Jump to content
C.T.C.

ABS aprins /kilometrajul nu functioneaza - A6c5 2.4i Quattro

24 postări în acest subiect de discuţie

C.T.C.   
C.T.C.

Salutare baieti

 

Am cumparat un A6c5 2.4i Quattro /2000 de curand cu ceva mici probleme electrice, printre care si una care ma roade de la inceput. Masina am luat-o cu martorul ABS aprins in bord, si cu kilometrajul "mort" .. Numai turometrul este in mintile lui

Problema (sa-i zic asa) este ca fostul proprietar nu a acordat  o mare importanta acestui aspect, si a mers foarte mult pe partea tehnica (articulatii, distributie ..) 

Intreb eu, oare atunci cand a schimbat articulatia si nefacand geometria, unghiul de fuga ..sa se fi "deranjat" vreun senzor sau pur si simplu are alta problema. Stiu ca la A6c5 nefacand geometria dupa schimbul de articulatie exista posibilitatea sa patesti ce am eu acum

 

Stiu, vag comm'ul neaparat insa as vrea si o parere avizata 

Modificat de C.T.C.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Al Bundy   
Al Bundy

posibil unul din senzorii de la rotile din fata. tot de acolo isi ia si info de viteza.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
C.T.C.   
C.T.C.

Azi am observat ca ABS nu mai sta aprins, insa kilometrajul tot nu merge. O sa-i fac o scanare VAG COM 

 

ms frumos 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
bonzo69   
bonzo69

schimba ceasurile si abs ai un senzor abs scos care nu face contact la una din 4 roti...

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
C.T.C.   
C.T.C.

pai ceasurile de ce sa le schimb?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
andrei_221   
andrei_221

posibil sa fie si ceasurile cu probleme. 

dar nu poti sa stii exact ce probleme ai pana nu faci o diagnoza si eventual un output test pe ceasuri sa vezi daca sunt defecte. 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
gctinvalentin   
gctinvalentin

la masina ta abs-ul nu are nici o treaba cu indicarea vitezei,abs-ul se aprinde la tine din alta cauza...contact imperfect,senzor decalibrat sau rulment/coronita de pe rulment de unde citeste senzorul de abs...cat despre indicarea vitezei este data de senzorul de viteza(g22) se afla undeva pe cutia de viteze,verifica cablajul in prima faza iar daca totul este ok schimba senzorul....oricum cel mai indicat ar fi sa pui un tester si de dupa aceea poti trage concluzile necesare 

Modificat de gctinvalentin

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
silviu18t   
silviu18t

Verifica la un electrician bun intrarile de semnal abs in ecu pe fiecare roata.La fel si cu senzorul de viteza...electricianul se va lega in paralel la firele respective si va masura.Toata lumea face greseala ca verifica piesa electrica/electronica in sine si nu la ecu...Dar putini electricieni se baga la cele 48 etc de fire care intra in ecu...

Modificat de silviu18t

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
codrut19   
codrut19

Salut.aceiasi problema o am si eu .am un a6 din 2002 avant 1.9 tdi 130 cai,problema apare cand pornesc masina mai mereu,cate odata imi raman toate acele jos,absolut toate si dupa ce merg cateva minute isi revin toate si totul e absolut normal,inclusiv computerul de bord isi revine ca nici el nu merge si el isi revine primul,prima data se inroseste tot sau pe jumate depinde si in 2 3 secunde totul e normal.cam 70% din cazuri merg perfect din prima acele de la Apa Motorina Presiune ulei si Baterie fara sa faca probleme dar cele de la turometru si vitezometru impreuna cu computerul de bord tot fac figuri pt 1 2 min.cate odata toate merg perfect din prima chiar daca vitezometrul are o intarziere de 1 2 sec sa se ridice.iar in timp ce mergi pe strada cad toate sau doar vit si tur jos.am scris mai mult sa va fac sa intelegeti.ms celor care citesc si poate are cineva o problema asemanatoare si asteapta un raspuns sau chiar a rezolvat problema.ms mult tuturor

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
F l o r i n   
F l o r i n

ce marca de ceasuri ai ? Daca vorbesti de calculator de bord, inseamna ca ai VDO.... daca ai afisajul pe jumatate, nu sunt VDO... sunt MM.

 

posteaza sa vedem codul ceasurilor - fabricantul

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
codrut19   
codrut19
http://postimg.org/image/beaeb9jml/ daca nu merge o sa pun alta ca intru de pe tel si e cam nasol.oricum am cu computer din ala pe jumatate imi arata doar temperatura de afara si cand pornesc imi arata OK iar daca imi lipseste ceva de exemplu apa imi arata acolo senzorul.sper sa mearga.ms

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
F l o r i n   
F l o r i n

da, nu ai calculator de bord... este fara. Din pacate, nu exista o solutie trainica, de repatie a acestor ceasuri.

 

recomand inlocuirea loc cu unele VDO - cele cu maxidot si BC - montezi si maneta de stergatoare cu butoane de BC... si o sa ai si calculator de bord

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
codrut19   
codrut19

Crezi ca merge?m-am gandit la treaba asta stii cumva la ce pret ar ajunge o astfet de treaba?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
F l o r i n   
F l o r i n

sigur ca merge, am facut destule...

 

ceasuri cu afisaj in stare buna - sa zicem in jurul la 350-400 lei, maneta, cablaj - 100 lei.... 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
codrut19   
codrut19

Si ce ce m-ar ajuta deci ce avantaje am?

Modificat de codrut19

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
F l o r i n   
F l o r i n

1. ceasurile nu mai se defecteaza, asa cum fac cele Jaeger.

2. ai toate datele legate de consumuri, distante, timp calatorie, etc... datele de la BC

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
codrut19   
codrut19

Si dca as cumpara alea as putea sa le schimb eu si e necesar sa schimb si ala de la stergatoare?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
F l o r i n   
F l o r i n

ca sa poti schimba informatiile de la BC, trebuie sa inlocuiesti si maneta - asa cum ti-am scris si mai sus - dupa care sa faci cablaul de la maneta si se mai adauga o mufa in spatele ceasurilor.

 

ceasurile - indiferent ce model montezi - trebuie adaptate pe masina, scrise cipurile la chei, etc. proceduri de software

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Al Bundy   
Al Bundy

PAi de maneta aia este vorba, se pune una cu butoane, se face cablajul, se face adaptarea ceasurilor cu cipurile din chei si a ceasurilor cu ecu.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
C.T.C.   
C.T.C.

Intre timp am vandut masina, cred ca este singura masina din gama VAG care m-a dezamagit la propriu. Partea electrica este praf !!

Se poate inchide /sterge sau se poate lasa in continuare pentru discutii legate de aceste erori

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
F l o r i n   
F l o r i n

depinde de la masina la masina..... nu putem generaliza - in afara de cateva probleme comune - afisajele la clustere, ceasurile Jaeger - la Audi, switch-urile/yalele - chiar nu au probleme grave, etc... fata de alte marci - care au probleme cu ECU, etc.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
C.T.C.   
C.T.C.

Nu generalizez, dar C5'u mi se pare problematic din cate masini am avut.

Nu dau nume, insa din gama VAG acest model sta nu prost, ci foarte prost la unele capitole . Oricat ai incerca sa remediezi, sa schimbi tot degeaba.. reapar iar si iar insa numai cei cu nervi puternici si dornici de a se bucura de un A6 Quattro trec peste astea. 

Eu nu am putut .. :)

Dpmdv merita sa iti iei o astfel de masina si nu numai, doar de la un cunoscut si neaparat cu un istoric de service . Este necesar 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
dobrea   
dobrea

salut

.am un a6 2002 1.9 tdi....in weekend am dat jos motorul de pe masina cu absolut tot,,,,exceptand cablurile care duc la calculator.

am schimbat ambreiasuj si distributia, placutele spate, fata, am reparat AC, in fine, un service amanuntit. toate bune si frumoase doar ca nu imi mai merge kilometrajul, nu se mai ridica acul.....cand bag in marsarier da se  miste un pic da nu are curaj,,,,plus ca aveam rezervorul pe 3 sferturi plin si acu imi arata ca e pe rosu. mentionez ca ma facut si shimbul de ulei filtre etc.

e posibil sa fi uitat vreo mufa....ceva care sa imi afecteze kilometrajul si afisajul motorinei?

ce e ciudat e ca si motorina si kilometrajul se ridica ..apoi coboara....si tot asa

ms mult anticipat

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Al Bundy   
Al Bundy

verifica firele de la cititorul de pe cutie.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.

×