Jump to content

Antigelu', antigelu'.....


BogMW
 Share

Am (am avut) probleme cu antigelul la:  

102 voturi

  1. 1. Am (am avut) probleme cu antigelul la:

    • Fabia MPI
      33
    • Fabia (alta decat MPI)
      10
    • Octavia
      22
    • Seat
      9
    • VW
      31
    • Audi
      5


Postare recomandată

Am impresia ca pierderea de antigel prin diferite locuri ale instalatiei de racire a Fabiei este o boala generalizata (mai ales la motoarele MPI), din fericire curabila dar suparatoare.

Eu deja am trecut prin asta si multi pe forum au avut experiente asemanatoare asa ca m-am gandit sa fac aici o statistica pentru a vedea adevaratele proportii ale "dezastrului" :D

Zilele trecute am parcat langa o alta Fabie MPI si-am putut trage in piept cunoscutul dampf de antigel fierbinte :D - si bineinteles exista si o mica balta in stanga fatza sub radiator, asta m-a determinat sa postez aici.

Bagati si voi....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • BogMW

    10

  • s_c

    6

  • Fanatic

    5

  • GIZMO

    3

Top Posters In This Topic

pe langa votul meu pt. seat. as mai pune doua voturi pt. doua fabii ale unor prieteni. unul dintre ei a schimbat azi a doua oara in existenta masinii termocupla. masina are 3 ani si 35.000km. celalalt prieten are masina, ca si mine, din septembrie 2003 si inca nu a schimbat nimic, dar umbla cu sticluta de antigel dupa el.

mie seatul inca nu imi picura, nu lasa balti... dar totusi antigelul dispare in mod miraculos. (daca are careva o idee pe unde sa il pipai in cautatea umezelii, sa spuna :) )

In rest sunt masini super, desi la urmatoarea masina poate incerc sa aflu pe pielea mea in ce consta vestita fiabilitate japoneza... dar asta nu mai devreme de 2010 :)

p.s. I love my Seat, sa nu ma intzelegeti gresit :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi simptom (pierdut antigel fara urma) l-au avut prietenii mei cu un A3 1.9TDI MY2002. Si eu mi-am completat 100 + ml G12 ca sa-l aduc la zona intermediara (buza vasului). Dar nici eu nu am vre-un semn de pierdut lichid

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Post-ul asta e de pe "Golf IV"

Am masina noua, de cateva zile, nivelul de lichid de racire este putin peste minim.

As intentiona sa iau un litru de la Augsburg sa-l am la mine daca va fi cazul sa mai completez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am speriat si eu ca poate o fi si la mine problema asta. Am verificat dimineata si m-am linistit ... nivelul e chiar la limita superioara. S-ar putea sa fie din cauza ca ultima revizie (de fapt si prima) a fost acum 3 luni si intre timp n-am mai adunat decat vreo 3500 km ...

Oricum ... sper sa nu trebuiasca sa votez si eu :12:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Masina mea este din iulie 2002.Prima oara am completat cam 300ml la 5.000Km (toamna 2002). De atunci pina acum citva timp n-am mai avut probleme. Chiar ma gindeam, atunci cind s-a deschis topicul acesta, ca la mine n-a mai aparut problema. Acum 4-5 zile am ridicat capota sa fac o inspectie (cu masina merge sotia 95% din timp, dar grija masinii o port eu, normal...). Am observat cu uimire ca de la ultima inspectie de care imi amintesc (1.5 luni sau chiar 2) antigelul a scazut la 1cm sub minim, sau usor mai mult. Oricum am completat 5-600ml ca sa ajunga la maxim. Banuiesc o legatura si cu iarna, ca prea a a scazut de cind a venit frigul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 2 si 1/2 ani am ajuns pe la 30kkm, si de Craciun am avut si eu surpriza sa constat sub masina, micuta pata roz.

Chestia s-a manifestat numai cind noaptea au fost 15 grade sub zero, sau pe aproape.

La cald, sau cind afara erau in jur de -4~5 grade nu se scurgea numic.

Am dat jos filtrul de aer, cutia in care este bateria, si am ajuns la renumita termocupla (sau ce-o fi ea).

Am luat a cheita si am mai strins-o un pic (pe termocupla :) ). Dupa asta nu am mai inregistrat nici o scurgere, dar nici temperaturi foarte scazute nu au fost (de citeva zile am ajuns din nou in Bucuresti).

Acum stau si astept sa vad ce se intimpla. Nu stiu ce sa fac?!

In luna asta trebuie sa-i fac si inspectia anuala, si nu stiu daca sa ridic aceasta problema la service, sau nu. E destul de complicat sa ajungi la termocupla cu pricina si nu vreau sa risc sa platesc citeva ore de manopera pentru a ma alege cu un sfat de genul "Dom'le, e mai bine sa o mai stringem un pic... :) "

Voi ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ fradu: pe mine operatia asta la Avia m-a costat o ora de maopera - cca 350.000 - 400.000 lei cu tot cu bacshis (acum am dat :) ) Ora asta a inclus si schimbarea completa a antigelului.

Bog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar stringerea termocuplei sau inlocuirea unei garnituri ceva...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si din skoda mea curge antigelul in partea din fata stinga. noroc ca mai e in garantie, si luni ma duc la revizia de 30.ooo + problema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sa nu va faceti probleme ... sigur e o boala generala ... sa vedeti la mine ...

- in jur de 18.000 km pierdusera f. putin .. am completat ...

- la 28.000 aproape deloc

- la 40.000 am completat 0.5 litrii ... pana sa dea frigul, nu s-a scurs ... si mecanicul de la Delcar (BV) a spus ca n-o sa se mai intimple ... Am vazut si eu ca la radiator jos era destul de roz - urme de antigel ... mai si mirosea din cand in cand ...

acu' am trecut de 50.000 ... si din nou lipseste 0.5l ... Asa ca la primavara ma uit eu sub capota - poate e mai bine asa

Dar nu va faceti griji ... Fabia e masina buna :( - mai ales varianta Combi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianciocalau

Eu am 15500 km si pana acum nu am completat deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Post-ul asta e de pe "Golf IV"
Am masina noua, de cateva zile, nivelul de lichid de racire este putin peste minim.

As intentiona sa iau un litru de la Augsburg sa-l am la mine daca va fi cazul sa mai completez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am masina exact de 1 an (fabr 2001) si nu am completat nimic. Il supraveghez atent, nu a scazut nici macar cativa mm. Motor 1.4 16V 74kW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Eu am 26.000 km si nu am completat deloc. Oare am avut noroc???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 26.000 km si nu am completat deloc. Oare am avut noroc???

Ce masian ai danutz? Fabia sau Octavia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt la al doilea Audi si la ambele lichidul de racire dispare(a) misterios (nici un furtun umed sau cu urme de cristalizare) - cam 1-2 litri / vara. Iarna parca nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fiindca ii este sete vara ? :D

Lasind la o parte timpeniile, antigelul care "dispare" nu are decit o explicatie, evaporarea., deci dupa ce iese pe unde iese se prelinge probabil pe o suprafata fierbinte si se evapora. Si eu sunt curios daca au rezolvat problema asta la motorul astea 1.2HTP. Eu astept cu mare interes, sa vedem ce bube are, fiindca este un motor relativ nou, si sigur are si asa ceva :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octavia. Am schimbat si in semnatura. Thx.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octavia. Am schimbat si in semnatura. Thx.

La Octavia nu-i asa de problematica instalatia de racire - la Fabia exista niste racorduri slabe din plastic si pe acolo dispare apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest bucuresti1

Audi 90 Q 2.3 benzina 1989.

Antigelul dispare misterios, am sesizat prezenta aburilor iesind prin grila din interior, de la aeroterma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Audi 90 Q 2.3 benzina 1989.

Antigelul dispare misterios, am sesizat prezenta aburilor iesind prin grila din interior, de la aeroterma.

Este foarte posibil (eu am patit asta) sa fie fisurat caloriferul. Si da, chiar daca nu ai climatizarea pe "cald", tot trece apa calda prin el; reglarea temperaturii se face din traseul aerului de climatizare si nu din temperatura apei din calorifer.

Din pacate:

- caloriferul e scump (si nu cred ca se poate suda)

- sa ajungi la el este un cosmar (literalmente), la mine a durat d/m vreo 14 ore, este absolut ultima piesa din bord

Din fericire iti pot da procedura de d/m.

Totusi o intrebare: temperatura apei e normala (90-100C)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest bucuresti1
Din fericire iti pot da procedura de d/m.

Totusi o intrebare: temperatura apei e normala (90-100C)?

OK - trimite-mi procedura pe mail.

-temperatura este constanta.70-80C

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hopa!

Temperatura constanta 70-80C nu este corecta:

- termostat blocat deschis

- senzor defect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!