Jump to content

Bujii incandescente-probleme


livium1966
 Share

Postare recomandată

acolo nu m-am uitat dar dupa simptome tot la bujii imi indrept gandul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai verificat, si dupa 5 sec erau rosii la capat, si a pus de 7 ori contactul, frate trebuia sa iti porneasca fara sa mai invarti cheia pana la capat :D

Ia verifica si cantitatea injectata, la mine a fost prea mica, aparent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e ok cantitatea injectata,am verificat si avansul,f putin retardat,dar nesemnificativ.am circulat alte ierni cu avansul si mai retardat si pornea usor.alta e problema,dar nu stiu care.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce valori am prezentat la G62 e ok?sa schimb bujiile?astept niste sfaturi de la voi,va multumesc

Pare ok. Verifica bujiile - daca lucreaza cum trebuie - vezi daca sunt actionate la pornire si dupa....

altfel, inlocuieste G62-ul, chiar daca valorile sunt ok la citirea cu VCDS-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat dimineata daca vine curent cu mufa conectata la G62 si venea curent.afara erau -4 grade.am setat timpul pentru bujii la 8 secunde si a luat-o mai usor ca ieri dar tot destul de greu.problema observata e ca la punerea contactului tensiunea pe baterie a scazut la 11,6 V de la 12,4V cat era fara contact pus.Alta baterie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu,filmarea e la masina din dotare, cu acu de cateva luni:

a cazut tensiunea pt ca se alimentau bujiile, care sunt un consumator mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu tot asa credeam ca e de la alimentare, dar a fost de la IQ.

Din cate stiu, la ajm, daca ai probleme cu amorsarea pompei tandem ai probleme cu pornirea dupa mult timp de stationare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar eu nu am probleme decat dupa ce sta maisna peste noapte,in prima cheie din zi.atat.in rest daca o pornesc dimineata la 10 si seara la 18.00 porneste la sfert.nu e problema de alimentare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut..

Am si eu o problema asemanatoare cu switch-ul de frana (adica martorul spira in bord, intermitent, nu merg stopurile pe frana).. Am tot citit pe forum solutii si am comandat un switch nou pe care l-am montat urmarind intocmai instructiunile pe care le-am primit odata cu piesa sigilata, insa, problema mea nu s-a rezolvat. Asta pentru ca odata montat switchul, stopurile pe frana nu numai ca se aprind, dar stau tot timpul aprinse.. In consecinta am desfacut de tot switch-ul vechi, ca sa vad ce mecanism de functionare are.. Si concluzia pe care o pot trage este ca la switch-ul cel nou, din nu stiu care motiv, siguranta cupleaza permanent contactele de la frana ( cele de la esp nu sunt afectate).. Un alt semn de intrebare pe care il am este daca n-o fi piesa 100% compatibila. Codul de pe switch-ul vechi este 1J0 945 511B iar de pe cel nou este 1J0 945 511D. Nu cunosc ce semnifica ultima litera..

Daca imi puteti oferi opinii, apreciez.. Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E modelul nou de switch sau ala vechi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e modelul... masina e din 2002.. cred ca e modelul vechi

post-69006-0-14132900-1355590457_thumb.j

Modificat de kirvase
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E modelul vechi. Ala se monteaza tragand tija la maxim afara si apasand pedala de frana cand introduci switchul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am facut.. Am inteles cum functioneaza si de ce trebuie sa trag tija afara la maxim ( 27 de mm),dar cand eliberez pedala de frana (bineinteles tija se autoregleaza) dar raman stopurile de frana aprinse.. toate 3. Acum ce sa inteleg? De ce cupleaza siguranta tot timpul? Ce-o fi de facut.. Ms Al Bundy!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Nu stiu daca postez unde trebuie dar nu am gasit nicaieri bujii rupte in chiulasa. Am un golf 4 alh 90 cp la care mi s'au rupt 3 bujii in chiulasa. Intrebarea mea este : Am vreo sansa sa scot bujiile[in asha fel in cat sa mai pot folosi chiulasa]?? (mentionez ca chiulasa e data jos de pe masina) :tuktuk:

Multumesc antcipat!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e data jos, da, se pot scoate.

Asta am facut.. Am inteles cum functioneaza si de ce trebuie sa trag tija afara la maxim ( 27 de mm),dar cand eliberez pedala de frana (bineinteles tija se autoregleaza) dar raman stopurile de frana aprinse.. toate 3. Acum ce sa inteleg? De ce cupleaza siguranta tot timpul? Ce-o fi de facut.. Ms Al Bundy!

Daca nu ai facut asa de la inceput, posibil sa-l fi stricat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am citit toate paginile si nu m`am lamurit. Becul de la buji sta aprins 1-2 secunde insa releul se aude ca tzacane.Masina porneste greu,scoate un abur foarte gros pana temperatura ajunge la 90 de grade, care are un miros intepator , consumul pe computer e de 5.7 drum lung mers normal si in oras 8 dar nu prea bate cu km . Maine e programata in service dar am zis sa fac o intrebare si aici . Bateria e ok . Vreo idee?

Modificat de slyminaiter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bujii, senzor temperatura si in ultimul rand avansul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un update :) eu am fost lamurit ... Am scos mufa de la senzorul de temperatura si ...1,2,3,4,5,6 secunde becul de la buje a ramas aprins :) zic ok,e stins becul de la buji dupa cele 6 secunde, hai sa vedem daca pleca...prima cheie si a plecat . Cei care aveti probleme cu plecarea la rece zic ca asta e cea simpla cale sa vedeti daca e de la senzor sau nu

Modificat de slyminaiter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am skoda octavia din 2004 1.9 tdi imi puteti spune va rog unde se afla acest senzorde temp (ma refer la mufa)si senzorl g62.va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in partea dreapta a motorului, ca locatie - in spatiul dintre pompa tandem si baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, AM si eu o problema.. si suna in felu urmator:

Am un golf 4 din 2001 , motor 1.9 TDI 116 CP, cand doresc sa pornesc masina.. bag cheia in contact, se aprind beculetele in bord.. le las sa se stinga.. si cand ii dau cheie, se tot inneaca , iar turatia la motor nu creste deloc!! nu se misca indicatorul nu nimic! Repet aceeasi chestie de 2-3 ori, iar abia a 3 a oara porneste daca tin mai mult la automat si apas pedala de acceleratie , ca dupa pornire sa scoata un imens nor de fum negru/albastrui ! ( Aceasta problema o am doar dimineata la pornire, in rest se comporta ft bine, si trage la fel de bine ) !! Ma poate ajuta cineva cu un sfat ?!? Daca da sa`mi trimita un mail n.bogdanel@yahoo.com !! Va multumesc !! Bogdan! :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

domnul Bogdan, cand dai la automat nu tinea pedala de acceleratie apasata. si incearca sa-i faci o diagnoza. pot fi mai multe cauze la tine: bateria slabita, injectoarele, prinde aer pe traseul de motorina, etc. Si inca ceva dupa ce porneste nu o accelera, las-o sa merarga in gol cel putin 1 minut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salutare, am si eu o problema asemanatoare la un 2.5 v6 TDI tip motor BDG,163 cp, an fab. 2004, cand e rece motorl proneste foarte greu, si martorul de la bujii sta foarte putin timp aprins, am schimbat senzorul g62 si aceeasi problema, daca scot mufa la senzorul g62, sta cam vreo 15 sec martorul de la bujii aprins si porneste imediat. unde pot gasi releul de bujii sa il verific sau ce sa mai verific?  Va multumesc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!