus 3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, din cate vad de la domnul Al Bundy sunt 7, daca cumva nu deranjez cu intrebarea, poti sa imi spui si mie asa ca sa nu raman "cu gura cascata" de ce sunt 7? Macar sa am si eu habar pe viitor.Mersi mult.

Modificat de skorpyon_83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- 4 pt. pornire motor

- 3 pt. incalzirea antigelului pana ajunge la x grade (nu mai stiu temperatura). Daca accelerezi peste 2000 ture, bujiile astea se decupleaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Peste 2500rot/min este taiata alimentarea bujiilor de incalzire a lichidului de racire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Parerea mea este ca nu conteaza alegerea intre Beru sau champion atata timp cat se stie ca ambele sunt bune. Pana la urma totul se reduce la repararea problemei (pornire grea) si cati bani vrem sa bagam in masina. Sunt de acord ca vorba "cati bani, atata peste" nu este spusa degeaba, deci in principiu un lucru mai scump este in general mai bun decat unul mai ieftin din aceeasi clasa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare, am o mare dilema, bujiile se pot pune in scurt? De curand am verificat sigurantele de pe baterie , spre surprinderea mea, siguranta s163 (50A) cea care seocupa de bujii era arsa, am inlocuit-o si dupa pornirea motorului se arde. Marorul de bujii, la punerea contactului, se aprinde pt o fractiune de secunda, apoi se stinge, motorul porneste normal. Ce pot sa fac ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil.Scoate fisele pe rand(verificand siguranta) pana afli care dintre ele s-a ars.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, am gasit bujii in scurt, fa ce ti s-a spus mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit, intradevar toate bujiile sunt in scurt. Momentan am oprit curentul care ducea bujii. (am scos o mufa). Tnk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar toate imi vine greu sa cred. Vezi ca ele au cam 1 ohm si de aia ti se pare ca sunt in scurt. Alimenteaza-le direct cu un fir mai grosut si vezi la care NU se inroseste capatul dupa 2-3 secunde de la alimentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare : din momentul cand dau cheie pana porneste motorul sunt dati cand dureaza 1-2 sec....sa fie bujiile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

la masina din semnatura?aici se vorbeste de bujii pornire diesel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Intrebare: de cand s-a racit afara,cand dau sa pornesc,imi clipeste semnul de bujii in bord si se aude in click-ait.De pornit porneste normal dar nu stiu daca problema este de la bujii sau de la baterie care stiu ca trebuie sa o schimb,dar de invartit inca invarte normal la temperatura asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca clikul este ca zgomot din zona unde se afla comutatorul de faruri, este releul de bujii.O data cupleaza bujiile apoi le decupleaza.La decuplare difera ca sincronizare cu avertizorul din bord de bujii.(spirala)

Parerea mea este ca nu conteaza alegerea intre Beru sau champion atata timp cat se stie ca ambele sunt bune. Pana la urma totul se reduce la repararea problemei (pornire grea) si cati bani vrem sa bagam in masina. Sunt de acord ca vorba "cati bani, atata peste" nu este spusa degeaba, deci in principiu un lucru mai scump este in general mai bun decat unul mai ieftin din aceeasi clasa!

La bujii cand achizitionezi,mai ales la diesel nu trebuie sa faci deloc economie.

O bujiie buna te scapa de alte probleme: uzura prematura la demarol, scurtarea perioadei de viata a bateriei, iar in cazuri mai rare, cand toate 4 sunt arse, motorul nu porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!