Jump to content

Polo 6N/6N2 - Probleme imobilizator


r1k
 Share

Postare recomandată

Salutare! Am si eu o problema cu un polo 6n2 motor 1.4 din 2001 pe benzina! A.nceput sa.mi faca probleme la pornire! In ce sens imi porneste la sfert de cheie dar dupa cateva secunde moare! Chiar daca incerc s.o accelerez tot moare! La inceput mi se intampla cand o porneam dimineata, in schimb de cateva zile incepe sa.mi faca la fiecare pornire asa! Am pus.o pe testare de nenumarate ori si nu.mi apare nici o eroare imi spune ca totul merge bine, am schimbat bujii( de 2 ori chiar), fise, pompa de benzina, insa degeaba! Este la fel! Nu stiu ce sa.i mai fac!:banghead: Va rog sa ma ajutati!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cum se poate adauga cheie la polo? Se poate cu vcds?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Daca ai codul pin desigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am un polo 6N care nu mai porneste.Am schimbat bobina de inductie,fisele,am verificat senzorul Hall.Cand pun contactul si dau la automat se aude un tacanit intermitent in releele din spatele blocului de sigurante,ca si cum incearca sa cupleze ceva si nu merge.In acelasi timp si pictogramele din bord(baterie,ulei,etc)palpaie ca intensitate luminoasa in ritmul zgomotului releului. Am scanat si am doua erori ,una la immobilizer si alta la engine.Poate cineva sa ma ajute?

Releele de sub conectorii electrici care ce rol au ?

coduri probl polo.PNG

Modificat de tai pan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, nu mai ai baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy ! Explica-mi,te rog !

Bateria este OK !Am dat la automat cred de cateva zeci de ori si nu s-a descarcat ! Invarte electromotorul fara nici o opinteala ! Poate fi vreo problema in circuit ?Am undeva un contact imperfect,oare !

Ma duc sa incerc cu o alta baterie ! Daca problema persista atunci este o problema intre baterie si "pornirea motorului "

PS. Cum sa raspund pe forum fara sa apara discutia anterioara ????

Modificat de B_o_g_d_a_n
Ai jos un text box, scrie in el.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat cu alta baterie ! Aceleasi simptome.Am demontat calculatorul,contactele sunt impecabile!Ma frapeaza acel zgomot sacadat de la un releu din spatele blocului de sigurante.Daca acolo este ceva care nu-si face treaba corect ? Odata am ramas fara baterie si s-au auzit aceleasi zgomote in zona releelor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schema electrica la Polo 6n.Pun in atasament capturile cu reteaua intreaga,partea de jos si partea de sus !Fac o poza la blocul cu relee,poate ma ajuta cineva sa le indentific pe schema !

reteaua electrica polo.PNG

reteaua electrica 1.PNG

reteaua electrica 2.PNG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci:Atasez foto cu releele si contactele .

1.Daca ma poate indruma cineva cum realizez pozitia lor in schema si care este responsabil cu pornirea motorului ?

2.numerotarea conectorilor la relee cu ce coincide ca nu  gasesc numerele respective pe schema?

3.am cd-ul Autodata 3.18 cu toate datele si detaliile tehnice legate de modelul polo 6N care nu porneste.Cine imi poate spune ce pasi sa fac ca sa verific tot ce se poate pt a reusi sa descopar problema din cauza careia nu porneste.(bobina,fise,capac,distribuitor,senzor Hall,pompa alimentare ies din discutie,deoarece le-am verificat sau inlocuit cu altele noi)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă bateria este sigur bună, clămpănitul ăla al releelor indică faptul că ai un contact imperfect undeva pe circuitele de alimentare (în lipsa sarcinii chiar dacă există contact imperfect, există tensiune la consumatori, dar la conectarea acestora tensinea scade spre 0V, se deconectează consumatorii automat nemaifiind tensiune, iar apare tensiunea, se anclanşează releele şi tot aşa).

Verifică în primul rand legăturile la caroserie. Ca să verifici dacă ai contacte imperfecte la masă pune multimetrul setat pe 20Vcc  între borna minus şi carcasa blocului motor apoi pune contactul şi dă la automat. În nici o situaţie nu trebuie să apară vreo tensiune. Dacă apare înseamnă că undeva la cablul de la borna minus ai un contact imperfect şi apare o cădere de tensiune pe el. Este o verificare primară dar nu chiar concludentă pentru că mai sunt nişte legături la masă (Autodata/wiring diagrams/additional circuit diagrams/earth point locations) din care unele responsabile chiar de alimentarea ECU, verifică-le.

Contacte imperfecte pot fi şi pe partea de + în special la siguranţele alea mari de pe baterie.

Mai puţin probabil, dar trebuie verificat, poate fi şi un scurt undeva. Pentru a verifica asta pui multimetrul pe bornele bateriei şi pui contactul, dai la automat. Vezi la cât scade tensiunea. Numai cu contactul pus trebuie să scadă destul de puţin cred că nu mai mult de 0,5V, iar când dai la automat în funcţie de starea bateriei până pe la 9V.

Dacă ticăie releele doar când dai la automat atunci problema s-ar putea să se învârtă în jurul electromotorului/legătură la masă.

Ţi-am ataşat releele şi siguranţele. Ţi-am pus două pt că nu ştiu exact care se potriveşte la tine.

all relee si sigurante.pdf

all relee si sigurante-1.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult lupo_bv !

Am rezolvat problema! Un contact imperfect prin zona imobilizatorului si contactului,o mufa ! Prima fraza din raspunsul tau  era  starea de fapt existenta la masina !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Vizitator changed the title to Polo 6N/6N2 - Probleme imobilizator
  • 1 year later...

cum pot afla codul pin la immo (polo  6n2), am incercat cu vag tacho dar nu am reusit, as vrea sa-mi adaptez o noua cheie!

Modificat de teddyax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

buna ziua.detin un polo 2001 motor de 1.4 caroseria 6n.

dupa cum a descris colegul in prima postare am aceleasi simptome,motorul se opreste dupa jumatate de secunda,problema e intermitenta dar acum nu mai sta pornit deloc.pe tester a dat eroarea de imobilizator-engine blocked by immobilizer.

cum pot remedia?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!