Jump to content

Sfaturi achizitie Scirocco 3


ady_uaic
 Share

Postare recomandată

pai si TeDeI'ul ce are consatene? :)) Daca omul isi doreste fiabilitate, nu mi'e rusine nici cu TeSeI'ul, intr'adevar... Intr'adevar, e ceva mai rafinat benzinarul, dar dupa 25k facuti cu diesel in ultimul an, chiar ma felicit de alegerea facuta primavara trecuta :)

@RC94 cati km faci pe an?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compaesane, n-are nimic TEDEI-ul, dar am zis de fun maii bun TESEI-ul, doar ce-a spus ca nu-l intereseaza costul de exploatare. :)) Plus ca tu ai GTD-ul, care nu se pune... :D 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde de ce isi doreste..consum mic...sportivitate...km multi pe ani....ai de ales intre 2.0 TSI si TDI.

sau 1.4 dar doar cel de 122 care e ok. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, fac aproximativ 20k pe an jumate in oras jumate prin afara , cam la acestea 2 ma gandeam si eu 2.0 tsi sau 2.0 tdi ,cam grea alegere sincer nu stiu , daca 2.0tsi nu ar fi asa probleme mari si reparatii sa-ti vinzi cate un rinichi ,parca as inclina spre 2.0tsi pentru mai multa sportivitate, sincer 1.4 mi-ar fi placut ideea dar pacat de el ca a fost un mare fail,dar repet nici 2.0tdi nu il exclud . momentan am o mazda 3 2.2 d 185 cai si e o placere motorul diesel .Grea decizie :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul asta, daca nu tii mortis un motor anume, eu zic ca ar trebui sa te focusezi sa gasesti una cu dotarile pe care ti le doresti si cu un istoric verificat. Legat de motoare, acestea au fost puse pe mai multe modele din grupul VAG, poate cele mai cu seama fiind GTD'ul 6 si GTI'ul 6... Poti verifica si in aria de Golf ce probleme au fost, daca au fost. Ele oricum, sunt testate si ras-testate si s'au bucurat de un real succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, @tudy_cnu mersi de informatii, in cazul acesta am sa ma orientez spre un 2.0tdi de 170 cp , cu maxim 150.000km cu istoric verificat din germania . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, am si eu nevoie un pic de sfatul vostru.

Doresc sa achizitionez un Volkswagen Scirocco cu motor 1,4 160 cp si voiam sa va intreb ce parere aveati Pro/Contra pentru aceasta motorizare.

Consum,fiabilitate si alte probleme .

Doresc neeaparat motor pe benzina cu un consum decent (maxim 10%-14%)

Tin sa precizez ca stau in Bucuresti si aici traficul este groaznic.

 

 

Va multumesc , 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai citeste forumul. Ai 9 pagini aici si inca 18 aici : 

 

 

si inca 98 aici: Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si probabil si pe tocpiul prezent, mai sus..si pe paginile anterioare :))) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,

Scriu aici in speranta ca ma puteti ghida spre o alegere buna ori poate chiar sa ma ajutati cu o masina corecta. Vin de pe un Audi A2 1.4 TDI, la care am tinut foarte mult, dar a venit vremea schimbari. Am ales ca urmatoarea masina sa fie benzina, ca fac drumuri scurte si sub 15000 km / an. Totusi nu ma pot impaca cu o ascutitoare din 2014/2015 ,doar ca e mai noua, am nevoie de o masina de care sa ma atasez. Dupa multe cautari am ajuns la o feblete veche VW CC si una noua VW Scirocco. 

Si parca un VW Scirocco ma reprezinta mai bine. Am inceput cautarea stiind ca motorul 1.4 TSI ii cu probleme la pistoane, deci am excluso din start. Cel de 122 nu mi se pare un motor corect pentru Rocco. Deci am ramas la 2.0 TSI. Si din pacate in Romania nu prea gasesti, adica mai deloc. Am fixat bugetul la 10.000 euro, dar totusi mai pot urca 1/2.000 euro. Dupa ce am citit sute de rewievuri am hotorat ca cel cu DSG6 ar fi o alegere inteleapta. Si uite asa din cateva rezultate am ajuns la 0 ori la cateva pe mobile.de. 

Ce sfat aveti? Sa am rabdare pana apare una care este corecta din toate punctele de vedere? Sa incerc un 1.4 TSI 160 CP cu DSG? Pana cand au fost problemele cu pistoanele sparte? Ori alte sugesti ? 

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Succes in cautari dar din pacate, bugetul tau este mult sub cerinte. In jur de 10k se invart cele de 1.4 mai dotate si cu km mai putini. 2.0 di cu atat mai milt DSG sunt mult mai scumpe si mai rare. Cel de 160 este un motor mai mult decat ok dpdv al performantelor dar nu si a fiabilitatii. Cuplul este undeva parca la 260-270 Nm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru 1.4 tsi + dsg poti deja sa pui 2-3000 de euro deoparte pentru reparatii. In primul rand e motorul cu arhicunoscutele probleme cu pistoanele, apoi mai e si dsg'ul, cel uscat, care la randul lui a avut o gramada de probleme. Asa ca big no no.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Un scirocco 1.4 160cp 2009, cu Pistoanele schimbate prezintă risc sa le ardă și pe cele noi? (care mai au garantie 1 sau 2 ani) 

Si tot ce a fost 2011+ nu au mai avut clasicele probleme cu distrugerea pistoanelor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@claudiubarbu In principiu, nu ar trebui sa mai fie probleme cu pistoanele, deoarece s-a facut revizie pe piesa, este alt cod, cu conditia sa fi fost schimbate toate si lucrarea sa fi fost facuta cum trebuie. Atentie totusi la distributie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate Pistoanele, a fost schimbată și distribuția, cunosc proprietarul personal. 

La a doua întrebare imi poți Răspunde? 1.4 160 MY 2011 nu s-au mai raportat clasicele probleme cu Pistoanele? Sau alte probleme comune și costisitoare 

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost la un moment dat un Polo GTI pe forum, cu acelasi motor, 2012 sau 2013 din ce tin minte, si a avut aceeasi problema la 15-20 k km. S'a lasat cu motor schimbat in garantie.

Sfatul meu ca posesor de acest motor este sa il eviti :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am văzut câteva Rocco care au aproape 200k sau chiar peste cu acest motor minune, 2009. Or mai cădea Pistoanele daca nu s-au dus pana acum :))? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

@Milyca Daca mai astepti putin, o dau eu pe a mea, mai ieftin, achizitionata din Romania, cu mai putini km. Si am schimbat absolut tot ce poate pica la motorul asta la reprezentanta, cu facturi si inca in garantie majoritatea pieselor. 

Dar asta arata mai bine. :)  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi se pare cam ieftina...si in plus de asta sunt convins ca toata lumea ti-a spus, sa te feresti de 1.4 TSI, fie el chiar si cel de 122 si nu cel de 160cp, au foarte foarte multe probleme, mai ales arhicunoscuta problema cu pistoanele si intinzatorul hidraulic. Eu as recomanda sa te strangi niste putin si sa iei totusi 2.0 fie el TSI sau TDI, daca ai de gand sa o pastrezi! Spor 

Modificat de Ioana
Nu mai da Quote la postul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am inteles 1.4 122cp nu are asa multe probleme ca la 160cp , mecanicul mi-a zis ca in caz ca are probleme cu distributia o schimbam si o rezolvam . Motorul de 2.0 din cate am inteles consuma fffff mult . Nici nu stiu ce sa zic sincer , ma duc sa vad masina daca este oky

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 de 122 nu are aceelasi probleme. eu am unul in familie din 2011 cu 120.000km reali si nu are nicio problema. dar banuiesc ca depinde si cum a fost intretinut...verifica totusi km...

e posibil sa fie as ieftin pt ca nu are optiuni. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa fac reclama, dar ia in calcul si masina colegului Luciosu daca esti dispus sa mai astepti cateva saptamani. Ai timp sa cauti si sa citesti pe forum ce patanii a avut el cu masina si macar stii ce cumperi si ce probleme i-au fost rezolvate si de care tu scapi. 

Uita-te si tu pe site-uri prin germania sa iti faci o idee de preturile de acolo si compara cu ce vezi la noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!