Jump to content

Conversie intinzator curea transmisie


dadu221
 Share

Postare recomandată

si s-a facut lumina.. multumesc mult pentru informatii. deci ar trebui doar marita gaura, si pastrez surubul de la vechiul intinzator. In urma modificarii ai scapat de zgomotul ala  facut de bucsa amortizorului ? Ceva contraindicatii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@marius - noi astia cu transversale nu avem viscocuplaj la ventilator ;)

 

@bogdanlitoiu - practic cu ce intinzator ai facut schimbul? pentru ce coduri motor?

 

m-am uitat la al meu - burduful amoritzorului este muci, ceva zeama pe acolo, deci clar amortizorul e praf (oricum se va face distributia anul asta) - insa nu stiu la ce zgomot cauzat de amortizor va referiti.

motorul oricum tacane destul de tare - ceva mai tare la rece apoi ma masura ce se incalzeste ok (ca la orice motor dealtfel)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic:

Si la mine amortizorul s-a desprins din surub, deci trebuie schimbat , va rog sa imi spuneti daca ati auzit sau ati folosit intinzator marca Szakal Metal.(personal nu am auzit de marca aceasta)

E cel mai ieftin , nu stiu cat ar putea tine, dar nici nu am chef sa mai dau bani pe Ina si sa tina un an de zile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare..pana la urma s.a facut conversia intinzatorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

:offtopic:

Si la mine amortizorul s-a desprins din surub, deci trebuie schimbat , va rog sa imi spuneti daca ati auzit sau ati folosit intinzator marca Szakal Metal.(personal nu am auzit de marca aceasta)

E cel mai ieftin , nu stiu cat ar putea tine, dar nici nu am chef sa mai dau bani pe Ina si sa tina un an de zile.

Sunt dealeri, nu producatori, e ca si cum ai zice de intinzator UNIX sau Autokarma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o soluție pt eliminarea zgomotului făcut de amortizorul hidraulic. Slăbiți ambele suburi ale amortizorului si puneți intre amortizor si corpul întinzătorului o garnitura de cauciuc sau teflon.șurubul din partea superioara e accesibil, mai dificil este la cel de lângă rola. Eu am desfiletat cat sa îmi intre o garnitura de teflon. Am tăiat.o si am montat.o acolo. Rezultatul...enjoy the silence.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

la mine clantane ala unde intra tija aia lucioasa in corpul amortizorului, deci nu prea am ce-i face. dar in afara clantanitului 2 minute, nu sea aude, asa ca asa il las, asa e de ani buni de zile :D

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
BogdanLitoiu

salut , scuze de raspunsul tarziu, eu am facut modificarea pe 1.9 TDI AHF, de la cel cu amortizor la cel fara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare! Aveti idee daca se poate face conversia si la AJM-uri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!