Jump to content

Pedala De Frana Devine Rigida


passat 1001
 Share

Postare recomandată

Pierderile de lichid sunt usor de depistat daca masina e uscata pe dedesubt. Cand ai pierderi e normal sa nu tina frana cum trebuie. In mod normal lichid de fana nu trebuie sa completezi deloc. NU MAI CIRCULA CU MASINA ASA, CA POATE OMORI PE CINEVA...

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

https://www.youtube.com/watch?v=EAdeGeHh1P0#start=0:00;end=9:39;cycles=-1;autoreplay=false;showoptions=false

 

Aici am gasit un video cu pompa de vacum pentru cei care sunt interesati, si cum o testeaza! tot aici se vede si acel " stiutz "  care face probleme,si pe unde se pierde vacuum!

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare. am si eu o problema cu pedala de frana. este moale are cursa putin cam mare si nu prinde bine. trebuie apasat cu putere. inainte aveam un golf 1,4 16v  doar atingeam putin frana si picai in nas. stiuzul lam lipit cu epoxi metal este ok . tin sa mentionez ca cu motorul oprit pedala nu se duce in jos dar cu motorul pornit si apas frana pedala se duce in jos. Ce poate sa fie? ieri am schimbat discurile si placutele pe fata. speram la o inbunatatire dar nimic. aerisiea a fost facuta pe fata. ORI CE SFAT e bine venit multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot ai facut o treaba de ce nu ai aerisit si pe spate? Cam acolo e problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica vrei sa spui ca am aer in sistem? de accea e moale pedala? nu e din servofrana?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei asa se manifesta aerul din sistem. Pedala pana la fund si frana ineficienta. Fa aerisirea ca la carte la toate cele 4 roti si pe urma mai vorbim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat ca si la masina mea daca tii o vreme apasat parca se duce pedala in jos. Dar frana este foarte buna. Aerul nu intra in sistemul de franare decat daca apar probleme. verifica sa nu ai scurgeri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am aerisit azi frana si pe spate,nici o imbunatatire. :(  care ar fi pasul urmator?. apropo nu stiu daca va ajuta ce va scriu...la o franare mai brusca la viteza mica aud o  bruiere timp de 3 sec dupa franare ,sub bord sau compartimentul motor nu imi pot  da seama de unde vine exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati km ai cu discurile noi ? De obicei frana tine cum trebuie abia dupa ce se pasuiesc placutele dupa discuri. Ce placute ai pus ? daca sunt low cost, se lustruiesc in loc de pasuire. Sau posibil sa ai pompa de frana defecta/uzata. Poti sa definesti bruierea de sub bord ?

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

banuiesc ca aude pompa de ABS, cand lucreaza motorasul -V64

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

42miticutza am 100km facuti in afara cei drept. Discurile sunt ferodo si placutele trw.

Modificat de SM21KCG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dureaza pana se formeaza unul dupa altul, insa din spusele tale, aveai probleme cu frana deja inainte de a schimba piesele. Corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da asa e.

Modificat de SM21KCG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbi lichidul de frana, ca oricum trebuie schimbat (nu stii cand a fost schimbat ultima oara) si daca tot asa face schimbi pompa de frana. Gasesti pompa fara tulumba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 
 

nu stiu cand a fost schimbat ultima oara lichidul. cu pompa am probleme sau cu tulumba? nu e sparta oare membrana? si inca ceva aud un sasait in spatele motorului. incar o poza. ce poate fi acolo. trec si unele tevi de plastic si cauciuc cu vacum. oare sa fie crapata uzata si sa scape vacum si sa influenteze frana??? puterea motorului nu am observat sa influenteze. si sunetul nu vine de la pompa tandem. spre dreapta aici...

IMG 20140408 194929

IMG 20140408 194950

in jos sub tevi in spatele motorului.
Modificat de SM21KCG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti pierde vacuum o sa ai pedala de frana tare. Incearca sa pui vcds pe masina si sa faci un output test . Urmareste toti pasii cu atentie si noteaza presiunle la apasarea pedalei de frana. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca era tulumba aveai pedala tare. Sasaitul este pierdere de vacuum. Trebuie rezolvata pierderea oricum pentru buna functionare a motorului, nu numai pt. frana. Vezi si conducta care intra in tulumba sa nu piarda chiar la intrare. Dar nu cred ca scapi de schimbul pompei care are uzura si scapa lichidul pe langa piston. Incearca un output test cum spune colegul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate fasaie in zona aia. E pierderea din pompa tandem. Si e normala pentru ca undeva trebuie sa mai scape si vacuum-ul ala.

Mai exact, in pompa sunt acei paleti care au niste lame presate cu cate un arc. Acelea iti si regleaza vacuum-ul. Daca ar trage la infinit, ti-ar sparge toate membranele din sistem.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

azi am mai dat de o problema. La roata din stanga imi zdrangane ceva.Vine de la frane. am verificat daca e strans SI totul e ok. la gropi se aude dar daca pun frana atunci nu se mai aude! Ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea placutele de frana sa nu fie originale si sa joace in etrier sau siguranta de pe etrier sa nu fie la locul ei.Numai bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau culisantele? ce zici am mai auzit si versiunea asta. apropo chiar daca nu sunt originale nu ar trebui sa joace. au o marime exact la fel ca cele originale. daca nu ar fi la locul lor at nu ar prinde ar fi o diferenta la franare plus urme pe discuri.

Modificat de SM21KCG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea, stiu caz concret in care siguranta nu a fost bine pusa si troncanea la gropi.La placute ma refeream ca pot fi contrafacute si atunci urechile nu se aseaza la fix in etrier si joaca.Numai bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut aceeasi problema, schimba sau strage arcul de la etrier. Garantat de acolo e, daca sunt stranse suruburile. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!