Jump to content

Kit ambreiaj, volant,calitate,pret!


KTY
 Share

Postare recomandată

am schimbat kitul de ambreiaj cum este alta treaba :) pedala este foarte moale,discul mai avea 3mm pana la nituri bkp 160.000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat kitul de ambreiaj cum este alta treaba :) pedala este foarte moale,discul mai avea 3mm pana la nituri bkp 160.000

 

ce aveai pe ea? tot luck?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sachs.b6 vine din fabrica si cu luk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sachs.b6 vine din fabrica si cu luk

 

Din cauza asta  am intrebat. Asta cred ca e si motivul pt care simti diferit ambreiajul. Cati mm grosime are ambreiajul nou? Ai folosit-o mult in oras? Te intreb pt ca avem acelasi motor si aproape aceiasi km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sachs.b6 vine din fabrica si cu luk

Din cauza asta am intrebat. Asta cred ca e si motivul pt care simti diferit ambreiajul. Cati mm grosime are ambreiajul nou? Ai folosit-o mult in oras? Te intreb pt ca avem acelasi motor si aproape aceiasi km.

luk-ul nu stiu exact cati mm avea si Masina este folosită 80% in oraș
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu sunt foarte norocos

 

am schimbat kitul  ambreiaj ulei cutie 75w80

 

dupa 5 zile imi intra greu in prima treapta si in marsarier cum ar agata ceva,pff nu stiu ce sa mai spun sunt negru de draci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Recent am achizitionat masina din semnatura si dupa o vreme am observat ca pedala de ambreiaj nu revine complet dupa eliberarea ei. Ramane apasata cam 1cm, dar nu afecteaza functionarea ambreiajului: vitezele se schimba OK, fara zgomote, si la plecarea de pe loc nu tremura. Am fost la service si am schimbat pompa de ambreiaj si cilindrul receptor din cutia de viteze, dar pedala se comporta la fel. La capatul cursei efectuate simt bataia motorului in pedala, iar daca ridic pedala cu piciorul pana in capat nu se mai simte acea bataie.

Imi puteti spune, va rog, ce as mai putea sa investighez pentru ca nu vreau sa mai platesc aiurea pentru piese care sunt functionale?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
alexandruhome

Am si eu o intrebare la voi colegi, s-a mai pus mai sus de cateva ori, dar fara un raspuns elocvent: este vorba de un Passat 2.0 tdi bkp, dsg, 116k km cu semne de volant pe duca. Intrebarea este, cu schimbatul acesteia trebuie verificate/schimbate si ambreiajele cutiei automate? Stiu ca la manuala este recomandat ca volant sa se inlocuiasca impreuna cu kit-ul de ambreiaj. De asemenea, simptomele nefiind evidente inca la volant, trepidatiile in limita normalului sa zicem, ce pericole sunt daca 'trag' prea mult de ea? Multumesc anticipat! :)

Modificat de alexandruhome
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

petro.ionut

Salut, am si eu o problema....cred, cu ambreiajul, se aude ciudat zic eu, sau poate ma insel, dar am un link cu inregistrare vis-a-vis de aceasta problema!

Ideea este ca zgomotul din inregistrare se aude doar in tranzitul pedalei de ambreiaj, daca este calcata sau ridicata nu se aude, exista si o "zmucitura" la eliberarea pedalei, dar nu tot timpul.

 

In rest ambrieajul tine destul de jos, nu patineaza, masina trage foarte bine.

 

http://vocaroo.com/i/s0LX86WbTFgL

 

Passat 2.0 CR cod motor CBDC!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

petro.ionut

Salut, am si eu o problema....cred, cu ambreiajul, se aude ciudat zic eu, sau poate ma insel, dar am un link cu inregistrare vis-a-vis de aceasta problema!

Ideea este ca zgomotul din inregistrare se aude doar in tranzitul pedalei de ambreiaj, daca este calcata sau ridicata nu se aude, exista si o "zmucitura" la eliberarea pedalei, dar nu tot timpul.

 

In rest ambrieajul tine destul de jos, nu patineaza, masina trage foarte bine.

 

http://vocaroo.com/i/s0LX86WbTFgL

 

Passat 2.0 CR cod motor CBDC!

Modificat de petro.ionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu pedala de ambreiaj cateodata dupa ce iau piciorul de pe ambreiaj ramane blocata undeva la jumatatea cursei, nu afecteaza cu nimic schimbul de viteze doar ca este destul de enervant pentru ca sunt obisnuit cu toata cursa pedalei. :) Stie cineva unde este problema ? cum s-a remediat acest defect ? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Face numai la rece sau tot timpul? Posibil pompa de ambreiaj. Eventual incearca si o aerisire a instalatiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pronet face dupa ce se incalzeste motorul,  adevaru ca a cam inceput dupa ce am schimbat ambreiajul, 

 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca ai ruptă sau murdara de ulei mambrana din tulumba de servo-frana. Asa am patit eu.

Modificat de florin-78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare. am un b6 2007 1,9 tdi si am schimbat volant sachs cu una luk. asa am cumparat ca mi s-a zis ca am luk pe masina. s-au inselat. problema a fost ca le-am pus una langa alta cea veche cu ce noua si erau diferente vizibile intre ele.mecanicul a zis sa  o schimb cei  de unde am luat-o au zis ca se potriveste...am ascultat de cei de la magazin ca am luat-o online si era complicat sa o schimb masina fiind deja p elevator desfacuta. amconvins mecanicii sa o monteze asa. au montat-o si a mers ok desi era exagerat de moale ambreiajul si prindea foarte jos. dupa 3 zile nu mai pornea masina. apas extrem de tare p ambreiaj si porneste..... ma duc inapoi la service mi-au zis ca din cauza ambreiajului care era putin mai subtire decat cel original.sun la magazin si zic sa schimb cilindrul receptorsi va merge. mai cer o parere de la o frima concurenta si imi spun vezi ca aia ti-au dat ambreiaj cu volant de golf 4 ca nu e prima oara cand fac asta.... sun la ceilalti de unde am cumparat  din nou si inca sustineau sa schimb cilindru. comand cilindru si il schimb. masina merge perfect 3 zile dupa care cand faceam parcari sau manevre cu jumate de ambreiaj imi ramanea pedala la jumate... nu stiu ce sa ii mai fac... maine sun iara la magazinsi ii zic sa imi trimita sachs cum am avut pe masina si dau diferenta si sa imi schimbe ambreiajul ca nu merge asa....chiar sa  imi fi dat nebunii aia ambreiaj de golf 4?....ca daca ii asa poa sa isi dea glontu. sper sa nu faca figuri si sa trimita exact ce am avut p masina ca siasa deja m-o costat mai mult decat ar fi trebuit....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pronet, florin-78 multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai pentru ce. bafta la curatat ca e mai sigur ca ai membrana murdara.

Modificat de florin-78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am schimbat si eu kitul de ambreiaj pt ca aveam probleme la volant (huruia destul de tare), dar daca stiam ce probleme o sa intampin mai bine o lasam pana crapa. Am luat Sachs, pt ca mecanul a zis ca asta e pe ea... dar cand l-a dat jos insa a vazut ca e Luk. In fine, a zis ca nu schimba nimic si l-a pus pe cel comandat. Dupa cateva zile masina a inceput sa trepideze, sa se zgaltaie la plecarile dupa loc (viteza 1 sau marsarier). Trebuia sa o accelerez destul de bine ca sa o ia din loc si sa nu simt prea mult trepidatiile. Am dus-o inapoi si a schimbat kitul in garantie (a durat vreo 10 zile toate operatia). Pe disc se vedeau semne de uzura doar pe partea exterioara, deci probabil avea vrun defect. Dupa ce am luat-o totul bine ca prima data. Acum dupa vreo 4 zile incep sa simt iar trepidatii, destul de usoare dar tem ca o sa se accentueze... Vroiam sa stiu de la cei care au schimbat kitul de ambreiaj daca au avut astfel de probleme, sau daca sunt doar eu ghinionist. Oare sa fie normal asa si sa ii trebuiasca ceva timp sa se rodeze?

Modificat de Salieri99
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

HELP HELP!!!!!salutare, sunt de cateva zile propietaru un vw passat bkp 2.0TDI 140cp ,cutie in 6 trepte. problema mea este cand ca, cu motorul pornit incerc sa bag a 6a fara sa apas ambreiajul si pare k se duce nu opune rezistenta k in celelate viteze, iar in mers knd bag a 6a se simte si aude in carait scurt, as fi bucuros sa fie kitul de ambreiaj bulit si nu cutia. astept parerile voastre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Revin, am schimbat pompa de ambreiaj si masina tot la fel face, cei de la metrotehnica mi-au spus sa schimb si rulmentul de presiune......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Acum 5000 de km am schimbat kitul ambreiaj, cu tot cu volant, si inca din primele sute de kilometri am simtit mai ales dimineata ca atunci cand ridic pedala si plec de pe loc, se simte in pedala ca un arc care da drumul pedalei usor neuniform. Am schimbat si lichidul de frana tot atunci. Am crezut ca dupa ceva mers nu se va mai simti. Kitul pe care l-am pus este SACHS. Ati mai intalnit situatia asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cosmin_nst  asa am patit si eu dupa ce am schimbat ambreiajul, agata ceva pedala ia dupa 1000km daca apas pedala de ambreiaj de 4 5 ori ramane blocata undeva la jumatate, nu revine in pozitia initiala,  am desfacut pedala nu am sesizat niciun defect, am schimbat pompa de ambreiaj si tot nimic cei de la metrotehnica mi-au spus ca e de la rulmentul de presiune o sa incerc si varianta asta daca nici asa ramane sa schimb pedala cu totul :)

Modificat de d4rkm4nx99
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine revine, doar ca se simte ca si cum te-ai aseza pe un pat vechi cu arcuri, mai bine nu stiu sa explic; plus ca rulmentul de presiune a fost schimbat si el, si-am si fost prezent la efectuarea lucrarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna dimineata,haideti sa va povestesc o intamplare.

Acum 10.00 de km am schimbat ambreiajul original care m-a tinut 200.000 km,l-am inlocuit cu un ambreiaj sachs(tot kitul +volant) si in aceasta seara am observat ca atunci cand apas pedala la fund,patineaza oarecum usor momentan,dar se observa vizibil pe turometru,si se aude si motorul cum se tureaza.Nu stiu de la ce poate fi,tinand cont ca ambreiajul este nou.Aveti cumva vreo idee de la ce poate fi?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!