Jump to content

Motor oprit in mers si nu mai porneste [Passat CC]


iustinn
 Share

Postare recomandată

Buna seara! Este vorba despre un passat cc 2.0 tdi, 2009, cu dsg.

Astazi, in timp ce eram in kick-down (motorul turat cam la 3500 rpm), brusc, s-a oprit motorul. Cea mai mare temere a mea a fost ca s-a rupt cureaua de distributie, insa am desfacut putin capacul si se vede ca este intinsa si intreaga. Am incercat sa o pornesc, insa fara niciun rezultat. Invarte, dar nu porneste si nici nu da vreun semn ca ar porni. Am desfacut capacul filtrului de motorina, cu suspiciunea ca este infundat (trebuie sa fac revizia cat de curand), am scos filtrul si, nu stiu daca este normal sau nu, acesta retine multa motorina in el (curge foarte greu) si, la fel, cand l-am bagat la loc, locasul acela fiind plin cu motorina, abia a intrat, adica abia intra motorina prin el. Este normal sa faca asa sau este infundat? In afara de acel kick-down, as mai avea suspiciunea ca am alimentat de la Lukoil (eram pe rosu si am pus in jur de 5l deoarece nu aveam alta benzinarie aproape, insa n-am mai apucat nici sa merg la alta). Ce ar fi de verificat? Pompa din rezervor ar putea fi problema (as tinde sa spun ca nu, deoarece filtrul de motorina era plin)? Am mai vazut undeva pe forum ca, la o problema asemanatoare, unui coleg i-a pornit masina mecanicul apasand pe supapa de la egr. As putea face acelasi lucru? Daca aveti alte sfaturi, va rog din suflet sa le scrieti aici.

Offtopic: Este vreo problema pentru cutia automata daca o tractez pe N, cu motorul oprit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • iustinn

    11

  • F l o r i n

    11

  • pronet

    8

  • Adrian Ene

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mai stiu un caz asemanator cu al tau,a alimentat la luk si a dus-o pe platforma...evitati luk oil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandesc ca poate nu s-a amorsat pompa. La CR-uri amorsarea se face din vcds - pentru a evita pb ulterioare cu spanul, etc. Incerca eventual o pornire directa cu spray, cu toate ca nu e recomandata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am mai alimentat niciodata pana acum la Lukoil, am auzit ce se vorbeste (nici fostul proprietar nu a facut-o, din ce a spus el - o am din septembrie), am alimentat astazi pentru ca aveam o mare urgenta, in sensul ca nu aveam unde altundeva sa alimentez si era acul aproape pe zero. Am pus doar de 30 de lei, cu gandul ca o sa ajung la Petrom, unde pun de obicei, insa n-am mai ajuns :(. 

 

Unde ar trebui sa dau cu spray-ul de pornire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Direct in galerie. Decuplezi furtunul de dupa MAF, dai spray si incerci sa o pornesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce martori iti raman aprinsi dupa ce pui contactul si vezi daca ai erorii stocate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citesc pe internet despre spray-ul de pornire si mi-e cam frica sa-l folosesc. Multumesc pentru raspuns. Daca mai stie cineva vreo solutie, va rog sa postati.

 

 

 

 

Dupa ce pun contactul nu ramane niciun martor in plus fata de cel de la baterie si cel de la motor (care mereu raman aprinsi).

Modificat de iustinn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te gandi ca bubuie motorul acum. Am intalnit o situatie asemenatoare la un coleg care suspecta pompa - nici cu vcds - chiar daca a fost reinitialiyata nu a pornit. A reusit numai cu spray.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pronet, cred ca despre mine vorbesti :)

Ar putea incerca cu spray ca poate a patit ca mine si a prins cumva aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod sigur. Cu toate ca nici la tine daca imi aduc bine aminte nu dadea nici o eroare pe vcds. Procedura era OK, totul mergea, dar nu vroia sa porneasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uita-te pe bonul de la benzinarie. Nu cumva ai pus benzina in loc de motorina? :)

Modificat de dodooopassat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am pus benzina, am verificat si bonul. In seara asta nu am reusit decat s-o tractez pana intr-un loc sigur. Am sa incerc maine cu spray-ul, multumesc pentru ajutor, in special colegului pronet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara! Este vorba despre un passat cc 2.0 tdi, 2009, cu dsg.

 

Astazi, in timp ce eram in kick-down (motorul turat cam la 3500 rpm), brusc, s-a oprit motorul. Cea mai mare temere a mea a fost ca s-a rupt cureaua de distributie, insa am desfacut putin capacul si se vede ca este intinsa si intreaga. Am incercat sa o pornesc, insa fara niciun rezultat. Invarte, dar nu porneste si nici nu da vreun semn ca ar porni. Am desfacut capacul filtrului de motorina, cu suspiciunea ca este infundat (trebuie sa fac revizia cat de curand), am scos filtrul si, nu stiu daca este normal sau nu, acesta retine multa motorina in el (curge foarte greu) si, la fel, cand l-am bagat la loc, locasul acela fiind plin cu motorina, abia a intrat, adica abia intra motorina prin el. Este normal sa faca asa sau este infundat? In afara de acel kick-down, as mai avea suspiciunea ca am alimentat de la Lukoil (eram pe rosu si am pus in jur de 5l deoarece nu aveam alta benzinarie aproape, insa n-am mai apucat nici sa merg la alta). Ce ar fi de verificat? Pompa din rezervor ar putea fi problema (as tinde sa spun ca nu, deoarece filtrul de motorina era plin)? Am mai vazut undeva pe forum ca, la o problema asemanatoare, unui coleg i-a pornit masina mecanicul apasand pe supapa de la egr. As putea face acelasi lucru? Daca aveti alte sfaturi, va rog din suflet sa le scrieti aici.

 

Offtopic: Este vreo problema pentru cutia automata daca o tractez pe N, cu motorul oprit?

 

cand ai desfacut filtrul de motorina, ai gasit particule foarte fine de metal, in suspensie... prin motorina ? daca nu te-ai uitat, verifica...

 

scoate si senzorul de presiune si vezi daca gasesti span pe acolo.

 

daca da, sa nu mai dai la cheie.... 

 

nu incerca cu spray, pana nu se indentifica clar problema.... poti face mai mult rau.....

 

EGR - la CR e cu totul altceva.... nu e ca la motoarele din vechea generatie....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La asa simptome (probleme de alimentare) as zice ca-i pompa de inalta.

Apa in motorina. Ori motorina de la Luk ori condens de la prea putina motorina in rezervor.

Sfatul e sa nu mai incerci nimic, sa o duci intr-un service calificat.

Modificat de Pit!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dus-o la service. Prima problema identificata a fost, dupa cum zicea mecanicul, ca motorul se aude ca si cand n-ar avea compresie. Sper sa nu fie sarita distributia de la punct si sa fi facut alte tampenii. Am sa va tin la curent. 

Modificat de iustinn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am fost sunat de mecanic. Se pare ca s-a rupt un tachet, care a blocat axul cu came si... s-a dus dracu, ca sa zic pe romaneste. Maine o sa merg acolo si o sa va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E interesant de aflat cauza care a produs respectiva rupere. Nu are legatura cu alimentatul la Luk-poate pura coincidenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiala mea, si ceea ce ma face sa ma simt vinovat, este acel kick-down,  dar am facut si accelerari mult mai bruste decat asta si nu s-a intamplat nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca era dupa aia sigur il auzeai in mers. Bataia de tachete nu e chiar insesizabila. Sigur suzeai acel tacanit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant :)

Iustine, era rece motorul cand i-ai dat blană?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e de la kick-down, a mea ia o gramada pe zi. S-ar putea totusi sa fi fost o problema daca motorul era rece. Eu evit sa ma dau la ea pana nu ajunge uleiul la cel putin 85 grade.

Modificat de Clawoodyou
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era apa la 90, dupa mers o ora și ceva prin oraș. Am avut mereu grija sa nu o accelerez când e rece. Nu știu ce sa mai cred...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic, ar trebui sa fie castrol.. ma rog, o am de doua luni si trebuia sa ii fac revizia peste cam o mie de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!