Jump to content

Trepidatii relanti 1.9 tdi


fanel307
 Share

Postare recomandată

Cum se pare ca este destul de des intalnita problema trepidatiilor , o am si eu la relanti .
Este vorba de a4 1.9 BRB 193000 km. Am achizitionat recent masina , inca NU i-am facut absolut nimic (distributie ,revizie ulei,filtre etc). Service-ul masinii s-a facut numai in reprezentante ale grupului VAG , service longlife . In prezent are 17 mii de la ultimul schimb. 

Masina merge super ok , are putere (cei 116 cp chiar sunt vii toti) raspunde foarte bine la acceleratie nu scoate fum (mai mult decat normal)cel putin eu inca nu am observat.

Problema nr 1 este acea trepidatie la relanti care se simte in toata masina. Este o trepidatie "marunta" .Motorul vibreaza usor si foarte des ca si cum ar fi un tremurat rapid. 

Problema nr 2 de care inca nu sunt sigur, dar am simtit ceva neobisnuit de vreo 2-3 ori , mai exact un "sfung" neobisnuit in acceleratie, adica accelerez treptat cand plec de pe loc si parca dintr-odata masina primeste un plus de putere un pic mai violent ca si cum i-ar da NOS ( am exagerat un pic explicatia pt a ma face cat se poate de inteles) Acest lucru l-am simtit numai la plecarile de pe loc , semafoare , treapta 1-2 maxim 3 .

Dupa un autoscan cu VagCOM am gasit doar 2 probleme neesentiale (un bec la numar si butonul de la comanda oglinzilor era intepenit aiurea) in rest absolut nici o eroare.
Am incarcat sa verific injectoarele insa nu stiu ce am obtinut , atasez rezultatele.
O sa mai citesc despre log-uri in mers si o sa incerc sa fac unul.
Multumesc anticipat pt un sfat /parere.

post-97431-0-40669300-1417266482_thumb.p

post-97431-0-70432100-1417266486_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

normal injectoarele is bune ale tale,defapt foarte buna ,am intalnit care au +-1 unde ii 0 la tine si mergea super motoru...hai sati zic care ii problema la tine,verifica axu de sus sa vezi daca ii macinat si daca tot esti la faza aia uitate si pe tacheti,dupaia alta problema ii sa ramana deschis un injector cand pulverizeaza si de asemenea din cele putine care leai explicat ,poti sa verifici si suporti de motor ca poate din cauza socului facut de motor ti se pare tie ca nu mai pleaca masina bine in 1-2 cand pleci cu ea......dar poza care ai puso e reala sau nu ca vad ca ii facuta in 01.23.2011???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci pt sfat . Pozele sunt reale , interfata nu merge decat daca dau data in urma sau cel putin asa scrie in instructiunile de instalare. Este o interfata mai vechiuta ce am dat pe ea 60 ron acum vreo 4 ani.

M-ai cam speriat cu faza cu axul cu came.

O sa incerc sa vad cum e cu suportii . La B7 am obserat ca suportii hidraulici de pe lateral au o mufa pe  ei , ma gandeam ca ar trebui sa fie ceva senzor care ar depista o eventuala problema (pierderea lichidului) . O sa incerc sa ii verific cu atentie , si pe cei de la cutia de viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut astazi niste log-uri in mers dupa cere indrum spre casa la fiecare oprire am verificat din nou canalul 13.
SURPRIZA !! Pe injectorul 4
Diferenta dintre acum si data trecuta (cand valorile erau mult mai bune) este ca acum am facut aceste citiri in trafic la semafoare dupa cateva ture de "cox" in treapta 3 si 4 1800-4000+ Rpm , data trecuta in parcare dupa o tura normala in cartier. Alta diferenta ,temperatura exterioara , astazi erau cam 3-4 grade , data trecuta erau 16-18 grade .
Motorina i-am facut plinul acum 2 zile cu motorina standard dintr-o benzinarie TOTAL (foarte populare in Franta).

post-97431-0-56136200-1417337618_thumb.p

post-97431-0-45171600-1417337622_thumb.p

post-97431-0-02538500-1417337626_thumb.p

post-97431-0-88381900-1417337628_thumb.p

post-97431-0-21514200-1417337632_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti-am vazut si postarea din topicul cu loguri 

1 - vezi ca este rechemare pentru B6-7 probleme cu injectoarele ,la 2.0tdi sigur la 1.9 nu stiu .du-te la reprezentanta cu nr. de sasiu si-ti vor spune daca "intri" si tu 

2 - sigur ai o problema pe inj. nr.4 (ax came sau injector) .daca axul cu came e ok incearca o reglare a injectoarelor si apoi pentru un timp foloseste ulei de 2timpi (vezi topicul dedicat) poate i-si revin (asta daca nu rezolvi nimic in punctul 1)

3 - verifica si tampoanele motor desi daca ar fi avut probleme ti-ar fi indicat-o diagnoza

 

logurile postate :

- grupurile 013 si 004 "au valoare" daca sunt efectuate la relantiu

- se pare ca tu ai un pic de tuning si de asta "lumea" e cam rezervata (e dificil sa afli ce a fost in capul celui ce l-a facut -> e dificil de dat diagnostice).

- logurile in a 3-a si a 4-a spun ca trebuie sa mai "lungesti" tija de la actuatorul geometriei cu 0,5-1tura (dar asta nu rezolva problema din titlul topicului)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am mai facut ceva verificari pe group 013 inainte si dupa ce am schimbat filtru de motorina ,pana la urma pare sa fie in regula. Avand in vedere ca motorul porneste foarte ok la rece la cald fara trepidatii sunete  "tzacanituri" , m-am linistit in privinta injectoarelor  sau ax cu came, distributie ..

inainte post-97431-0-68740200-1418144822_thumb.p dupa ce am schimbat filtru post-97431-0-46673000-1418144881_thumb.p

 

Am reusit sa verific suportii de motor. Am depistat urme de lichid rosu (presupun lichid hidraulic din suporti)

post-97431-0-65401400-1418146220_thumb.jpost-97431-0-90910000-1418146230_thumb.jpost-97431-0-38478200-1418146245_thumb.j

Clar au pierdut din lichid .trebuie inlocuiti . chiar daca nu am nici o eroare (cel putin depistabila de catre mine)

 

Suportul de la cutie nu am reusit sa-l verific  dar daca nu este foarte scump o sa il cumpar si pe ala. 

Desi am primit ceva coduri OE dupa seria mea de sasiu nu am reusit sa gasesc axact acelasi cod de piesa . Optic (poza de pe site)aratau la fel cu ceea ce am eu pe masina dar difereau ultemele doua litere din cod.

8E0 199 379 BF suport hidraulic stanga  

8E0 199 382 AG dreapta

 

Masina are in continuare acea vibratie marunta si uniforma. Sper sa gasesc repede suportii si sa-i inlocuiesc.

Modificat de fanel307
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare...de ce temperatura lichidului de racire este atat de mare??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic . Dupa ce incalzesc motorul in bord imi arata 90 grade in permanenta , termocupla porneste din cand in cand pompa de apa functioneaza , termostatul deschide fizic totul este in regula. Cred ca este o problema de comunicare cu diagnoza . In acelasi timp imi arata temperaturi diferite in meniuri diferiteale softului.

post-97431-0-11527000-1418158478_thumb.p

post-97431-0-76206100-1418158493_thumb.p

Modificat de fanel307
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu sunt de parere că ar trebui să reglezi si unghiul de avans(canalul 4 căsuţă a 4a idle stabilization) deoarece mai mult că sigur motorul rulează pe softul edc-ului 16, iar la acest edc unghiul de avans corespunzător unui demaraj, consum bun si pornire usoara il are unghiul de avans "-2.5"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema nr 2 de care inca nu sunt sigur, dar am simtit ceva neobisnuit de vreo 2-3 ori , mai exact un "sfung" neobisnuit in acceleratie, adica accelerez treptat cand plec de pe loc si parca dintr-odata masina primeste un plus de putere un pic mai violent ca si cum i-ar da NOS ( am exagerat un pic explicatia pt a ma face cat se poate de inteles) Acest lucru l-am simtit numai la plecarile de pe loc , semafoare , treapta 1-2 maxim 3 .

 

Intre timp ai curatat EGR ul  si acest fenomen poate apare din 2 motive unul fiind EGR ul care inchidea cu intarziere datorita depunerilor de calamina , si in al doilea rand  poate o geometrie ancrasata care datorita  calaminei nu mai sincronizeaza perfect pozitia vanelor.

 

Deci un punct in plus sa te gandesti la o eventuala curatare a geometriei Turbo.

 

Chestia cu temperatura e cam bizara poate ar trebui inlocuit senzorul de temperatura.

 

In rest am citit ceva pareri bune pe aici precum verificarea  axului, verificarea injectoarelor ( aici  asi spune  schimbarea cablurilor si curatarea lor in prima faza cu un Diesel Purge)  compensarea injectoarelor este totusi destul de buna mai mult ceea ce zice si Kosmyn reglarea prospata a unghiului de sincronizare poate imbunatati compensarea injectoarelor si aici daca vrei sa mergi mai departe  regleaza si injectoarrele  la 180 ° sigur nu a mai fost facut demult.

 

Trepidatiile pot veni si de la volant , te.ai gandit sa meresti putin relantiul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu greu , revin cu .. "Parcursul investigatiei"

 

Am demontat si curatat 

EGR, Admisia si clapeta post-97431-0-19117500-1419444021_thumb.jpost-97431-0-12305600-1419444098_thumb.jpost-97431-0-65938200-1419444501_thumb.jpost-97431-0-91038100-1419444235_thumb.jpost-97431-0-86279800-1419444272_thumb.jpost-97431-0-74092400-1419444391_thumb.j

 

O mica pierdere de ulei la capac m-a facut sa-l demontez sa "refac" garnitura cu un pic silicon in acelasi timp sa verific si axul cu came.

Am demontat capacul si am gasit un dop de aluminiu iesit din ax inspre distributie. L-am reintrodus la locul lui prin presare. Am montat totul la loc , Tot la fel trepideaza !!  Am facut cateva ture i-am dat niste "cox-uri" la fel acel tremurat marunt si uniform.

 

Temperatura , am citit-o si cu vagcom ,cu autodata si cu delphi , valori diferite cu +/- 10 chiar si 20 grade. Clar este ceva in neregula cu senzorul de temperatura. Am mai observat o fluctuatie nobisnuita a acului de la temperatura din panoul de bord care oscila circa 20-30 grade stand in parcare la 90 grade.  Am comandat senzorul , il voi inlocui .

 

Suportii de motor si bucsa de la cutia de viteze de asemenea sunt aproape comandate. 

 

Intentionez  in weekend urmator sa-i fac service-ul de distributie, si apoi sa reglez avans si eventual injectoare.

 

In momentul de fata la 194mii km porneste foarte usor la rece la cald si corectiile pe injectoare sunt  in regula . Relantiul sincer nu m-am gandit la el . O sa tin cont  de asta la reglaje. Merci !

 

Turbo clar il voi demonta si curata temeinic, iar in proportie de 85% cred ca voi obtura si EGR-ul , inca nu m-am decis 100%.

 

Masina trepideaza usor marunt si sigur in continuare la relanti !!!!

Modificat de fanel307
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer mi-a luat ceva vreme pana am gasit solutia potrivita pt curatare. am incercat cu spray de carburatoare , spray de frane , cilit-bang , pana la urma peria de sarma si surubelnita au facut treaba inportanta. si spraiul de carburatoare la gata.

Astazi am intentionat sa demontez turbo. Am tras de tija , merge usor toata cursa si am renuntat.Daca tot am fost acolo am dat EGR-ul jos care  dupa 100 -120 km maxim. in care 80 facuti me mine destul de sportiv au aparut depuneri de cca 1 mm in jurul tijei EGR-ului, si era deschis cca 1,5 mm . Nu cred ca e normal.

post-97431-0-82509700-1419713189_thumb.j post-97431-0-11094900-1419713199_thumb.j

 

 De asemenea am observat  urme de ulei in partea din fata a turbo si pe vurtunul de admisie

post-97431-0-36605900-1419713868_thumb.jpost-97431-0-48662000-1419713858_thumb.jpost-97431-0-51227500-1419713847_thumb.j

 

Cred ca uleiul vine de pe furtunul din capacul chiulasei.

post-97431-0-18503900-1419714429_thumb.j

Care am suflat pe el , merge aerul in ambele sensuri,. nu cu aceeasi usurinta dar merge in ambele sensuri.

 

Am renuntat din cauza frigului sa-i mai fac si distributia. ramane pe weekendul urmator :) poate am suportii pana atunci.

 

In continuare masina tremura , Sper totusi sa fie suportii de motor "vinovatii", pe care deja ii astept cu nerabdare.

Partea cu depunerile excesive de pe admisie, egr  si uleiul de pe furtunul de admisie cred ca este o alta problema care trebuie bine "studiata"

Modificat de fanel307
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fanel In poza a doua, cea cu Valva EGR se vede o fanta de lumina intre valva EGR si scaunul valvei, trebuie sa studiezi problema de ce nu inchide complet!!! acesta putand fi motivul trepidatiilor.

 

In tubulatura turbo vei gasi mereu urme de ulei deoarece vaporii de ulei din carterul motor intra in tubulatura inainte de compresorul turbo, sunt unii useri care au incercat, cu un iepurator suplimentar, sa reduca  cantitatea de ulei, si pot sa iti spun ca functioneaza, Cu alte cuvinte un fenomen normal atat timp cat cantitatea de ulei nu e prea mare

 

Un alt loc unde pot aparea infiltratii de ulie este axa turbinei pe partea compresorului, dar aici e vorba de uzura, deci nu mai tine de normal..

 

Depunerile vin de la o rata de recirculare anormala, prea mare, combinata cu o cantitate prea mare de ulei  de la iepurator ori de la axa compresorului turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fanel si eu am un b6 1.9 131 si am trepidatii la relanti car se simt putin si in interior...EGR eu l-am anulat de tot si tot persista iar problema cu uleiul si eu o am baga putin ulei prin furtunul de la gazele de carter(sper ca mam exprimat bine) ...iar injectoarele pe loguri in dau valori bune(teoretic ar fi bine) si ar ramanea varianta suportiilor pt ca la mine nu am suportul cu senzor iar daca asta nu ar fi atunci am mai citit undeva ca o-ringurile de la injectoare ar putea creea acele vibratii...oricum succes si sa ne ti la curent cu rezolvarea..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fanel In poza a doua, cea cu Valva EGR se vede o fanta de lumina intre valva EGR si scaunul valvei, trebuie sa studiezi problema de ce nu inchide complet!!! acesta putand fi motivul trepidatiilor.

 

 

Am redemontat egr-ul l-am lasat conectat .

In momentul in care pun contactul EGR-ul se inchide complet.

Am dat un output test cu VCDS post-97431-0-12262000-1420266944_thumb.p post-97431-0-84451100-1420266950_thumb.p

In timpul testului "supapa" EGR-ului urca cca 3 mm maxim 4 si revine in pozitia de inchis complet.

Am facut un mic filmulet cu telefonul dar are 250 mb O sa caut o varianta sa il uploadez pe forum cand am timp.

 

Cred ca este totul OK si EGR-ul functioneaza in regula.

 

 

am si eu o intrebare...de ce temperatura lichidului de racire este atat de mare??

Am banuit cum spuneam mai sus softul "piratat" apoi senzorul de temperatura. Cand am schimbat distributia am gasit termostatul pur si simplu rupt/demontat in "locasul" lui. Pozele spun mai mult :)

post-97431-0-04397500-1420268442_thumb.jpost-97431-0-27848600-1420268465_thumb.j

 

 

 

fanel si eu am un b6 1.9 131 si am trepidatii la relanti car se simt putin si in interior...EGR eu l-am anulat de tot si tot persista iar problema cu uleiul si eu o am baga putin ulei prin furtunul de la gazele de carter(sper ca mam exprimat bine) ...iar injectoarele pe loguri in dau valori bune(teoretic ar fi bine) si ar ramanea varianta suportiilor pt ca la mine nu am suportul cu senzor iar daca asta nu ar fi atunci am mai citit undeva ca o-ringurile de la injectoare ar putea creea acele vibratii...oricum succes si sa ne ti la curent cu rezolvarea..

 

 

Da , la mine se simte in schimbator acea vibratie marunta.

In privinta anularii m-am razgandit , eram aproape convins sa fac treaba asta la B7 , la B5 1.9 AFN am facut-o cum am cumparat masina. si a fost totul ok Am mai "studiat" "problema" si pt o masina din generatia asta "mai noua" cu un soft stock NU vad de ce as face-o. Merg pe mana nemtilor ce au proiectat acest sistem.Suportii i-am comandat toti inclusiv cel de la CV , ii astept cu nerabdare cred ca weekendul viitor.

 

 

Am schimbat ieri , distributia , pompa de apa si tot ce se mai schimba pe acolo  , termostatul , uleiul de motor si am curatat si turbo.

Nu am "incheiat" inca masina , o voi face dimineata asta si voi regla avansul dupa cateva ture. 

 

Masina are  in continuare acea trepidatie !

Revin dupa reglarea avansului.

 

 

PS: Avand in vedere parcursul acestui topic , daca si moderatorii cred asta ,cred ca ar trebui modificat titlul topicului in "trepidatii relanti 1.9 tdi (investigarea problemei)"

Modificat de fanel307
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigur ...volantă terminată zic eu ..Deținătorul a Golf 6 TDI si golf 4 TDI....si-a făcut joc si sa dezechilibrat. 99% zic eu. Va mai merge mult si bine dar trebuie schimbată.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca vibratia este marunta si uniforma  (din cate stiu eu in general trepidatiile generate de volant sunt neuniforme) si masina se comporta normal in mers , plecare de pe loc, la schimbatul vitezeleor accelerari si frane de motor fara socuri sau vibratii am lasat volant ca fiind ultimul lucru de investigat.

O perioada am  practicat meseria de mecanic  si in timpul asta am diagnosticat si inlocuit peste 15 volante defecte  plus altele "obosite"(wv audi ford peugeot citroen) Tot timpul am incercat sa evit acest diagnostic , volant , pt ca are pretul .... care il are !

 

Masina a intrat recent in posesia mea , am sub 1000 km de cand o am si "mecanicul" din mine nu va renunta pana nu o voi face sa functioneze ca o vioara . :Driver:

Modificat de fanel307
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am trezit azi cu noaptea-n cap am facut loguri in mers in a3-a a4-a , am recitit injectoarele , am demontat senzorul de temp.

 

Asa am reusit sa-mi stric Duminica .

 

Cea mai varza masina de pe piata am cumparat-o... .. Si cat de incantat am fost !!

 

Am postat aici descoperirea de azdimineata  http://vwforum.ro/topic/6313-senzor-g2g62-indicator-temperatura-lichid-racire-motor-probleme/?p=2492379

 

Un sfat o parere , ce ar mai putea fii de cupru sau alama in instalatia de racire a motorului?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nimic in afara de"varful"senzorului G62.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lichidul de racire a trecut prin senzor prin mufa si a "zapacit" firele exact la intrare in mufa. Acestea s-au rupt imediat cum le-am miscat.


http://vwforum.ro/topic/6313-senzor-g2g62-indicator-temperatura-lichid-racire-motor-probleme/?p=2497311


Am rezolvat problema cu firele , am inlocuit senzorul. totul este ok acum.


 


Tin sa precizez ca s-au schimbat multe , Motorul nu mai trepideaza chiar asa (inca am suportii hidraulici cu urme de scurgeri) , temp in bord urca mult mai greu (inainte in maxim 5 min aveam 90 grade) s-a schimbat consumul la relanti de la 0,4 la 0,6 , a crescut relantiul , s-a schimbat  pana si unghiul avansului de la -2 la -1,5 dar  a aparut o trepidatie la oprire.


 


Suportii de motor au ajuns in posesia mea dar inca nu i-am schimbat pt ca un "bun roman" mi-a trimis suportul de pe dreapta , marca TOPRAN (dupa parerea mea cea mai giufa marca de pe piata) ca fiind unul original. Deci , am amanat schimbarea suportilor pana la clarificarea situatiei.


 


Important este ca motorul nu mai trepideaza chiar asa, cel putin joja nu mai flambeaza aproape deloc.


 


Tind sa cred ca problemele ce au fost depistate de catre mine pe tot parcursul acestor investigari s-au datorat functionarii necorespunzatoare a sistemului de racire .


 


 


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la trepidatia/scuturatea la oprirea motorului verifica daca motorasul de shut off funcţionează/lucrează. scoti furtunul care intră în admisie sa vezi clapeta si pui pe cineva sa dea output test pentru oprirea motorului sau il pui sa opreasca motorul(mult mai simplu)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Si eu am probleme cu trepidatiile (la mine sunt mari, le simt in scaun ,volan,si mai ales in portiere cand sunt deschise) si nu le dau de capat.nu mai stiu ce sa fac.volant are 40 000km (kit ambreiaj+volant noi).am schimbat tampoane cutie,tampoanele de la motor sunt bune,daca pun mana pe motor vibreaza dar dupa tampoane pe sasiu nu mai vibreaza . am valorile la injectoare +1,3 +0,5 -1,2 -0,5. Am mai observat ca pe canalul 4 ultima casuta (parca syncro. Angle) am urmtoarea variatie -0,6 -1,7 -2,2 asa se repeta la nesfarsit. Cand pornesc motorul se aude un clo canit metalic o sa o ridic pe elevator sa vad daca nu e slabit esapamentul. Nu mai stiu ce sa ii mai fac...va rog cateva pareri.

Pasat variant 2002 avb 101 cp PD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Kosmyn  Am verificat , clapeta merge ok , nici nu mai trepideaza la oprire. Cred ca a facut doar atunci dupa curatare.

 

@marcelinho , cam in aceeasi situatie ma aflu si eu ... Nu ii dau de cap acelei vibratii.

Acea variatie a unghiului de avans este la relanti ,motorul la 90 grade ? Daca da ,variaza de la -0.6 la -2,2 nu cred ca este ok , ai probleme cu avansul, de aici si trepidatiile.

 

Inca astept suportii de motor , sper sa ii inlocuiesc saptamana ce vine. Cum am relatat mai sus parcursul investigarii problemei trepidatiilor am dat peste altele , cum ar fi probleme pe sist de racire (problema rezolvata), acum am dat peste alta.

Am facut un drum de cca1200 km , foarte incantat cum merge masina , avand in vedere ca a intrat recent in posesia mea (2000 km) am verificat uleiul inainte de acest drum si dupa. 

Masina merge perfect dpmdv, am pus si ceva loguri in mers aici : http://vwforum.ro/topic/41003-log-uri-interpretarea-lor-probleme-turbina-debitmetru-egr/?p=2502009

Surpriza , un consum ridicat de ulei. cca 500 g in 1200 km ceea ce mi se pare exagerat, orice regim de mers ar fi. Eu am mers din Franta in Germania pe drumuri nationale, m-am plimbat un pic in weekend in regim urban si retur.

 

Alta problema alta bataie de cap . De ce consuma atat ulei.

De cand am curatat turbina  (care abia daca are joc) am realizat ca sunt urme de ulei pe evacuare ceea ce face turbina principalul suspect.

post-97431-0-73915600-1423300245_thumb.jpost-97431-0-72001400-1423300255_thumb.jpost-97431-0-98410100-1423301574_thumb.j

 

De asemenea pe furtunul de gaze carter al motorului care vine in admisie inainte de turbo vin vapori dupa parerea mea cam abundenti deoarece uleiul prezent la intrarea in turbo in poza de mai sus era si in furtun pana dupa conexiunea cu furtunul de gaze motor.

 

Oare  uleiul care se pierde pe la turbina sa ajunga in admisie astfel facilitand incarcarea egr-ului si a galeriei de admisie si o ardere necorespunzatoare transformandu-se intr-o trepidatie care imi mananca mie nervii ?!

Modificat de fanel307
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificati avans/injectoare/cantitate injectata sau puneti un print screen cu, grupurile de masura 004/013/015.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!