Jump to content

Problema bielete de directie


Cotocea
 Share

Postare recomandată

Salutare,

 

Va rog mult sa ma ajutati cu cateva sfaturi, am o problema cu bieletele de directie la Skoda Octavia, 1.9 TDI, an 2001.

Cam de 2 ani tot schimb bieletele de directie (cred ca am schimbat pana acum in jur de 6 bielete de directie).

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa zic, imi vin in cap urmatoarele posibile cauze:

Piese de calitate slaba, montaj defectuos, exploatare necorespunzatoare a masinii, posibile reglaje prosaste ale directiei desi aici ar afecta indeosebi cauciucurile nicidecum bieletele.

si eu sunt pe cale sa le schimb, de 12 ani decand e masina abia acum dau semne de oboseala, s-a taiat burduful lor insa de functionat inca isi fac treaba.

 

Cum eu sunt f pretentios si tin la masina nu am facut nici un compromis si am cumparat oem de la reprezentanta.

Nu iti spun ca am dat in jur de 300 lei pe ambele.

 

Insa in magazinele din oras, cu exceptia celor oem care erau tot in jurul acelui pret, am gasit si bielete la 40 de ron bucata.

Cat dai atat si tine, face.

 

Iti recomand Lemforder sau mai bine TRW, cele Trw fiind si echipare oe/oem.

 

Cu siguranta daca pui o piesa f buna calitativ precum cele recomandate de mine nu vei avea pbme sute de mii de km, cel putin 10 ani.

 

Eu am acum cu masina 185.000 Km si sigur mai duceau cel putin un an de zile, insa cum prefer sa fiu preventiv le voi shimba lunea asta care vine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In acest moment am TRW si inainte am avut de 2 ori Lemforder, nu m-am zgarcit niciodata la piese. Dupa fiecare schimb am facut si unghiul de fuga in centru specializat (mi-au spus in gluma ca imi fac si abonament la giometrie, :) ). Cauciucurile sunt de 2 ani montate pe masina, dot 2012.

Am vazut pe site-urile de piese auto ca bielete sunt de diferite greutati, e posibil sa nu mi se aduca cea corecta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de greutati si alte cele.

Cat ai dat pe bielete?

Daca ai dat tot asa peste 100 lei pe bucata iti recomand calea cea mai sigura: reprezentanta. Asa stii ca vei pune pe masina ceea ce e corect.

 

Oricum ceva e necurat la tine. Nu e posibil sa schimbi bieletele mai ceva ca filtrele. Sa fim seriosi. Nu sunt niste componente care sa pice asa usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus problema si pe manopera prost facuta pentru ca de fiecare data cand dadeam jos bieletele erau aproape in totalitate ruginite. Asta inseamna ca nu erau bine stranse burdufurile si se facea condens.

In momentul in care am schimbat caseta de directie mi-au schimbat si burdufurile si au strans colierele in fata mea.

Am dat in jur de 125 de lei pe bucata pe TRW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa vad si eu exact ce inseamna schimbatul lor lunea asta insa de pe acum iti spun ca eu nu am vazut rugina pe ele si au 12 ani.

Mie mi-au venit complet asamblate, doar suruburile din capele ce mai trebuie stranse in rest vin gata asamblate ( si cu protectie de plastic deasupra). Nu mi s-au dat burdufele separat sau chestii dinastea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate schimburile de bielete si geometrie le-ai facut in acelasi service?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De 2 ori am facut in acelasi service si apoi in service-uri diferite. Toate au fost urmate de unghi de fuga. Am vazut pe un site de piese auto ca bieletele sunt de anumite lungimi 362 mm, 340 mm... si diferite greutati. Ma gandesc ca atunci cand mi s-a facut comanda de piese nu s-a fac cea corecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce vezi tu pe acolo, dar pe Octavia Tour exista un singur tip de bieleta directie ( comuna stg si dr) si un singur tip de cap de bara ( diferite stg si dreapta)

Pe original avem asa :

- bieleta directie completa cu cap de bara : 1J0422803H ( stanga ) si 1J0422804H ( dreapta)

- doar cap de bara : 1J0422811B ( stanga) si 1J0422812B (dreapta)

 

la magazine vei gasi si bieleta de directie separata pe majoritatea producatorilor.

de exemplu la Lemforder avem : bieleta directie stg, completa - LMI 21855 02 ; bieleta simpla - LMI 22250 02, cap de  bara - LMI 22252 03

 

Si relevant ar fi sa spui CE probleme ai cu bieletele.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este ca se strica foarte repede bieletele, am inteles de la mecanic ca se distruge acel teflon din nuca de la bieleta. Anul acesta (2014) am schimbat deja de 2 ori bieletele (automat am schimbat si capetele de bara).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica isi fac joc? se manifesta batai ?  Cati km faci pe an>? Cati din acesti km ii faci pe aratura? 

Dupa mecanici ar trebui sa schimbi toata masina. Pune bielete bune, burdufuri noi ( originale sunt cam 30 lei bucata) coliere noi la burdufuri si mergi 100.000 km

 

daca tot se mai strica, inseamna ca trebuie sa faci o vizita pe la Lainici, Tismana, Manastirea dintr-un lemn, etc

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La asta ma refeream cat ziceam de modele diferite de bielete de directie. Am selectat exact modelul meu de masina.

In acest moment troncane foarte tare, zgomot metalic in momentul in care face balans masina (cand trec peste o delimitare de viteza)

post-87125-0-08570500-1416683565_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am exclus masinile dinainte de 2000.

Din ce an e masina ta ? alea se refera la masinile din primul an de fabricatie, adica 1997 (litera W din seria de sasiu inseamna anul 1998, atunci s-au schimbat si de atunci s-au folosit cele noi adica cele de 340). Oricum diferenta de 2mm intre ele le face interschimbabile. Nu de acolo se trag problemele tale.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina este din 2001. In aceste moment troncane foarte tare in momentul in care se face balans pe fata (un exemplu cand trec peste delimitarile de viteza).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa troncane foarte tare, ar trebui sa fie joc foarte mare la bielete. Ele fac un zgomot mai restrans, sec si scurt. 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In acest moment am schimbat cat tot pe fata - amortizoare, bucse antiruliu, pivoti, bucse bara stabilizatoare. Singurele pe care nu le-am schimbat au fost bucsele de la brat (mecanicul a zis ca sunt bune).

Am verificat si roata si cand misc pe orizontala se simte bataia de la bieleta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea este daca faci multi km pe drumuri neasfaltate pentru ca si soseaua este o cauza majora adica  daca este plina de gropi si tu mergi cu 80-100/h ma indoiesc ca te vor tine prea mult.Daca toate marcile care le-ai pus pina acum te-au nemultumit incearca si varianta OE si daca nici astea nu rezista !!! ai o mare problema cu primarul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarul este ca am facut si km destui in ultimii 2 ani (in jur de 55.000 km) si drumurile din Calarasi nu sunt chiar bune, dar am cunostiinte care au acelasi model de masina si nu au avut aceasta problema. O sa incerc sa merg pe varianta OEM si sa vedem ce iese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai inlocuit si piulitele? Mie de la reprezentanta mi-au recomandat si inlocuirea tuturor suruburilor/piulitelor. Nu sunt scumpe si parerea mea e ca merita sa ai totul absolut nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce mi aduc aminte de la ultimele bielete, au venit cu piulitele pe ele. Cred totusi ca daca manopera a fost facuta defectuos a dus stricarea lor rapid (exact cu spunea un coleg mai sus, daca sunt stranse prea tare sau prea putin sau daca nu au fost bine prinse colierele pe burduf).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu le-am schimbat ieri, pot spune ca oem au venit asamblate (am cumparat si capetele de bara) si au venit cu un plastic protector peste burdufe.

Am schimbat si tot ce a insemnat suruburi si pulite. Am schimbat preventiv si bucsele de la brate, au deja 90.000 si peste 6 ani si le ajunge.

Totul a decurs fara pbme, dupa mine important e si mecanicul respectiv sa aiba ceva scoala in el, sa stie cat de tare sa se stranga ce trebuie pe acolo, unde am schimbat eu are un atelier personal dar mecanicul lucreaza intr-o reprezentanta al unui concern tot european.

Astazi merg sa fac directia si sper sa nu mai am pbme multi ani de acum inainte.

Deci, din pctul meu de vedere piesele oem chiar merita, atat calitativ cat si cum vin ele, protejate, asamblate, gata doar sa le montezi.

Apoi, un mecanic care e mecanic si nu doar se preface si reteta succesului e garantata.

La tine, cred ca montajul e defectuos daca zici ca ai folosit piese de calitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,am comandat de la un magazin bielete directie lamforder,scrie ca sunt facute in brazilia,sunt bune de ceva sau sunt slabe calitativ?trbuie facut si unghiul de fuga dupa schimbarea lor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!