Jump to content

Ulei B6


Ten2
 Share

Postare recomandată

cati litri de ulei au pus la service?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4.5 L apar pe factura, asadar presupun ca atat au bagat. A fost ulei castrol longlife din butoi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai trebuia 4 litri nu 4.5


masina este cea din semnatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da au pus mai mult cu 0,5 lt daca au scos 200ml este ok,apropo ce norma au pus 5w30 sau 5w40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul este castrol longlife 3 norma 5w30. M-am mai linistit daca ziceti ca este ok.

 

Cu toate acestea, rugamintea mea este, sa ma lamuriti si pe mine cum sta treaba cu nivelul uleiului pe joja, eventual stiti de unde este acea diferenta de nivel de pe o parte si pe cealalta a jojei? Si mai important, care nivel este cel corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu motorul cald nivelul uleiului trebuie sa fie pana la jumatate.(intre min si max)

Cu motorul rece pana unde arata pe joja  MAX

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu l-am schimbat acum 2 saptamani, la reprezentanta , iar inginerul de servis la controlul pe care il face la sfarsit mi-a spus ca in normativele VW  :nivelul se face la cald si trebuie sa fie la limita maxima! eu stiam varianta colegului EXCALADE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai a pus careva ulei  de motor YACCO 5w30 norma 507.00 ?eu am trecut de la castrol la yacco si vreau sa spun ca motorul merge mai bine si este mai silentios acum sa vedem cat consuma intre schimburi. norma 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am luat TITAN GT1 5W-40 (XTL-Technology) 4L 6.44 euro/lt, azi il pun ( ma bate gindul sa fac singur schimbul la socru' in garaj, nu am nici o idee despre cit de greu sa schimba filtrul de ulei dar studiez...)

"i'll be back!"  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se schimba deloc greu. Il scoti pe cel vechi, asezi garnitura cu atentie pe cel nou si il introduci in locasul capacului. Vezi ca trebuie sa intre exact si sa se intepeneasca acolo altfel poate crea probleme de montaj sau filtrare. "Succesuri"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce scule am nevoie pt. filtru ?

multumesc

Modificat de valeriu s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru filtru 32 si pentru surub 17

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Am si eu o nelamurire. De curand am facut revizia si nu stiu ce au facut cei din service dar mi-au pus cam mult ulei. Am revenit la ei, mi-au scos 200 de ml, iar acum uleiul este peste zona hasurata, pana la adancitura aceea de pe joja. DIn ce am citit in manual, si din ce mi-au zis si cei din service, reiese ca acea linie marcheaza maximul de ulei, ceea ce ar fi corect, doar ca la mine se intampla ceva ciudat zic eu, si anume: pe o parte a jojei uleiul este la adancitura, iar pe cealalta parte a jojei uleiul depaseste adancitura cam cu 0.5 cm. 

Aceasta diferenta de pe o parte pe cealalta o aveam si inainte doar ca fiind uleiul doar pana la zona hasurata, pe o parte, si pana la adancitura pe cealalta parte nu ma ingrijora. Aveti idee de ce este acea diferenta de nivel pe joja, si mai exact ce nivel ar trebui luat in considerare? cel mai scazut sau cel mai ridicat? 

 

Credeti ca este periculos sa circul asa cu masina? pana acum am facut in jur de 100 km. 

 

Multumesc ! 

 

Asa e si la mine de cand am schimbat uleiul, diferenta pe joja. Pozele sunt facute acum la 14000 de km de la schimb, la rece.

Eu am pus decat 3,8 L de ulei si a fost aproape de maxim. Am pus decat 3,8 pentru ca mie mi l-a tras cu un fel de pompa pe la joja si desigur ca motorul era cald, asa ca nu se scursese tot. 

 

jeetrink cum ar putea vreodata nivelul sa fie la maxim cand il masori la cald? Nu cred ca uleiul se scurge asa repede ca apa.

post-108391-0-95248000-1397728714_thumb.

post-108391-0-82087800-1397728721_thumb.

Modificat de Gnr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si acum revin cu intrebarea: care din cele 2 nivele este cel corect? Cand spui ca al tau este la maxim, nivelul mai ridicat este la maxim, sau cel scazut este pana la maxim? :) La mine, acum, nivelul mai scazut este pana la adancitura iar pe partea cealalta depaseste. 

 

Multumesc pentru lamuriri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar voi nu aveti manuale de utilizare la masini?

 

Markings on dipstick:
1 - Min. mark
2 - Max. mark
a - Oil level in min. mark area: replenish engine oil!
b - Oil level in middle range: can be topped-up with engine oil.
c - Oil level in max. mark area: do not replenish engine oil!
d - The oil level may be in this area as a result of particular driving conditions.
Note - The oil level may be in area -d- due to the infiltration of fuel in the engine oil as a result of unfavourable driving conditions after filling. As this is a normal self-regulating phenomenon, it is not necessary to drain engine oil.

post-95513-0-78968800-1397734970_thumb.p

Modificat de Fiestax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am manual în limba română...

Mai greu mă descurc cu joja, e neagră și și nu văd nimic pe ea.

Modificat de Michi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am mers peste 500km cu nivelul la zona d si nu s-a intamplat nimic cu motorul din fericire. Din necunostiinta am completat mai mult decat trebuie. 

Sa mai aduc in discutie ca am completat si cu mobil 1 esp peste castrol ll3 deci "mitul" cu facutul de spuma de nu mai stiu ce este fals... nu s-a vazut nici urma de spuma cand am desfacut busonul la ulei.

In motorul tau la manual scrie ca trebuie completat cu 4.0 litri ulei

 

 

Salutare,

 

Am si eu o nelamurire. De curand am facut revizia si nu stiu ce au facut cei din service dar mi-au pus cam mult ulei. Am revenit la ei, mi-au scos 200 de ml, iar acum uleiul este peste zona hasurata, pana la adancitura aceea de pe joja. DIn ce am citit in manual, si din ce mi-au zis si cei din service, reiese ca acea linie marcheaza maximul de ulei, ceea ce ar fi corect, doar ca la mine se intampla ceva ciudat zic eu, si anume: pe o parte a jojei uleiul este la adancitura, iar pe cealalta parte a jojei uleiul depaseste adancitura cam cu 0.5 cm. 

Aceasta diferenta de pe o parte pe cealalta o aveam si inainte doar ca fiind uleiul doar pana la zona hasurata, pe o parte, si pana la adancitura pe cealalta parte nu ma ingrijora. Aveti idee de ce este acea diferenta de nivel pe joja, si mai exact ce nivel ar trebui luat in considerare? cel mai scazut sau cel mai ridicat? 

 

Credeti ca este periculos sa circul asa cu masina? pana acum am facut in jur de 100 km. 

 

Multumesc ! 

 

Asa e si la mine de cand am schimbat uleiul, diferenta pe joja. Pozele sunt facute acum la 14000 de km de la schimb, la rece.

Eu am pus decat 3,8 L de ulei si a fost aproape de maxim. Am pus decat 3,8 pentru ca mie mi l-a tras cu un fel de pompa pe la joja si desigur ca motorul era cald, asa ca nu se scursese tot. 

 

jeetrink cum ar putea vreodata nivelul sa fie la maxim cand il masori la cald? Nu cred ca uleiul se scurge asa repede ca apa.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Trebuie sa fac si eu revizia la al meu B6 2009, motor CBDC cu 197000 km, masina avand revizii variabile pana acum in Belgia.

Imi puteti recomanda va rog un ulei avand in vedere numarul mare de KM? 

Eu m`am oprit asupra Castrol Edge Pro LL3 avand in vedere ca apare destul de des prin topicul asta si asta cred ca au pus si ei pana acum, singura mea nelamurire fiind daca e ok in continuare, avand in vedere ca are aproape 200k km.

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Îl pui la revizia aceasta și dacă nu îl consumă excesiv îl mai folosești și în continuare. Dacă începe să îl mănânce, situația este puțîn mai complicată fiindcă uleiuri cu norma VW 504.00/507.00 nu există decât 0w30 și 5w30, ori ție ți-ar trebui vâscozitate mai mare la cald în principiu.

Oricum ar fi, pune orice ulei care respectă norma de mai sus și urmărește periodic nivelul. Baftă!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am 500 km cu TITAN GT1 5W-40 (XTL-Technology) 505.01 si sint foarte multumit. 5w-30 nu mai e de mine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, multumesc pentru raspunsuri, asa fac, o sa iau 5w-30 si urmaresc joja :)

In ceea ce priveste revizia variabila, aveti idee daca cei din Belgia foloseau alt tip de ulei? Din cate stiu, pe baza senzorului de ulei din baie aveai informatii cu privire la uzura acestuia si iti spunea cand trebuie sa`l schimbi (va rog sa ma corectati daca gresesc), de asta ma gandesc daca e vreun anume tip de ulei.

Eu as vrea sa las optiunea asta activa, din pura curiozitate, cu toate ca schimburile cu toate consumabilele o sa le efectuez la 10 - 12 mii, oare imi va furniza informatii cum facea si pana acum?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

In urma cu cateva posturi  colegul tonyzg intreba cum se citeste corect nivelul pe joja de ulei (indiferent de temperatura, motor cald sau rece)

Nu am vazut niciun raspuns si asi fi si eu interesat pentru ca si la mine pe joja apar doua nivele, unul mai scazut pe o parte si unul mai ridicat pe cealalta.

Si efectiv nu inteleg care este nivelul ok. Asi avea nevoie de ajutor sa interpretez corect.

Am citit ce scrie in ultimele pagini, dar nedumerirea nu are legatura cu postul #1046

La rece, scot joja o sterg bine, o bag la loc, astept 3 sec, o scot si surpriza, pe o parte arata maxim si pe cealalta minim. (nu e la fel pe ambele parti hasurate)

Are cineva o explicatie ?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!