Jump to content

consum urias Polo Classic 2001, motor 1,6l


razvan73
 Share

Postare recomandată

Am cumparat anul trecut un Polo Classic 6 KV din 2001, motor 1,6 l , pe benzina, cu un stomac foarte mare, de a ajuns sa consume 16% in oras (mers bara la bara, acum in ianuarie), asta dupa ce i-am schimbat termostatul (fierbea apa din vasul de expansiune cand am luat-o) si sonda Lambda!

Dupa ce i-am facut ITP-ul pe bune (never do that again!), se supraincalzeste motorul din nou si ni s-a spus ca trebuie inlocuita cutia cu sigurante de pe baterie! Mai e o problema cu geamurile electrice din fata: sunt blocate (macar s-au blocat inchise!) si acum vreo doua luni i-am reparat inchiderea centralizata, ca se stricase si aia. :)

In rest, merge ca unsa :P

Totusi, de ce consuma atat de mult, ca mai bine imi luam jeep?!?

A mai avut cineva aceste probleme?

Cum pot repara geamurile electrice mai ieftin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu consumul tau ar trebuii sa ii faci o diagnoza cu vagul ca sa fii sigur iar cu geamurile...controleaza sigurantele,butoanele si in ultimul caz motorasele nu te va costa pra mult poti sa le faci si singur nu este asa greu.intra pe auto data 2004 dc il ai si vei gasii acolo shema la toata masina ,e mai sigur. .bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda... dupa cum am mai zis pe aici ... daca sonda lamba e noua si termostatul k, adik daca sta apa la 90 de grade sau ma rog pe linia dintre 70 si 110 park , schimba si senzorul de temperatura!

acelasi motor l-am avut si eu , si aceeleasi probleme, am fost cu ea la midoacar eu pus-o pe tester si era dusa sonda lambda si senzorul de temperatura!!

daca vrei am un senzorul meu de temperatura , care e luat de circa 4 luni e nou practic , mie nu-mi mai trebuie , vreau jumatate din cat am dat pe el nou , daca te intereseaza ma uit pe factura si iti zic cat a fost nou ! montajul e inclus in pret

mai mult ca sigur ca de la ala este , dar totusi ca sa fim 100% siguri poti sa te duci la cineva sa iti faca un test si sa-ti zica ce are!

bafta si sa ne zici si noua ce si cum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost cu ea la tester acum vreo 3 luni si mi-au spus exact asta: singurele probleme pe care le are sunt senzorul de temperatura si sonda lambda. Intre timp am schimbat sonda lambda, sperand sa se mai reduca si consumul, insa..nu prea a fost asa..

mask2k> multumesc, stiu ca senzorul de temperatura e busit, dar mi-am dat seama ca fierbe si fara el (desi si el se urcase la peste 100...)

Iar despre geamuri..sigurantele sunt controlate, butoanele..am fost cu ea in service si fara sa desfaca portierele nu pot face mare lucru..oricum, mai am prieteni tot cu Polo Classic si care au/au avut aceeasi problema macar la unul din geamuri (de la unul din ei, care a reusit sa si-l repare am inteles ca ar fi o cremaliera sau ceva de genul asta, din plastic, de pe la macara..oricum tb. cumparat tot ansamblul care e cateva milioane..4-5..el a reusit cumva sa faca rost de piesa asta separat, insa am impresia ca reparatia nu l-a tinut prea mult..:-)

Toate bune,

Razvan.

Stie cineva cat ma costa sa imi fac o dublura la cheie (si unde se poate face - doar la Midocar)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva cat ma costa sa imi fac o dublura la cheie (si unde se poate face - doar la Midocar)?

dublura la cheie poti sa faci in magazinul bucur obor prin spate intrii pe sub coloanele alea din spate!! intrebi in paznic de pe acolo unde se copiaza chei ca stiu ei sigur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic
Am fost cu ea la tester acum vreo 3 luni si mi-au spus exact asta: singurele probleme pe care le are sunt senzorul de temperatura si sonda lambda. Intre timp am schimbat sonda lambda, sperand sa se mai reduca si consumul, insa..nu prea a fost asa..

mask2k> multumesc, stiu ca senzorul de temperatura e busit, dar mi-am dat seama ca fierbe si fara el (desi si el se urcase la peste 100...)

Iar despre geamuri..sigurantele sunt controlate, butoanele..am fost cu ea in service si fara sa desfaca portierele nu pot face mare lucru..oricum, mai am prieteni tot cu Polo Classic si care au/au avut aceeasi problema macar la unul din geamuri (de la unul din ei, care a reusit sa si-l repare am inteles ca ar fi o cremaliera sau ceva de genul asta, din plastic, de pe la macara..oricum tb. cumparat tot ansamblul care e cateva milioane..4-5..el a reusit cumva sa faca rost de piesa asta separat, insa am impresia ca reparatia nu l-a tinut prea mult..:-)

Astea doua la un loc nu cred ca pot ridica un consum cu 50%... Vremea, stilul de condus si traficul, da! Asta vara atingeam si eu consumuri care treceau de 12%. Si cine zice ca la traficul din bucuresti nu inregistreaza consumuri uriase ori nu circula cu masina, ori il claxoneaza toti din cauza stilului de condus "tataie"! Fara suparari...

La Classic nu este nici o diferenta de mecanism fata de 6N. Nu exista probleme ale geamurilor de Classic nerezolvabile. Eu am avut un zgomot ciudat, am desfacut fata de usa si gata! Nici nu poti sa crezi cate probleme rezolvi daca ungi niste mecanisme si vezi cu ochii tai niste chestii.

Fata de usa se demonteaza extrem de usor (vezi aici) . Este la fel ca la 6N2.

Mai e interesanta si chestia cu restartarea (aici)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!