Jump to content

Pedala De Frana Devine Rigida


passat 1001
 Share

Postare recomandată

Ah stiu la ce te referi am cautat si am gasit. dar crezi nu crezi astea nu au asa ceva adica a mea  nu a avut! as putea pune de la un golf4 de exemplu cred,ca acolo am vazut. Este defapt  o lama o platbanda ingusta ce se pune intre port etrier si placute. 

 Dar eu dupa niste cautari  cred ca am aflat,problema este asta.

704701

 bucsele din cauciuc sunt uzate in care intra acele 2 suruburi si prind etrierul pe port etrier.si de aici vine zdrangenitul :)

Modificat de SM21KCG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine arata asa (poza e de la un Bora, dar e la fel). Arcul acela care tine etrierul era slabit. L-am schimbat si problema s-a rezolvat. Bucsele de cauciuc erau in perfecta stare. E 7 lei unul ATE.

post-12520-0-60240300-1398607421_thumb.j

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da nici mie nu sunt uzate bucsele de cauciuc sau rupte . Acel arc sta lipit de placute? Al meu e putin distantat de placute ci doar e bagat in acele 2 gauri pana la maxim.dar sta tapan. voi schimba si acele sigurante pt ca nu e o valoare mare.Ieri l-am desfacut din nou am uns culisantele si am bagat siguranta pana la mxim in gaurile (locasul) unde intra. 

Si sa sti ca nu mai zdrongane asa de tare. Acuma sunt putin nedumerit am ublat la amandoua si nu stiu care e de vina. Dar sar pute sa ai dreptate. MS

:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU are treaba cu placutele. El trage etrierul ca sa stea fix in port-etrier. Daca scoti arcul, etrierul sta doar in bucse si zdrangane foarte tare. Am constatat ca in timp, dupa mai multe montari / demontari, arcul se desface pe linia rosie - linia aia devine mai mare decat ar trebui si arcul nu mai tine etrierul cu suficienta forta in port-etrier. Dupa aceea, la socuri bruste - nu foarte mari, se aude zdranganit la roata. Solutia rapida e sa strangi arcul cu un patent sa tina etrierul mai strans. Solutia ideala e sa il schimbi. Cand pui arcul trebuie sa te chinui un pic, nu sa-l bagi in gauri ci sa il aduci in dreptul lor.

post-12520-0-28153100-1398618886_thumb.j

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma am inteles despre ce e vorba datorita pozei! Este si logic asa cum zici tu. Asta poate fi problema pt ca tin minte cand am dat jos l-am indoit putin si nu mai sta asa cum trebuie!Nu i-am dat prea mare importanta,desi e foarte important. Ms de ajutor valioglu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut am rezolvatu cu scurgerile de lichid ... dar frana parca e greoaie ... nu ca inainte la orice ciupitura dadea cu tine in parbriz ..actioneaza mai jos si nu franeaza cum trebuie ... care ar putea fi cauza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lipsa vacuum. Masori vacuum-ul in diferite puncte si vezi pe unde pierde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am rezolvat problema partial ... akuatorul avea membrana sparta , acum franeaza mai bine dar tot nu este ca in urma cu 6 luni cand am cumparat-o  masina ... cum masor vacuum-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu un vacuumetru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

buna baieti.imi cer scuze ca nu a citit tot topicul ...probabil aflam undeva problema mea...am venit de la pescuit intr-o seara iar pe drum am sesizat ca nu mai lucreaza turbo si pedala de frana sa intarit.am oprit motorul iar cand m-am uitat sub capota am sezisat scurgeri masive de ulei la furtunul gros de la pompa vaccum.sa inteleg ca pompa sa dus...intrebarea mea e urmatoarea:se poate sa imi fi afectat si turbo la masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa parerea mea, ai defecta pompa de vacuum si de acolo nici turbo nu mai functioneaza si nici servo la frana nu mai ai. Turbina nu a patit nimic, doar ca nu mai primeste comanda vacuumatica pentru a functiona cum trebuie.

Verifica pompa tandem, in ea este cea de vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oare se poate repara sau trebuie schimbata...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se demonteaza si se vede ce se poate repara la ea, daca se poate, daca nu, se inlocuieste cu totul si e cam scumpa ca este corp comun cu cea de carburant. Poti incerca si la dezmembrari, dar nu stii ce iei si cat de buna este. Tot piesa noua este mai buna. Poate ai noroc sa scapi cu o reparatie, poate nu o fi ceva grav.

Toate bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

perfect. ms pt sfaturi. azi am pus si eu  poxipol......sper sa tina,.  o sa pun si poze cu  tot ce am facut.....  stutul avea un joc imens.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,o sa tina,eu l-am lipit de 4 ani si este beton.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

identificat , curatat bine cu brake cleaner.era full d eulei pe acolo.am facut putina masa cu smirghel de 120...apoi aplicat poxipol.lasat cateva ore........rezoltat .perfect

post-12192-0-59438300-1406494499_thumb.j

post-12192-0-16181400-1406494521_thumb.j

post-12192-0-81073000-1406494537_thumb.j

post-12192-0-20849800-1406494553_thumb.j

post-12192-0-35449100-1406494609_thumb.j

Modificat de car
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

salut! Ma puteti lamurii si pe mine:de ce cand apas pedala de frana normal , doar pentru a reduce viteza nu se aprind stopurile de frana,dar se aprind cand apas tare. am un Passat b5 131cp.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt.ca e prost reglat swichiul de la pedala(regleaza l in suportul lui).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc ! Astept sa stea ninsoarea si incerc sa-l reglez daca poti sa-mi spui si cum se face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deasupra pedalei de frana e swichiul(acum depinde de model)pur si simplu il tragi in suportul lui in sus sau...il dai jos si modifici lungimea tijei prin tragere/apasare.

Ideia e ca la tine lungimea tijei e prea lunga.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

De 3 zile patesc dupa pornirea masini o chestie dubioasa. Pedala devine foarte tare, ca si cum nu as avea deloc vacum. Dupa ce merg cu masina 100 de metrii isi revine si pana seara cat merg cu ea totul e bine, frana e beton. A doua zi am lasat masina 15 min la relanti cu gandul ca isi revine dar la fel, pedala super tare pana am parcurs 100 de metrii. Am pus ceasul de masurat vacuum si totul e bine la pompa tandem, baga super bine, am verificat si in alte puncte sa vad poate am pierderi dar si acolo nu am gasit nimic. Stutul la pompa e lipit cu epoxy metal cu toate ca frana era buna am incercat sa fiu preventiv;discuri, placute, lichid, aerisire pompa abs toate in toamna si frana a functionat bine pana acum 3 zile. Tulumba de frana arata bine, nu a stat in apa pentru ca am scos de acum 3 ani acele dopuri din compartimentul bateriei, furtunul de la pompa tandem plus acea supapa care face legatura intre furtune sunt noi pe original de acum 2 ani. Curios e faptul ca dupa ce parcurg 100 de metrii isi revine frana la mormal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dupa ce pedala s-a comportat normal 2 zile , adica aveam frana buna tot timpul, fac referire la postul anterior unde am precizat ce se intampla acum e invers, am frana buna la pornire, dupa care isi pierde din elasticitate sa zicem undeva la maxim 10 franari in trafic si devine rigida.Daca scot furtunul din tulumba si iasa tot vacuumul masina are frani tot pana misc roata si pun ccateva frani. Sincer am verificat in tot felul ce sa fie de vina si nu stiu ce sa mai fac. Am atasat un video cu vacuumul, poate gresesc eu si e slaba pompa tandem dar dupa ce am mai verificat pe 2 masini vag am observat ca al meu e racheta, acul revine rapid unde trebuie si ca sa pierd aproape tot vacumul trebuie sa apas ceva pedale, pe cand la celelalte masini din 3 pedale pleca acul jos.

 

 

Ceasul din video e acesta

 

Video vacuum test 1

 

video vacuum test 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica supapa de sens de pe tulumba de servo-frână

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Supapa de sens se afla in furtunul care iese din pompa tandem si se imbina in mansonul de cauciuc in compartimetul bateriei. Furtunul a fost schimbat in 2012 cu unul nou oem. Dimineata daca trag de furtun sa il scot din acel manson se aude cum iese aerul din el, deci supapa e buna. As schimba tulumba dar daca nu e problema acolo dau 800 ron degeaba. Inca un prieten cu ajm ca al meu a patit anu asta si in aceeasi perioada ca mine la fel, a schimbat tandem si tulumba ,piese noi nu sh si tot are frana ca a mea. Din aceasta cauza tot probez si testez de unde sa fie sa nu cumpar piese noi degeba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu când am umblat ultima data la un avf tot la tulumba de frână am găsit si pe ea o supapă de sens. adică cotul de legătură dintre furtun si tulumba este supapă

si stiu că si pompa tandem mai are una pe stutul ei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!