Jump to content

Trepidatii motor pornire la rece


velatos
 Share

Postare recomandată

Va salut, de cam doua saptamaini cind pornesc dimineata mai ales cind sunt sub 0 grade pana se incalzeste motorul merge neregulat si in mers, da in nas cum s-ar spune ,pierderi de putere ,trpidatii .Am verificat fise ,delco,alimentarea cu benzina mi-se pare totul ok ,daca aveti vreo sugestie sau va-ti intalnit cu asemenea probleme va rog sa imi spuneti si mie..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da-ne mai multe detalii in legatura cu tipul motorului (in semnatura scrie 90CP, dar ce model e CIS, monojetronic, carb? ) si eventual cu simptomele.. ce ai verificat deja, etc..

 

Edit: Acuma mi-am deschis ochii si am vazut ca ziceai de delco, deci banuiesc ca e CIS (GX ?).

Modificat de faty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cod motor RP ,monojetronic, pompa benzina noua(schimbata anul trecut cu tot cu suport )filtru nou ,motorul este pus la punct corect ,avansul la aprindere reglat cu lampa stroboscopica,tachetii hidraulici schimbati vara trecuta(nu se aud zgomote suspecte in motor) delcoul verificat ,fise, lulea ,capac delco ...nu sunt probleme .Cum am mai scris; cind afara sunt sub 0 grade si pornesc, pana se incalzeste motorul, merge ca si cum ar merge in trei pistoane iar daca merg cu masina aceasta pierde brusc butere da in nas cum s-ar zice ,repet doar pana se incalzeste motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum se masoara daca functioneaza corect senzorul de temperatura care trimite semnal la calculator ?ma gindesc ca s-ar putea sa fie si el de vina 

post-15517-0-25700600-1421665753_thumb.j

Modificat de velatos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sistemul mono-jetronic din ce zice nenea gugal ii destul de simplu ca functionalitate, si nu sunt multe care ar putea face figuri. Daca ai verificat deja aprinderea si alimentarea.. cel mai sigur ar fi sa schimbi CTS-ul (senzorul ala de temperatura albastru). Nu e scump nou, si foarte probabil de acolo sa fie problema.. e o defectiune destul de frecventa la ecu-urile vw care se bazeaza pe cts.. Am citit pe undeva ca s-ar gasit un senzor compatibil (verde) care nu e atat de pasibil la defectiuni.

 

De testat banuiesc ca se testeaza cu un ohmmetru, dar iti trebuie specificatiile piesei sa sti tabelul de variatie in functie de temperatura, si apoi sa-l treci prin cateva temperaturi (cu ibricul si termometrul :) ca la termostat ar fi o idee) sa confirmi ca e in parametrii.. de asta majoritatea prefera sa-l schimbe si gata..

 

Edit: sa verifici si furtunul de vacuum de la TB la distribuitor, ca am citit ca si ala ar putea duce la aceste simptome.

Modificat de faty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi faty de sfaturi ma gandesc si eu la senzor dupa ce am mai citit , mai caut sa vad exact cum se masoara sa nu cumpar degeaba senzorul ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masoara ce semnal trimite catre ecu...

- cand motorul este rece iar temp.lichidului de racire este15 grade C valoarea semnalului este de 2V

- cand motorul este cald iar temp. lichidului de racire este 80grade C valoarea semnalului este de 0,4V

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gctinvalentin : esti sigur ca volti masori pe acel senzor ? Are doar doi pini, deci ma gandesc ca-i variaza rezistenta.. ca asa sunt majoritatea senzorilor.. Daca ar produce tensiune de 2V la 15grade ar fi extraordinar pentru lumea perpetuum mobile.. Eventual tu te referi ca poti masura acea tensiune undeva pe pinii din ECU (care ar fi aia ?) ?

 

Edit: atasat o imagine cu variatia rezistentei in functie de temperatura (sper ca am gasit-o pentru senzorul potrivit).. spor la testat

i22227.gif

Modificat de faty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astea sunt datele din vivid...și masori pe pinul 2 din ecu...intradevar rezistenta senzorului variază în funcție de temperatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucrul asta il patesc si eu la crx de cand am pus refacut motorul si ecu hondata. nu am gasit nici o explicatie, suspectez ceva electronic insa nu am sapat suficient.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Aceasi problema o am si eu la Jetta, tot cu motor RP. Exact cum zice si VELATOS, zici ca merge in trei pistoane la rece. Dar a mea e pe gaz, si cand o trec pe gaz nu mai are nici o problema. Deci?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

eu am trei senzori pe flansa de plastic care vine pe chiulasa ,i-am schimbat pe toti ,aceiasi treaba...Un sezor e pt.indicatorul din bord,unu pt.calculator iar celalalt e pt. preincalzitorul colectorului de aspiratie  ,am sa mai caut si am sa va zic ce am facut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!