Jump to content

Kit ambreiaj, volant,calitate,pret!


KTY
 Share

Postare recomandată

Laurentiu, daca apas abreiajul dispare aproape de tot sunetul, iar daca mai bag si in treapta 1, dispare zgomotul si se aude doar motorul curat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

a mai montat cineva kit de ambreiaj+volant af.market pe passat b6 2009 110cp cod motor cbdc cu start stop?ati avut probleme cu volant?am inteles ca orice kit after market pus face probleme.special volant.astept pareri daca a mai montat cineva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare am passat b6 2.0 140cp imi poate spune cineva am observat daca stau pe loc si tin piciorul pe ambreiaj nu malasa sa turez masina mai mult de 3mii de ture este sau are cv?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

svg_gabriel10

Dezactiveaza ESP de la butonul de langa schimbator si o sa poti tura mai tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles da ESP daca ii activat nu iti indica si in bord?

Sau doar in timpul patinari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

svg_gabriel10

Iti palpaie repede martorul ESP daca "patineaza" , dar te si anunta in display cand apesi butonul, pret de cateva secunde (TCS ONN sau OFF). Daca sistemul ESP e oprit, iti va palpai lent si continuu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut, 

pt ce ai nevoie sa turezi masina la mai mult de 3000 ture pe loc ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut valerius s

Poi asa din joaca mam jucat si am observat ca nu se tureaza mai mult de 3000 credeam ca are cv cutia de viteza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,rog pe cineva daca stie sa imi spuna de la cati km incep sa apara probleme la ambreiaj la b6/2008 cu cutie dsg,motor 2.0 170cp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de stilul de condus. Durata de viata este influentata in mare parte de utiluzator. In medie e cam 75k ptr o manuala mers preponderent in oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

75 de mii sau ce inseamna 75k?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da...

75000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut, am si eu o intrebare, sper sa nu vi se para tampita insa trec de la un megane 2 pe benzina, din 2005, si cand ii dateam de la a 1-a a 2-a la turatii mari brusc drumul la ambreiaj imi patinau rotile in treapta a 2-a, la masina din semnatura nu se intampla asta, am dezactivat TCS-ul dar degeaba, patineaza rotile la a 1-a, cand dau a 2-a parca se tureaza putin in gol pana cupleaza, asa si de la a 2-a la a 3-a....oare patineaza ambreiajul? este normal delay-ul asta? de tras trage foarte bine insa cand schimb treptele brutal nu cupleaza imediat, se tureaza putin in gol...

 

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

svg_gabriel10

:offtopic: Razu! In primul rand nu inteleg de ce ai vrea sa iti patineze rotile in treapta 2. Vei distruge masina in timp. Eu am reusit in treapta 3 cu Vectra C Z19DTH o singura data, in regim de urgenta.

In al doilea rand, nu compara motorul de megane II (presupun ca e vorba de 1.6 16v, 110cp) a carui putere este data prin turatie...cu un diesel de 140cp 2010 a carui putere o scoate turbina.

Megane II nu este controlata in egala masura ca Passatul,care e plin de unitati electronice (ECU-uri). La Megane dai talpa si reactioneaza instant (comanda directa), pe cand la Passat... cand o calci, cererea ta este inregistrata de ECU, prelucrata si ti se da ce trebuie.

PS: Tu ai vrut masina de curse si ti-ai cumparat Passat diesel? :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)) nu, eram curios doar, eram oarecum ingrijorat, ma gandeam ca patineaza ambreiajul, sunt foarte multumit de cum trage doar ca eram curios de ce nu cupleaza imediat cand dau drumul la ambreiaj, ma gandeam ca ar trebui sa zvacneasca :)

 

Voiam doar sa stiu daca e normal sa se intample asta, sa nu se inteleaga ca ma plangeam de masina! :)

Modificat de razu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

svg_gabriel10

Am inteles. Daca nu ai simptomele clasice de ambreiaj pe duca, masina e ok (bataie la relanti, trancaneala, accelerare fara sa traga motorul/patinaj disc). Eu iti recomand sa folosesti ambreiajul cu grija (mai mosnegeste, lasa turatia motorului sa coboare inainte sa introduci in treapta superioara si nu ridici ambreiajul brusc)... e destul de piperat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, mersi frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va cer si eu parerea intr-o problema care a devenit frustranta. Am probleme cu ambreiajul si nu-i mai dau de cap. Am cumparat ambreiaj nou sachs kit+ volant+ rulment( cilindru).

 

De cand l-am montat de la prima pedala am simtit ca ceva nu este in regula. In timp la relanti am inceput sa am vibratii care se propagau in caroserie care dispareau daca incercam sa debraiez in treapat 1 sau marsaliere si parca in mers de multe ori parca scapa si venea masina din spate gen scapa in gol pt o fractiune de secunda.

 

Dupa o perioada nu mai scapam de vibratii decat daca incercam sa debraiez cu piciorul apasat pe frana. Vibratiile se simt la relanti si nu tot timpul ci doar daca opresc usor. Daca franez brusc sau brutal nu am vibratii.

Cu acest ambreiaj am facut max 3000 km. L-am trimis la garantie. Il astept....

 

Ca sa nu raman cu masina pe bara mi-am pus un ambreiaj sh tot sachs din dezmembrari. Inainte sa-l montez pe masina mecanicul mi-a recomandat sa pun kevlar pe disc ( avea ferodoul cam tocit). Am facut asta. S-a montat pe masina. Acum cu asta am alte probleme.La rece intra in viteza ( cam greu si agatat). Pe masura ce masina se incalzeste incepe sa intre din ce in ce mai greu spre deloc, mai ales marsaliere. Am avut de facut o parcare cu spatele si nu am putut baga in marsaliere orice as fi incercat. Pana la urma am oprit motorul, am bagat in marsaliere si am parcat ( m-am cam chinuit sa o scot din marsaliere cu motorul pornit).

 

Nu pot merge cu masina asa...risc sa stric cutia sa rup schimbatorul... De cand e in starea asta am facut doar 3 drumuri in 3 sapt ( max 20-30km). Ieri am scos-o putin si am impresia ca partea cu vibratiile la relanti au aparut iar... Deja nu mai am idei... Masina este un passat b6, 2008, bkp, cutie in 6 trepte,  4x4 si 78000 km reali.

 

Mai am un zgomot când apas pedala de ambreiaj la jumatate, un fel de harjait cu o bataie mica care dispare când sunt cu pedala la fund sau neapasata.

 

Ce mai poate fii? Ce am omis? Simptomele astea pot fi din cilindrul de ambreiaj? Este singurul care s-a pastrat pe masina din kitul nou când am montat ambreiajul sh.

 

Orice sfat este bine venit.

Multumesc.

Modificat de k7_nairam
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Detin un Passat din 2009, 2.0 Diesel, 140CP, cod motor CBAB. Problema mea e la pornire dimineata dupa ce stau 20-30 de secunde incepe sa se auda un troncanit iar daca accelerez dispare sau daca apas pedala de ambreiaj, mai nou si daca acelerez putin tot asa dupa 20-30 de secunde incepe sa tremure usor iar daca apas pedala de ambreiaj nu mai tremura. La cald totul e ok nu am nici o problema.

Ar trebui schimbat ambreiajul cu tot cu volant? Ce probeleme pot sa apara daca nu schimb ambreiajul?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va cer si eu parerea intr-o problema care a devenit frustranta. Am probleme cu ambreiajul si nu-i mai dau de cap. Am cumparat ambreiaj nou sachs kit+ volant+ rulment( cilindru).

 

De cand l-am montat de la prima pedala am simtit ca ceva nu este in regula. In timp la relanti am inceput sa am vibratii care se propagau in caroserie care dispareau daca incercam sa debraiez in treapat 1 sau marsaliere si parca in mers de multe ori parca scapa si venea masina din spate gen scapa in gol pt o fractiune de secunda.

 

Dupa o perioada nu mai scapam de vibratii decat daca incercam sa debraiez cu piciorul apasat pe frana. Vibratiile se simt la relanti si nu tot timpul ci doar daca opresc usor. Daca franez brusc sau brutal nu am vibratii.

Cu acest ambreiaj am facut max 3000 km. L-am trimis la garantie. Il astept....

 

Ca sa nu raman cu masina pe bara mi-am pus un ambreiaj sh tot sachs din dezmembrari. Inainte sa-l montez pe masina mecanicul mi-a recomandat sa pun kevlar pe disc ( avea ferodoul cam tocit). Am facut asta. S-a montat pe masina. Acum cu asta am alte probleme.La rece intra in viteza ( cam greu si agatat). Pe masura ce masina se incalzeste incepe sa intre din ce in ce mai greu spre deloc, mai ales marsaliere. Am avut de facut o parcare cu spatele si nu am putut baga in marsaliere orice as fi incercat. Pana la urma am oprit motorul, am bagat in marsaliere si am parcat ( m-am cam chinuit sa o scot din marsaliere cu motorul pornit).

 

Nu pot merge cu masina asa...risc sa stric cutia sa rup schimbatorul... De cand e in starea asta am facut doar 3 drumuri in 3 sapt ( max 20-30km). Ieri am scos-o putin si am impresia ca partea cu vibratiile la relanti au aparut iar... Deja nu mai am idei... Masina este un passat b6, 2008, bkp, cutie in 6 trepte,  4x4 si 78000 km reali.

 

Mai am un zgomot când apas pedala de ambreiaj la jumatate, un fel de harjait cu o bataie mica care dispare când sunt cu pedala la fund sau neapasata.

 

Ce mai poate fii? Ce am omis? Simptomele astea pot fi din cilindrul de ambreiaj? Este singurul care s-a pastrat pe masina din kitul nou când am montat ambreiajul sh.

 

Orice sfat este bine venit.

Multumesc.

Intrebarea este ,tu ai rulment presiune sau rulment hidraulic? banuiesc ca stii care este diferenta. Daca ai rulment presiune atunci intrebarea este daca mecanicul a verificat cilindrul receptor de pe cutie,sa nu aiba curgeri/aer totusi trebuie facuta aerisirea sau mai poti verifica lichidul de frina daca este la nivel.Lichidul de frina cind l-ai inlocuit?! Apropo ambreiajul fiind SH acel ''harjait''este de la volant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema nu este de la pompa de ambreiaj, cu ambreiajul vechi nu avea acest simptom. La tine este placa de presiune moale, cand se incalzeste nu mai intra bine in viteza, sau caraie in marsarier, este obosita, are diafragma decalita, adica soarele unde calca rulmentul si nu reuseste sa debraieze total.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a facut aerisire, lichidul de frana  s-a schimbat ( de 2 ori la fiecare ambreiaj) pana acum ( s-a facut aerisire de fiecare data). Cutia e in 6 trepte deci rulmentul este hidraulic. Acesta este nou l-am schimbat când am cumparat primul kit de ambreiaj+ volant( abia daca are 2000km ). NU am scurgeri de lichide pe langa cutie sau motor. Alte idei? pot avea problema in cauza de la kevlar? Mai sunt colegi care au pus kevlar? Sunteti multumiti? Intreb pentru ca nu mai am de ce sa ma mai leg. Ambreiajul trimis in garantie se pare ca mai dureaza ( aprox o luna). Am deja cam o luna de când nu folosesc masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Intre timp am mai fost sin service si am facut o aerisire ( aprox 3 ore ).

Dupa aerisire am obs ca nu mai agata in 2-3-4-5-6 dar in continuare vit 1 si marsarier intra greu.

 

Mi s-a recomandat ca o perioada sa merg cu ambreiajul putin patinat si cum aveam un drum de facut spre mare m-am riscat. La intoarcere am obs ca problemele aproape au disparut. A 1 - a acum intra mai bine, la fel si marsaliere. Am aflat ca am discul (kevlar) mai gros ca de obicei si aveam 2 variante - sa desfac masina si sa se mai ia din el sau sa merg cu ea mai patinat din când in când.

 

Mi-a disparut si hârjâitul total, nu mai am nici un zgomot. In schimb trepidatiile la relanti inca le am. Ciudat pt ca este singurul simptom care se pastreaza pe 2 ambreiaje. M-am bagat pe sub masina cat a fost in service si totul e la locul lui. De la ce pot avea vibratiile respective si cum de dispar când debraiez 1 - a sau marsaliere?

 

De multe ori vibratiile dispar doar daca incerc sa debraiez in marsaliere cu piciorul apasat pe frana ( altfel persista).

Modificat de k7_nairam
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare baieti,detin un passat b6,cod motor BMR cu dsg,de ceva vreme la reducerea brusca a vitezei se simte ca si cum s-ar rostogoli ceva,aveti parere despre ce poate fi vorba, ceva volant?Va multumesc ptr.pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!