Jump to content

Probleme la sistemul de directie


Fanatic
 Share

Postare recomandată

Am si eu o problema mai tampitica asa :( Nu e char problema dar in unele zile ma enerveaza asa incat sunt curios cum as putea-o rezolva.

Imi scartaie volanu. Un scartait subtire. Nu stiu cu ce sa-l compar. Incepe sa scartaie dupa ce conduc vreo 20 min. La rece (adica pana trece ceva timp ~ nu rece in sensul de temperatura) nu face asa.

Scartaitul este ascutit si nu este unul ca si cum ar freca material pe material.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, in spatele volanului exista o lamela prinsa in butuc ce impinge in vola si face contact pt claxon. Daca lamela aia e uzata o sa scartaie destul de nasol ... eu zic sa te uiti la ea ca mai mult ca sigur aia e.

BAFTA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a mai zis un prieten ca s-ar putea sa fie aia.

Tre sa dau volanu jos ca sa pot umbla la ea, nu ?

Se inlocuieste lamela aia ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, da fara sa dai volanu jos nu ajungi la lamela. Dar au inclin sa cred ca a prins joc in bucsa de pe axu volanului, eu cel putin asa am, nu scartaie, dar se aude un zgomot urat de frecuseala atunci cand misc volanu.

Vezi daca ai joc in coloana si mai vb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, n-are joc.

Scartaitul ala ascutit se aude foarte bine daca fac repede de volan stanga-dreapta.

Si eu tind sa cred ca e contactul de la claxon !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, atunci, am vrut sa fiu sigur ca eu am patit treaba asta si la G1, si la G2, dar daca zici ca nu ai joc, da-l jos si da-i cu ochiu la lamela

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am gasit o descriere mai buna zgomotului pe care il face volanu : fluierat. Parca fluiera atunci cand trag repede stanga-dreapta (dreapta-stanga dupa preferinte :) ).

Pan' la urma lamela aia de claxon se inlocuieste ?

Bucsa aia de la volan e scumpa ?

Parca-s la varsta intrebarilor ! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)

Las' ca e bine sa intrebi, decat sa te bagi cu capu inainte in lucruri pe care nu le stapanesti prea bine, si eu sunt la fel!

In legatura cu lamela aia, nu-mi mai aduc bine aminte, nu mai stiu cum e prinsa pe acolo, dar daca s-a zdrelit, parerea mea ca ai putea face si tu una dintr-o bucata de cupru.

Bucsa din ax habar nu am cat e, dar o sa ma interesez ca ar cam trebui sa o schimb si eu. O sa te anunt cum aflu de pret.

P.S. Da ce, ai dat jos volanu si e mucus lamela, sau ce se intampla pana la urma acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) si la mine e lamela. nu am inlocuit-o nici eu. se vede fara sa dai jos volanul dar pt access tre sa il dai jos. nu stiu cat costa lamela si daca se poate schimba fara sa schimbi vreun bat (cred ca cel de la faruri e deasupra parca)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Inainte sa-l dau jos am incercat sa-mi dau seama daca are joc. Pana la urma am observat ca are un mic joc (foarte mic). L-am dat jos sa ma uit la lamele de la claxon. Erau pline de vaselina deci nu par a fi ele.

Dupa ce am strans volanul la loc am observat ca a disparut jocul pe care il observasem cu 30 min mai devreme. Probabil nu era strans foarte bine volanul (rusine celor care mi-au facut geometria).

Totusi in continuare volanul scartaie. Repet : zgomot de fluierat, care apare dupa ce conduc vreo 15 min (adica dupa ce se incalzeste).

Cel mai probabil o fi bucsa, nu ?

Din ce am inteles schimbarea bucsei volanului nu e chiar operatie de 5 min. Cam cat o fi o bucsa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumpara un WD-40! si da putin la imbinare si se rezolva!! Asa facea si la mine si era enervant!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu face foarte tare zgomotul, doar ca la manevre de parcare e obsitor zgomotul.

Unde la imbinare sa dau cu WD40 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat si eu ca parca atinge un pic acolo !

Ai dat jos volanu' ca sa dai cu WD ? Si la tine incepea sa faca zgomot dupa ce se incalzea un pic ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost sa cumpar WD 40, am dat vreo 6-8 fasuri pe acolo dar zgomotul s-a pastrat. Deci cel mai probabil tot bucsa aia o fi.

Lamela aia pentru claxon e unsa bine cu vaselina si imi vine greu sa cred ca e zgomotul de la ea. Pare zgomot de fluierat, adica de cauciuc pe metal si nu de metal pe metal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu la clanxon scartie! intre volan si coloana!este un spatie de 3mm partea mobila volanul, partea fixa e coloana !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma s-a dovedit ca nu e nici una din cele 2. Are legatura cu banda de la airbag. Ma rog imi e greu sa explic dar exista o banda infasurata in jurul axului volanului care se intinde probabil atunci cand se declanseaza airbag-ul. Banda asta e intr-o chestie de plastic pe care se invarte contactul de la claxon. Ceva acolo scartaie.....

In concluzie : chiar si dupa ce am dat cu WD40 si am pus vaselina pe acolo, scartaitul nu a incetat.

Asa incat o sa-l suport cu stoicism pana o-i schimba masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Se poate pune servodirectie pe un vw polo din 1995 care nu are asa ceva? :biggrin: :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut eu am un 6n din 95 si am servo cred ca se poate pune dar o sa te coste ceva daca vrei sa pui mecanismul nou....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut

Am si eu o problema cu volanul, merge f greu. ( asta cand masina sta sau are viteza f mica)

Masina nu are servo dar am mai condus masini fara servo directie si nu mergeau asa greu ( asta cand masina sta sau are viteza f mica)

Masina este polo 6n2 2 usi, 999 cm an 2001

Are cineva idee unde ar fi buba?Daca stie cineva cauze si reactii ....

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce chestie, eu mi-as dori sa nu am servodirectie,la masinile de 900kg nu e necesara. Chiar ma intrebam daca exista 6n fara servo si daca as putea sa o schimb. Orice sistem in plus poate fi o sursa de defectiuni.

roher, cauze:ai uzuri mari in mecanica ori geometria e dusa, cauciucuri late sau dezumflate, masina busita anterior, arcuri de suspensie obosite care fac masina sa para 'cazuta.

Eu am avut un DerbyI caruia ii invarteam volanul cu un deget la parcari, 800 kg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, sper sa nu fiu off topic dar am si eu o problema la polo-ul meu din 98 si ma gandesc ca poate ma indruma careva. Problema este ca in momentul cand iau volan spre dreapta la roata din stanga fata se aude un scartait ca si de cauciuc umed. La fel se aude cand iau viraj dreapta pe denivelari. stie careva ce ar putea fi sau imi puteti recomanda un mecanic ieftin si bun in timisoara care m-ar putea ajuta cu o diagnosticare.

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!