Jump to content

Bujii incandescente-probleme


livium1966
 Share

Postare recomandată

O scoti pe cea arsa si comanzi exact ca aia. Parerea mea ca daca dai vin-ul iti da exact una echivalenta(aftermarket) de care iti trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina are un numar respectabil de km ar fi bine sa le schimbi pe toate deoarece durata de viata este apropiata si cat de curand vor cadea si celelalte asa ca mai bine muncesti odata si iti iei de grija, asta daca esti fericitul sofer care nu a fost afectat de criza economica altfel pe bucati ca e mai ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu prea se schimba asa degeaba, ca are anii sau km multi, ci dupa verificarea cu aparatul de masura care indica atat faptul ca sunt uzate 100%(intrerupte si nu lucreaza deloc) sau uzate mai putin(indica o valoare mai mare decat cand sunt noi. De noi parca au 150ohmi. Cu cat se uzeaza, valoarea creste ajungand si la 2kohmi ceea ce face sa se incalzeasca/incinga mai greu, avand totodata si varful lor micsorat de uzura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VAloare rezistentei unsi bujii incandescente de noi este de 0.8 ohmi ceea ce corespunde la un curent de 15 A, ceea ce e corect, la 150 ohmi ar fi un curent infim de 80mA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci al, chiar trebuie sa le masor ca uneori dimineata mai tuseste si mie motorul, parca e in 2-3 pistoane...doar au 6 ierni bujiile. Si nu mai gaseam exact topicul unde se dadea valoare lor de noi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se mai da si pe topicul numit "pagina anterioara" :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bujiile au termen doar pentru cei de la service.daca pu-i acesta intrebare vor spune cu siguranta ca la 90000km trebuie schimbate..am un prieten care are g4 200000km 2001 nu a schimbat nici o bujie...deci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa jumex nu compara iernile constantene cu cele botosanene. Trimite prietenul la munte sa vedem daca mai vine. Sanu zici ca nu am dreptate referitor la iernile blande...de litoral

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot referitor la bujii sunt de aceeasi parere...se schimba atunci cand incep sa iti apara diverse probleme.si ca o precizare,cand ai probleme si ai dubi in privinta bujiilor daca tot umbli la ele e binevenita o curatare a lor.ele or sa fie negre in capat orikum pentru ca sunt incandescente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bujiile incandescente nu se curata, ele oricum se inrosesc si se arde ce e de ars.

iar de umblat la ele...nu se scot afara sa se verifice ci se scot doar fisele de curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la buji vezi sa se inroseasca in varf calumea nu doar un pic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu le scoti nu ai cum sa le verifici daca se inrosesc destul de tare.se scoate cate una pe rand ii lasi fisa in cap si pui pe blocul motor un exemplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am zis sa le verifici incalzirea nu am zis sa nu le scoti normal ca le scoti altfel dupa flama te pacalesti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se verifica cu aparat de masura, rezistenta si consumul(in A), si nu exista nici un dubiu atunci, nu trebuie scoasa decat fisa..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu le-am scos pe fiecare in parte si le-am conectat la baterie, rezultatul 3 arse, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Astazi , de dimineata am incercat sa pornesc, am tinut pe bujii pana s-a stins becul de pe bord si surpriza... nu a pornit.

Adevarul e ca masina are 277.000 km si eu care am luat-o la 160.000 nu le-am schimbat niciodata. Cred ca nici cel dinnaintea mea.

Cred ca trebuie sa schimb bujiile. Cat credeti ca e de periculos sa le schimb singur? Din cate am inteles e un mare risc de a se rupe. Care sunt tipurile de bujii ce se folosesc la motorul ALH???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfat: daca nu ai mai desfacut, NU incerca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi , de dimineata am incercat sa pornesc, am tinut pe bujii pana s-a stins becul de pe bord si surpriza... nu a pornit.

Adevarul e ca masina are 277.000 km si eu care am luat-o la 160.000 nu le-am schimbat niciodata. Cred ca nici cel dinnaintea mea.

Cred ca trebuie sa schimb bujiile. Cat credeti ca e de periculos sa le schimb singur? Din cate am inteles e un mare risc de a se rupe. Care sunt tipurile de bujii ce se folosesc la motorul ALH???

Eu am acelasi motor si am gasit asta:

- BERU - GN 855............. 0 100 226 227

Bujii___Altele.doc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am pus Febi si m-au tinut exact o iarna apoi am luat Bosch si este a doua iarna fara probleme la motor ALH

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.... in primul rand ... vreau sa va salut . am si eu o mica problema .... am lasat masina in service ptr a o repara din urma unui accident si dupa ce am luat-i de acolo ,,, am pornit motorul si la cateva secunde 30 sec .. cred mi s-a aprind in bord seznzorul acela de la bujia incandescenta ( acea sarma intoarsa ) . banuiesc k de la asta este... ideea este k imi licare in timpul mersului ,,, specific k este vorba de un golf IV motor 1.9 TDI 90 cp ... " afara a fost foarte frig si nu cred k din cauza asta k normal ar fi trebuit sa ne stinga dupa ce motorul s-ar di incalzit ,,cred eu ,,

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi apare acel martor in bord ("de sarma intoarsa") si cand unul dintre becurile de la stop e ars sau nu merge. Poate e si asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, aceiasi problema descrisa de Shobyyy a aparut azi dimineata si la mine, tot motor 1.9 TDI, 90CP, ALH. In zilele trecute cand a fost muult mai ger nu mi-a intamplat. Ce sa fie, ce sa fie???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.... in primul rand ... vreau sa va salut . am si eu o mica problema .... am lasat masina in service ptr a o repara din urma unui accident si dupa ce am luat-i de acolo ,,, am pornit motorul si la cateva secunde 30 sec .. cred mi s-a aprind in bord seznzorul acela de la bujia incandescenta ( acea sarma intoarsa ) . banuiesc k de la asta este... ideea este k imi licare in timpul mersului ,,, specific k este vorba de un golf IV motor 1.9 TDI 90 cp ... " afara a fost foarte frig si nu cred k din cauza asta k normal ar fi trebuit sa ne stinga dupa ce motorul s-ar di incalzit ,,cred eu ,,

va multumesc

am avut si eu aceiasi problema si a fost din bujii, daca una nu functioneaza cum trebuie se aprinde senzorul...solutia schimbale te duce undeva la 200 de lei si sunt tip "creion" subtiri si lungi.

:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BAi nene, una sau mai multe bujii defecte nu fac sa palpaie spirala. Aia se aprinde intermitent cand sunt arse ambele becuri de pe stop frana sau switchul de la pedala de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!