Jump to content

Golf 6/Jetta - Probleme ABS/ESC + ambreiaj


TrIcK
 Share

Postare recomandată

Mulțumesc frumos pentru ajutor. Trebuie să găsesc un service care să mă primească cu pompa mea. Am sunat la două locații și mi-au dat preț pentru pompă second-hand de la 1300 în sus plus manoperă. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Depinde de cod și ce găsești pe piața. Sunt și la 2000....2500 lei second-hand 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
Dragos-Ionut

Buna ziua, am primit si eu aceasta eroare in timpul unei franari bruste. Multumesc!

abs eror1.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare ca te lasă pompa abs, o problema comuna la acest model. O sa cumperi una mai noua second-hand,  inlocuiesti, codezi, etc. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragos-Ionut

Este ok asta? Pompa ABS Vw, Audi 1K0614517DE, 1K0907379BJ

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,e ok. Salveaza coddingul asteia vechi. Va ajuta la codarea celei noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragos-Ionut

Inca o problema, in momentul in care apas frana la maxim pedala pare ca se lasa si nu franeaza bine ( nu musca ) si e aerisit sistemul, la cealalta masina tot VW musca cand apas mai tare. Ma gandesc sa nu fie pompa de frana ( acel repartitor )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba pompa Abs,aeriseste sistemul si va fi ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/2/2024 at 12:34 PM, Dragos-Ionut said:

Este ok asta? Pompa ABS Vw, Audi 1K0614517DE, 1K0907379BJ

Da, este ok

 

On 11/2/2024 at 12:23 PM, F l o r i n said:

Pare ca te lasă pompa abs, o problema comuna la acest model. O sa cumperi una mai noua second-hand,  inlocuiesti, codezi, etc. 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am si eu o problema cu ABS-ul,masina in cauza este Golf6 1.6MPI, pe tester imi arata ceva, pe piesa vad ca scrie altceva,deci pe tester am codurile 1K0907379CD si 1K0907379AD, cand m-am uitat pe piesa..abia am putut citi codul ,deoarece este amplasata intr-o pozitie naspa scria un cod 1k0614517BD...deci e cu totul diferit, vreau sa va intreb codurile de care ziceati voi (BJ cu DE sau BJ cu DG) merg pe toate modulele ABS MK60EC1 sau ce coduri se pot pune ?

Ar trebui sa dau tot modulul ABS jos si sa vad ce coduri are pe el si dupa aceea sa ma orientez pentru alt modul ABS?

Va multumesc!

WhatsApp Image 2024-11-04 at 16.47.08.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca informatiile scrise in acest topic sunt sificiente pentru a te lamuri. Ai citit cateva pagini in urm,a ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robert.alexandru

Va salut,

Am si eu o intrebare pt cei priceputi la care sper sa gasesc un raspuns.

Am cumparat acum cateva luni o Jetta 2016 motor 2.0 TDI de 150cp. Acum cateva zile, eram stationat si am uitat ca masina e in viteza asa ca am luat piciorul de pe pedala de ambreiaj iar motorul s-a oprit. Cand am pornit urmatoarea data si am plecat cu ea, la cateva minute dupa pornire a aparut un zgomot de "elicopter" ca o bataie specific volantei, care la inceput a fost mai subtil dupa care s-a amplificat din ce in ce mai tare si a ajuns sa se simta si in interior/caroserie si in pedala de ambreiaj.

Fiind prima masina cu volant cu masa dubla la inceput nu mi-am dat seama, dar dupa cateva reporniri si apasari ale pedalei de ambreiaj zgomotul a disparut si a mai reaparut inca o data in ziua respectiva dar cu o intensitate mult mai mica, iar pedala parca ramanea putin intepenita la jumatatea cursei iar la apasare parca se simtea ca si cum ar macina ceva, dar a disparut la scurt timp.

Ziua urmatoare ( a 2 a zi ), la prima pornire si primul drum din ziua respectiva nu a mai aparut nici un zgomot sau bataie. La o repornire ulterioara in fata blocului, zgomotul a aparut pt putin timp dar a disparut la cateva apasari de pedala. La urmatorul drum in ziua respectiva zgomotul nu s-a mai intors.

Astazi ( a 3 a zi ), am plecat cu masina si am mers destul de mult in oras, iar zgomotul/bataia nu a mai reaparut. Am pornit masina iar in fata blocului dar zgomotul/bataia nu a mai aparut. Urmeaza sa fac un drum mai tarziu sa vad daca mai apare sau nu.

Am fost cu ea la un mecanic dar in momentul respectiv nu avea nici o bataie/zgomot ciudat asa ca mi-a sugerat sa astept sa se auda in mod constant deoarece in stadiul in care era la momentul respectiv nu i s-a parut nimic suspect.

 

Pedala de ambreiaj merge usor si lin pe toata cursa, ambreiajul prinde bine si nu patineaza ( testat in frana de motor si la plecarea de pe loc cu frana de mana trasa ), nu smuceste si nu da nici un alt semn ca ar avea ceva iar pe tester nu da nici o eroare.
Fostul proprietar a schimbat volant in septembrie 2022 si nu cred ca a facut mai mult de 20km de atunci ( masina in momentul de fata are 150k km ).

Credeti ca ar trebui sa mai merg cu ea si sa vad cum se comporta? Sa astept sa pice de tot sau ar trebui sa schimb kit-ul si volant just in case?
E posibil ca in urma socului de la oprirea motorului sa fi ramas ceva blocat la volant care in timp sa "isi dea drumul" si sa revina la starea initiala?
Ma gandesc ca o volant nu tine doar 20k km iar faptul ca ridici piciorul de pe ambreiaj cu ea in viteza nu ar trebui sa iti dea o dauna totala.

Multumesc pentru ajutor.

Cu respect,
Robert
 

Modificat de robert.alexandru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Chiar daca se opreste motorul, pentru ca esti in viteza, si iei piciorul de pe ambreiaj, nu ar trebui sa bata nimic in mod normal.Cred ca oricine a mai uitat, si a patit treaba asta.Problema a fost mai veche probabil, si acel soc a amplificat o.De obicei volant bate la rece, si a mea la masina din semnatura facea la fel.Doar daca o prindeam intr o anumita pozitie cand opream motorul, nu se mai auzea.Cloncaneala aia este inconfundabila, dar cand apare mai merge o perioada, cat sa fie safe.Vibratia produsa pune stres mare pe arbore si cutie, suport cutie ssmd.Nu conteaza ca are 20 k de la schimb, daca a fost un kit cu probleme, ori cineva a stat cu piciorul doar pe ambreiaj.Ori cand schimba vitezele dadea soc, elibera pedala de ambreiaj foarte rapid.Calitatea pieselor din ziua de astazi este indoielnica, si tot asa.Pe tester ce eroare sa dea, inauntru sa verifici, platesti o manopera de schimb ambreiaj.Observatie momentan, este gratis, nasol este ca doar la rece poti prinde bataia corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robert.alexandru

Am pornit masina si azi dimineata si acum la rece ( 3 grade ) si nu mai am nici o bataie.

Motorul se aude normal, intra in viteza normal.

Sa astept sa vad cum evolueaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!