Jump to content

un usor tremurat la relanti


gabriel randasu
 Share

Postare recomandată

gabriel randasu

cred ca de cand am cumparat-o a avut un usor tremurat la relanti,am dat vina pe consumatorii in timpul iernii,care am zis eu,fara sa incerc sa ma contrazic,sa ii iau din consumul electric necesar la functionarea motorului.dar puteam sa ii inchid pe toti si atunci as fi vazut ca nu e asta.dar nu i-am dat importanta,pt ca si placuta prinsa pe capacul de plastic al motorului vibreaza putin,cea pe care scrie 1,2Wtotusi,acum ca i-am luat acumulator nou ,am vazut ca se simte vizual si auditiv.am gasit si la un test facut cu VAG-ul ca e problema cu releul de baza,17925 - Main Relay (J271): Electrical Malfunction este rezultatul dat de tester.sa merg la un specialist,eeventual poate imi si recomandati unul,sau sa merg sa il comand pe baza erorii gasite.care nu cred ca se inseala.de consum mi-e destul de greu sa ma pronunt,cu bucurestiul asa cum il bine-stiti.sinvremea asta.multumesc.astept pareri si sper sa nu imi afecteze bugetul prea mult :D

Modificat de gabriel randasu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barabas leiba

Eu nu inteleg urmatorul lucru:

Tremura motorul (masina) la relanti sau tremura acul turometrului cand sta la relanti? Adica gen Dacie care se ineca si acul ala urca si cobora ca nebunul?

Daca iti tremura masina usor la relanti este din cauza tampoanelor, fie de la tamponul de la motor, fie de la tamponul de la cutia de viteze.

Daca tremura (oscileaza) acul turometrului ceva nu e in regula la injectie sau e intr-adevar o problema electrica (alimentare, bujii, etc.). Acul turometrului mai oscileaza cand folosesti geamurile electrice, aer conditionat, faruri+proiectoare, etc.

Este foarte posibil sa ti se fi dus un tampon de cauciuc si simptomele sunt astea:

1.tremura usor masina la relanti, dar se potoleste cand calci usor acceleratia, pentru ca se echilibreaza la loc

2. simti un tremurat in schimbatorul de viteze

3. tremura vizibil motorul cand ai capota deschisa

4. tremura usa soferului cand e deschisa si este vizibil tremuratul ala.

Daca inteleg bine tu ai un motor de 1,2 benzina, care , desi e benzina tremura o idee, pentru ca e in trei cilindri si este mai greu de echlibrat. Oricum nu tremura suparator, deci daca simti ca deja te zgaltaie, e posibil sa se fi rupt un tampon.

PS :Am rugamintea sa iti completezi corect profilul, cu model/tip model (nu doar Polo, pt ca se fabrica din 70)/tip motor/nr kilometri orientativ/an fabricatie/

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabriel randasu

k,masina e 9Ndin 2003,12V,kM95000.si eu am crezut ca e de la consumatori,data fiind puterea sau mai bine zis cilindreea modelui meu,si a capacitatii de a alimenta consumatorii la relanti.de fapt o sa zici ca un motor mic are nevoiede un consum mic de energie pt a functiona,asa este.ceea ce mie imi da de gandit poate pe multi i-ar lasa indiferenti,date fiind lipsa altor simptome in functionare,cum ar fi o fluctuatie a acului turometrului,sau trepidat in schimbator.cred ca mai de graba faptul ca am terminat AR-ul si ca vreau ca masina mea sa functioneze STAS m-au determinat sa contracarez aceasta problema.si mai nou VAD-Com-ul care mi-a dat eroarea cu pricina.

La montarea acumulatorului nou am mers sa fac garantia acestuia,si aparatul de masura a aratat o tensiune corecta dezvoltata in instalatia electrica:14,2V.numai o disfuctie a releului cred ca ar duce la tremuratul mororului.

Ai dreptate,in 3 cilindri se schimba un pic lucrurile in ceea ce priveste un mers uniform al motorului,si volantul probabil ca are dimensiuni reduse.o mai fi si benzina,care ba este de 95 ba de 98(din vina mea bineinteles).

poti sa imi recomanzi un magazin pe piese daca va fi nevoie sa il schimb?ausburg?multumesc

Ps:se poate sa fie si din tampon,dar ar ramane eroarea.pe care am uitat sa spun ca am sters-o ultima data si a reaparut

Modificat de gabriel randasu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barabas leiba

Augsburg e serios si au tot ce iti doresti, evident pe comanda. Daca intr-adevar reapare eroarea aia e posibil sa nu ii placa masinii ceva.

In mod normal tremuratul motorului fara sa se observe si pe turometru se datoreaza tampoanelor. Daca oscileaza turometrul inseamna ca nu merge rotund si ceva nu ii convine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

si eu am exact aceeasi problema ! vibratul la relanti! cautam pe cineva sa-mi spuna k sunt eu nebun dar nu sunt... se pare k vibratziile sunt o problema! vibreaza mashina, vibreaza schimbatorul (aia cu usa nu am incercat dar ma uit azi) si turometrul - n-as spune k o ia de nebun asa in sus si in jos... are un mic jos pe la 1000 dar nu cred k e anormal rau :D

INSA MA CAM SPERIE ASA UNEORI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate este de ajutor sa zic si eu ca polo aproape toate au probleme cu corp clapeta acceleratie , eu as zice sa sa faceti o adaptare de clapeta la cele care tremura motorul(cu vag-com in canalul 098 sau 060 la setare de baza ) dar daca au uzuri nu se va putea adapta clapeta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema mea este asemanatoare, dar putin diferita.

Mie imi tremura motorul la relanti doar din cand in cand, dar nu dupa o periodicitate clara (intre 2 tremuraturi succesive pot fi 2-3 sec dar pot trece alteori si 10 sec).

Daca ii dau o talpa in mers il afum pe cel din spate.

Voinea mi-a sugerat sa masor cu VAG-COM presiunea pe injectoare, dar aici totul e bine.

Alte sugestii ?

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

si eu am avut problema cu tremuratul acului de la 600 la 900. uneori se oprea la semafor daca ridicam prea repede ambreiajul, sau daca dadeam drumul la aer.

am fost la un service si mi-a reglat clapeta, dar dupa alt model de VW, ca pe modelul meu ALM nu raspundea la calculator. avea program Delphi.

s-a chinuit omul cam o ora dar a facut-o.

problema a disparut dar daca dau drumul la consumatori (chiar numai aer) incep iar oscilatiile, ce-i drept mai usoare (interval mai mic).

ma enerveaza la culme. tot o vad defecta, si nu sufar asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema.La relanti o usoara vibratie in volan.Daca acceleraz 30-40 ture,dispare.Am intrebat mecanicul-banuieste tampon motor,dar vom verifica la urmatorul schimb de ulei(peste vreo 3000 km.)

Nu am facut nici test cu Vag-com-ul.Daca cineva are o rezolvare imediata(din experienta directa)va rog postati.Mersi!

Modificat de dpolo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frailor

La voi in motor se produc explozii care se transmit chiar daca exista amortizoare, bucse (tampoane) de cauciuc ... sa ; asa ca un tremurat usor este normal, acestea se poate simti si vedea chiar si in volan, dar mai in scimbatorul de viteze care este fixat de cutia de viteze si deci de motor ...

Daca va faceti griji de explozii mergeti la service ... ;)

Daca e ceva mai serios atunci tot la service ... si nu mai e funny...

Succes in depistarea problemelor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizita la VW.Parere:Vibratii cauzate de volant(motor-59000km.).Recomandare:-circula mai departe.Daca vibratiile se vor amplifica prea tare schimbare volant.Asa o fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

si la mine tremura la ralanti

ideea e ca nu face mereu la fel , adica uneori tremura mai tare uneori mai incet

ma gandeam la bujii sau corp clapeta

mentionez ca masina mea are doar 35000 ... sa fie de la volant ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut

Am cumparat si eu un polo din 2000 1.4 benzina aproximativ 150000 km si am aceiasi problema la relanti urca si coboara turometrul dela 850turatii la 1000 turatii .

Ce e de facut ?

Pot sa fac acest remediu cu Vag com ?

Daca DA poate sa ma ajute cineva

Raman dator .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Fratilor am si eu o problema cu polo al meu model 9n din 2004 cod BBY.Veneam asta vara de la mare si pe A2 mi sa oprit motorul in mers.Am oprit si am pornit-o din nou dar mi-au ramas aprinsi martorii de evacuare gaze si EPC. Am schimbat senzorul de temperatura,am curatat si clapeta de acceleratie dar cred k nu am facut calibrarea cum trebuie pt k am alarma si knd am pus contactul a pornit aia.Spuneti-mi si mie ce sa fac si eventual sa imi da-ti o mana de ajutor,eu sunt din targoviste,dambovita.MS mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar care e legatura cu titlul topicului? Iti tremura la relanti? ca nu ai mentionat. O scanare ai facut sa vezi ce erori are?

OffTopic, :icon_thumright: iti recomand sa citesti regulamentul bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O completare fac si eu,dat fiind ca mai sus era un coleg care zicea ca oscileaza acul de la turometru la punerea in functiune a unor consumatori.O oscilatie intre 100-200 de rot\min la cuplarea unor consumatori e cauzata de baterie care,ori a fost inlocuita cu alta de o capacitate mai mica,ori nu mai are capacitate de incarcare nominala(nu mai tine curent).Dar oscilatia apare numai la cuplarea unor consumatori:faruri,climatizare,etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Primul post :vaidecapulmeu:

Salutari si la subiect :))

Polo 9N 1.2L 3 cilindri.

Si la mine a inceput de ieri sa tremure motorul la relanti. Tremura masina cu totul. acul joaca usor intre ~700 si 800 si suna a trabant/tractor.

La toba se vede ca merg doar 2 pistoane.

Cand o turez peste 1500 dispare orice tremurat si zgomotul revine la normal, tin acceleratia, acul sta fix.

Cred ca mi-am luat trabant(2 pistoane) :P

M-am uitat la bobinele de inductie si una pare sa fie dusa. Am deconectat-o si motorul merge la fel.

Am mutat-o in alt soclu, tot deconectata, la fel. Cand deconectez alta care e buna, motorul da sa moara ~600 rpm si suna a 1 cilindru.

De ieri pana azi am ametit cautand pe forumuri si youtube.

Maine ma duc sa iau 'ignition coil' si sper sa dispara problemele.

Imi doresc succes, o sa va zic ce a iesit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat!

Am inlocuit bobina motorul merge OK :icon_thumright:

Fara mecaninc:

1. deconecat minus baterie

2. Scos capac motor

3. inlocuit ignition coil

4. reconectat bateria

Pentru ca altii care au aceeasi problema cum am avut eu(nu e intotdeauna de la bobina) am filmat cum face motorul cand merge cu 2 pistoane din 3.

Asta m-a ajutat sa gasesc bobina dusa:

Video-ul meu: http://www.youtube.com/watch?v=iC8KREYkZqY

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Trebuie scos minusul de la baterie obligatoriu? Si eu mi-am schimbat recent o bobina insa fara sa scot borna de la baterie. Ce se poate intampla daca nu scoti borna minus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Nu e obligatoriu sa scoti minusul, e doar o masura de siguranta ca nu faci vre-un scurt din greseala.

Eu cand am cautat bobina dusa nu am scos minusul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

nu reusesc sa elimin tremuratul la relantiu ,nu tremura in continuu ci din cand in cand sa zic asa merge 4-5 secunde apoi scurt baga un mic tremurat si tot asa ,sau cand motorul e cald pornesc si vreo zece secunde tremura apoi isi revine si merge bine ,daca opresc si imediat pornesc la fel tremura cateva sec apoi iar merge bine ,mentionez ca am schimbat bobinele (sunt noi )si am incercat si cu ale unui prieten si face exact la fel ,am avut si alte probleme si de aceea am schimbate egr ,clapeta senzori temp senzor presiune sonda lambda noua si originala .. in prezent la scanare nu imi da nici o eroare si au fost facute adaptarile pt piesele la care sa umblat , motorul merge si trage ok ,a ramas problema scuturatului.

ps.compresia 15 pe fiecare cilindru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca te pricepi, asa ca te intreb, se vede tremuratul si la relanti, adica oscileaza si turometrul, dar la consumul instant, daca ai calculator?

Lantul de la distributie in ce stare e ? Adica l-ai schimbat sau are ceva kilometri?

Cumnatul meu are o Fabia 1.4 din 2002 si tot sa nu a reusit sa-i faca relantiul si s-a obisnuit asa, masina trage tot Ok, fara erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lantul a fost schimbat , cand tremura misca si acul la turometru ,computer de bord nu am

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer daca zici ca le-ai rezolvat pe toate inclusiv adaptat clapeta de acceleratie ...mai poate fi de la benzina.

De care pui, de 95 ? Pune de 101 de la Rompetrol, dar cand te apropii de 0 si vezi daca iti mai vibreaza, la a mea 1.4 tot asa vibreaza la relanti cate o data, cand pun de 95.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!!! Rog a ma ajuta intr-o problema ce mi se pare destul de ciudata... in decurs de o ora de la alimentare din benzinarie Polo-ul meu a inceput sa se comporte ciudat...la vitezele 3,4,5 daca "o calc" mai tare incepe sa se innece, sa mearga neregulat, si sa piarda din putere neatingand mai mult de 50 - 60 km/h indiferent de viteze (3,4,5)... intre timp se aprinde si martorul catalizatorului care se stinge la prima repornire; la relanti apare un usor tremurat. In urma testarii cu vag-ul mi-au aparut 2 erori descrise mai jos (dupa resetare nu au mai aparut).Daca o las usor, si nu fortez pedala merge bine fara nici o problema,fara tremurat sau pierderi de putere. Acum stau si ma intreb ...este posibil ca la foamea ce persista in vremurile noastre si al pretul crescut al carburantilor sa fi bagat astia apa cu solventi in benzina(au mai fost depistati anii trecuti cu practici din astea)...sau sa fie o pura coincidenta si intradevar sa fie o problema la polo desi pana la alimentarea mergea perfect.Daca am patit-o cu apa cum pot remedia problema???

Masina Polo 9n, 2003, benzina, motor 1,2, AWY,158.000km.

Erori aparute:

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 03D 906 032 T

Component: 1,2l/2V SIMOS3 00HS2508

Coding: 00031

Shop #: WSC 32301

WVWZZZ9NZ3Y085399 VWZ7Z0B5707713

2 Faults Found:

16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 35-10 - - - Intermittent

16686 - Cylinder 2 Misfire Detected

P0302 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!