Jump to content

Problema bielete de directie


Cotocea
 Share

Postare recomandată

Se face obligatoriu geometrie indiferent ca schimbi cap bara/bieleta directie sau impreuna.Sint bune Made in Brazil nu am auzit sa pice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off.topic.

Cu ce poate gresi un mecanic cand strange o bieleta in axul/cremaliera casetei ??

Va ti intrebat daca telescoapele sunt ok ?? E una din cauzele majore care distrug bieletele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa conteze telescoapele, nu zic nu, insa poate mai important e sa nu mergi cu directia dereglata, aici gandindu-ma nu doar la la convergenta, ci si la unghiul de cadere. 

 

Legat de ce poate gresi un mecanic sincer nu stiu, mie mi s-a parut totul extrem de simplu de montat, conteaza din ce am vazut sa ai si piulite noi originale cand schimbi si eu atat pot spune ca toate strangerile s-au facut la mana.

Posibil unii sa foloseasca cine stie ce alte parghii nu mai zic pistoale pneumatice care numai bine nu fac.

 

Sincer, daca se foloseste o piesa de calitate, nu pot da vina decat pe montaj in cel mai mare procent, eu am mers cred vreo 10.000 de Km cu amortizoarele fata scurse pana sa le inlocuiesc, asta acum vreo 50-60.000 Km si abia acum a trebuit sa umblu la componentele directiei, nefiind umblat acolo de 12 ani decand e masina. De aici spun, amortizoarele poate mai putin conteaza, asta in cazul in care nu cauzeaza probleme gen unghi de cadere negativ sau pozitiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Imi dau si eu cu parerea desi nu stiu cum arata o bieleta de directie si masina are 240.000 Km cu ITP luat pe cinstite. Ma gandesc ca daca ai niste cauciucuri foarte late, poate si  cu jante de 16,17, acestea uzeaza mai mult suspensiile si directia fata de niste cauciucuri cum am eu de ex. 175/80-14 la care inaltimea cauciucului cruta suspensia. Daca ai si obiceiul sa invarti volanul "pe loc" fara sa se invarta rotile, bieletele sunt foarte solicitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauciucurile pe masina sunt cele scrise si in talon (195/65/R15) cu jantele de aliaj originale pe 15 si jante de tabla pentru iarna de aceleasi dimensiuni. Am pus problema si pe seama manoperei pentru ca de cate ori se dadeau jos bieletele erau ruginite, asta inseamna ca nu s-au prins bine colierele pe burdufuri, s-a facut condens si umezeala si automat au ruginit si distrus.

Urmeaza saptamana acesta sa achizitionez bieletele de directie si capetele de bara, le voi schimba si voi revenii cu o parare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar nu trebuie sa fie ruginite. Ale mele desi aveau 12 ani nu aveau rugina decat in unele zone ff mici si doar superficial.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cotocea, cum e? Ai reusit sa schimbi bieletele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca s-au strans la montaj cu pistolul pneumatic sau cu impactorul...nu au viata lunga.

Bieletele antiruliu (cele bat cu 2 pivoti pe capate) trebuie stranse la mana cu cheia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ai dreptate Gabi, dar aici e vorba de cele de directie, care nu poti fi stranse cu pistolul pneumatic si oricum , din strangere nu poate fi afectata nuca

 

La el pare mai degraba problema de coroziune, datorata lipsei de etansare la burdufele de bieleta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt un tampit,in mintea mea nush de ce am avut impresia ca vorbim despre bieletele antiruliu. :lol:

Oricum daca e problema de etansare defectuasa,dupa atata vreme cadea caseta de directie pentru ,,ca'' cremaliera sigur ruginea.

Nu cred ca bieletele cedeaza dupa asa perioada de vreme doar din simplu fapt ca nu au fost etansate burdufele corect.

Posibil sa-l ,,ciuguleasca'' baietii de la service si sa-i monteze itn sau fortuna line. :lol:

Faptul ca gasiti pe bielete lemforder ...brazilia ..nu are relevanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hm... uite o treaba la care nu m-am gandit. 

Asa este, trebuia sa rugineasca si cremaliera pana acum.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Nu am apucat inca sa le schimb, sper ca saptamana aceasta se apuc (voi renevii si cu niste poze ).

Caseta de directie a fost schimbata acum 3 luni si intr-adevar cremaliera era foarte ruginita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, ma bag si eu in discutie, cu aceeasi problema, doar pe stanga din fericire. Acum un an si jumatate, am schimbat bieletele si capetele de bara, am luat Lemforder. Toate bune pana m-a lovit o VGA in roata stanga fata, prin august anul asta. Mi-a indoit bieleta din stanga, bucsa mare de la brat, si mi-a mutat jugul de sub motor, asa ca directia era praf. Am dus-o asa la constatare, jegurile de la service m-au mai chemat inca o data la "reconstatare" si n-au reconstatat nimic. Am nevoie de masina zilnic, asa ca pana ajung la un service, nu la gradina aia zoologica, am inlocuit singur bratul si bieleta, sa pot folosi masina. Tot Lemforder am pus, insa a tinut din 15 August pana pe 15 Decembrie (aproximativ), Acum bate si clar e bieleta. Stiu sigur ca nu am pus coliere ci soricei din plastic. Acum inca n-am desfacut burduful, dar sigur a intrat apa sau s-a facut condens, sunt urme de rugina superficiala pe axul bieletei, sub burduf. Sper sa nu fii ruginit si cremaliera. Concluzie: trebuie pusa multa vaselina pe rotula bieletei, in buduf si coliere noi, de preferat cele originale, Oetiker,costa cativa lei, insa nu toti mecanicii au clestele pentru a le strange, asta costa intre 60 si 300 de lei.

Modificat de Dexterino
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!