Jump to content

un usor tremurat la relanti


gabriel randasu
 Share

Postare recomandată

Dacă era apa nu ar fi trebuit sa ai misfire pe toate cilindrele?

As fi zis injector dar e f posibil ca injectorul sa meargă si de-aia sa ai codul pt cat.

Verifica bujia + bobina de la cilindrul 2 sau muta-le pe r

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi injectorul s-ar putea rezolva cat de cat cu un aditiv de curatat injectoare...daca da...imi puteti recomanda unul bun...

P.S. ideea cu mutatul e foarte buna numai ca...uitandu-ma la motor care bobina e nr 1, nr 2, nr 3,??? numerotarea asta nu o stiu (pentru cultura mea generala)

Va multumesc frumos!

Cu stima Marian,

Modificat de victorasp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uita de aditivii pt curatat care se baga in rezervor!

Din cate stiu eu, de la stanga la dreapta, daca ai 3 cyl. 1,2,3.

Mut-o si tu pe aia din mijloc in alt loc.

Ai grija sa nu mergi asa cu ea!

Daca e de la aprindere inseamna ca va ajunge benzina nearsa in cat si risti sa-l supraincalzesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da are dreptate freak, e posibil sa mergi in 2 pistoane, adica bobina 2 sa nu meraga sau sa mearga cand vrea ea.

Numerotarea cilindrilor se face de la distributie. Dar cum tu ai 3 se simplu cilindrul 2, cel din mijloc.

Cu benzina de la noi intradevar sunt probleme.

Incearca sa schimbi si filtrul de benzina si sa pui benzina de 99 sau 101 si s-o turezi un pic sa curete.

Si in afara ca risti sa supra incalzesti motorul risti sa infunzi catalizatorul cu benzina nearsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc mult pentru sfaturi ...am vorbit cu mecanicul si zilele astea o sa ma duc la control :icon_thumright: sper sa nu fie bobina de inductie ( din cate stiu costa destul). Va tin a curent cu rezultatele! :icon_thumright:

Cu stima Marian,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt chiar asa scumpe si e extrem de simpla inlocuirea. Toate 3, se schimba in 10 minute dar dureaza mai mult diagnoza.

La polo bobinele sunt printre cele mai dese defecte. Daca schimbi una, s-ar merita sa le schimbi pe toate 3 daca sunt vechi ca sa nu ai surprize din nou mai tarziu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Re vin cu noutati... azi am schimbat bobinele intre ele cea de la cilindrul 2 la 3 ( desi m-am cam speriat s-a dovedit a fi extrem de simplu) si dupa o tura prin oras si o fortare a pedalei eroarea s-a mutat catre cilindrul 3 deci se pare ca este bobina cu pricina.Din cate m-am documentat o bobina ar costa intre 160 si 220 lei la reprezentanta ar fi 206 lei pe original. Insa daca as afla cine o produce poate as gasi aftermarket la un pret mai bun.

Cu stima Marian,

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 03D 906 032 T

Component: 1,2l/2V SIMOS3 00HS2508

Coding: 00031

Shop #: WSC 32301

WVWZZZ9NZ3Y085399 VWZ7Z0B5707713

1 Fault Found:

16687 - Cylinder 3 Misfire Detected

P0303 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0010 0101

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ar trebui sa scrie pe bobina producatorul, cel putin un cod dupa care sa o cauti pe google...

eu m-as uita sa cumpar aceasi marca si model cu cele de pe masina, cele OEM cred ca pot fi si alta marca deci trebuie vazut...

de ce zic asta? ca sa nu existe cumva diferente de scanteie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prea simplu, nu-i asa? :)

Eu am pus Bremi(asta aveau la mine) si sunt OK dar oem ~200 e un pret bun. Nu le cauta pe cele mai ieftine ca e naspa sa ramai cu 2 pistoane in c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E chiar simplu insa Bremi nu am vazut pe piata ... Beru, Febi, EPS, Meat&Doria. Nu caut ce e mai ieftin ca imi dau seama ca sunt de duzina insa as fi vrut sa stiu cine le produce pe original.? La repr. nu scrie decat codul si VW pe ele insa ar putea fi produse si de unul din cei mentionati mai sus. O sa fac comanda in final la repr. cum ai spus si tu 200 lei e chiar bine. :icon_thumright: :icon_thumright: Inca ceva; fata de celelalte bobine la aceasta cu defect am gasit murdar contactul intre electrodul de la bujie si contactul de cupru din bobina.Chiar daca l-am curatat temeinic nu am realizat nimik. Ma gandesc ca poate asta o fi si unu din motivele defectarii.

Modificat de victorasp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am si eu o problema la relanti cateodata stau la semafor si deodata de la 800 rpm scade pe la 600 si apoi urca la 1200-1500 si isi revine apoi . Motorul tremura si el se simt trepidatiile si cu capota deschise se vede . Am fost la dealer si mi-a zis ca cica o fi de la benzina ca motorasul asta e cam pretentios . Alte idei??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Salut,

cu aceeasi problema ma confrunt si eu la polo 9n3(2007),acul de la turometru sta la 700 rotatii numai ca nu merge rotund,parca ar merge in trei sau mai bine zis in trei jumate(dupa spusele colegului care a facut scanarea).Motor de 1.4,16 valve,56.000km,in rest masina merge  si trage bine,ieri am fost Bucuresti -Alexandria ,am bagat benzina de 98 de la lukoil(numai de 95de la petrom),si am prins o portiune unde i-am dat 160km/h(la blana),4trepte cutie automata(circula sotia si fiica cu ea mai mult in oras,un drum la mare mai lung).Inainte de asta am schimbat bujiile(NKG),am facut si o scanare,dar nu mi-a aparut nimic si suplimentar a probat si bobina de inductie pe fiecare bujie,fiind in regula.Mentionez ca toate consumabilele sunt schimbate la timp(ulei,filtre),si prin luna mai am schimbat si kitul de distributie.Mecanicul spune ca o sa incercam sa bage aer comprimat in capul pistonului sa vada daca are o pierdere (nu stiu,ca poate sa fie o supapa ceva).Un sfat,o expicatie ceva?Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!