Jump to content

WUU 2: Passatul lu' Humerg


humerg

Recommended Posts

Uite ca in sfarsit am ocazia sa va prezint WUU 2.

Dupa 2 luni de cautat pe internet, sunat la "handler", negociat si alte tziganii, duminica, cu ajutorul lui Stefan am plecat dupa masina.

La inceput am dorit neaparat ca B7 sa fie dotat cu Xenon si DSG, dar pe parcurs au mai aparut si alte "fitze".

Masina cumparata este Passat B7, 2012, 2.0 L CR, BlueMotion, culoare Uranus Grey.

 

Ca si dotari as preciza cateva:

 

- Xenon

- DSG cu functia de recuperarea energiei la franare

- ACC

- Line Assist

- Side Assist

- Light Assist (High Beam Assist si Dynamic Light Assist)

- Driver Alert System - iti sugereaza cand sa faci pauza de cafea

- TPMS cu afisaj presiune in roti

- Climatronic 2012 (Passat B8)

- Oglinzi exterioare cu Folding si Electro Cromate (Heliomate) si cu Memory Down

- Geamuri spate cu inchise la culoare

- Scaune cu memorie si masaj, incalzite si aerisite

- Senzori de parcare cu afisaj

- Duze spalare parbriz incalzite.

- RCD310 (dar a primit deja RNS510)

- Bluetooth Premium 3C8

 

Urmeaza zilele urmatoare sa mutam coming home/leaving home pe proiectoare, sa activam Sign Assist.

Atasez cateva poze care le am pe telefon.

O sa mai urmeze si altele.

 

Cand am ajuns in Germania;post-105630-0-45690200-1422378224_thumb.

In asteptarea numerelor rosii: post-105630-0-00221500-1422378225_thumb. post-105630-0-47863800-1422378225_thumb.

Pe drumul de intoarcere, sa vedem ce stie: post-105630-0-97436600-1422378225_thumb. post-105630-0-51836200-1422378226_thumb. post-105630-0-98360600-1422378226_thumb. post-105630-0-49566900-1422378227_thumb. post-105630-0-98994500-1422378227_thumb.

Climatronicul: post-105630-0-49354200-1422378228_thumb.

Si noaptea: post-105630-0-00141500-1422378229_thumb.


Si restul de poze: Aici Politia Austiriaca verifica daca are Pedigree: post-105630-0-61979200-1422378361_thumb.

In incercarea de-a o face alba :) : post-105630-0-14538600-1422378362_thumb.

Si restul de dotari: post-105630-0-61191700-1422378362_thumb. post-105630-0-11468000-1422378363_thumb. post-105630-0-61080000-1422378363_thumb. post-105630-0-12050500-1422378364_thumb. post-105630-0-61432400-1422378364_thumb. post-105630-0-12217200-1422378365_thumb. post-105630-0-67358800-1422378365_thumb. post-105630-0-13836900-1422378366_thumb.

Link to post
  • Replies 128
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • humerg

    51

  • Istvan vw

    8

  • F l o r i n

    5

  • C3Z@R CJ

    5

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ce chestii super misto mai activati dnu Humerg? Oare un motor mai putin poluant ar merge? :)

Sub umbrela BlueMotion se afla mai multe tehnologii destinate cresterii eficientei in exploatare a masinii (si implicit scaderii consumului, emisiilor poluante, etc). Doua dintre acestea sunt: - Coast

Vopsite în câmp electrostatic.

Posted Images

Superb WUU 2-ul tau. Sa il stapanesti cu placere si felicitari pentru alegerea facuta!

Edited by dragos2007
Link to post

Foarte frummoasa si dotata. Sa o stapanesti sanatos si cati mai multi km. Cat a fost de curiozitate? 

LE: ai uitat ceva...sa schimbi / editezi semnatura si masina din profil :))

LE_2: primul retrofit?

Edited by pronet
Link to post

Primul retrofit cred ca l-a primit deja...din RCD310 in RNS 510...

 

O intrebare, daca e cu putinta: cum e DSG-ul cu recuperare de energie ? Functioneaza precum un alternator, incarca bateria masinii ? Eu stiam/credeam ca la hibride e folosita recuperarea in variile ei mijloace, pt a ''produce'' mai multa autonomie... Intreb de curios, nu fac pe interesantu :D

 

Superba masina, si dotarile sunt chiar impresionante, demne de o masina din gama de lux as putea zice ! Drumuri bune sa te duca, cu zambetul pe buze !

Link to post

Sa o stapanesti sanatos, cu multi km si fara incidente. In noiembrie anul trecut m-am pricopsit si eu cu una aproape la fel.... cateva optionale in minus(cateva mai multe).. nu am asist-urile si scaunele ventilate. Cum este DSG cu recuperare? Cat a fost halatul si la ce km?

Link to post

Deci pana la urma nu a fost B8...desi privind dotarile nu e foarte departe. :)

Poate ceva jante de aliaj OEM pe 17-18" ar completa frumos masina...

Link to post

Mersi mult.

Treaba cu DSG-ul 2 (cum zic "sfarnarii") nu am stiut asta, si cand am aflat nu am inteles prea mult din explicatiile de pe site-ul VW.de

Cum functioneaza, destul de simplu (sincer nush cat de mult ma ajuta), in mers cand iei piciorul de pe accelerarie si de pe frana, cutia este trecuta automat in N (ledul D sta aprins), turatia motorului scade la 800rot (motor la relanti), si atunci este "cuplat" sistemul de recuperare a energiei care incarca ceva condensatori/bateria si apoi curentul este folosit pentru instalatia electrica.

Ca sa nu mai foloseasca asa mult alterantorul, care consuma si polueaza cand este pus la munca !

Km sunt 180.000, pret a un pic peste  12 mii brutu' !

Primul retrofit a fost executat din scurt: RNS510, dar la care trebuie sa ii fac rost de antena GPS. Cand am timp activez SIGH Assist (daca avem camera sa o punem la munca).

Si azi cred ca comand Footlights oem B7 cu leduri si door warning.

Lista de retrofituri (dupa B6 am zis ca la urmatoarea nu mai fac nimic), deci lista de retrofituri care "NU O SA LE FAC":

- jante 17 OEM

- leduri picioare - footlight

- leduri usi - door warning lights

- PLA 2.0

- Camera

 

In rest c-am are ce ma interesa.

Link to post

Excelentă masina. Imi place ca nu te-ai lasat . Bravo sa ai noroc de ea si sper sa o pot butona si eu curind. Numai bine

Link to post

Sa o stapanesti sanatos!

Totusi, pe viitor cred ca ar fi mai sanatos sa nu mai faci poze in mers la 140km/h :)

Link to post

Salut. Sa o stapanesti sanatos, e foarte frumoasa.

O intrebare am si eu. E diferita la stabilitate si accelerare fata de B6 cu motor cr?

Link to post

Calint: sa stii ca am fost tentat, mai ales ca am condus noaptea, dar nu mai avea cine sa schimbe posturile radio ! :-P

Cat de poze....stai linisit, am facut si filmari, cand am dat de ceata si am vazut cum functioneaza Light Assist-ul ! (practic lumina ocoleste masina din fata sau de pe contrasens, ca sa nu orbeasca soferul, si se misca "umbra" odata cu masina.)

Cand am dat de ceata pe campia panoniei am observat cum lucreaza efectiv, atunci se vede cel mai bine.

Exact asa functioneaza: 

 

Cand am vazut cum se misca si lumina dupa masinile de pe strada, am crezut ca imi joaca feste imaginea ! :D

 

GNR: legat de stabilitate si accelerare, e foarte dificil sa-ti raspuns, DSG_ul lucereaza altfel ca manuala: in sport schimba tarziu, 4.-5. mii ture.

Si la condus normal creste foarte repede treptele. Dupa mine accelereaza mai rapid dsg, s-ar putea sa fiu subiectiv.

Asa ca nu pot sa-ti raspund corect la intrebarea asta.

Edited by humerg
Link to post

Felicitari de noul WUU.

Arata foarte fain si dotarile fac toti banii. 

Sa te poarte sanatos si fara evenimente nedorite. 

Edited by Xtremu
Link to post

- DSG cu functia de recuperarea energiei la franare

Sub umbrela BlueMotion se afla mai multe tehnologii destinate cresterii eficientei in exploatare a masinii (si implicit scaderii consumului, emisiilor poluante, etc). Doua dintre acestea sunt:

- Coasting function (disponibila doar la DSG) - daca soferul ridica piciorul de pe acceleratie motorul este decuplat de la trenul de rulare (cutia trece in N) ceea ce permite masinii sa inainteze in virtutea inertiei (sursa).

- Brake Energy Recuperation System (disponibila atat pe masinile cu DSG cat si pe cele cu cutie manuala) - in timpul coastingului sau pe decelerare (dar numai in frana de motor la masinile cu cutie manuala) voltajul alternatorului este marit permitandu-i sa incarce bateria. In felul acesta o mica parte din energia pe care oricum o pierdeai incetinind este recuperata si si utilizata pentru a incarca bateria. Un alt beneficiu apare atunci cand, la accelerare sau la deplasarea cu viteza constanta, alternatorul nu mai este nevoit sa incarce bateria (fiind deja incarcata in faza de decelerare) si in consecinta contribuie mai putin ca si consumator de energie mecanica (sursa).

Link to post

sa o stapanesti sanatos !

 

merita niste ceasuri Premium  :icon_thumleft:

Link to post

Daca nu ma insel cred ca e cel mai dotat b7 de pe forum. :icon_thumleft: 

 

Felicitari pentru achizitie si sa te poarte sanatos de acum inainte. De curiozitate, iti falfaie....de la ventilatia scaunelor? :))

Link to post

Felicitări pt achiziție. Mai rar asa dotări pe un Passat.

Nu mă pot abține sa nu mă mir totusi de configurația pe care și-a facut-o primul proprietar. Toate gadgeturile posibile și imposibile, dar culoarea este Urano Grau de 0 euro (singura culoare gratis pe Golf 7), nu are crom pe butoanele de actionare oglinzi, geamuri (lucru pe care il are orice golf 6 hl), rcd310 și jantele. Poate la jante să fi fost unele mai răsărite inițial, bine că a stat să mute senzorii în jantele de tablă.

Edited by The_Ego
Link to post

Nu are crom pentru ca la baza e un CL(?) sau gresesc...? Oricum, nu conteaza, astea se pot pune foarte usor dupa! ;)

Link to post

 Dl. Wert mersi mult pentru explicatii. Faza cu Coasting  este destul de enervanta, zic eu. Si daca esti in urcare, si nu mai accelerezi cutia trece pe liber, si pe bord apare D, din D4...D5...D3 cat era, si daca accelerezi iar tureaza motorul si apoi cupleaza treapta de viteza. Pe mine ma enerveaza asta. Ca norocul ca se poate dezactiva din ceasuri Coasting-ul.

 

Florine.....sa stii ca am uitat sa le mentionez in lista de retrofituri....dar si alea sunt in plan.

 

Cristi511 - sa stii falfaie....ca urechile la catzel in vant, pe treapta intermediara la ventilatie (are 3 trepte) in cateva secunde am simtit  briza la spate. 

Legat de configuratie, chiar a fost ciudat configurata.

Buton crom doar la blocul de lumini, si atat. 

Masina a fost livrata cu 2 seturi de jante, aliaj 16 si tabla cu iarna, alea de aliaj s-au evaportat intre timp. :)

RNS_ul l-am rezolvat, acuma incerc sa-mi fac rost de jante si apoi ne ocupam de restu. ;)

Link to post

Salut,

De la ce dealer ai luat masina? Vreau sa merg in Germania pentru un Passat variant.

180.000 de km nu ai emotii fiind destul de multi.

Ai ales dotarile in detrimentul kilometrilor.

Drumuri bune,

Link to post

    Sunt la a doua masina cu peste 220.000km si se comporta ireprosabil.. ultima fiind cu DSG. Daca masina a fost intretinuta conform planului de service nu ar trebui sa apara probleme. 

    Humerg scump domne halatu. B6 l-ai vandut ok la bani sau ai pierdut mult....multumesc pentru oferta dar ca si tine m-am orientat tot catre B7. 

Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • bobbycvi
      By bobbycvi
      Salut,
      Am cumparat masina in 2018, octombrie. E din 2011. Las pozele sa zica mai multe.
      https://imgur.com/a/fPt34mr
       

    • dannyb
      By dannyb
      Am schimbat azi chitul de distributie la O&V PROFESIONAL (ymy 75) in Floresti, asta pentru clujeni.A costat 950 ron si a necesitat cca. 3 ore. Recomand acest service, caracterizat prin seriozitate si calitate a lucrarilor .Sunt profesionisti in adevaratul sens al cuvantului.Lucreaza cu piese originale si dau garantie pentru lucrari. S-auzim numai de bine!!!
    • Guest
      By Guest
      Salutare.
      Inainte de a posta "New Topic" am cautat sa vad daca exista deja un thread pe tema asta. Nu l-am identificat, deci, am purces la drum cu discutia. Daca contrar celor aratate mai sus, stie cineva despre vreo discutie similara, rog un moderator sa uneasca topicurile. Multumesc.
      Si acum:
      de la o grindina mai sanatoasa, masinuta a ramas cu urme pe plafon si pe capota portbagajului. Nu e nimic in profinzime, vopseaua nu e sarita, atata doar ca daca te uiti de la nivelul tablei, se cunoaste. Intrebarea mea ar fi:
      stie cineva de vreun service unde se pot remedia cele aratate mai sus--prin zona Bucurestiului--si cam cat ar costa?
      In Germania, de unde am luat masina cu loviturile de grindina, mi s-a explicat in felul urmator: aia de la VW Reutlingen puteau sa-mi rezolve ei problema, insa mi-au zis ca ar fi vreo 800 de euro si drept urmare, mi-au recomandat sa merg la un garajist privat unde ar fi max. 150 euro, cu atat mai mult cu cat nu necesita revopsire. Cica s-ar aplica niste ventuze care ar corecta respectivele imperfectiuni.
      Deci? Anyone...?
      Multumesc pentru sugestii :icon_thumright:
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept