Jump to content

VW Bora Variant


taz21

Postare recomandată

Urasc lemnul in interiorul masinii. Mai ales asta de plastic. Am avut masina cu lemn, si am convertit tot interiorul la "normal" (din fericire nu Bora)

... Insa ... la G4/Bora nu ma deranjeaza atat de rau - poate pentru ca are ornamentele atat de patratoase, si e destul de ok decor-ul...

 

Oricum daca vrei sa schimbi - cea mai ok varianta ar fi aplicarea pe ce ai deja a unui colant imitatie aluminiu periat. Am vazut parca in dedeman sau leroy asa ceva - nu era scump (oricum mai ieftin decat trimuri netzoptik si infinit mai ieftin decat trimuri de R32. Si arata bine si se simtea fain la mana. Sunt si pe aici care au facut - si pe la englezi am vazut niste lucrari faine.

Link către comentariu
  • Replies 483
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • taz21

    224

  • mad_kat

    53

  • Muale

    28

  • Laurentiu_LWR

    27

Multumesc la fel.

-clapeta deschidere cotiera -lipsa.

Am cumparat-o.

O chinezarie ordinara care deja a cazut  :grrrrrr:

Am dat pe ea 40 de lei+transp de pe Pieseauto.ro

Pe Ahw e vreo 9 euro si nu se compara.

post-1353-0-45674000-1432060377_thumb.jp

post-1353-0-40124100-1432060378_thumb.jp

post-1353-0-47683500-1432060379_thumb.jp

post-1353-0-40472600-1432060380_thumb.jp

post-1353-0-44450200-1432060381_thumb.jp

Link către comentariu

si eu am luat una cu 2-3$ din china si s-a indoit un piciorus.

sunt proaste calitativ.

Link către comentariu

Bunatati pentru jante.

Trebuie sa iau si capacele centrale.

post-1353-0-21134100-1432484907_thumb.jp

post-1353-0-07615100-1432484909_thumb.jp

post-1353-0-41005900-1432484910_thumb.jp

Link către comentariu

Pentru ca nu s-a incadrat la Gemeni in trafic :D

Imi plac mult bandourile cu crom.

QJ1 Chrome work package- apare in vin decoder la mine.

Or fi si astea schimbate?

post-1353-0-93702000-1432548476_thumb.jp

Link către comentariu

Mersi.

M-am pregatit de autostrada si am montat Confort turn signal, tot de la colegul Bobby. 

post-1353-0-67967300-1432838894_thumb.jp

post-1353-0-31362600-1432838901_thumb.jp

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Dintre toate modulele AM existente...asta mi se pare cel mai folositor...

Asa mult trebuie demontat?Parca cu @Muale am demontat mai putin...am scos doar butonul de avarii...

Link către comentariu

El a ales sa intre pe jos. Nu merge doar cu avaria scoasa, cel mai simplu e cu grila de sus.

Link către comentariu

Cine poate monta modulul doar cu avaria scoasa, e mare meserias :icon_thumleft:

Eu unul, cand am vazut cat iese in afara, am zis ca e imposibil.

Link către comentariu

Bafta cu ea,de urmarit peste vreo luna cind ajung prin Mangalia..diferente la un buton parca si senzatia de chinezarie la cel nou(jos in poza).

Link către comentariu

Chinezarie sau nechinezarie, se simte foarte bine la mana si chiar arata la fel de bine. 

Valabil si pentru comutatorul de la faruri.

post-1353-0-62507600-1433569286_thumb.jp

Link către comentariu

Mda,oricum cea veche ii mai sexi cu punctele alea in jurul butoanelor.

Link către comentariu

Mi-am pus vas de lichid parbriz de 5,5L :D

post-1353-0-78717000-1433830395_thumb.jp

Link către comentariu

pentru stropitoare, nu?

da' mare mai e bidonu' :D

Link către comentariu

Am terminat de montat bidonul si toata instalatia de stropitoare  :D

Totul a decurs destul de bine deoarece releul era pe pozitie, am gasit si firele trase pentru pompita, doar ca erau taiate.

Link către comentariu

Inca o Varta D15 si pentru Bora.

Din pacate se pare ca am probleme cu incarcarea: 13.34V la relanti . Nu au vrut sa-mi puna stampila pe garantie. :grrrrrr:

post-1353-0-28178100-1434375732_thumb.jp

Link către comentariu

Incarcarea sau cablajul de la alternataor la baterie - si de la baterie la caroserie.

Verifica caderile de tensiune inainte de a demonta alternatorul

Link către comentariu

Am demontat pacientul sa-l duc la doctor.

post-1353-0-28545400-1434484155_thumb.jppost-1353-0-52755600-1434484157_thumb.jp

Daca tot am imobilizat masina am zis sa dau si mecanismul de la stergatoare jos pentru ca mergeau cam greu.

O tija mergea usor dar cealalta era gripata. Nici nu puteam sa o invart in mana. Nu stiu saracul motor cum le invartea. Am dat in ea sa iasa pana i-am scapat una pe langa si am rupt-o.  :banghead:

post-1353-0-51730400-1434484159_thumb.jp

Link către comentariu

cu tija e problema comuna. trebuie o menghina si mult wd40.

stanga-dreapta 30 minute pana iese.

pe un site vedeam ca o incalzeste cu lampa dar asta inseamna sa ai garnituri de schimb.

 

150 lei in dezmembrari ar trebui sa rezolve beleaua. sau mai putin, daca gasesti fara motor.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!