Jump to content

Probleme cu incalzirea apei din instalatia de racire


andrei.rir

Recommended Posts

dumitru dumitru

Multumesc

Si la mine ajunge foarte greu apa la 90 de grade,  iar dupa ce ajunge la 90 de grade si  stau pe loc scade la 80-70 de grade. Oare e normal sau nu inchide bine termostatul?

Link to post
Share on other sites
  • Replies 432
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    27

  • identitate78

    21

  • EEXCALADE

    20

  • Skampia

    20

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Sa stii ca ma gandesc si eu la treaba asta.

Salut și mulțumesc tuturor celor care au postat pe forum. Posesor Passat 2.0 tdi dsg 2011 am întâmpinat și eu "comuna" problema cu acel mic termostat de răcire a cutiei care s-a defectat. La drum

este normal la aceste temperaturi si cand e vb de un diesel - mai ales daca nu mergi turat, stai mai mult pe loc, etc - si caldura la maxim.

Posted Images

Salut am și eu un passat b7 și am aceeași problema cu apa dar am schimbat termostatul de lângă cutie sperând ca scap dar nu știu cred ca și celălalt termostat îi de vina poate cineva sa îmi spună unde se sala sau un cod de piesa ca la magazin numai pe ăsta de lângă cutie la găsit Mulțumesc

Edited by Dan₩ b7
Link to post
Share on other sites

Deci merg la -16 grade cu masina in oras. Apa se ridica la 90 grade. Dupa ce dau drumul la caldura in masina, o dau pe HI si nu prin climatronic, ci direct de la motor, si pun pe viteza 3 sau mai mare la ventilatie, incepe sa scada de la 90 grade apa. In conditiile in care in oras, nu prea merg peste 2000 ture f. mult, ci mai mult sub 2000. Cum ies pe un drum mai drept si o mai ard peste 2000 ture, se ridica apa la loc fara probleme.

 

E vreo problema la mine, sau e ceva normal, pe frigul asta, si la turatii mici de oras? In afara, nu e nici o problema, deoarece am testat-o. E mai bine sa tin caldura prin AC-ul climatroniicului? Mie in masina imi place sa am caldura f. mare, daca se poate sa fie si 40 grade. La voi e la fel, in aceste conditii? Am cutie manuala.

Edited by Ionut_CC
Link to post
Share on other sites

adica nu pe Auto.... nu are treaba, la temperaturile acestea - daca ajunge la 90 grade si cand iesi la drum intins, sta la 90 grade, e ok

Link to post
Share on other sites

La drum intins sta la 90 grade fara probleme, la aceste temperaturi reci de acuma. Da, nu e pe auto caldura. E pur si simplu de la motor. Nu am apasat nici butonul de auti si nici de AC.

Dar dimineata cand plec si acul de apa nu sa ridicat deloc, daca dau pe AC baga cald in masina. E ok sa tin asa, sau forteaza compresorul de ac?

Edited by Ionut_CC
Link to post
Share on other sites

nu are treaba, la aceste modele compresorul se invarte tot timpul, electrovalva presurizeaza sistemul - dar nu la aceste temperaturi - lasa-l pe Auto, ca sa porneaza si PTC-ul/Z35-ul.

Link to post
Share on other sites

Am inteles. Decu nu.mi fac probleme ca in oras scade temp.apei si pt.caldura sa o las pe auto. Si cam cat de mukle grade pot seta la auto? Cred ca nu se poate pe HI. Nu?

Link to post
Share on other sites

nu, cand ii dai pe HI, baga cald cat poate... nu mai tine cont de Auto

Link to post
Share on other sites

nu are treaba, la aceste modele compresorul se invarte tot timpul, electrovalva presurizeaza sistemul - dar nu la aceste temperaturi - lasa-l pe Auto, ca sa porneaza si PTC-ul/Z35-ul.

Salut Florin,

sa inteleg ca daca sunt pe auto si dezactivez AC-ul, compresorul de aer tot functioneaza? Eu credeam ca-l anulez pt ca nu se justica decat daca sunt aburite geamurile f mult, in rest consuma degeaba, asta pe timpul iernii, binenteles. Nu?

Edited by G-P
Link to post
Share on other sites

nu consuma mult, deoarece electrovalva nu inchide circuitul - e aproximativ cum invarti un motor, fara bujii.... sa zicem.

 

de invatit se invarte permanent la modelele astea mai noi - nu mai este cu ambreiaj electromagnetic, cum era la modelele mai vechi

 

daca temperatura o sa fie peste 4-6 grade si tu esti pe Auto, atunci o sa porneasca si compresorul - electrovalva va inchide circuitul - sub acesta temperatura, nu.

Link to post
Share on other sites

Si atunci de unde baga caldura prin AC asa de repede? Ce sistem are? Sunt nou pe climatronic diesel, de aceea intreb. Ca doar nu o ia din apa de la motor, care e rece.

Dupa ce apa de la motor ajunge la 90grade se mai justifica lasarea incalzirii prin automatic AC? Sau lasam direct de la motor?

Multumesc Florin.

Edited by Ionut_CC
Link to post
Share on other sites

Florin PTC=Z35?

passatul are PTC standard, adica toate? Siguranta de la PTC este nr. 5 de 100A cum am gasit in niste poze?

multumesc

Cand porneste PTC ul?.... pe HI sau inainte? Cu AC sau fara?

Edited by Manuel N.
Link to post
Share on other sites

sa nu fie pe ECON, in rest porneste.

Link to post
Share on other sites

Pai eu nu am econ? Adica sa nu fie ac-ul oprit?

poate fi si pe recirculare?

apropo la recirculare am 2 pozitii - una recirculare si una recirculare+auto.... care i diferenta? La pozitia 2 parca totusi baga de afara, deci nu-i chiar recirculare.

Cateva posturi mai sus scriam ca mi-a aparut REAR lock (un lacațel inchis) acum a disparut. Nu stiu cum a aparut si nici cum a disparut.

Edited by Manuel N.
Link to post
Share on other sites

da, sa nu fie AC apasat.

 

a doua este recirculare in functie de senzorul de calitate a aerului

Link to post
Share on other sites

Daca e apa la motor rece, si dai AC, atunci porneste acel PTC, nu? Dar daca apa de la motor ajunge la temperatura optima, iar tu ai incalzirea de la AC, PTC-ul se opreste si trece automat sa ia caldura din apa motorului?

Link to post
Share on other sites

parca peste 75 grade la lichid racire, nu functioneaza. Pana atunci, da.

Link to post
Share on other sites

da, sa nu fie AC apasat.

 

a doua este recirculare in functie de senzorul de calitate a aerului

Sa fie apasat ca sa pornesca Z35.

Link to post
Share on other sites

 

da, sa nu fie AC apasat.

 

a doua este recirculare in functie de senzorul de calitate a aerului

Sa fie apasat ca sa pornesca Z35.

 

 

da, corect... Ionut a reusit sa ma zapaceasca..... :winter:

Ce e Z35? La mine este? Cum il pornesc?

 

porneste singur... este un grup de rezistente, menit sa incalzeasca mai repede in habitaclu, cand e rece afara, rece lichidul de racire....

Link to post
Share on other sites

Ok. Mc. Scuze de bulversarea produsa asupra explicatiilor AC.ului. E de la frig sigur.

Link to post
Share on other sites

DA, sa nu fie econ, ca ECON e de la economic sau economie si asta inseamna ca nici curent nu consuma.

Edited by Al Bundy
Link to post
Share on other sites

>Buna, la cutia de viteza manuala exista doua termostate?

 

NU, doar unul singur. Cel de pe motor.

cu tot respectul, nu stiu daca si la VW, dar la noi la Audi (A4) tocmai a descoperit un coleg cu cutie manuala ca-l are si el (!) si l-a comandat pt inlocuire. simptomie identice, schimbat termostatul principal degeaba etc

Edited by GunX
Link to post
Share on other sites

Vorbim de B7, deci aici nu exista 2 termostate la masinile cu cutie manuala, la AUDI exista, am descoperit si eu acum ceva timp.

Edited by Al Bundy
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept