Jump to content

Probleme electrice


mariusdodo
 Share

Postare recomandată

Verifica releul de clema 75x.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am citit zilele astea pe aici mi-am dat seama ca te pricepi la problemele astea Al Bundy.... Acum am venit de la meseriaș... Exact releul respectiv a fost buba. Respect! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

  Sarbatori cu Sanatate va doresc de la Mare.

Va rog daca s-a mai intamplat cuiva ; consum de cca 2,5 A cu motorul oprit .

Practic dimineata nu mai porneste . Bateria descarcata .

Alternatorul ok , verificat.

Sunt oarecum in tema cu electrica dar mai greu cu timpul liber.

Touran 1T3 / 2015   ,  2,0 diesel + dsg .

Se pare ca a fost echipat cu rampa girofar si lampi stroboscopice in grila radiator.

 

 Multumesc anticipat !

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Deconecteaza alternator, module, scoate sigurante....vezi cand scade consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Cu tot respectul dar este o metoda babeasca .

Eu sunt electronist si nu obisnuiesc sa tai circuite ca sa-l depistez pe cel defect .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Imi pare rau ca asa consideri.... cand o sa gasesti un tester care te va trage de maneca sa te duca la circuitul ce descarca...o sa fie treaba. 

 

De aceea ai conectori si sigurante, sa poti conecta si deconecta....nu sa tai fire, ai diagrame...le utilizezi si identifici circuitul....daca tot stam sa facem analogii.

Mai departe vezi ce module sunt pe acest circuit, izolezi.

 

Cu tot respectul....si eu...asta fac, mai departe ma retrag si te las sa rezolvi singur asa cum consideri.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna ziua! Am și eu o problema, cand pun contactul se aprind lămpile de frana pe spate și în bord imi clipeste semnul de la bunica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai schimbat switchul de la pedala de frana? Daca nu, schimba-l, comanda numai original. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Touran cu probleme multiple. Martori aprinsi ABS,ESP,frana de mana,si centura de sigurabta. Toate apar si dispar cand vrea touranul si pierde putere motorul mergand infundat. Da si in nas... Cutia dsg retrogradeaza mai violent cand se sufoca motorul. Am scanat cu Vcds si am avut 9 erori. Apoi le-am sters si au reaparut 5. 

Bordul masinii lumineaza ca de Craciun. M-am saturat de cum functioneaza...Bravo vw.

Va rog sa ma ajutati. Multumesc anticipat.

20210725_205901.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si care sunt erorile ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erorile au fost: adaug poze mai jos. Sper sa ma lase spatiul de alocare a pozelor.

20210725_205927.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da_i autoscan si incarca fișierul. txt aici, sa ne uitam. Cea legata de tempomat, e cea mai putin relevanta

Procedura pt autoscan, o gasesti aici https://www.ross-tech.com/vcds/tour/autoscan.php

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce are,ca de multe ori descarc poza si apoi despare si comentariul meu. A facut asa de 4 ori...

20210725_210031.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cum arata, pare sa necesite alta pompa abs. Intai verificati cablajele dintre abs si senzorii indicati. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat amandoi senzori de pe spate ,plus cablul abs stanga spate. S-a rezolvat. Dar nu imi vine sa cred ca din cauza a 2 senzori Abs poate sa dea atatea erori. Erorile includea si ca ar fi probleme la bujiile incandescente,pistonul 1,2,3. Apoi eroari cu privire la caseta de directie,si sau pompa Abs...

Multumesc mult de ajutor. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum suspectez o crestere a uleiului de motor in baie. Poate fii de la injectoare sau de la DPF. Am scanat cu vdcs dar nu pot sa vad daca dpf-ul isi face regenerarea automata. Nici nu pot sa vad daca are erori de regenerare in trecut. 

Injectoarele nu cred ca sunt,deoarece am pornirea motorului la sfert de cheie. 

20210808_091847.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca are DPF masina. ce cod de motor aveti ? Faceti un autoscan, aveti buton ''Save", salvati un raport in format txt pe care-l postati aici. Pentru niivel crescut de ulei cautati aici .

VCDS.jpg

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul motorului este Bls.

Am inteles ca daca activez intenetul pe laptopul cu vcds,se poate pierde licenta vcds. Asa ca doar o poza sa fac cu telefonul dupa ce dau auto scan. Atadez si o poza cu codul motorului pe care este in cartea masinii.

20210707_220220.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puteti instala 2 sisteme de operare pe acel laptop. Pana atunci copiati cu cablu de date in telefon fisierul txt si postati.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok asa anvsa fac. Dar are sau nu Dpf? Eu asa vad ca scrie pe carte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. cu filtru, si 84% nu-i bine deloc. Dar pe tema asta cautati aici: https://vwforum.ro/topic/138827-filtru-de-particule/

 

Si pentru niivel crescut de ulei aici https://vwforum.ro/topic/55950-intra-motorina-in-ulei-motor-tdi/page/11/

 

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Dețin un touran2014 2.0 tdi,177cp.si de 1 luna poziția din spate stânga când se aprinde normal,când 50%,când deloc.Cand pun contactul se aude un sunet ca o alarmă în defuzorul din portiera stânga spate.Dupa pornire se întrerupe și reapare când opresc. Câte odată apare și becul ars în bord. Înlocuit becuri, aceeași bună.Am voltaj aproape dublu la dulia acestui bec.La tester spune ca am scurt la plus.

 

Menționez că am pus motorină cumotorul pornit folosind o pompă auto conectata la priza mașinii, cu un debit relativ mic,am făcut asta de foarte multe ori și nu sa întâmplat nimic.Am demontat mufele la boxe sa nu mai am sunetul dar poziția merge când vrea ea.Am cautat firele de la triplă pana la scaunul șoferului și sunt ok.Ar putea fi scurt prin rezervor ceva???masina funcționează corect..De unde poate fi problema???în bord nu am alți martori.

 

La tester a mai găsit probleme la antena. Inspectat totul ok.La senzor temperatura. Nu am observat nimic special în bord,vebasto ok,căldură ok,nu trece de 90,nu pornește aiurea ventilatorul 2. Ieri la tester mia zis de releul bujiilor incandescente, dar pornește ok.Ma chinui cu ea de mult timp și pe tot internetul nu am găsit o problemă asemenea. Sunetul vine de la scurt +sigur, nu-l pot localiza...siguranțe ok, relee nu am demontat ca nu sunt sigur cum se controlează, am văzut eu filme dar sunt zidar totuși Am cautat toate firele ce se pot vedea liber la motor,inclusiv în priza de remorca. Pompa de recirculare ce simptome ar avea dacă e defectă, mia spus cineva sa nu aibă scurt în ea.Am localizato e puțin inghesuit dar pe sub masina cred că o pot demonta.Camastea sunt informațiile,Sunteți ultima speranță, mulțumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
dragos_popa84

Bună tuturor,cine mă poate sfătui ce aș mai putea face în cazul în care becul de la poziția față dreapta a fost ars,l-am înlocuit cu unul nou dar tot nu funcționează iar acum s-a ars și becul de la poziția spate dreapta,la fel am procedat dar fără rezultat,am fost și la electrician unde a verificat și siguranțele,toate sunt în regulă,martorul din bord le vede pe ambele ca fiind arse chiar dacă le-am schimbat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica firele de la bcm la becurile respective.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

buna seara dragilor, nu am mai accesat de ceva vreme acest forum, am un vw touran din 2006 la care recent printr-o prostie am facut scurt la cd player incercand sa conectez un jvc cu bluetoot fara sa am adaptorul de la mufa vw la mufele lui jvc. Problema este ca dupa acel scurt nu mai porneste nici cd playerul original. am vetificat sigurantele si releele si sunt ok, am verificat si tensiunile intre can hi si can low si sunt la 2.5V am verificat si Ohmi intre ele si imi da 64.7 Ohmi. Am masurat si pe firul de plus ce intra in cd player acoli 0 volti cu contact pus la fel si fara contact, sincer nu mai am idei ce sa mai verific. daca ati avut sau ma puteti indruma v-as fi recunoscator. PS am scanat cu vag com-il si imi zice ca cd playerul nu poate fi gasit, am conectat cd playerul original la o sursa de 12v externa si merge perfect. Multumesc anticipat

Modificat de Rosmenteniuc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!