Jump to content

Ulei B6


Ten2
 Share

Postare recomandată

In completarea tutorialului de schimb ulei inceput de colegii nostri, am de adaugat niste modificari, probabil datorate motorului CR de 2.0

Ca sa pot desface capacul filtrului de ulei a trebuit sa mai demontez o teava prinsa in galerie cu 2 torx-uri. Fara a demonta aceasta teava, nu puteam sa pun drept cheia de 32 pe capacul filtrului. De fapt, nu se poate scoate nici filtrul din cauza respectivei tevi (din cate am vazut e legata la circuitul de apa pentru ca merge pana in vasul de expansiune)

post-25693-1279723975_thumb.jpg

Dupa ce se desfac cele 2 suruburi, se poate da la o parte ansamblul de piese prinse de teava respectiva si se poate ajunge mai lejer la filtru.

post-25693-1279724263_thumb.jpg

Mie mi-au mai ramas in cutia de 4 l inca vreo 200-300 ml de ulei dupa ce am completat repetat pana ce am ajuns la nivelul max. pe joja.

Modificat de clau_75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

O mica intrebare pentru voi.Mi-a recomandat cineva ulei Repsol 0w30 cu norma 506.01.Uleiul este adus din Franta.A folosit cineva sau macar auzit cineva lucruri bune despre marca asta de uleiuri ? Masina mea a mers numai cu Castrol Edge 5W40 tot timpul si nu stiu daca merita sa incerc si alt ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce parere aveti de Mobil 1 norma 505.01 fully sinthetic ... a folosit cineva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O mica intrebare pentru voi.Mi-a recomandat cineva ulei Repsol 0w30 cu norma 506.01.Uleiul este adus din Franta.A folosit cineva sau macar auzit cineva lucruri bune despre marca asta de uleiuri ? Masina mea a mers numai cu Castrol Edge 5W40 tot timpul si nu stiu daca merita sa incerc si alt ulei.

buna,

eu cand am facut primul schimb de ulei la passat mi-au pus acel Repsol ce spui tu,si la al doilea schimb la fel,eu il consider printre cele mai bune impreuna cu castrol si mobil1,precizez ca acum am castrol deoarece cei de la reprezentanta au bagat acel tip de ulei la revizia de 60 km

aici in spania s-a trecut de la un ulei repsol 0w30 la castrol 5w30 deoarece primul il consumau mai mult motoarele tdi dar e un ulei de calitate

vad ca tu folosesti 5w40 care e pentru schimb la 15.000 km iar repsol 0w30 e de 30.000 sau 2 ani

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am descoperit ca am nivelul la ulei mai scazut si as vrea sa mai completez cativa mililitri acolo.
Recomandati-mi o marca si un model bun(ca pret sa fie normal, nu vreau ceva prea expensive)

P.S. scuze daca s-a mai scris despre asa ceva dar eu unul nu am gasit nimik cu Search-ul



Si eu dupa incercarea uleiului Castrol edge,care se preteaza la motoarele wv de noua generatie,am incercat aral.Nici o scadere in cei 15.000 km parcursi.Nu incerc sa fac reclama brandului dar eu zic ca merita sa incercati.E SI MAI IEFTIN DECAT CASTROL EDGE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat uleiul la reprez in Constanta , pe factura scria edge turbo diesel 5w40, am cerut si un litru pt a completa dc e nevoie pt ca din experienta am observat ca la 10000km consuma cam 500-800 ml depinde de conditiile in care folosesti motorul , asa ca nu cred pe nici unul care spune ca la diesel nu i-a mancat nimic in momentul in care in fisa tehnica a motorului constructorul spune ca e normal (nu mai mintiti sau nu sti limita de pe joja) .Acel litru de ulei era SLX 5w30 norma 50501 longlife ceea ce nu corespundea cu factura !!!!! ...doar ca de la inceput nu am fost multumit de el simtome :motor zgomotos , parca auzeam tot felul de tacanituri ca de la tacheti , a inceput sa vibreze ceva prin motor sau spre bord cu AC pornit , nu mai tragea de parca era foarte fortata masina .La 6000km ma decid sa-l schimb cu EDGE TURBO DIESEL 5w40 revenind la uleiul asta mai vechi cu norma 50501 pt PD uri , renunt la alea de "ultima generatie " norma 50400 50700 si diesel si benzina (un ulei nu prea performant dupa parerea mea pt PD uri cu norma 50501).Il cumpar de la Metro considerand ca acolo nu ar putea fi din cel contrafacut ...am observat ca s-a dat ca painea calda 160lei ...SURPRIZA DUPA 30km am inceput sa simt difernta motorul suna altfel , tragea mai bine , se auzea mai rotund , nu mai tacanea ...iar AC nu mai vibra intre 1800-2200 de ture in sarcina ...Intelegeti si voi ce vreti .Repet 5w40 EDGE TURBO DIESEL , DOAR sa fie original ...bagati in motor un ulei specific pt acea norma nu unul care acopera acum toate normele si diesel si benzina ...daca e bun la benzina cum poate fi bun si la diesel cand parametrii motoarlor sunt total diferiti ... slx un ulei foarte slab .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna,

am citit cam toate posturile din ultimele pagini, poate mi-a scapat sau am sarit peste, nu am vazut nicaieri discutii pe tema ce impact are folosirea unei alte norme de ulei decat 507.00 la motoarele echipate cu filtru de particule, intreb pentru ca recent am facut greseala sa dau masina pe mana tatalui meu sa mi-o duca sa-mi schimbe uleiul. Eu am pus tot CASTROL SLX powerflow longlife III 5W-30, (masina e "presetata" din fabrica (QG1) pentru longlife, dar chiar si asa mai mult de 17-18 000 nu merg cu longlife) si service-ul unde a dus-o mi-a pus CASTROL EDGE turbo-diesel 5w-40 care nu corespunde normei 507.00 si care nu e nici longlife

e vreo problema??? afecteaza in vreun fel filtrul de particule?injectoarele sau alte componente ale masinii?

multumesc

Modificat de bum
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Nu iti face absolut nici o problema Castrol EDGE Turbo Diesel 5W-40 respecta normele 505.01 atat pentru PD cand si pentru non-PD! Parerea mea nici nu merita sa bagati ulei longlife la noi pentru ca oricum il schimbi la 15mii sau la un an.. Fiecare cum doreste.

Cu stima,

Costel.

Modificat de Razvan_SPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

eu nu am B6 dar fiindca intrebarile sunt generale iti raspund punctual:

-daca ai QG1 schimbi in regim long life.Din experienta mea mai mult de 20 000 de km nu poti tine uleiul in masina ca te trimite la revizie.

-daca ai bagat un ulei normal schimbi la 10 000 (pentru exploatatre severa a masini) sau 15 000 in conditii normale si resetezi la revizie computerul de bord.

-daca ai filtru de particule pe masina si nu ai pus un ulei din gama 50700, e nasol.Trebuie schimbat.

Alte constatari facute de mine la regim longlife:

-chiar daca am regim long life si folosesc uleiuri de regim normal, fara sa restartez comp de bord masina ma trimite la service la 19 000 de km (cam doua schimburi, ca eu fac schimbul de ulei la 10 000 de km).

-uleiurile din gama 5w 40 au devenit uleiuri full sintetice, unele dintre ele si chiar au parametrul de cenusa sub 1, conditie similara cu uleiurile long life.

-nu mai cred in mitul unui brand.Am constatat (prin utilizare) ca sunt uleiuri bune si care nu au o reclama agresiva dar au proprietati foarte bune si un bun raport pret/calitate.

-regimul long life nu il poti avea in romania, unde nu ai drumuri pe care sa mergi constant.Oriunde ai dori sa mergi te lovesti de un ambuteiaj.

Personal nu imi place calitatea uleiului Castrol din romania si felul cum se comporta in motor mai ales in ultima perioada de viata in motor.Asta iarna (-10 grade afara) am dat curent pentru pornire la un golf 5, tdi, cu 40 000 de km la bord cu reviziile la reprezentanta (evident ulei castrol) si motorul era ca un tractor.Comparativ cu masina mea (cu valvoline la acea vreme)care e sarita de 250 000 de km, zgomotul era mai mare, lucru constat de cei din jur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, am filtru de particule si de asta imi faceam si eu griji, ca stiu ca la filtru de particule trebuie neaparat ca uleiul sa respecte norma 507.00 si masina e setata pe service prelungit...naspa

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca nu trebuie sa va pronuntati de genul "SLX e un ulei foarte slab" mai ales in conditiile in care una scrie pe factura si alta iti da de completat la o reprezentanta in romania, parerea mea e ca nici nu ti-a facut schimbul de ulei, numai ti l-a facturat. Eu pun SLX de cand ma stiu si nu am avut probleme, passat b5.5 tdi 131cp la 240.000 km si vandut, golf 4 tdi 131 cp de la 120 la 200.000 km si merge foarte bine si acum si la noul passat tdi CR 170 cp tot SLX mi-au bagat cu 30.000 intre revizii(merg in germania la revizii) iar uleiul SLX pentru celelalte masini tot de acolo il iau. Parerea mea ca mizeriile contrafacute de la noi sunt de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, am filtru de particule si de asta imi faceam si eu griji, ca stiu ca la filtru de particule trebuie neaparat ca uleiul sa respecte norma 507.00 si masina e setata pe service prelungit...naspa

mersi

Filtrul de particule se poate infunda cu cenusa din arderea uleiului. Daca uleiul nu respecta norma 507.00 s-ar putea sa ai probleme ... si nu din alea usoare... cred ca inlocuirea uleiului cat mai repede te-ar scapa de alte probleme mai tarziu.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat uleiul vechi cu unul cu norma 507.00, am facut vreo 80 km cu cel vechi, am platit diferenta de pret la ulei doar, restul cheltuielilor fiind suportate de ei, sper sa fie ok

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut

ce ulei recomandati sa folosesc acum la schimbul de aprox 80000 km?

imi arata comp de bord ca tb sa schimb ulei sa fac revizie.

ma intereseaza pt iarna (il tin max 6 luni uleiul) pasat 2.0 fsi 150 cai 2005.

de altfel ma intereseaza un service bun (nu mai am garantie deci nu depind de vw) unde pot reseta si computerul pt revizie.

daca e si in sect 4...e parfum! :rolleyes:

mersi

Modificat de vwpas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dupa ezitari indelungi am comandat pt. Passat ulei Castrol Edge 5W30 norma 507.00 de pe www.ebay.de, de aici. Bidonul de 5L costa 35 euro, iar transportul pt. 1-24 litri, pana in Romanica, e 25 euro (cu DHL).

Am luat 4 bidoane de 5L plus unul de 1L (in caz ca va fi nevoie sa completez).

Plata am facut-o extrem de facil, cu paypal. Doar am virat leii in contul de card asociat cu contul de paypal, iar ei au tras suma direct din cont.

M-am cam chinuit cu limba nemteasca, traiasca translatoarele de pe net.

Magazinul (userul) are 100% review-uri pozitive (vreo 50.000 la numar......), deci presupun ca nu vand ulei contrafacut.

De curiozitate, a mai cumparat cineva ulei de motor de pe ebay.de?

Later edit: am intrebat vanzatorul unde e fabricat uleiul; raspuns: Hamburg, Germania. Sa vedem ce scrie pe bidon.

Modificat de tlc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...)

Bidonul de 5L costa 35 euro, iar transportul pt. 1-24 litri, pana in Romanica, e 25 euro (cu DHL).

(...)

Adica, 60 EUR care sunt vreo 260-270 RON :)

Cam tot la aceiasi suma ajungeai si daca luai din Ro ;) (uite un exemplu)

Sunt si e curios, daca e ok si daca zice ca e fabricat in Germania :)

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tlc a precizat ca a luat 4 bidoane la 5L. Transport 25 Euro pentru valoarea intre 1-24 Litri.

Ulei la noi in magazine 250 RON * 4 bidoane =>1000 RON

De pe Ebay.de, la un calcul reiese

35 euro/5 Litri = 7 Euro litrul.

El a cumpart 4 bidoane a 5 Litri =20 Litri

20 L * 7 E litrul = 140 Euro + 35 Euro transportul(pentru toti cei 20 de litri) = 175 Euro => 750 RON :P

Cred ca se prea merita. In viittor ne putem strange mai multi si cumparam de pe ebay si iesim mai ieftin, cred ca e valabil si pentru filtre.

Modificat de Caal-Shto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iei un singur bidon nu e o afacere. Exact calculul pe care l-a expus Caal-Shto l-am facut si eu, iar din cont mi-au tras fix 752.90 lei :) .

Si mai e un mic detaliu care m-a determinat sa iau uleiul de afara:

castrolebay.jpg

(nu stiu cat de important este, insa nicaieri in Ro nu am gasit bidoane cu logo-ul VW pe eticheta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt si la noi comercializate uleiuri Castrol cu logo VW pe ele (eu de fiecare data am luat din Arad si pretul era sensibil asemanator).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cautat doar pe net, iar pozele toate erau in varianta fara logo vw. Repet, nu stiu daca este important acest lucru (sincer cred ca e aceeasi marfa in ambele variante de bidon).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A venit uleiul, scrie pe el "manufactured in the eu". Asta nu exclude neaparat Germania.

Cand ajung acasa pun si o poza cu eticheta din spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Acelasi lucru scrie si pe cel comercializat in Romania.

Cu stima,

Costel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In autovit e un magazin pe aleea centrala Cea cu turnul de control) care vinde Castrol EDGE 5w30 (507.00) la pret de 42ron/l. bidonul de 5 litru cu sigla de vw pe el este 180si ceva ron.

Nu cred ca merita adus de afara la banii astia.

Magazinul in sine este distribuitor Autototal.

Sigla vw este din cauza normei 507.00. Acelasi ulei castrol se regaseste si in bidoanele BMW Long LIfe 4.

Modificat de vwalin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am descarcat in sfarsit pozele:

imag0299s.jpg

imag0304v.jpg

Eu am cautat doar pe net acest ulei, si cel mai ieftin il gasisem pe oilshop.ro cu ~190 lei bidonul de, atentie, 4 litri.

Pe mine m-a ajuns cu tot cu transport (am luat 4 bidoane de 5 litri) cam 43 de euro per bidon, adica ~185 lei, deci cam la acelasi pret cu magazinul de care zici tu, din preajma autovit.

Nu pretul a fost factorul decisiv in cazul meu, ci diverse pareri pe net cum ca uleiul castrol din Ro arata altfel decat cel din De (alta culoare), sau ca ar fi contrafacut etc etc.

Asa ca am hotarat sa stau mai "linistit" luandu-l din germania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca mult mai linistit erai daca il cumparai tu sau cineva cunoscut din germania. Asa prin e-bay nu stii daca era un german neamt sau un german turc in spatele afacerii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!