Jump to content

Bujii incandescente-probleme


livium1966
 Share

Postare recomandată

important dupa parerea mea e sa apara ce trebuie, din cate stiu eu 3-4 ohmi (sau 0,3-0,4 maine le verific si eu si o sa scriu corect valoarea), daca are mai mult nu se mai incalzeste sau se incalzeste greu si degeaba, daca apare 1 (1=infinit) pe aparat e arsa, iar pt cel care zicea ca nu toti au aparate de masura, cumparati-va ca sunt 30 de lei, asta daca tot va place sa mesteriti singuri la masini ;)

Modificat de stefi81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau un ampermetru ce masoara pana la 20A :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai sa va mai intreb ceva. azi am schimbat toate cele 4 bujii (Bosch 0250202022) si surpriza: nu imi vine curent la fise. la bord cand pun contacul, martorul de la bujii sta aprins maxim 1 sec. unde e situat releul la tipul meu de masina? sau mai bine zis cum se verifica toata instalatia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate mufa de la senzorul de temp si vezi daca vine curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok. maine dimineatza o sa incerc, sa vedem. mersi si noapte buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

releul este sub bord - dar verifica intai, asa cum s-a zis - cu mufa de la G62 scoasa... atunci, o sa vada ca e f frig afara. Daca tot nu merge, cauta releul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La care senzor de temperatura va referiti voi? Cel de pe carcasa termostatului?

Cumva acelas senzor comanda si indicatorul de pe bord?

(tdi alh)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

g62-ul, contine 2 senzori - unul transmite informatia catre ECU, celalalt catre cluster

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, deci ala e. Pentru ca si pe bord are anumite "scapari" pana sa ajunga la 90

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Altul... si vezi cum porneste. Sa cumperi unul OEM - e un pic mai scump, in jurul la 120 lei, dar e mai rezistent in timp.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda, am scos mufa de la senzor si am avut curent la buji pentru cca 15 sec. acum adevarul e ca la noi la Arad azi dimineatza la ora 9:30 erau 9 grade afara. o sa mai incerc si maine dimieatza sa vedem la temp mai scazute cum se comporta. si mai o intrebare am ,daca scot denzorul afara o sa curga antigel? vreau sa testez senzorul undeva in apa calda si in apa rece sa vedem ce valori are (am gasit in autodata cum se verifica acest senzor).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cica da, o sa curga, mai ales daca vrei sa il scoti pt mai multa vreme.

Goleste antigelul pe la robinetul de la radiator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Florin - de pornit porneste chiar bine si la -1 grad (atat a fost in weekend pe la munte seara) - doar ca becul de bujii sta aprins 1 secunda doar... O sa schimb senzorul si asta e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, dimineata la 0 grade martorul de bujii s-a stins surprinzator de repede( pe bord apareau 0 grade- am minidot) , am dat la automat, a inceput sa invarta putin greu, apoi dintr-o data repede si a pornit ok ( nu cred ca a apucat sa invarta de 2 ori si a pornit ), acum dupa 2 ore de stationare am verificat g62, pe intrument arata temp 25 grade, pe engine arata 27 grade, acum a pornit perfect fara sa invarta greu, bateria e din vara luata, voltaj ecu cu vag com da 14,40v , este normal comportamentul ? e prima iarna de cand am alh ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa, pare ok G62-ul.

In schimb, am gasit mai multe care nu lucrau cum trebuie, la pornire... dupa inlocuirea lui, masina a pornit cum trebuie.

monitorizeaza problema si vedem cum se comporta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa verific la rece ce temp. da g62 si daca se agraveaza pornirea atunci o sa il schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.am citit in topicurile de pe forum si nu am gasit problema asta.am un golf 4 variant 1.9 tdi 115cp (ajm).care este problema atunci cand merg pe ploaie sau dupa ce a plouat si mai e apa pe asfalt imi apare sarma in bord , motorul se tureaza la 1200 de ture iar de accelerat nu mai accelereaza nici in ruptul capului.problema se rezolva dupa cateva zile probabil dupa ce se usuca.a mai patit cineva asta sau stie cineva ce senzor este de vina? va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzor pedala acceleratie sau firele de la pedala la ecu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am desfacut fiecare bujie in parte si am pus-o direct pe baterie.Varful bujiei a inceput sa se roseasca dupa circa 5 secunde,si s-a rosit de tot cam in 20 de secunde.Mi se pare un pic lenta incalzirea.Am verificat daca vine curent cu mufa de la G62 scoasa si vine.Cu mufa conectata nu am reusit pentru ca motorul era cald,nu si avea rostul.Am verificat cu vag com-ul pe engine si instruments si imi indica 54 de grade pe ambele.Pe instruments imi da doua valori la apa una, de 54 si una de 52.Pe engine doar 54.Dimineata erau doar -3 grade si tot nu a pornit cum trebuie decat dupa 7-8 ture.Becul la bujii sta aprins cam 3-4 secunde aprins.Ce imi recomandati sa fac?sa verific si dimineata la rece G62-ul?Bujiile par obosite?Sa le schimb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca dimineata sa scoti mufa de la g62, bujia va fi alimentata mai mult , numeri apx 6 secunde( ai zis ca se inroseste in 5 sec apx) si dai la automat chiar dc nu sa stins becul de bujie, vezi cum porneste, dc o ia bine eu as schimba bujiile cu altele, dc ai posibilitaatea sa faci rost de una noua o pui deodata cu bujia ta si vezi cam care ar fi diferenta de incalzire pe ele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc si varianta asta,multumesc de sfat.totusi mai poate fi luat in calcul si g62-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus azi dimineata vag com-ul din nou inainte sa pornesc motorul.pe motor aveam -0.9 temp antigel.afara erau -4 grade.am pus si pe instrumente si pe canalul 003 aveam in primul camp +5 grade si pe al treilea camp -5 grade.becul la bujie a stat 4 secunde aprins.am tinut pe bujie de 7 ori,dar tot nu a pornit decat dupa ce a invartit de vreo 10 ori,si a mers inecat,a scos fum,mergea in 3 pistoane,deja innebunesc,nu mai stiu ce sa fac.Am marit acuma timpul de preincalizire am pus 32700,sa vad pe maine cum a fi.Chiar nu mai stiu ce sa fac,din ce valori am prezentat la G62 e ok?sa schimb bujiile?astept niste sfaturi de la voi,va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aparent bujiile sunt obosite, si degeaba intra in functiune cat trebuie, daca nu ajung la temperatura necesara pornirii motorului.

Modificat de mad_kat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De multe ori problemele complicate necesita solutii simple. Iti porneste greu poate si din cauza ca ai aer pe instalatia de alimentare cu motorina. Eu am patit-o. Te-ai uitat la garniturile de la filtrul de motorina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • versus_rmd
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!