Jump to content

Golf 6/Jetta - Faruri si stopuri aftermarket


golfmk6
 Share

Postare recomandată

 Daca renunti la DRL nu stiu unde p sa pui pozitiile.

In afara de DRL, acest tip de faruri mai are si cate 2 becuri w5w care se aprind in "background", in spatele lupei, cine e curios cum fac lumina, ii invit pe topicul masinii mele ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema mea prin anularea fizica si din tester a DRL-urilor. Am gasit si cele  doua becuri din spatele lupei ( sunt becuri w5w albastre ), dar ele nu functioneaza deloc , banuiesc ca trebuie activate din tester. Momentan nu am deloc pozitie, dar nu este deranjant, ma bucur ca functioneaza farurile in parametri ok.

 

Centrala electrica a ramas aceeasi si sper sa nu fiu nevoit sa o schimb din nou ( inca am xenon pus pe masina )

 

Va multumesc pentru sfaturile primite, nu m-as fi descurcat fara. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acele becuri functioneaza pe DRL, trebuie sa schimbi firele acelor w5w cu cele pe care le-ai taiat (ma refer la alimentare) si o sa le ai aprinse pe pozitie (nu mai stiu exact ce am taiat, s-a intamplat acum 1an, dar am avut tot timpul un 12V langa mine, exact cum ti-am zis pe PM ;) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles Gabi . La asta nu m-am gandit atunci, mai ales ca nu a fost nevoie sa umblu pe la fire ca sa anulez DRL-ul. Am scos doar mufa care duce catre DRL si  done :). Dar, mai am o nelamurire , cum ai reusit sa pui la vedere unul din becurile w5w ?! Ai facut gaura in plasticul de far , ca sa ajungi cu becul in fata ?!  Te intreb, pentru ca acele becuri nu au loc sa fie prinse sa se vada in far. 

 

Oricum, ai o lada de bere pentru explicatii PM :)

 

Sa traiesti !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta nu am fost foarte atent. Aveam vaga senzatie ca l-ai tras cumva in fata. Este ok atunci. 

 

Arata bine.

 

Ce sa mai zic, inca o data multumesc pentru timpul acordat. Ma bucur ca fac partea din ,, familia '' VW. Sunteti oameni cu mult bun simt ( eu nu am intalnit inca un coleg de forum, sa-mi schimbe impresia )

 

Cu stima,

 

Marius

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, atat timp cat nu folosesti instalatii de xenon aftermarket si ai becuri normale, ele merg bine fara riscuri asupra centralei sau celorlalte componente electrice ale masinii.

 

LE: sunt urate, daca nu hidoase acele faruri.

Modificat de Stefan.DFS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, atat timp cat nu folosesti instalatii de xenon aftermarket si ai becuri normale, ele merg bine fara riscuri asupra centralei sau celorlalte componente electrice ale masinii.

 

LE: sunt urate, daca nu hidoase acele faruri.

 

Salut Stefan :)

 

Da, nu-mi plac foarte mult, dar am vazut ca este un model nou , acuma nu stiu cat de utile sunt in realitate...

 

Cu cele existente , deja imi vine sa le sparg. Am anulat DRL-urile  fizic si din tester. Totul bine, pana ma trezesc ca in fiecare dimineata bateria mea este consumata.. Surprisa : - pe partea stanga imi ramane aprins o chestie ( un bec, cred ) in interiorul farurlui, care se vede doar noaptea , pe anumite parti.... Acuma trebuie sa ma apuc din nou de desfacut farul, sa vad cum mai pot anula si acel consumator.... 

 

Partea stanga este blestemata la mine :))

 

Multumesc de parere / raspuns :)

Modificat de MariussBV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel consumator este de fapt lumina de fond produsa de cele doua becuri w5w din fiecare far (ceea ce ne spunea Gabi mai sus)

Banuiesc ca acelea raman aprinse, plus ca ai bateria deja slabita si o consuma rapid intr-o noapte.

Viziteaza un electrician, pune multimetru pe ea si vezi exact cine consuma. Il elimini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca sunt de vina acele doua becuri w5w . Le-am probat cand am anulat DRL-urile fizic si nu functionau. Ar fi trebuit sa fie aprinse si pe partea dreapta, ceea ce nu se intampla...

 

Am sa desfac din nou farurile, sa vad daca le pot taia ( anula cumva ).

 

Multumesc Stefan !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vizitat eu si electrician in aceea perioada cand aveam probleme , si mi-a spus foarte clar : iti vine curent tot timpul pe unul dintre pini , eu unu sunt de parere ca nu prea ai ce sa faci altceva decat sa schimbi centrala electrica din nou si sa renunti la xenon sau macar sa iei alta instalație ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vizitat eu si electrician in aceea perioada cand aveam probleme , si mi-a spus foarte clar : iti vine curent tot timpul pe unul dintre pini , eu unu sunt de parere ca nu prea ai ce sa faci altceva decat sa schimbi centrala electrica din nou si sa renunti la xenon sau macar sa iei alta instalație ..

 

Glock, sa inteleg ca anulez degeaba becurile respective...? Nu se mai termina problemele ....

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anularea becurilor este o rezolvare temporara pana schimbi centrala as zice eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin cu detalii,

Am reusit sa rezolv problema de mai sus. Am anulat acele becuri de pozitie si totul este ok. Totusi avand faruri cu DRL-uri, era pacat sa nu le pot folosii , asa ca am trecut la solutii.

Impreuna cu un electronist bun, am facut modificarile necesare ca DRL-urile sa functioneze fara sa mai fie ,,controlate'' de centrala electrica a masinii. Rezultatul : - Drl-uri care se vad foarte bine ( putere mai mare ) si care se aprind cand pun pozitia , iar cand opresc motorul, DRL-urile se string automat dupa aprox 40 de secunde.

P.S :- La acest model de faruri marca DEPO are cineva din intamplare aceea cutiuta din interiorul farurului prin care trece curentul catre DRL ?! Am nevoie de 1 cutiuta. Am sa atasez si poze.O cumpar, daca nu mai aveti nevoie de ea si este functionabila.

Poza cutiuta din interior :

20150902_214932.jpg

Va multumesc.

Modificat de MariussBV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alea care se aprind odata cu pozitia nu pot fi numite DRL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alea care se aprind odata cu pozitia nu pot fi numite DRL.

 

Am scris gresit mai sus. Ma corectez acuma, am vrut sa spun ca DRL-urile se aprind cand pun contactul.

 

Stima,

 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar ramane aceeasi intensitate si cand e faza scurta pornita ?

 

Da. Am facut probe, nu este deloc deranjant pentru participantii in traifc. Am fost noaptea trecuta pana la Bucuresti si nu am primit nici o ,, salutare de bine '' 

 

P.S:- Cand se leaga pini, daca faci modificarea corespunzatoare, poti sa alegi la ce intensitate sa ramana aprinse mereu DRL-urile ( ceea mai scazuta sau ceea puternica ) , eu am optat pentru a 2-a varianta. Este mult mai vizibila pe timp de zi.

 

Iar ca aspect, arata bestial !!

Modificat de MariussBV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O fi cum spui tu, dar nu este corect si nici legal. DRL ori se sting cand pui pozitia ori scad in intensitate si raman ca pozitii. restul sunt improvizatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu tine Al,

 

Dar tinand cont ca nu pot sa utilizez centrala electrica pentru functia DRL, aceasta este singura varianta sa ma pot bucura de ele.

 

Daca este o problema in viitor, le pun pe varianta cu intensitate mai scazuta si atunci este aproape legal :)

 

Este pacat de ele, sa le tin fara sa functioneze ( daca tot am faruri cu DRL ). 

 

 

P.S:- Sunt convins ca exista multi colegi pe forum, care au aceeasi problema cu DRL-urile ( din cauza la xenon after ), iar solutia asta poate sa fie de ajutor.

 

Stima,

Modificat de MariussBV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci esti de 2 ori in ilegalitate, ca ai si csenoane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia-ti o centrala si arunca kitul xenon nu te mai petici ca e posibil sa arzi ceva mai grav decat o punte in centrala la un momentdat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta e problema, ca e la a 2-a centrala dar nu a renuntat la csenoane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru sfaturi ( la apreciez foarte mult )  si sunt constient ca aveti mare dreptate.

 

Dar nu pot sa obisnuiesc cu lumina normala ( fara xenon ) , pur si simplu imi este enorm de greu. De xenon original nu este cazult momentan pentru o investitie asa mare.

 

Din cauza asta am pastrat a 2-a centrala electrica si mi-am asumat riscul sa pastrez in continuare xenonul.

 

Revin la intrebarea legata de farurile acestea : - Nu are nimeni un far stricat, lovit , spart sau cutiuta din interior ( ceea care alimenteaza DRL-urile ) ? Am atasat si poza putin mai sus. Am nevoie de o cutiuta , daca doreste cineva sa vanda cutiuta sau farulul cu totul , il rog sa-mi dea P.M.

 

Regret enorm ca nu am faruri originale xenon ( m-am inselat cand am cumparat masina ) , asta este primul mare regret... Aceste faruri aftermarket sunt utile , dar foarte slabute calitativ , etc.

 

Stima,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!