Jump to content

Probleme electrice


mariusdodo
 Share

Postare recomandată

NU blocul de lumini, ci maneta de semnal este cea vinovata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, mai mult ca sigur din maneta este - eventual sa o desfaci, sa o cureti, sa intaresti contactele si vezi poate scapi fara inlocuirea ei.

 

pai si eu ce i-am zis ?  :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA,trebuia sa pun QUOTE, sa vada ca ma adresez lui, si nu tie, ca el a zis de blocul de lumini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineata. 

Am reusit si eu sa stric Touranul (2.0 TDI AZV)

 

Cum am facut:

Am lasat masina in parcare cateva zile si s-a descarcat bateria. Nu e prima data, stiam ca am ceva consumator+ drumuri scurte in oras si nau apuca sa se incarce.

 

Am reincarcat bateria, si am mers o zi cu masina si ieri dupamasa am zis ca e timpul sa gasesc consumatorul.

 

Am desfacut borna +, am inseriat un ampermetru pe 10A, am simulat capota inchisa (cu o surubelnita) si usa si am incuiat din telecomanada.

Am asteptat sa intre in stand-by (cam 20 min). 

 

Consum 0.38A

 

Apoi am inceput sa scot pe rand cate o siguranta.

 

Prima data de la EBOX, din compartimentul motorului. Le-am scos pe toate si le-am pus la loc, una cate una si consumul nu s-a modificat.

Apoi am desfacut firul gros de + si mufa cu doua fire de pe alternator, si consumul a ramas neschimbat.

Apoi am luat pe rand sigurantele din interior, din stanga volanului. 

 

Doar la Siguranta 46 se auzea un releu care comuta, si scadea consumul cu 100 mA, ajungand la 0.28mA 

 

Am pus tot la loc, ca se insera, si am vrut sa pornesc masina, si electromotorul invarte, dar masina nu porneste.

 

Am citit cu VCDS, si sunt cateva module care nu le poate accesa (engine, etc -> cum se vede in poza)

 

Ma gandesc ca in cel mai fericit caz am pus din greseala vreo siguranta in alt loc. Dar nu stiu care. 

Atasez poze cu sigurantele si cu ecranele din VCDS stiu ca sunt oameni priceputi aici care ma pot indruma.

 

Multumesc.

 

post-108638-0-20197100-1435902408_thumb.

post-108638-0-00986300-1435902409_thumb.

post-108638-0-53112400-1435902409_thumb.

post-108638-0-03347800-1435902410_thumb.

post-108638-0-53947600-1435902410_thumb.

post-108638-0-03541100-1435902411_thumb.

post-108638-0-54496700-1435902411_thumb.

post-108638-0-03462300-1435902412_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce an de fabricatie este masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In acte e trecut 2004. Dar pe reperele din masina scrie 2003. 

Touran T1, AZV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti-am scos un document cu toate sigurantele - cu ajutorul lui, identifica ce nu ai pus cum trebuie.....

Touaran Sigurante.doc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Florin, 

 

o sa iau inca o data fiecare siguranta sa o verific, si o sa ma uit in doc, pentru locurile unde siguranta lipseste, sa vad de la care modul este.

 

Ma gandeam ca e un singur modul responsabil de comunicatie, si din cauza asta nu se vad mai multe module.

Eu banuiam ca acel modul ar fi CAN gateway, dar pe acel modul nu sunt erori.

 

Dar astea sunt doar presupuneri de-ale mele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema.

Am luat fisierul trimis de Florin (multumesc inca o data), si am luat pe rand toate sigurantele din EBOx, din compartimentul motor. Am gasit F40 arsa. Am inlocuit-o si acum motorul porneste.

 

Fuse 40 on fuse holder B -SB40-

20A

-

Fuses onfuse holder C -SC- (SC1-SC6, SC9-SC16, SC25-SC27)

 

Acum trebuie sa vad ce fac cu consumatorul ascuns. Am inteles ca ar trebui recodat ceva modul?

Sau montez un intrerupator general. (Dar atunci nu mai pot inchide si deschide masina din telecomanda)

Sau montez un panou solar pe bord, sa compenseze pe perioada verii consumul de 380mA in stand-by.

 

Masina asta parca e un smartphone, in fiecare luna trebuie sa o pun la incarcat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu mare placere !

 

update can gateway  - doar daca ai schimbat radio cu ceva mai nou.... daca nu, trebuie verificat cu ampermetrul.

 

mai fa o scanare dupa ce stergi toate erorile, sa vedem daca apare ceva....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus de vreo 2 ani un RNS 510.

Dar mergand zilnic cu masina, nu am sesizat problemele cu consumatorul.

 

Am lasat cateva zile masina in parcare si cand am vrut sa pornesc, era gata bateria.

Am patit asta de doua ori deja, intr-o luna, de asta m-am pus sa masor.

 

Dar consumul l-am masurat si cu RNS-ul scos, si nu se vede diferenta.

 

Singura siguranta care daca o scot scade consumul cu 100mA este F46:

F46

-

Fuse 46 on fuse holder C -SC46-

7.5 A

-

Onboard supply control unit -J519-

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca de la ea iti este problema - trebuie alt can sau facut update la el - trebuie sa cauti pe cineva pe langa tine, care se pricepe. Asa trebuie facut la majoritatea VAG-urilor mai vechi, pe care se monteaza unitati mai noi, OEM.

 

problema a fost dezbatuta de multe ori.

 

A imbatranit bateria, nu mergi zilnic cu ea si o descarca.... de aia acum ai observat

 

eu sunt de parere ca asa o sa o rezolvi - alt can gateway sau update la al tau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai sapat, si intr-adevar, CAN Gateway-ul meu nu e compatibil cu RNS 510. Partea buna este ca exista update pt el.

1K0-907-530-C 0080 No

Update available

Those Part Numbers & Software Versions listed with the Note "Update available" can be updated to 1K0-907-530-K @ 0178

 

Daca demontez RNS-ul, ar trebui sa consume normal, sau odata montat, chiar daca-l dau jos CAN-ul se asteapta sa-l gaseasca acolo?

 

Acum trebuie sa vad cine stie in Timisoara sa faca acel update.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate siguranta de la RNS si nu mai consuma din baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, sunt nou pe aici, sper ca am postat unde trebuie...

 

De vreo trei saptamani sunt posesorul unui Touran 2.0 TDI 16V 140cp cu motor BKD.

 

Pus pe tester, totul OK, cumparat, pus in miscare dupa cca 100km, prin oras la 60km/h se aprinde martorul motor in bord

 

Dus la mecanic schimbat distributie filtre, ulei...

 

Pus pe tester, 6  erori: Clapeta de acceleratie, EGR, Pompa injector, senzor temperatura, una din valve, emisii gaze iar la cald motorul porneste mai greu (la rece fara sa tin pe bujii, porneste la sfert de cheie)

 

Mecanicul a curatat EGR si contacte la clapeta de acceleratie, dupa care martorul motor s-a stin in mers. Atinut asa max 10 km.

 

Mecanicul zice ca dpdv mecanic totul este OK, mai ales ca masina trage bine, nu scoate fum, motorul este silentios.

 

Am fost cu ea la electrician, el zice ca trebuie rescris softul, altul zice ca trebuie verificata instalatia electrica si uite asa s-au adunat vreo cateva pareri, unii zic resoftare, altii verificare instalatie.

 

Daca sunt utilizatori care au mai avut aceleasi simptome sau specialisti care au mai intalnit aceste probleme as fi recunoscator sa aflu niste pareri pertinente legate problemele aparute.

 

Mentiune: Motorul a fosat spalat in Germania sa dea bine la vanzare...

 

Multumesc!

Modificat de SuperMANU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posteaza erorile care au aparut acum, dupa ce au fost sterse prima oara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna ziua sunt posesorul uni Toura 1.9 TDI 77 KW   2007 an si astazi mi sa aprins becul de la motor de culoare galbena ,am fost la servis si mi a facut o diagnosticare si a iesit COD EROARE P0473  SENZOR PRESIUNE GAZE EVACUARE defect permanent . Masina merge ,motorul trage nu da semne de slabiciune si ma intrereseaza daca se poate intampla ceva la motor daca mai circul cu masina . Trebuie neaparat sa plec maine seara si senzorul deabia Luni da comanda si Marti ajunge la servis .Multumesc

 

nG6bTfH.jpg

Modificat de nikuuu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Beyond Invisible

Salut, daca e vb de un senzor de presiune, presupun ca masina ta este cu DPF, nu?

Atunci despre senzorul asta e vorba si se schimba relativ usor, nu ai nevoie de service/mecanic. Din cate stiu asta masoara doar diferenta de presiune intre evacuare si DPF si daca diferenta e mai mare de .........nu stiu cati mBar, atunci porneste regenerarea DPF-ului. In principiu poti merge si cu el defect, atat timp cat n-ai de mers > 400/500 km

Modificat de Beyond Invisible
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nasol ca am 800 de km de mers

Modificat de nikuuu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai bine, inlocuieste senzorul - altfel daca se umple filtrul, o sa ai probleme pe drum - masina o sa intre il limp mode, etc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristudor andrei

salut.sunt posesor de touran din 2012.adus din franta.problema mea este urmatoarea:in urma cu o saptamana am ramas farabaterie...goala...am poornit masina cu cabluri...de atunci nici o  problema...azi am masurat impreuna cu un electrician de la mine de la munca,bacteria:12,5v..in stop...bateria in mers 12,5 pana la 12,8...la relanti....cand accelerez de la 12,8 pana la 14,4 maxim...stie cineva ce are?e normal?...nu ma pricep de aia intreb...mentionez ca masina este 2.0 diesel blue motion ....aa si inca ceva...nivelul voltajului creste peste 12,9 doar atunci cand pornesc aerul farurile (pe faza scurta,ptr ca in rest nu pot opri pozitiile decat atunci cand opresc motorul),radio etc...va raman indatorat,o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristudor andrei

Am vb cu un electrician ..acum...am inteles ca e normal ptr ca are nu știu ce piesa care protejează bateria sa nu o sulfateze. ..așa o fi?

Am vb cu un electrician ..acum...am inteles ca e normal ptr ca are nu știu ce piesa care protejează bateria sa nu o sulfateze. ..așa o fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristudor e asa greu sa scrii cum trebuie? E asa de obositor genul tau de scris. Nu ai pus o litera mare o propozitie cum trebuie. Te rog sa fii atent pe viitor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristudor andrei

Am sa fiu mai coerent pe viitor, daca este atât de important felul de a scrie și nu problema în sine.Iti Mulțumesc totuși pentru sfat.Oseara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina daca este bluemotion, alternatorul incarca in functie de cerinta. Deci, pare sa fie ok. Sa cumperi alta baterie, sa fie AGM - pentru masinile dotate cu sistemul start-stop

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!