Jump to content

Motor oprit in mers si nu mai porneste [Passat CC]


iustinn
 Share

Postare recomandată

Banuiala mea, si ceea ce ma face sa ma simt vinovat, este acel kick-down,  dar am facut si accelerari mult mai bruste decat asta si nu s-a intamplat nimic.

 

la anul ei de fabricatie, ai pretentii... doar nu o sa mergi numai pana in 2000 rpm cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • iustinn

    11

  • F l o r i n

    11

  • pronet

    8

  • Adrian Ene

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu un tachet s-a spart, ci un culbutor. Acele acelea s-au împrăștiat peste tot si au ajuns intre axul cu came... încă nu au desfăcut și chiulasa, mâine vor face asta. Deja am luat în calcul schimbarea motorului, am găsit la 1100 euro la dezmembrări....

Modificat de iustinn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot desfaci sa schimbi toti tachetii sa stii o treaba .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca am identificat si cauza: motorul a avut o reparatie de proasta calitate (piesele si service-ul.. au gasit resturi de piese prin baia de ulei). Atat mi-a zis mecanicul prin telefon, maine dimineata ajung la service. Am sa va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

resturi de piese!!!!!!! probabil de la ce sa rupt/spart pe acolo.....sau acum reparatia care a fost facuta probabil a fost facuta ptr. vanzarea masini la cererea fostului propietar cand a aflat ca trebuie sa bage ceva bani in ea o fii zis bai nene incearca sa o faci sa mearga cat o merge ca deja e la vanzare...un istoric la masina nu exista cu ce interventii sa facut si cand sa facut ca sa incerci sa legi lucrurile un pic sa vezi mai exact care a fost cauza.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta-i riscul cand achizitionam masina de la necunoscuti si mai ales romani.

 

O sa o rezolvi , sper ca ai luat-o la un pret bun sa nu ajungi la pretul uneia impecabila dupa reparatie.

 

Bafta sa ai si sa o stapanesti sanatos fara alte incidente majore , chiar e o masina de care ar trebui sa te bucuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salut baieti! Revin cu o problema ce a aparut in seara asta. Eu nu sunt acasa si masina ( 2010 2.0 tdi 140 cai, resoftare la 170) e la fratele meu...in seara asta, cand sa plece cu ea de la munca, a pornit-o si a tinut-o accelerata pe la 2000 rot(cica sa o incalzeasca) La vreo 30 de secunde, exact cand vroia sa plece de pe loc, sa oprit si nu mai vrea sa porneasca. Cand ii da la cheie, nu porneste, se aude un zgomot ciudat si atat. Nu seamana cu zgomotul acela pe care il cunoastem cu totii cand nu o ia de la baterie. Mai ales ca merg becurile si restul electricelor. A venit cineva, a pus testerul pe ea si a zis ca nu ii arata nici o problema. Ar banui ca este egr-ul. Maine vine cu niste cabluri sa ii de-a tensiune ca bateria este originala si masina e din 2010.  Ce  pareri aveti la prima vedere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema de alimentare.Dupa pornire nu se tine turata .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, a pornit. Nu stiu ce a avut. A doua zi, la a 3-a cheie a luat-o. Poate un gunoi ceva ce a blocat alimentarea. O sa o pun pe tester cand ajung sa vad daca arata ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut, colegii aceeasi problema am avut si eu, masina s-a oprit in mers si nu a vrut sa mai porneasca.Dupa o ora de stat pe langa ea, a pornit singura si am mers direct la mecanic cu ea unde pe tester nu da nici o eroare.Am un drum mai lung de parcurs acum de sarbatori si nu stiu ce sa fac, nu inteleg care ar fi problema.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Buna ziua,

In primul rand imi cer scuze ca scriu intr-un topic vechi, dar nu pot deschide unul nou. Nu pot selecta categoria cand acceses Create-> Topic (nici de pe CHrome nici de pe Safari).

Detin un passat 2008, 2.0 tdi 140 cp. Aseara motorul s-a oprit din mers, la cateva secunde dupa pornire. Am incercat sa il pornesc, dar nu facea decat zgomotoul de invartire, fara sa porneasca. De dimineata l-am transporat la service platforma si supriza masina a pornit dupa ce a fost impinsa in atelier. Pana atunci mai incercasem si eu si mecanicul dar nimic. Au aruncat o privire, au facut diagnoza, nu au gasit anormal. S-a verificat EGR, pompa de motorina, filtrele, niste cabluri(care am inteles ca ar piutea cauza astfel de probleme). O sa verific si a doua cheie maine dimineata. Ultima data a fost alimentat acum 2 saptamani.

Stiti ce ar mai putea fi de verificat ?

Sunt putin stresat deoarece saptamanile viitoare voi avea niste drumuri mai lungi de facut.

 

multumesc

Modificat de Oati
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce erori s-au gasit la diagnoza? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce mi s-a spus la service, nimic. Masina inca este acolo.

Acum 2 saptamani am schimbat discurile si placutele, nu stiu daca are legatura.

Modificat de Manuel N.
Atentie la quote! Se sanctioneaza - citeste regulamentul. First/last warning!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur nu are legatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat pana la urma masina. Nu au gasit nimic. Mecanicul mi-a aratat un cablu in fata si a spus ca daca se mai intampla sa nu porneasca sa misc de cablu si sa ma intorc la service. Din pacate am uitat cum a spus ca se numeste cablul dar pot sa ii fac o poza cand e lumina.

Mi s-a spus ca nu este de la cheie deoarece trebuia sa apara eroarea pe immobiliser.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salutare! Am o problema la masina personala un Vw Passat CC 2.0 tdi CBAB si nu ii dau de capat deloc. Masina se opreste cand ajung intr-o intersectie sau uneori cand sta la relanti pe loc. Cand se opreste uneori apare spirala cu una din erorile P0403, P0121, P2565, uneori se opreste si nu are nicio eroare sau se aprinde check engine si gasesc pe tester P0191. Sunt momente cand i-au contatul il pun la loc si porneste imediat,dar are momente cand porneste dupa 3-4 chei sau chiar mai multe. Pe VCDS  erorile sunt: P0191 Senzor presiune combustibil eroare semnal, P0403 EGR Valve Malfuction, P0121 Throttle Position senzor semnal implauzibil, P2565 Turbocharger Boost Control Position Senzor Circuit Signat too high. La masina s-au schimbat urmatoarele: senzor combustibil de pe rampa de 3 ori (primul aftermarket si 2 pe original VW), conversie de la pompa CP4 la CP3(cumparata de la MAC Timisoara) in urma unei constatari la care s-au gasit urme de pilitura in filtrul de motorina si in rezervor, pompa combustibil rezervor, releu alimentare 100 si siguranta de la pompa de alimentare. Cand s-a facut conversia s-au verificat si curatat injectoarele toate la un centru specializat, curatat tot traseul de alimetare plus rezervorul, curatat EGR, clapeta accelearati si admisia cu adaptare la fiecare. Pe tester presiune in rampa este intre 240-286 bari, insa la valva de control combustibil fluctueaza intre valorile 206,221, 190, 150, 185, 130, 86 brusc smunceste motorul si ajunge la 306 bari, se stabilizeaza 2-3 sec intre 200-225 bari dupa care se repeta valorile enumerate dupa un interval de timp (cat si cum vrea masina sa mearga). Am pornit pompa din rezervor din tester sa vad daca vine motorina si ajunge pana la filtru de motorina si dupa filtru pana la pompa de inalta. Va rog sa imi spuneti ce as mai putea sa mai verific, m-a adus la disperare masina. Cablajul pare in regula peste tot. am luat fiecare mufa in parte de pe traseul de alimentare si le-am verificat, plus cablaj pe o distanta de 20-40 cm fiecare si toate par in regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua .

Am achiziționat de curând un vw Passat cc 2010 , 2.0 tsi , 147 kw benzina . Masina după 5-10 km începe sa se oprească in mers sau chiar când stau pe loc cu motorul pornit . A fost pusă diagnoza pe Masina si am schimbat următori 3 senzori : vilbrochen , senzor axa cu came , si senzorul de la furtunul de aer turbina . După toate acestea   Face la fel . Atașez si ultima diagnoza pe care am făcut-o după ce am schimbat senzorii de mai sus .https://drive.google.com/file/d/1QU9yiZIB8PiqrKDtrTDKbAJTxfEM5RnZ/view?usp=drivesdk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am și eu o problemă menționată anterior la un passat cc 2011 136 cp se opreste odata la 6 ,7 luni și pornește la a doua cheie nu înregistrează nici o eroare am verificat parametrii sunt ok am schimbat pompa din rezervor senzor turație motor anul trecut când s-a oprit crezând că am rezolvat dar s-a oprit iar acum ma gandesc sa trec mai departe la regulator de pe rampă ,de pe pompă nu știu poate cineva a gasit care ar fi problema ca să nu mai tot schimb aiurea

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Destul de greu de identificat problema,aparand aleator. As inlocui un releu,cel ce alimenteaza Ecu. E in cutia sigurante din fata. Lasa regulatoare/senzori presiune. Nu aia sunt cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/16/2023 at 6:49 PM, Nec Florin said:

Am și eu o problemă menționată anterior la un passat cc 2011 136 cp se opreste odata la 6 ,7 luni și pornește la a doua cheie nu înregistrează nici o eroare am verificat parametrii sunt ok am schimbat pompa din rezervor senzor turație motor anul trecut când s-a oprit crezând că am rezolvat dar s-a oprit iar acum ma gandesc sa trec mai departe la regulator de pe rampă ,de pe pompă nu știu poate cineva a gasit care ar fi problema ca să nu mai tot schimb aiurea

 

 

 

Cand se opreste, se aprind ceva martori in bord? In afara de baterie, etc? Gen abs, esp, frana de mana? Daca nu, nu e din releu alimentare ecu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare am un Volkswagen Passat CC cutie automată DSG,am circulat de dimineață cu el l-am parcat și pe seară când am vrut să îl pornesc nu mi-a mai pornit,îmi spune să trec maneta în P/N( park sau Neutru) menționez ca mașina este pusă în park dar nu mă lasă să o pornesc apărându-mi în bord ce am menționat mai sus,a mai pățit careva?

 

Mai menționez faptul ca afara a fost frig -7 grade 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i o diagnoza si posteaza erorile stocate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut , nustiu daca postez bine aici , am un passat cc 2009 ,l-am lasat mergand si dupa doua zile numai merge nimic , nu se mai aprinde niciun martor pe bord , ca si cand nu am cheia in contact ,nici VCDS-eu nu il pot conecta cu masina , baterie noua ,va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate e vb de elv defect...., confort, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scan...

received_881331607116993.jpeg

received_1121076292583247.jpeg

received_1479986785916423.jpeg

received_367068669267114.jpeg

received_894756735986889.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!