Jump to content

Pedala De Frana Devine Rigida


passat 1001
 Share

Postare recomandată

salutare la toata lumea!masina din semnatura are urmatoarea problema:plec cu masina la drum ramane oprita in parcare cam 1 ora cat  imi fac treaba iar dupa ce ma intorc la masina sa plec observ ca frana este mult mai tare ca de obicei...asta se intampla daca sta la soare....sa ma ajute cineva va rog frumos ca nu stiu ce sa ii fac.am patit asta si vara trecuta.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar nu are nimeni nici o idee la ce am scris mai sus.....?daca ii dau 2-3 pedale pana sa pornesc motorul isi revine nu mai e tare frana....sa fie aer pe instalatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa acea o ora de la oprire, cum incerci pedala? Cu motorul pornit sau oprit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu motorul pornit ca daca e oprit e normal sa fie tare.....ca sa fac frana sa mearga tin apasat pe frana si pornesc motorul...dupa ce porneste pedala se duce pana la jumate....ii dau cateva pedale si dupa aceea merge perfect frana dar cu timpul iar devine rigida in mers dar la mine e rigida de prima data.face asta cand e f f cald asa am observat eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi vine in minte doar tulumba. Trebuie masurat vacuum-ul in diferite puncte ale instalatiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca era tulumba nu trebuia sa nu mai mearga deloc?are momente cand merge bine....si tine frana de ingheata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu conteaza. Tocmai, ca la temperatura ridicata e posibil ca undeva sa nu mai etanseze. Si membrana din tulumba poate face asta.

Nu spun sigur, e o posibilitate. Dar trebuie investigat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum m-am intors cu masina...am fost sa ii fac niste probe....aceeasi situatie......am plecat cu ea nu am avut nici o problema am lasat-o in soare 1-2 ore am pornit motorul frana era ok dar dupa 1 km de mers cu ea era tare iarasi....am tras pe dreapta i am dat cateva pedale cu motorul pornit si dupa s-a revenit.nu stiu ce sa mai cred.cum ii pot face o aerisire?lichidul de frana nu a mai fost schimbat din 2009 cand avea 127 de mii de km acum are 168 de mii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Misti de el si vezi daca are joc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca in tulumba de frana intra un furtun gros, Urmaresti acel furtun si ai sa vezi ca intra undeva in partea stanga -spate cum te uiti la motor intr-un stut. Misti de capatul furtunului si vezi daca are joc. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu fie si supapa din pompa de frina .

Pentru aerisire incearca metoda clasica, pedale, tinut apasat, slabit aerisitor etrier, se duce la fund, strins aerisitor, iar pedale...si asta la toate rotile. Recomand sa recuperezi lichidul in timpul operatiei, il filtrezi si-l pui inapoi in vas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e aer in instalatie, NICIODATA nu se intareste pedala. Din contra, va deveni moale si elastica.

Problema e strict legata de vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va multumesc pentru pareri!am fost la mecanic si au facut test de vacuum si e ok!au zis ca e membrana din pompa dusa dar am mai fost la cineva priceput si a zis ca e nu stiu ce supapa care nu tine vacuum!a facut el ceva pe acolo si acum merge perfect frana dar trebuie schimbata supapa.....faza e ca mi a picat bujia 4 a fost una am schimbat-o si m a tinut decat 10 km si a picat iar.....numai belele am cu masina asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

E supapa principala ce intra in tulumba de frana. Nu e o avere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Jemorphelius

Stiti cumva unde gasesc acel furtun care intra in servo frana si celalalt capat se duce spre motor?pentru ca aceiasi problema am si eu am avut rupt acel mustuc l-am lipit a tinut o iarna si o vara si dupa sa dus...si pierdea aer ciuciu vaccum si am gasit undeva la 239-250 de lei acel furtun-conducta.....

 

 

Si sunt de parere daca am mers cu el asa rupt ca nu mi-am dat seama din prima care e buba...ca odata tine frana odata nici frana nici ABS adika era sanie.....in functie de pozitia acelei parti care intra in servo....trebuie aierisite franele....pentru orice eventualitate.

Modificat de Jemorphelius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca si la dezmembrari. Nu are teaba pierderea de vacum cu aerisitul franelor.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut! la masina din semnatura se aude un fasait ca de minge intepata cu un ac, inauntru in spate la pedala de frana este un fel de burduf care intra in tulumba, este normal sa se auda asa ?  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de ce nu postezi la Golf4?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dadusem search... sa caut un subiect legat de pedala de frana....si nu am mai observat ca e sectunea pentru passat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Buna. Am folosit informatiile de pe acest topic si am facut operatia. Am folosit (lipiciul) care apare in imagine la un moment dat(Bison Epoxy). Inainte aveam pedala ok la frana ... dar daca incercam sa franez consecutiv.. se intarea. Ma obisnuisem sa meg asa. Acum e s-a rezolvat am incredere mai mare in masina mea. Sfatul meu este:
 
1. Lasati sa se usuce bine. Luand in vedere ca afara au fost 5-15 grade.. eu am lasat sa se usuce cam 30 ore.
2. Inlocuiti orice furtun gasiti ros sau pe cale de a ceda.
3. Aveti grija cand scoateti substanta din acele seringi .. sa iasa ambele substante in mod egal. La mine a iesit mai mult substanta gri si apoi ceea transparenta... dar am amestecat bine si tine destul de bine.
 

2013 10 22 17.32.49

 

2013 10 22 17.40.14

 

2013 10 24 11.47.34

 

2013 10 24 11.52.09

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Astazi dupa ce am schimbat discurile si placutele marca ATE am realizat ca nu e pompa de frana de vina pt pedala mea care nu era foarte rigida dar nici foarte o.k. la apasare. Oricum diferenta este enorma pedala prinde foarte sus fara sa fiu nevoit sa apas prea tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut , am citit toate posturile despre subiectul problema ,dar as vrea sa va cer o parere ca sa nu fac ceva si sa fie din alta parte. Problema mea este ca in momentul calcarii franei brusc pedala de frana se intareste si nici frana nu este promta. Daca o calc lent cursa este lunga si ajung cu ea destul de jos pana se opreste masina. Cu motorul oprit aceeasi treaba , daca o calc brusc , pedala tare cursa foarte scurta , daca o calc lent , cursa lunga . Dupa mai multe calcari bruste mai ca nu mai am ce calca. Daca pornesc motorul in momentul in care aceasta este tare , se inmoaie treptat . Ce parere aveti , este necesara aerisirea franelor sau la fel STUTUL PROBLEMA. 

 VA MULTUMESC !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!