Jump to content

Bujii incandescente-probleme


livium1966
 Share

Postare recomandată

Sta destul......

Daca vrei sa modifici timpul de actionare a bujiilor

Pe Engine, faci Login cu 12233, pe 10-Adaptation, grupul 012 - valoarea de fabrica e 32768 - pune 32700....oricum, te poti juca cu ea. Daca pui un 32650, e cam mult....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare!De cand e putin mai rece afara - sub zero pornirea de dimineata la prima cheie dupa ce las bujiile 1 data porneste mai greu invarte de 4-5 ori . Daca le las de 2-3 ori si apoi dau la cheie poerneste usor . Sa fie vreo bujie sau bateria sa nu mai aibe destula fortza?Ultima data acum cateva luni am verificat bujiile si erau ok...bateria nu am schimbat-o pana acum si tind sa cred ca e cea originala. Multam frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mareste timpul de actionare al bujiilor cu vcds.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

se poate face ca preglow sa functioneze si pentru o temperatura mai mare (de la 9 gradi la 15 gradi)la golf 4 motor ahf?.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, se poate, te loghezi cu 12233 si apoi in adaptari , canal 12, modifici in jos valoarea de acolo. Se face cu motorul oprit, contact pus, motor rece, preferabil dimineata fara a fi pornit, ca sa vezi si cate secunde stau bujiile , dupa modificare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in canalul 12 modific timpul pentru bujii am vazut dar ma intereseaza cum sa fac ca bujiile sa aiba curent (mai putin timp) si la 15 gradi nu doar pina la 9 gradi.daca scot mufa la senzorul de temperatura masina porneste fara probleme.cred ca sensorul e bun -dimineata imi arata pe vag aceeasi temperatura care este la climatronic.multumesc :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In functie de valoarea care o introduci si valoare temperaturii, ECU calculeaza pe baza unui algoritm - cat sa tina bujiile actionate - automat, timpii se maresc/scad coroborat cu temeperatura.....dar nu si la 30 de grade.....

Atat poti sa modifici.

Un tutorial mai aprofundat, daca te ajuta http://forums.tdiclu...ad.php?t=123304

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiind nou il ale TDI-urilor, dar sofer vechi in benzinare, am observat ca si a mea mi-a pornit odata mai greu in 2-3 secunde. Fiind familiarizat cu benzinarul sa-mi porneasca imediat, iata ca la TDI nu e chiar asa cum ma asteptam.

De atunci, invatat cu pornirile la sfert, n-am mai inistat sa fortez mereu aceasta pornire greoaie de dimineata, m-am interesat si eu pe la prietenari care au TDI-uri si acum am pornire la sfert si dimineata. Pun contactul, sta becul de la bujii aprins 2-3-4 secunde, apoi se stinge, iau contactul si iar il pun... tot asa de 3 ori. A 3-a oara dupa ce se stinge martorul de la bujii, imi porneste masina la sfert :) De vreo saptamana fac asta si observ ca se respecta pornirea fara probleme :)

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa le faci cu vag-com sa stea mai mult pornite bujiile, fara sa pui de mai multe ori contactul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu marius, am vazut cum se face adaptarea respectiva, dar pentru cateva secunde in plus, nu mi-e greu sa mai astept alte secunde pentru a porni la sfert.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am scos mufa de la senzorul g 62 si apoi am controlat cu vag temperatura.imi arata 12gradi. e normal pentru ca am vazut ca trebuie sa fie -50 gradi? multumesc :mad:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, ai pornit masina inainte ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

greu cu ,,gradili" astea, mai ales cind sint,,-50 gradi" ( eu nu am intilnit asa ger nici la rusi - si am stat doua ierni acolo, la temperaturi de -27...-30 grade cind era ger... )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La multi Ani tuturor.Am un golf4 1.9 ASZ si de cateva zile am avut o pornire grea,adica la a 3 a cheie pornea dimineata sau daca statea mai mult de 8-10 ore si cand pornea o lua greu si scotea fum alb cu miros de motorina.Am fost la mecanic ,facut test-nimic,constatarea-sa cumpar o supapa de sens ca prinde aer in circuitul de alimentare.Citind aici pe forum,a doua zi inainte sa pornesc masina am desfacut "t"-ul de pe retur de la filtru motorina si era plin cu motorina.A pornit tot greu,am mers din nou la mecanic si i-am propus sa verifice bujiile incandescente si rezultatul=3 buc.erau arse,le-am inlocuit toate 4 buc. bosch si totul este ok. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ,supapa de sens e pt. preincalzirea filtrului de motorina ,iar bule pe tur au majoritatea..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am montat furtune transparente pe tur si retur, provizoriu si nu am vazut nici o bula iar supapa de sens nu vad cum ar putea preincalzi filtrul de motorina.....e o supapa de sens :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu avem preincalzire, la motorina. Avem racitor pentru motorina......si atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai motorina care vine calda pe returul din pompa nu e calda? siintra inapoi in filtru cea mai mare parte ,am pus mana pe filtru cand e motorul cald si filtrul era cat de cat caldut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil....dar asta nu inseamna ca supapa de sens sau unisens ar avea acest rol,ea lasa sa treaca motorina intr-un singur sens

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am probleme cu pornirea la rece chiar azi de dimi nu a pornit deloc am consumat bateria si degeaba am pornit-o impinsa bujii sunt bune verificate azi dar cu o problema 2 sunt curate si 2 afumate ce parere aveti de la c sa fie?

exact in ordinea asta le-am scos si verificat pe baterie care e de 92 amperi matorul alh. ms mult

post-81941-0-66308100-1326995060_thumb.j

Modificat de morturip2010
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

as dori sa stiu daca se poate modifica si intrarea in functiune a celor 3 bujii de pe circuitul de racire (care ajuta la incalzirea mai rapida a motorului rece). ca tot bujii incandescente sunt si alea...dar la frig se incalzeste greu 1.9TDI, si nu e problema de termostat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai eu cred ca e clar ca ai probleme cu injectia motorinei, deci cu injectoarele, care ar trebui verificate mai serios...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce legatura au injectoarele cu ce am intrebat eu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!