Jump to content

Passat B8 vs. Concurenta


75NOR
 Share

Postare recomandată

Deschid topicul asta ca sa povestim despre B8 vs. concurenta, mai ales ca sunt/vor fi cateva noutati interesante in segment.

 

Deja avem noul Mondeo, Insignia Facelift, 508 Facelift, urmeaza sa apara si noul Superb.

 

Pana una alta, pun niste poze (scuzati calitatea) cu testul Autobild Germania facut pe berlinele 2.0 tdi 150cai, cu Passat, Superb, Insignia, 508.

In una din poze este si comparativul pe date tehnice, echipari si preturi

 

Separat, cateva poze de la testul facut in Romania de Autobild cu Mondeo si datele tehnice

post-9928-0-54969900-1422429635_thumb.jp

post-9928-0-27573600-1422429648_thumb.jp

post-9928-0-27970500-1422429660_thumb.jp

post-9928-0-33576500-1422429671_thumb.jp

post-9928-0-50098300-1422429693_thumb.jp

post-9928-0-70637200-1422429734_thumb.jp

post-9928-0-24462400-1422429793_thumb.jp

post-9928-0-38346500-1422429805_thumb.jp

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din acel test pe cat a iesit noul Mondeo? Pe ultimul loc?

Mie personal mi se pare poate cel mai serios concurent al Passatului.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Testul comparativ a fost facut in DE si tradus in Autobildul romanesc.

 

Mondeo nu a intrat in test, a fost testat separat de Autobild Romania.

 

Si mie imi place Mondeo, dar...din nou interiorul pare cam...sub VAG. Vezi butoane si aspect consola centrala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ca e o consola aranjata cu putine butoane. Nu ceva schimbat radical fata de 2012/2013, insa tot arata modern. Plus introducerea sync 2 de 8" cu o functionalitate mai buna dupa parerea mai fata de Discover Pro. Cel din urma  te vrajeste cu tranzitiile, senzor de proximitate. La mondeo au bagat reglare electrica a volanului, led matrix la semnalizare, centuri de siguranta cu airbag, detalii de acest gen. Din prisma pretului primesti mai mult.

Nu e acel "semilux" pe care Passat-ul cauta sa il ofere pt ca Mondeo nu s-a batut niciodata la acest capitol.

 

Passat-ul are optiune de ceasuri exclusiv digitale, pe cand la Mondeo raman cadranele, doar interiorul lor si ce se afla intre este digital. In rest nu stiu cu ce vine in plus Passat-ul fata de Mondeo ca dotari. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noul Mondeo (180cp) pare sa aiba multe sisteme si accesorii si un pret cu 5-7 mii de euro mai mic fata de passat (150cp). De cel de 190cp nu mai zic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refeream ca interiorul pare sub VAG nu prin prisma multitudinii de butoane ci prin calitatea plasticului acestor butoane si senzatia tactila la atingerea si apasarea butoanelor. 

Aici VAG intotdeauna a stat bine, iar Mondeo a avut aceeasi senzatie ca butoanele unei masini de spalat mai high-end: senzatie tactila de plastic mai ieftin, fara satinarea de la VAG si senzatia la apasare este seaca, fara feedback-ul soft pe care il dau la apasare butoanele de la VAG.

 

In schimb...scaunele la Mondeo sunt foarte ok, mai sport ca la Passat, iar designul exterior e superb.

In plus, vine cu deschidere portbagaj tip hatch, designul este sportiv - vezi cele 2 evacuari trapezoidale foarte frumos desenate.

 

Ca si tinuta de drum Mondeo a fost traditional peste VAG, sunt curios cum e acum. 

 

Intr-o nota..haioasa, in sfarsit s-a aliniat si VAG la dimensiunile de anvelope atipice ale Mondeo-ului.

 

Mai pun cateva poze mai clare cu Mondeo. Exteriorul superb - din punctul meu de vedere - in schimb consola centrala...

Am gasit si una cu Powershift, in sfarsit arata si la ei mai bine schimbatorul ca design.

post-9928-0-27154300-1422434391_thumb.jp

post-9928-0-87098700-1422434417_thumb.jp

post-9928-0-94636300-1422434431_thumb.jp

post-9928-0-72728200-1422434442_thumb.jp

post-9928-0-90146100-1422434452_thumb.jp

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interior Passat

Exterior chiar daca este chestie de gusturi trebuie vazut ca Mondeo au refacut partea frontala si laterala dar spatele nu merge cu agresivitatea capotei si a farurilor pe cand Passatul are aceeasi linie, partea frontala merge cu partea laterala si spatele unde stopurile sunt cam aceleasi dimensiuni si linie cu farurile de pe fata. Deci design ca gust si linie tot Passat

Tinuta de drum/dinamica eu zic ca Mondeo

Pret/dotari eu zic ca Mondeo

Restul competitiei este mai departe Opel sau Kia nu mai zic, doar 508 prin prisma motorului e cel mai aproape de cele 2

Mondeo vrea din fata sa para Aston Martin, din lateral vrea sa para limuzina si clasa din care face parte(clasa medie) si din spate un fel de hatchback , pt gustul meu prea mare amestecatura

Modificat de Serban F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

preturile alea din articol sint presupun din Germania si fara discount-uri ... Superb-ul in configuratia aia la noi il iei cu 5k mai ieftin, la fel si 508-ul, nu mai zic de ce discount-uri are Insignia in ultima vreme ... si discount-urile de ~20% de la Mondeo s-ar putea sa dispara din trimestrul al 2-lea

 

la Mondeo poza de mai sus cu (,) consola centrala standard nu are unitatea radio-CD Sony care chiar daca nu e standard, e inclusa in pachetul Titanium care de la 3750e e redus la 350e si arata cam asa: http://0-100.hotnews.ro/2015/01/18/prima-impresie-ford-mondeo/ford-mondeo-wagon-sursa-ford-07/

Modificat de Fyl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica mai jos.

 

Mama, ce butoane minuscule si aiurea pozitionate. 

Dimensiunea butoanelor e stil Renault.

Nu inteleg de ce trebuie sa inventeze ei ergonomia cu fiecare model nou lansat. De asta VAG rulez la interioare, chiar daca sunt mai seci. Totul e acolo unde trebuie sa fie.

 

Din punctul asta de vedere, Mondeo 2 generatii in urma - ala de prin 2005-2007 - se apropia cel mai mult ca ergonomie de VAG

 

Uite si interiorul de B7 HL: asta cred ca a fost cel mai frumos/calitativ interior de Passat facut vreodata

post-9928-0-14268600-1422437864_thumb.jp

post-9928-0-46497300-1422438019_thumb.jp

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ori masinile de test sint usor diferite de cele din productie, ori impresia din poza e putin deformata, odata intrat in masina butoanele respective nu mai par atit de mici si nici plasticul chiar lowcost (si n-a fost doar impresia mea) ... dar recunosc ca as prefera interiorul Passat-ului cu un exterior a la Mazda 6 la pret de Mondeo :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Autobildul Ro a criticat Mondeo (apropos, echipat cu Sony) de duritatea (anumitor) materialelor plastice.

Avand in vedere cat de soft sunt oamenii la a critica...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interiorul de B7 nu a fost decat cel de B6 + un ceas. Intradevar generatia anterioara de interioare de pe Passat b6,b7, CC, Alltrack a aratat cel mai bine, mai inchegata.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi place noul Mondeo. Motoare profi( chiar daca nu sunt ale lor) ( ma refer strict la diesel),interiorul este altceva ( nu neaparat mai bun) , design-ul mult mai sportiv decat Passat.   Si eu sunt cititor fidel de AutoBild, dar intrebarea care imi rasare  in cap, e ca  de fiecare data cand e in test o "nemtoaica" "ea" castiga de fiecare data... :lol: Acuma hai sa zic ca pana acum ecartul fata de masinele coreene, frantuzesti si americane era destul de mare dar  lumea auto se schimba si se schimba in bine, dar cu toate astea in continuare "suntem" sper in stare sa facem comparative obiective iar noi ca cititori sa le "intelegem" ca atare. Sper.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi place interiorul din mondeo ; nu prea vad de ce sunt aiurea butoanele...oricum ai tot ce iti trebuie pe volan ; macar ei mai fac si schimbari, nu doar facelifturi la masini si toate sa para la fel la aspect, cel putin din fata... ( polo = jetta=passat=golf=octavia/rapid=toledo...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru ca la Mondeo arata in stilul butoanelor din masina asta.

 

De la "creatori de ergonomie"

post-9928-0-11842300-1422456041_thumb.jp

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi place interiorul din mondeo ; nu prea vad de ce sunt aiurea butoanele...oricum ai tot ce iti trebuie pe volan ; macar ei mai fac si schimbari, nu doar facelifturi la masini si toate sa para la fel la aspect, cel putin din fata... ( polo = jetta=passat=golf=octavia/rapid=toledo...)

Nu s-au prea obosit nici la Ford, din fata vorbind, mondeo=focus=fiesta=transit= jaguar:-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie Fordul mi s-a parut intotdeauna cu un plastic jalnic si de unde ideea personala de masina ieftina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi place interiorul din mondeo ; nu prea vad de ce sunt aiurea butoanele...oricum ai tot ce iti trebuie pe volan

 

+1 pentru interiorul din Mondeo. Pur si simplu imi place mai mult decat cel din Passat. :icon_thumleft:

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consola alba/deschisa la culoare cum e in poza de mai sus dintr-un B7 HL sau cum vine standard in B8 CL nu-mi place... or fi contrastind mai bine butoanele/rotitele/display-urile dar parca nu e locul lor acolo... insa pe fundal inchis arata mai bine la Passat... iar dintre ceasurile de bord analogice, cele de la VW intotdeauna mi-au placut in timpul zilei, cifrele sint mari si clare... noaptea insa culorile alese pentru ace si pentru tot ce este scris si iluminat din spate mi se par obositoare (dar nici n-am vazut toate modelele)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea din fata a lui Mondeo mi se pare copiata dupa Mazda 6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consola alba/deschisa la culoare cum e in poza de mai sus dintr-un B7 HL sau cum vine standard in B8 CL nu-mi place... or fi contrastind mai bine butoanele/rotitele/display-urile dar parca nu e locul lor acolo... insa pe fundal inchis arata mai bine la Passat... iar dintre ceasurile de bord analogice, cele de la VW intotdeauna mi-au placut in timpul zilei, cifrele sint mari si clare... noaptea insa culorile alese pentru ace si pentru tot ce este scris si iluminat din spate mi se par obositoare (dar nici n-am vazut toate modelele)

Doar că B7 HL avea Brushed Aluminium, iar B8CL are un plastic ieftin. Bine finisat si asamblat, dar e plastic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La B8 este plansa de bord dintr-o bucata din ce am imprsia. B7 sau b6 parca este in 2 trepte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e din punctul meu de vedere cel mai puternic concurent al passatului:

 

link

 

 

post-47000-0-10221200-1422519810_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu compari doua clase total diferite... daca vrei , Land Rover cu Tuareg sau altele asemenea..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!